Selamat Hari Raya 'Idulfitri 1435H


Assalamu'alaikum wrt. wbt.

Dikesempatan ini, saya ingin mengucapkan "Selamat Hari Raya 'Idulfitri 1435H. Maaf Zahir & Batin" di atas semua kesalahan dan kesilapan dalam setiap perbuatan, percakapan, mahupun pemikiran sepanjang menjadi rakan alam maya atau realiti kepada anda semua. Semoga silatur rahmi kita semua akan lebih sejahtera, indah dan sentiasa diberkati, dengan izin Allah.."


Ucapan Selamat Hari Raya, KISAH RAYA, Selamat Hari Raya, Jaga keluarga sendiri, jaga kerjaya sendiri, jaga amalan sendiri dan jaga amal jariah sendiri, Usah ego, SelamatHari Raya 'Idulfitri 1435H, Maaf Zahir & Batin, Selamat Hari Raya Aidil Fitri

Selamat Hari Raya 'Idulfitri 1435HMaaf Zahir & Batin.

Ingatlah 
"Manusia itu, tidak seorangpun yang sempurna... Usah ego dan usah menuding jari terhadap orang lain... Sebaliknya, kajilah kesilapan diri sendiri".

"Pedulikanlah apa sahaja kata-kata negatif kepada kita. Sesungguhnya, mereka tidak tahu apa yang telah kita lalui. Teruskan kehidupan walaupun kita telah kehilangan insan-insan yang tersayang".

Yang penting, "Jaga keluarga sendiri, jaga kerjaya sendiri, jaga amalan sendiri dan jaga amal jariah sendiri".

Ucapan Selamat Hari Raya, KISAH RAYA, Selamat Hari Raya, Jaga keluarga sendiri, jaga kerjaya sendiri, jaga amalan sendiri dan jaga amal jariah sendiri, Usah ego, SelamatHari Raya 'Idulfitri 1435H, Maaf Zahir & Batin, Selamat Hari Raya Aidil Fitri

Selamat Hari Raya 'Idulfitri 1435H
Maaf Zahir & Batin

#pleasekeep #prayforGhaza, #prayforMH17, #prayforMH370 & #SaveAllMuslimInTheWorld.

Ieta Mat Sa'ad



4 comments:

  1. Assalam... selamat menyambut Hari Raya Aidilfitri kpd sis Ieta sekeluarga. Maaf zahir & batin.
    Salam ceria Aidilfitri... :)

    ReplyDelete
  2. Selamat hari raya kak ieta. Maaf kalau ada tersalah apa2 yer.

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum dan selamat hari raya aidilfitri maaf zahir batin..

    ReplyDelete
  4. Selamat Hari Raya Aidilfitri buat Ieta sekeluarga... Mohon maaf zahir dan batin... :) kosong2 yer…

    ReplyDelete

Terima kasih sudi berkunjung ke blog beta nama pena Puteri Nur Cahaya @ Cikgu ieta, Suri rumah sepenuh masa, Penulis Lifestyle Blogger, Content Creator berpengalaman Social Media Marketing Coach dan Speaker Digital Marketing. Mantan Guru Jabatan Agama Islam Negeri Selangor (JAIS) meletakkan jawatan untuk fokus perniagaan, mantan Pegawai Perkhidmatan Pendidikan Jabatan Agama Islam Wilayah Persekutuan (JAWI). Meletakkan jawatan sebab kronik slipped disc L4 L5.

Alhamdulillah kronik slipped disc sembuh pada 24/9/2023 tanpa suntikan steroid atau apa pun ubat selepas putuskan terus soal-jawab dengan ustaz rupanya bomoh, mantan guru silat mengaku pernah 23 tahun sesat dan ada saka, mendakyah beta ajaran sesat.

Sila komen untuk beta singgah ke laman sosial anda pula. Hanya komen berkaitan artikel sahaja disiarkan. Harap maklum.

Ada pendapat atau kisah ingin dikongsikan? Sila e-mail kepada kisahcikguieta@gmail.com .

Featured Post

MUKMIN MUSLIM HENTIKAN PEMBULIAN SIBER

MUKMIN MUSLIM HENTIKAN PEMBULIAN SIBER . (Sambungan dari artikel  INI ,   INI ,  INI   dan INI ).  K redit kepada   page   Public Health Ma...