TERIMA KASIH FOLLOWER

PASTOR MALAYSIA, PUAK SILAT, INFLUENCER PENGKHIANAT AGAMA, BANGSA DAN NEGARA.

PASTOR MALAYSIA, PUAK SILAT, INFLUENCER PENGKHIANAT AGAMA, BANGSA DAN NEGARA. (18/2/2023 updated 1/6/2024). Sambungan daripada artikel blog ini.

Semuanya berkaitan adab dan akidah.

Pastor Malaysia, ajaran sesat, agenda arahan dunia baru, Kristianisasi, penyebar ajaran amalan sesat, jenayah cyberbully body shaming, cyberwar attack
Gambar ini terjumpa di facebook. Sudah menjadi sistem kebanyakan negara. Sumber rujukan, Portal Pejabat Mufti, Al-Quran dan buku-buku hadith soheh pegangan ahlis sunnah wal jama'ah berkaitan Gerakan Missionary Kristian (kristianisasi) bukan rujuk kisah Isroelliyyat, puak syiah dan wahabi. Tak mainlah copy paste

Ini adalah pengalaman beta nama pena Puteri Nur Cahaya @ Cikgu ieta pernah lalui sendiri, hampir mati nyaris hilang nyawa akibat sihir individu dan kumpulan ajaran sesat. Lembam faham akan jadi mereng, gila isim, sakit jiwa, bermasalah mental seperti mereka yang mengadu-domba kepada beta sibuk hendak korek rahsia dan penyebar-penyebar ajaran sesat bermula tahun 2015 sehingga tahun 2018, tahun 2020,  2021, 2022, 2023 hinggalah ke tahun 2024. Semua susah beta block. Video berkaitan penjenayah kalangan pastor-pastor Malaysia beta muat naik di dalam perkongsian ini. Beta bukan grafic designer. Buat video ikut suka hati beta sahaja.


FREEMASON DAN ILUMINITI

Tahukah anda,

Freemason telah lama wujud sejak zaman terdahulu-kala lagi. Wujud dari zaman Nabi Musa 'alaihissalam lagi, zaman Firaun Namrud @ Nimrod   diwujudkan oleh Firaun bernama Namrud atau Nimrod yang telah memerintahkan supaya Nabi Ibrahim 'alaihissalam dibakar hidup-hidup kerana tidak mengaku Firaun tuhan.

Bermula daripada Namrud telah lahirlah keturunan-keturunannya, kebanyakannya penyembah dan pengikut iblis laknatullah 'alaihissalam. Maka wujudlah World Health Organization (WHO) dan pelbagai Gerakan lagi termasuklah Gerakan New Age dan Gerakan Missionary Kristian yang berusaha menyesatkan AQIDAH ummat Islam dan memusnahkan ADAB bangsa Melayu terutamanya.

Melalui pentadbiran keturunan Namrud antaranya di dalam WHO, mereka telah melakukan kerosakan di muka bumi ini dengan pelbagai perjanjian yang memaksa pimpinan Tanah Melayu akur tanpa bangkangan.

Mereka mempergunakan pawang kalangan pastor (ketua gereja @ ketua kumpulan pasukan aktiviti Kristianisasi) daripada kalangan pelbagai bangsa dan profession terutamanya anak bangsa Melayu Nusantara yang taksub (obses @ paranoid) perkara mistik misteri malahan siap mengaku bani Tamim menyamar panji itu panji ini berbohong kepada awam dengan sihir moden NLP cabang ilmunya hipnosis, Law of Attraction (LOA), Bibliomancy dan banyak lagi amalan-amalan sesat Gerakan New Age, ilmu karuuhun (leluhur jin) oleh bomoh-bomoh dukun ilmu hitam ahli sihir tradisional dan moden melalui program bisnes, keusahawanan, silat, rawatan berunsur syirik khurafat dan motivasi.

Sumber rujukan :

1) Al-Quran Surah Ibrahim.

2) Ceramah Ustaz Auni (info keturunan Firaun).

3) Wikipedia Raja Namrud.

4) Wikipedia Perjanjian Malaysia. 



GERAKAN LIBERALISASI KRISTIANISASI

Video ini beta terima pada tahun 2020. Tapi lambat perasan ianya ada kaitan dengan apa sudah berlaku sepanjang tahun itu sehingga tahun 2021 terhadap beta. Inilah agenda modus operandi mereka.


Maka sampailah dakyah (hasutan) ajaran sesat mereka kepada beta nama pena Puteri Nur Cahaya @ Cikgu ieta. Beta diserang, beta bongkar, dedahkan tanpa tahu apa-apa bermula dari beta disihir hingga terjebak dengan individu influencer penyebar, penganut, pengamal ajaran sesat, hinggalah terjebak ke dalam kumpulan demi kumpulan ajaran sesat melalui program marketing, rawatan dan produk bisnes MLM Gerakan Missionary Kristian sehinggalah beta difitnah berterusan. Syabas semua yang terlibat dalam agenda ajaran sesat akhir zaman konspirasi samseng, mafia, militan terhadap beta daripada tahun 2020 sehingga tahun 2022 hingga saat ini. Beta menang. Menang mempertahankan Iman akidah Islam beta. 


