NUFFNANGku SaYaNg...

Salam... 

Semalam ada terbaca tentang Nuffnang dari seorang blogger. Tak ingat da... sapa nama ntah...  dari entry en. Aiman Tergerak pintu hati untuk membuka akaun Nuffnang saya yang dah lama terbiar tak buka-buka sebab malassss.

Ada lah plak status Glitterati tu... Macam tak percaya je... hehe... tapi... RMnya... belum masanya lagi... (SILA JANGAN GELAKKAN SAYA TAU...)


Di bawah sekali dalam akaun Nuffnang saya tu, mereka inilah antara yang Nuffnangers yang view blog saya... Terima kasih buat mereka... 

Glitterati, Nuffnang,

Saya pun tak tau sebenarnya apa ke faedahnya dan apakah itu Glitterati ni. Tapi, moh le baca...


Memang pun bukanlah terror  sangat B.I ni kan... (mengaku terus terang...hehe...) so dengan rajinnya, saya menjemput Mr. Google untuk terjemahkannya... walau translationnya kadangkala melucukan tapi, bacalah ya...


$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

Glitterati

Apakah "Nuffnanger Eksklusif"?

Satu "Nuffnanger Eksklusif" adalah seorang blogger Nuffnang yang mempunyai NO iklan dari, menyebut, atau pautan kepada rangkaian iklan lain yang berasal dari Asia Tenggara, atau mana-mana rangkaian iklan yang kita anggap sebagai pesaing di blog / beliau.

Bagaimana saya boleh memohon untuk kelab glitterati Nuffnang?

Anda tidak perlu untuk memohon, dan akan secara automatik dimasukkan sebagai glitterati Nuffnang selagi sebagai anda TIDAK mempunyai sebarang iklan dari, menyebut, atau pautan kepada rangkaian iklan lain yang berasal dari SEA, atau mana-mana rangkaian iklan lain yang kami fikirkan pesaing di blog anda. Crawler kami akan secara automatik termasuk blog anda di kelab itu dalam tempoh 7 hari.

Perhatikan bahawa jika iklan, atau link untuk rangkaian bersaing diletakkan di blog anda pada bila-bila masa, crawler kami akan mengesan dalam tempoh 4 hari dan anda secara automatik akan dikeluarkan dari kelab.

Mengapa Anda Perlu Sertai Komuniti glitterati Nuffnang

Kadar Pembayaran bagi kedua-dua CPUV (Kos-Per-Unik Visitor) dan bpk (Kos-Per-Klik) kempen.

Apabila ia datang ke blog pengiklanan, ditolak sentiasa lebih! Kurang iklan blogger mempunyai di laman blog beliau, bahagian yang lebih tinggi suara untuk setiap iklan kerana ia tidak perlu untuk bersaing dalam ruang berantakan. Oleh itu, semakin tinggi CTR (Klik-Melalui-Nisbah) dan semakin tinggi nilai ruang iklan yang tertentu di blog.

Sebagai contoh, anda tidak akan melihat 8 iklan yang berbeza pada halaman yang sama pada akhbar melainkan jika ia dalam Classifieds mana setiap pengiklan membayar sejumlah kecil. Hasilnya itu, Nuffnangers glitterati akan mendapat 20-40% lebih daripada blogger biasa yang menyemakkan blog mereka dengan iklan.

Pembayaran Terma

Nuffnang membayar ahli glitterati 30 hari selepas akhir setiap bulan dari tarikh permintaan cashout mereka. Selepas itu, cek akan disusun dan dihantar ke bank untuk pemprosesan undang-undang sebelum dihantar ke alamat berdaftar anda. Memproses dan menyampaikan oleh bank akan mengambil masa kira-kira 2 minggu.

Sebaliknya, ia akan mengambil Nuffnang 60 hari untuk memproses pembayaran cashout untuk bukan-ahli glitterati. Dalam erti kata lain, ahli-ahli glitterati akan menerima pendapatan mereka pada tempoh yang lebih pendek.

Peluang Advertorial

Blogger ramai yang tahu bahawa manakala kempen iklan banner mendapat pendapatan yang stabil yang baik, ia adalah advertorial yang membayar paling. Setiap advertorial bergantung kepada pengiklan, komitmen dan trafik, boleh mendapat seorang blogger jumlah yang besar. Tidak menyebut bahawa pengiklan mungkin mempunyai freebies sekali-sekala juga!

Dalam peluang-peluang, lalu advertorial telah disediakan untuk semua Nuffnangers kami. Walau bagaimanapun, disebabkan permintaan yang tinggi untuk advertorial dan keperluan bagi kita untuk mengecilkan yang blogger beribu-ribu akan mendapat advertorial, hanya blogger eksklusif kini akan layak untuk advertorial.

Komuniti Acara

Nuffnang dikenali untuk menganjurkan beberapa acara komuniti terbesar, terdiri dari tayangan filem, ulasan makanan, pelancaran media dan banyak peristiwa-peristiwa yang lebih eksklusif. Seberapa banyak yang kita ingin untuk melanjutkan jemputan kami untuk peristiwa ini kepada semua Nuffnangers, ia sering sukar untuk menampung semua orang.

