TEMPLATE YANG ASAL

As salam dan sejahtera semua

Puas godek-godek template, akhirnya saya kembali ke template yang asal ketika bermulanya saya dalam dunia blog. Naifnya saya.... Apa pun, header yang dihadiahkan oleh +Tinta Lana kepada saya terus saya gunakan sebab dalam banyak-banyak header yang saya buat sendiri, header hadiah dari +Tinta Lana ni yang paling cantik. Masih berusaha mencari template yang ceria untuk blog saya ni.



Gambar tiada kena mengena dengan entri... hehe... sekadar hiasan...


Saya memang mudah bosan dengan template yang ada. Tetapi bila guna template baru, pasti ada coding yang hilang. Terutamanya coding nuffnang dan scroll bar. Jemu juga saya menempekkannya semula ke dalam ruangan coding tu. Akhirnya, blog yang anda lihat hari ini adalah hasilnya. Tidak sebijak +Mia Liana dan +potia casadelarossa yang hebat dalam hal ehwal coding.

Terfikir juga untuk membuat blog rupa persis blog +cikgu Naman  atau +Mr. Copy Paste tapi selalu tak menjadi. Mereka ni antara yang hebat saya pernah jumpa. Tak jemu membaca entri di dalam blog mereka dan menimba ilmu di dalamnya. Nak create entri ilmu blog seperti +HASRUL HASSAN  yang dah pakar pun tak berapa pandai juga. Jadi, seadanya sahaja. Inshaa Allah akan terus berusaha memperbaiki mutu penulisan dan kualiti blog saya. Terimakasih juga buat semua blogger yang sudi bertandang ke blog saya.

Jom layan video yang sangat sweet ni ^__^

12 comments:

  1. Komen dalam entri ini berada dalam g+ komen setelah saya kembali ke ruang komen blogspot yang asal. Harap maklum. Tk

    ReplyDelete
  2. Kebaikan yang berterusan...

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum Puan Ieta. Semoga ini bisa membantu,karena di sini ada Kulit Blog cuma-cuma >> http://perahucadik.wordpress.com/2014/02/06/kulit-blog-bagus/

    ReplyDelete
  4. Assalamualaikum.. :D
    Salam kenal... terserempak dgn blog puan di blog HH... kebetulan pendapat puan tu sama dengan pendapat saya, lalu terus saya menjengah-jengah ke sini :D
    Harap puan sudi menerima kunjungan saya :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih ya Wafa kerana sudi berkunjung ^__^

      Maaf lama tidak melihat entri ini langsung terlupa membalas kunjungan. Maaf ya

      Delete
  5. template yg skrg ni memang ohsem, moden dan setanding dgn blog hebat masakini.

    tak tipu.

    ReplyDelete
  6. Dengar kata sedang mencari template yang sesuai. Bolehlah saya tolong buatkan, hanya ambil upah minimun aje... tak cas mahal2.... boleh lihat di blog lekatlekitgurl.blogspot. Itu pun saya yang buatkan.... semoga blog ieta terus dikenali ramai.

    ReplyDelete
  7. Saya lihat blog ini tidak tersusun kemas... banyak yang perlu diperbaiki.

    ReplyDelete
  8. I was recommended this web site by my cousin. I'm
    not sure whether this post is written by him as nobody else know such detailed
    about my difficulty. You are incredible! Thanks!

    Take a look at my page :: suplemen otak

    ReplyDelete

Terima kasih sudi berkunjung ke blog beta nama pena Puteri Nur Cahaya @ Cikgu ieta, Suri rumah sepenuh masa, Penulis Lifestyle Blogger, Content Creator berpengalaman Social Media Marketing Coach dan Speaker Digital Marketing. Mantan Guru Jabatan Agama Islam Negeri Selangor (JAIS) meletakkan jawatan untuk fokus perniagaan, mantan Pegawai Perkhidmatan Pendidikan Jabatan Agama Islam Wilayah Persekutuan (JAWI). Meletakkan jawatan sebab kronik slipped disc L4 L5
Lambat beta tahu mereka tu siapa dan leluhur tu adalah jin. 3/8/2021 beta dapat tahu dari emak saudara beta, datuk, nenek moyang beta Raja Bugis, Raja Arab Banjar keturunan Rasulullah SAW. 22/9/2023 dapat salasilah moyang Raja Majapahit, 23/9/2023 terjumpa rajah salasilah moyang Raja Majapahit.

Alhamdulillah kronik slipped disc sembuh pada 24/9/2023 tanpa suntikan steroid atau apa pun ubat selepas putuskan terus soal-jawab dengan ustaz bomoh, mantan guru silat sesat berkhadam saka, mendakyah beta ajaran sesat. Sebab itu beta suka ulang beta darah Raja Bugis, Raja Arab Banjar, Raja Majapahit KETURUNAN Rasulullah SAW. Bahagia sudah tahu kenal diri sendiri.

WAJIB semua orang tahu, beta anti scammer, semua ajaran amalan sesat (sihir, syirik dan khurafat) iaitu ilmu karuuhun.

Sila komen untuk beta singgah ke laman sosial anda pula. Hanya komen berkaitan artikel sahaja disiarkan. Harap maklum.

Ada pendapat atau kisah ingin dikongsikan? Sila e-mail kepada kisahcikguieta@gmail.com .

Featured Post

SEJARAH KETURUNAN BUKAN UNTUK DIBANGGA-BANGGAKAN

SEJARAH KETURUNAN BUKAN UNTUK DIBANGGA-BANGGAKAN Sibuk kalutkan keturunan orang, tak sedar diri itu lebih dahsyat, penyebar tukang fitnah, g...