KISAH RAJA DAN SULTAN

Beta keturunan Raja. Kisah berkaitan Raja memang menarik perhatian beta. Pernah satu hari di bulan Ramadhan sewaktu sahur beta lihat Jejak Rasul. Kisah Pulau Melaka maqam Sultan Ariffin Syeikh Ismail Ibnu Syeikh Abdul Qadir Al-Jailani Waliyullah dipersembahkan untuk pengetahuan awam. Jadi kami anak beranak bersembang tentang Raja dan Sultan. 

Beta kongsikan pendapat beta di sini.

Sultan yang berdaulat, kata-kata dan doanya berkat, mereka berani menegakkan keadilan, menentang kemungkaran dan membasmi kezaliman. Titah perintahnya berpaksikan Islam dan tinggi ilmu ketauhidan. Aqidahnya mantap tidak dapat disesatkan. Mudik ke hulu atau ke hilir akidahnya tetap dijadikan panduan menjaga keamanan bukan membiarkan rakyat dalam kesusahan dan ketakutan. 

Banyak yang kami bincangkan. Menarik perbincangan kami sahur itu. 💕

"Apa beza di antara Raja Dan Sultan?". Anak bongsu beta tanya.

"Raja tu istilah hindu. Sultan istilah islam". Suami beta jawab.


PADA ZAMAN DAHULU KALA

Raja banyak menggunakan bantuan pawang. Yang berpawang, bertangkal dengan segala macam ritual mentera jampi serapah, semuanya berdampingan dengan khadam jin. Mereka sentiasa memperbaharui perjanjian dengan jin. Perjanjian itu pula, berperingkat-peringkat turun kepada keturunan dan warisan mendatang kalangan doktor-doktor perawat, bomoh dukun ilmu hitam ahli sihir tradisional dan moden.

Jin adalah makhluk yang bodoh. Mereka lebih kuat daripada manusia dalam kerja menipu dan mengelirukan manusia. Dari sebelum Nabi Allah Adam A.S diturunkan oleh Malaikat atas arahan Allah SWT di muka bumi ini lagi tiga jenis bangsa jin kehidupan mereka berantakan, asyik buat kucar-kacir dan bergaduh sesama sendiri sahaja.

Lalu Allah utuskan para malaikat untuk membunuh mereka semua. Sehinggalah ke saat ini mereka masih lagi menyesatkan orang ramai terutamanya yang melakukan, menyebarkan ajaran sesat (sihir, syirik dan khurafat) di maqam-maqam termasuklah maqam di Pulau Melaka.

Asatizah sudah berkongsi cerita bagaimana kesesatan dan kebatilan dilakukan oleh doktor perawat bomoh, dahulu disebut sebagai pawang. Termasuklah Almarhum Tuan Mufti Datuk Harussani yang beta telah buat kajian bagaimana beliau membanteras syirik khurafat dalam Majlis pertabalan jin disangkarkan di Istana negeri Perak. Sudah lama kisah ini berlaku. Itulah antara contohnya kejahatan pawang menyebarkan ajaran sesat mereka.

Di lain perkataan disebut juga sebagai dukun ilmu hitam ahli sihir lakukan, termasuklah ritual berkaitan. Mereka penyembah iblis dan syaithon. Ummat Islam harus tahu apakah amalan kebatinan bercampur dalam aktiviti kerohanian Gerakan New Age berasal dari freemason dan Iluminiti zaman kuno purbakala lama agar anak cucu keturunan kita tidak tersesat dalam kehidupan. Beta tak tahu kisah orang lain. Beta kongsi kisah beta sendiri, perjalanan hidup sebelum ini penuh dengan misteri. Alhamdulillah bersyukur tidak lagi berada dalam kumpulan ajaran sesat mereka.


DUKUN PEMULA SIHIR BETA

Ahli silat, guru kompang, perawat bomoh dukun ilmu hitam ahli sihir. Sudah kongsi lengkap di siniPlay victim munafiq, samseng, mafia, militan kurang ajar ni beta sudah maki dan beta takkan ampunkan.



KOMPLOT DUKUN PLAY VICTIM. 

Pastor Malaysia pengamal ajaran New Age dan ESQ165 adalah dukun ilmu hitam ahli sihir moden. Play victim bermaksud munafik. Fikirlah sendiri. Semua dah kongsi dalam blog. Beta memang anti ajaran sesat. Penyembah leluhur jin bangsa iblis laknatullah 'alaih memang tutur kata lembut tapi bisa membunuh.