Oleh itu, Nuffnang akan memberikan ahli glitterati keutamaan teratas apabila ia datang untuk melanjutkan jemputan kepada peristiwa-peristiwa yang disebutkan di atas.

Peraduan

Nuffnang telah menjadi tuan rumah beberapa pertandingan giveaways dan yang paling menarik, di mana blogger menerima hadiah yang terdiri daripada baucar diskaun untuk produk hamper, telefon bimbit dengan kamera, dan juga semua dibayar perbelanjaan perjalanan luar negara!

Dengan permintaan yang tinggi untuk pertandingan, Nuffnang akan memberi keutamaan kepada ahli glitterati sebelum membuka mereka kepada bukan-glitterati ahli.

$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

Setelah ada status Glitterati tu, maka rasa rajinlah pula nak letakkan banner Nuffnang ke tiga penjuru dalam blogku... Manalah tau kan... he...

Achhewwah, chewwah... nak promote Nuffnang ke pulak saya ni...? Jawapannya tidak... cumanya, jika dari ruang penulisan melalui blog ini adalah satu daripada cara untuk menjana kewangan, maka... apa salahnya mencuba kan? Wang memang tak pernah cukup... Wang juga bukan segala-galanya... tetapi, segala-galanya memerlukan wang.

 Nuffnang, Jana Wang Melalui Nuffnang, Glitterati

Bestkan kalau dapat wang hari-hari hanya dengan bekerja sebagai blogger? Tapi...boleh ke macamtu??? 

Sekian, entry panjang lebarku hari ini... Terima kasih sudi membaca...
 

Nota :
Rezqi itu ada di mana-mana dan telah ditentukan oleh Allah S.W.T. Hanya masa yang menjadi penentunya...

6 comments:

  1. xpe kak..jgn risau..insyaAllah rezeki ada je dimana2 kan.. :)
    klau dah rezki kita 1 hari nti tak kemana juga.. :)

    ReplyDelete
  2. saya dulu2 pun camtu jugak.
    status glitterati tu kena jaga.
    iklan nuff takleh campur ngan iklan lain.

    ReplyDelete
  3. Tak taula bila status tu terpampang kat akaun Nuffnang sy tu. Tak kisah sangat pun. Paling penting saya suka menulis, membaca dan menambah rakan dalam dunia blog yang memang best ni.

    ReplyDelete
  4. Betol Kak Ieta...Yang penting up dulu blog slow2.Pastu baru pikir pasal earningnya~

    ReplyDelete
  5. alaa.. kak sya pn sma jgk msa mula2 join nuffnang ni.. kta kna sabar cktla nk dpt tu.. :)

    ReplyDelete

Terima kasih sudi berkunjung ke blog beta nama pena Puteri Nur Cahaya @ Cikgu ieta, Suri rumah sepenuh masa, Penulis Lifestyle Blogger, Content Creator berpengalaman Social Media Marketing Coach dan Speaker Digital Marketing. Mantan Guru Jabatan Agama Islam Negeri Selangor (JAIS) meletakkan jawatan untuk fokus perniagaan, mantan Pegawai Perkhidmatan Pendidikan Jabatan Agama Islam Wilayah Persekutuan (JAWI). Meletakkan jawatan sebab kronik slipped disc L4 L5
Lambat beta tahu mereka tu siapa dan leluhur tu adalah jin. 3/8/2021 beta dapat tahu dari emak saudara beta, datuk, nenek moyang beta Raja Bugis, Raja Arab Banjar keturunan Rasulullah SAW. 22/9/2023 dapat salasilah moyang Raja Majapahit, 23/9/2023 terjumpa rajah salasilah moyang Raja Majapahit.

Alhamdulillah kronik slipped disc sembuh pada 24/9/2023 tanpa suntikan steroid atau apa pun ubat selepas putuskan terus soal-jawab dengan ustaz bomoh, mantan guru silat sesat berkhadam saka, mendakyah beta ajaran sesat. Sebab itu beta suka ulang beta darah Raja Bugis, Raja Arab Banjar, Raja Majapahit KETURUNAN Rasulullah SAW. Bahagia sudah tahu kenal diri sendiri.

WAJIB semua orang tahu, beta anti scammer, semua ajaran amalan sesat (sihir, syirik dan khurafat) iaitu ilmu karuuhun.

Sila komen untuk beta singgah ke laman sosial anda pula. Hanya komen berkaitan artikel sahaja disiarkan. Harap maklum.

Ada pendapat atau kisah ingin dikongsikan? Sila e-mail kepada kisahcikguieta@gmail.com .

Featured Post

SEJARAH KETURUNAN BUKAN UNTUK DIBANGGA-BANGGAKAN

SEJARAH KETURUNAN BUKAN UNTUK DIBANGGA-BANGGAKAN Sibuk kalutkan keturunan orang, tak sedar diri itu lebih dahsyat, penyebar tukang fitnah, g...