Bodohnyalah yang percayakan doktor-doktor perawat bomoh puak silat sesat dukun-dukun ahli sihir tradisional dan moden berkhadam jin bangsa iblis laknatullah 'alaih semua ni. Hidup, biar keliru tak apa. Asalkan jangan bodoh taksubkan iblis laknatullah'alaih.

TARIKH ADUAN : 18/8/2020
PADA 22/08/2020 SAYA TELAH MULA RAWATAN DENGAN DR. AMIR SHAHMI MD ALI (NO. TELEFON ) DI BATU CAVE, KERANA MENGALAMI SAKIT SLIPPED DISC. BELIAU MENJALANKAN RAWATAN MELALUI KAEDAH RAWATAN ISLAM. SAYA TELAH MENJALANI RAWATAN DENGAN BELIAU SEBANYAK 3 KALI.  
SEMASA RAWATAN, BELIAU MENYERU ALAM GHAIB DAN MENGGUNAKAN MUZIK MENYERU KETURUNAN MAJAPAHIT. SAYA DAPATI BELIAU TELAH MEMPERGUNAKAN SAYA UNTUK KEPENTINGAN DIRI SENDIRI. SAYA MERASAKAN PERBUATAN BELIAU TIDAK BETUL DAN SALAH KERANA SAYA HANYA MAHU MEMBUAT RAWATAN SLIPPED DISC TETAPI DISOAL SOALAN PELIK-PELIK SEPERTI CONTOH BETUL KE PUTERI GUNUNG LEDANG CINTAKAN HANG TUAH. 

APABILA SAYA MENYEDARI KAEDAH RAWATAN YANG DIGUNAKAN TERHADAP SAYA SALAH, SAYA TELAH MENYOAL BELIAU APAKAH HADITH DAN DALIL AL-QURAN YANG ADA UNTUK MEMANGGIL ALAM GHAIB? BELIAU MENJAWAB, "MAAF YA...TIADA DALIL PUN...CUMA GERAK HATI". 

TIDAK LAMA KEMUDIAN PADA 13/9/2020 (AHAD) BELIAU TELAH MENGELUARKAN SAYA DARI GROUP WHATSAPP DAN GROUP FACEBOOK DAN TELAH VIRALKAN SAYA DI FACEBOOK PADA TARIKH 15/9/2020 (SELASA). 

BELIAU JUGA TELAH VIRALKAN KEPADA RAKANNYA MUHD NUR FAHMY BIN NUUR MASAILAN (FAHMY ADAM) (NO. TELEFON ) MELALUI WHATSAPP DENGAN MENGATAKAN SAYA MENGALAMI BIPOLAR DISORDER MOOD (KEMURUNGAN ATAU GANGGUAN MENTAL). 

FAHMY ADAM TELAH MENUDUH SAYA SESAT DAN MENGUGUT SAYA BAHAWA PDRM SEDANG MEMANTAU SAYA DAN UGUT AKAN MASUK LOKAP HANYA DISEBABKAN SAYA MEMPERINGATKAN AHLI GROUP EBOOK AKHIR ZAMAN SUPAYA MENJAUHKAN DIRI DARIPADA DOSA SYIRIK. BELIAU JUGA TELAH BLOCK FB SAYA, SEMUA GROUP WHATSAPP DAN GROUP FACEBOOK EBOOK BERBAYAR BELIAU KERANA TAKUT SAYA SEBARKAN APA YANG SAYA TAHU BERKAITAN BELIAU, FB PAGE BELIAU BERKAITAN EBOOK AKHIR ZAMAN IALAH PANJI NUSANTARA. 

TUJUAN SAYA MEMBUAT REPOT INI ADALAH UNTUK KESELAMATAN DIRI, KELUARGA DAN HARTA BENDA SAYA DI KEMUDIAN HARI. JUGA PENAFIAN SAYA INI SEBAGAI BIPOLAR DISORDER MOOD DAN SESAT SEPERTI TUDUHAN DAN FITNAH YANG TELAH DIBUAT OLEH MEREKA BERDUA.


Masa buat laporan polis kali pertama ni belum tahu perbuatan mereka tu ritual. Belum tahu iblis dua ekor ni bomoh dukun tradisional dan moden guru mereka pastor Malaysia. 

Anak-anak didik pastor Malaysia. Perbuatan dua ekor dukun ilmu hitam ahli sihir tradisional dan moden kurang ajar samseng, mafia, militan dakyah ajaran sesat, ruqyah syirkiyyah (ritual sihir hipnosis meditasi pukau) buat beta hampir mati nyaris hilang nyawa, nazak, pengsan tanpa sebab, kronik slipped disc L4 L5 beta berulang lagi, terperangkap di antara dua alam (alam jin dan alam nyata) hingga jadi keliru terima khabar, cerita, berita dan infor dari alam jin yang mengaku leluhur. Beta lambat sedar beta sebenarnya diritual oleh kuncu-kuncu iblis laknatullah'alaih ni.

Bila beta ingatkan jauhi syirik, mereka berdua berkomplot menganiaya, zalim, khianat beta dengan manipulasi perbualan soal-jawab dalam kumpulan sesat Rahsia Nusantara dijadikan pengakuan, sebar gambar, tuduh, tohmah, fitnah, caci, maki, hamun, mencarut (jenayah cyberbully body shaming, cyberwar, cyber attack) ke atas akidah, kesihatan (minda dan jiwa), keselamatan(ruh, jiwa dan semangat), keluarga keturunan (melibatkan suami, anak, Almarhum Ayahanda, Almarhumah Bonda beta, datuk, nenek, moyang beta Raja Bugis, Raja Arab Banjar, Raja Majapahit keturunan Rasulullah SAW), ugutan dan hasut ramai pulau beta nama pena Puteri Nur Cahaya @ Cikgu ieta memang takkan beta ampunkan.



TIDAK ADA REINCARNATION.

Doktor perawat, motivator konsultan, guru silat Seni Gayong Makrifat sesat dukun ni juga percayakan reincarnationReincarnation adalah kepercayaan kelahiran semula. Ia adalah salah satu ajaran sesat membawa kepada kufur hingga menjadi dosa besar syirik menduakan Allah. Tidak ada reincarnation. Yang ada hanyalah semua roh dahulunya di alam lauhul mahfuz sebelum terbentuk janin di dalam rahim ibu masing-masing telah bersyahadah kepada Allah SWT dan Nabi Muhammad SAW.

Pastor Malaysia, silat sesat, perawat sesat, ajaran sesat, agenda arahan dunia baru, Kristianisasi, penyebar ajaran amalan sesat, jenayah cyberbully body shaming, cyberwar attack, silat sesat
Sebab itu beta maki, hamun, carut iblis laknatullah'alaih ni dan sekutunya tu, termasuklah dukun pertama sihir beta sepuas hati beta. Ejen dukun ni ramai. Ganggu beta di semua laman sosial. Semua beta block

Asri Ibrahim, ahli kepada dukun ilmu hitam ni, dakyah beta ajaran sesat astral projection dianggapnya musyahadah. Pernah minta beta selidik Dewataraya itu apa. Beta block terus bila sedar doktor perawat tu pun kurang ajar ritual beta untuk mencari tahu hal keturunan. Dia pernah minta beta lihat Batu bersurat, ada satu  tulisan berbunyi Dewataraya. Inilah puncanya pentaksub leluhur jin semua anggap Dewataraya sebagai tuhan. Gila isim sakit jiwa semua penyembah pentaksub leluhur jin ni. Itu pun tak boleh berfikir dah tak berakal.

DAKYAH, TAKSUB SEMBAH LELUHUR JIN

Pastor Malaysia, silat sesat, perawat sesat, ajaran sesat, agenda arahan dunia baru, Kristianisasi, penyebar ajaran amalan sesat, jenayah cyberbully body shaming, cyberwar attack, silat sesat
Gila isim sakit jiwa taksubkan leluhur jin, mendakyah beta leluhur jin tu moyang. Semua dalam kumpulan ajaran sesat akhir zaman teori konspirasi ni taksubkan alam mistik, perkara merapu merepek. Bangsat-bangsat tahun 2021 pun sama 


Pastor Malaysia, ajaran sesat, agenda arahan dunia baru, Kristianisasi, penyebar ajaran amalan sesat, jenayah cyberbully body shaming, cyberwar attack, silat sesat
Sihir hipnosis pukau, RITUAL, tuduh, tohmah, fitnah, jenayah cyberbully, body shaming, cyberwar, cyber attack, manipulasi perbualan beta, sebar gambar beta berjalan dengan suami beta dan ugut beta, sekarang kau rasakan. Itulah jawabannya.


PASTOR MALAYSIA

Pertubuhan Perunding Latihan dan Motivasi Muslim Malaysia (TAMRIN).

Pastor Malaysia, ajaran sesat, agenda arahan dunia baru, Kristianisasi, penyebar ajaran amalan sesat, jenayah cyberbully body shaming, cyberwar attack, silat sesat
Polis sahkan ini adalah Gerakan Missionary Kristian. Dua ekor scammer laporan polis di atas, berguru dengan pastor Malaysia di kanan. Beta belum maki lagi. Bukan faham apa-apa pun kalau dah hidup menunggang agama. Kakitangan pastor dan ejen mereka masih hantar whatsapp. Semua beta sudah block.

Inilah yang berlaku dalam Bisnes MLM Atomy yang jelas fund dana kepada Gerakan Missionary Kristian tetapi PASTOR Malaysia Tengku Asmadi Tengku Mohamad tetap pertahankan Atomy is the best of life. Dia tak pertahankan pun ISLAM IS THE BEST OF OUR LIVE. Dia live pun waktu maghrib. Kawan baik 30 tahunnya Mohd Sulutan Ali menyamar sebagai Islam. Jika tidak, takkanlah PDRM mengesahkan ini Gerakan Missionary Kristian?

Melalui bisnes MLM inilah Tengku Asmadi Tengku Mohamad (DTA), Presiden TAMRIN dan kawan baiknya Mohd Sulutan Ali, 30 tahun berkawan berjaya tarik ramai join Gerakan Missionary Kristian (GMK) pada awal PKP 2020. Mereka ini bukan sahaja menipu sistem Online marketing. Banyak lagi tunggang agama dilakukannya. Play victim munafiq dakyah murtadkan followers menyertai Bisnes MLM itu sebab takut kemiskinan.

17/11/2020. Laporan polis pastor Malaysia ugut saman beta nama pena Puteri Nur Cahaya @ Cikgu ieta. Jadi meh aku sebarkan semua laporan polis akidah buat na? Nak sangat kurang ajar komplot fitnah akidah aku, nak bunuh aku sangatkan?

ISI KANDUNGAN LAPORAN POLIS

LAPORAN POLIS PERTAMA

TARIKH ADUAN : 17/11/2020.
PENGADU TAIP SENDIRI

PADA $11250 LEBIH KURANG JAM 148 PAGI DI HADAPAN BANK ISLAM TAMAN MELAWATI SAYA BERTEMBUNG DENGAN PENCERAMAH MOTIVASI JUGA PRESIDEN TUAN HAJI FADZLI YUSOF NOMBOR TELEFON +60133****** YANG JUGA RAKAN TENGKU ASMADI BIN TENGKU MOHAMMAD NO TELEFON 010 7******  DAN NOMBOR WHATSAPP BELIAU, 012-50***** HAJI FADZLI YUSOF TELAH BERTANYA KHABAR DAN SAYA MAKLUMKAN TENTANG SAYA DIANIAYA DI ATOMY. SAYA MEMANG TAHU BELIAU JUGA SUDAH JOIN ATOMY SETELAH ITU SAYA MENERIMA KATA-KATA BERBAUR UGUTAN KEPADA SAYA

BELIAU BERI KATA DUA KEPADA SAYA

CIKGU JANGAN SESUKA HATI SEBUT ORANG SCAMMER DAN PENIPU. NANTI EFFECT KEPADA CIKGU PADA 3 TAHUN AKAN DATANG. CIKGU TAK INGAT KES DOKTOR DENGAN IBU BERSALIN MATI ANAK SEBAB DOUGLA TU? DOKTOR TU TINGGI ILMUNYA TU TAPI BILA PERGI MAHKAMAH DOKTOR TU TETAP KALAH SEBAB FITNAH DOUGLA DI SOCIAL MEDIA PENIPU.

SAYA KATA PADA BELIAU TUAN HAJI, SAYA DIANIAYA TAU

DENGAN SOMBONG DAN BERLAGAKNYA BELIAU CAKAP LAGI,

ITU HAL YOU. I JUST INGATKAN EFFECTNYA. CIKGU SAYA LAWYER TAU. CIKGU ADA KE RM30,000 NAK BAYAR SAMAN SEBAB CIKGU TULIS DI SOCIAL MEDIA DIORANG SCAMMER DAN PENIPU?

SEBAB GERAM SAYA CAKAP SAMBIL RENUNG TEPAT KE MATA BELIAU

ADA. KALAU BAB SAYA DENGAN ASMADI DAN KING DI ATOMY, FAHMY ADAM DAN AMIR SHAH YANG TELAH MENGUGUT BERKOMPROMI ANIAYA TUDUH DAN FITNAH SAYA DAN JUGA HAL MOFA, SAYA ADA SEMUA SCREENSHOTNYA ADA YANG SAYA RAKAM PERBUALANNYA SAYA TAK TAKUT SEKALIPUN JIKA HENDAK PRESS CONFERENCE. BELIAU TERUS BERLALU DENGAN ALASAN ISTERI MENUNGGU DALAM KERETA SELEPAS SAYA BERKATA DEMIKIAN.

TUJUAN SAYA HANYALAH SUPAYA ORANG LAIN TIDAK TERKENA SEPERTI SAYA SUDAH KENA TERKENA. SAYA HANYA BERSUARA.

BALIK RUMAH SAYA MENYATAKAN KEPADA SUAMI SAYA, SAYA DUGUT HAJI FADZIL. SUAMI SAYA CAKAP DARI DULU LAGI DIA TIDAK PERCAYA MOTIVATOR-MOTIVATOR HEBAT MASUK TV NI.

SAYA TELAH DINASIHATKAN OLEH SEORANG PESURUHJAYA PERTUBUHAN PENCEGAHAN JENAYAH KEBANGSAAN NEGERI TERENGGANU UNTUK BUAT REPORT POLIS.

TUJUAN MEMBUAT LAPORAN ADALAH UNTUK KESELAMATAN DIRI KELUARGA DAN HARTA BENDA SAYA SERTA MENCEGAH ORANG LAIN DITIPU OLEH MEREKA ATAS PENIPUAN PENDAPATAN PERNIAGAAN MLM ATOMY DAN UNSUR KHIANAT DALAM SISTEM REKRUT KEAHLIAN SEBAGAI AHLI ATOMY VELALU PENCERAMAH DAN MOTIVATOR TERSOHOR MALAYSIA TENGKU ASMADI BIN TENGKU MOHAMMAD DAN RAKAN BAIKNYA MOHD SULUTAN ALI.



Sambungan laporan polis tentang scammer online marketing. Masa ni tak tahu lagi diorang pastor Malaysia.


 
PRESS CONFERENCE. BELIAU TERUS BERLALU DENGAN ALASAN ISTERI MENUNGGU DALAM KERETA SELEPAS SAYA BERKATA DEMIKIAN.

TUJUAN SAYA HANYALAH SUPAYA ORANG LAIN TIDAK TERKENA SEPERTI SAYA SUDAH KENA TERKENA. SAYA HANYA BERSUARA.

BALIK RUMAH SAYA MENYATAKAN KEPADA SUAMI SAYA, SAYA DUGUT HAJI FADZIL. SUAMI SAYA CAKAP DARI DULU LAGI DIA TIDAK PERCAYA MOTIVATOR-MOTIVATOR HEBAT MASUK TV NI.

SAYA TELAH DINASIHATKAN OLEH SEORANG PESURUHJAYA PERTUBUHAN PENCEGAHAN JENAYAH KEBANGSAAN NEGERI TERENGGANU UNTUK BUAT REPORT POLIS.

TUJUAN MEMBUAT LAPORAN ADALAH UNTUK KESELAMATAN DIRI KELUARGA DAN HARTA BENDA SAYA SERTA MENCEGAH ORANG LAIN DITIPU OLEH MEREKA ATAS PENIPUAN PENDAPATAN PERNIAGAAN MLM ATOMY DAN UNSUR KHIANAT DALAM SISTEM REKRUT KEAHLIAN SEBAGAI AHLI ATOMY VELALU PENCERAMAH DAN MOTIVATOR TERSOHOR MALAYSIA TENGKU ASMADI BIN TENGKU MOHAMMAD DAN RAKAN BAIKNYA MOHD SULUTAN ALI.



POSTING VIRAL (Kongsi di fb : 6/1/2021).

Beta tak muat naik semua. Sudah kongsi dalam artikel khusus berkaitan sahaja. Ambil point paling PENTING sahaja. Bab aqidah. 

Perkongsian viral sebenarnya tentang scammer online marketing beta bongkarkan. Rupa-rupanya ianya berkaitan bisnes MLM di ketuai oleh pastor Malaysia salur dana kepada Gerakan Missionary Kristian jelas pada visi misi website Dreamy Foundation. Cikgu Mohd Fadli Saleh pun bongkarkan juga.

Asalnya beta hanya hendak buat aduan scammer online marketing, akhirnya terbongkar ini Gerakan Missionary Kristian. Asbab pembongkaran ini Pastor Malaysia dan murid-muridnya sambung komplot tuduh, tohmah, fitnah, manipulasi perbualan soal-jawab, jenayah cyberbully body shaming, cyberwar, cyber attack ugut bunuh beta dengan dukun-dukun lain pada 3/9/2021. Tapi ugutan mereka tidak menjejaskan beta. Alhamdulillah.

Ramailah yang bongkarkan. Bukan beta sorang. Viral posting ni, ramai mesej DM beta. Nama panji Alam Nusantara sudah lama beta kuburkan gantikan kepada nama Wujudnya Allah Zahir Pada Manusia. Sila ambil maklum ya
.



Beta dah malas nak buat video tentang makhluk sarungan iblis laknatullah'alaih ni sebenarnya. Muaklah dengan mereka semua ni. Jadi beta masukkan apa sahaja dalam blog beta. Jika rajin beta buat lagi video berkaitan pengkhianat agama, umat Islam dan negara ni sekor demi seekor.

NASIHAT SUDAH DIBERI

Berkaitan Atomy, Tengku Asmadi dan Afyan Mat Rawi biadap mereka berdua spin dan auta cerita gambar pada perkongsian). Beta sudah nasihat personally Asmadi. Selepas dia ugut saman beta, dia padam perbualan. Beta terus block dia atas saranan suami.

Afyan Mat Rawi pun sudah beta nasihatkan. Masa tu dia tak dapat berfikir. Memang semakin teruk dah mereka ni. Cikgu Fadli pun sudah nasihatkan. Bukan kami tak nasihat.

Ni sampai terpaksa pula dah beta tulis lagi sebab orang dok whatsapp beta tanya lagi. Letih gak nak jawab satu-satu. Jadi moleklah buat posting terus. Hebat ke jadi play victim tunggang agama? Sampai tak boleh waras dalam bab aqidah ni. Something wrong dah ni. 🤦‍♂🙄

Asmadi pastor fitnah beta fitnah dia, Afyan curi ayat beta dan suruh hormatkan pastor yang sudah kurang ajar ugut beta dan jenayah betaz kurang ajar pula suruh tolollwers nya share. HARAP PENGIKUT SAHAJA RAMAI TAPI OTAK MASING-MASING TAK ADA. Apa susah? tinggalkan sahajalah apa yang meragukan dan sudah jelas bukan Islam. Tak perlu menunggang agama.


PENIPUAN DTA KE 9 : ATOMY MALAYSIA TIADA KAITAN DENGAN ATOMY KOREA.

Selama ni DTA TIPU semua ahli Atomy Malaysia termasuk beta dengan menyatakan telah buat kajian .Berulangkali dia sebut semasa fb live dan dalam zoom meeting. Hah!  Akhirnya terbongkar juga. Kenapa tidak maklumkan awal-awal dah tahu Atomy ada kaitan dengan Gerakan Missionary Kristian? Rela murtadkan pengikut, rela bersekongkol dengan Gerakan Missionary Kristian. Nak mudah untung cepat dengan menjadi hamba duit. Hasil ahli yang terkumpul, pada 30/9/2020 dinaikkan pangkat kepada Sharon Rose Master. Terima kasih Cikgu Mohd Fadli Salleh (perkongsian sudah dipadam. Beta tak akan padam.

Akhirnya beta dapat bukti rupa-rupanya mereka ini pastor ejen Gerakan Missionary Kristian belaka. Haktuih! 🤢🤮 Pastorlah, apa lagi kalau sanggup ajak orang ramai menyertai Bisnes salur Dana kepada aktiviti Kristianisasi Gerakan Missionary Kristian dan menyebarkan ajaran amalan sesat yang dikembangkan daripada asal usulnya freemason dan Iluminiti. Buka mata hati tu terima Islam bukan jadi penunggang agama seperti pengkhianat agama, bangsa dan negara bangsat musibat mengaku Melayu, ICnya Islam tapi murtadkan orang dah berapa ramai?

Pastor Malaysia, silat sesat, perawat sesat, ajaran sesat, agenda arahan dunia baru, Kristianisasi, penyebar ajaran amalan sesat, jenayah cyberbully body shaming, cyberwar attack, silat sesat
Nak menafikan apa lagi hah jantan-jantan kurang ajar kau orang penyebar ajaran amalan sesat? Banyak bukti aku dapat.


Tok batin motivator konsultan Malaysia hantar fitnah terhadap beta oleh Muhammad Arifin Rozikin kepada beta untuk provoke beta. Disebabkan beta tuntut hutang. Di dalam komen wujud komen pastor Malaysia ugut nak saman beta dan tag anak-anak didiknya dukun ritual beta tahun 2020. Nak menafikan apa lagi hah jantan-jantan kurang ajar kau orang penyebar ajaran amalan sesat?  Allah SWT nak tunjuk bukti. 3/9/2021 viral fitnah terhadap beta dikeluarkan oleh Muhammad Arifin Rozikin pastor Malaysia berkomplot sama. Rujuk 👇


Pastor Malaysia, silat sesat, perawat sesat, ajaran sesat, agenda arahan dunia baru, Kristianisasi, penyebar ajaran amalan sesat, jenayah cyberbully body shaming, cyberwar attack, silat sesat

"Ooo PNC inilah yang buat Laporan Polis atas saya. Fitnah saya sebagai Pastor, Agen Kristian, Scammer dan sebagainya. Kalau saya saman dia ni memang akan menangis tak berlagu. Nama saya ditulis dengan jelas. Imej saya diaibkan. Ada pula yang percaya cerita wayang dia ni. Amir Shahmi Md Ali dan Fahmy Adam.. nak saman tak ni. ðŸ˜„" 3/9/2021. ugut saman beta kali kedua sambil tag anak-anak didiknya. Itukah beradab? Dia yang mulakan dulu berbohong, menipu, fitnah beta fitnah dia pula?

Play victim munafiq berbaju coat berlakon seperti beradab, hakikatnya penunggang agama samseng, mafia, militan PENGECUT kurang ajar, Pastor Malaysia pengamal dan penyebar ajaran sesat New Age Movement, Neuro Linguistic Programming (NLP) cabang keilmuannya hipnosis sihir pukau moden ajaran sesat New Age Movement sudah difatwakan memesongkan akidah oleh Pejabat Mufti Wilayah Persekutuan pada tahun 2020, dukun ilmu hitam ahli sihir moden pemesong akidah kurang ajar yang bangga ucap Alhamdulillah kerana berjaya minta CEO bisnes MLM Produk Korea selatan turunkan visi misi Dreamy Foundation salur dana untuk kelas bible menghidupkan Gerakan Missionary (Mubaligh) Kristian. Sanggup pula berkomplot dengan puak silat sesat dan dukun-dukun ilmu hitam ahli sihir penyembah leluhur jin iblis laknatullah'alaih yang lain caci, maki, hamun, carut (jenayah cyberbully body shaming, cyberwar, cyber attack) akidah, minda, jiwa, ruh, nyawa, niqab, keluarga keturunan beta. Takut rahsia terbongkar, meraih simpati pada tolollwers pengikut dukun ilmu hitam ahli sihir penyebar ajaran sesat lain. Mana samannya? Tahun 2024 dah ni. 🥱🙄🤢🤮

Nak saman konon. Tapi tak berani samanlah sebab jelas bodoh, lembam faham menguasai akal berterusan jadi bebal bab adab, akidah, niqab, nyawa, keluarga keturunan beta dijenayah. Diam tak melawanlah sebab bukti jelas PDRM sendiri sahkan laporan polis beta pada 17/11/2020 memang berkaitan dengan Gerakan Missionary Kristian, laporan polis pada 1/3/2023 terhadap ejen beliau motivator, konsultan, psikiatrik dan coach business polis sahkan penyebar ajaran sesat, beta dipukau. PDRM sendiri sahkan semua yang berkomplot adalah psikik scammer penunggang agama, kerajaan dan negera, bermasalah mental bipolar disorder mood. PDRM yang cakap. Bukan beta cakap.

Lengkap terpapar nama-nama penyebar ajaran sesat dalang-dalang komplot beserta nitizen macai cybertroopers keyboard warrior penjilat, pengampu pastor Malaysia penyebar ajaran sesat menjalankan aktiviti ghibah dan jenayah siber. Semuanya  PENJENAYAH siber, sudah murtad taksub, ikut dukun penyembah leluhur jin. Kahkahkahkah! Dahtu aku juga ke yang salah?





AKHIRNYA TERBONGKAR JUGA

Pastor Malaysia, ajaran sesat, agenda arahan dunia baru, Kristianisasi, penyebar ajaran amalan sesat, jenayah cyberbully body shaming, cyberwar attack, silat sesat
ISI LAPORAN POLIS

Pengadu Menyatakan:

PADA SEKITAR 9/09/2020, 12.24 PETANG, SEMASA SAYA BERADA DI RUMAH SAYA YANG BERALAMAT SAYA DAPATI PENAMA MUHD NUUR FAHMY NUUR MASAILAN TELAH MENGEDAR GANJA JENIS CANNABIS SECARA (FACEBOOK FAHMY ADAM NO. TELEFO TERBUKA MELALUI FACEBOOK, KUMPULAN TELEGRAM, CHANNEL TELEGRAM DAN JUGA KUMPULAN WHATSAPP BELIAU ANTARANYA VIP AKHIR ZAMAN, VIP RAHSIA JIMAT DUIT DAN RAHSIA NUSANTARA. BANYAK LAGI GROUP DIBUKA OLEHNYA UNTUK SEBARKAN AJARAN SESAT DAN MELAKUKAN AKTIVITI JUAL-BELI GANJA YANG MANA SAYA PERNAH TERJEBAK MASUK KUMPULANNYA KERANA BERMINAT MENDALAMI ILMU MARKETING.

SAYA PADA MULANYA TIDAK TAHU KANABIS MERBAHAYA DAN ADALAH MENYALAHI UNDANG-UNDANG MALAYSIA DAN SAYA MEMBIARKAN SAHAJA. SELEPAS KES SEORANG SELEBRITI DITANGKAP KERANA MENANAM KANABIS BARU SAYA TAHU IA ADALAH MENYALAHI UNDANG-UNDANG.

ANTARA AYAT DIGUNAKAN DALAM GROUP WHATSAPP YANG TURUT DISERTAI OLEH SAYA UNTUK MENYEBARKAN KEBAIKAN GANJA/CANNABIS IALAH SEPERTI BERIKUT:-

[09/09/2020, 8:42 AM] FAHMY ADAM GILA: KENAPA THAILAND BOLEH CONTROL COVID19 LEBIH BAIK DARIPADA MALAYSIA...

[09/09/2020, 8:43 AM] FAHMY ADAM GILA: KADAR RECOVERY TINGGI DAN KEMATIAN LEBIH RENDAH DARIPADA MALAYSIA

[09/09/2020, 8:43 AM) FAHMY ADAM GILA: INI KERANA THAILAND ADA KLINIK CANNABIS PERCUMA

[09/09/2020, 8:43 AM] FAHMY ADAM GILA: MERAWAT SECARA ALAMIAH 

[09/09/2020, 8:44 AM] FAHMY ADAM GILA: MANAKALA MALAYSIA MASIH KETINGGALAN JAUH KEBELAKANG.

CRYPTO DAN EMAS, JUGA MENJADI URUSAN JUAL BELINYA. HANYALAH PERANGKAP MASUK KE GERAKAN MISSIONARY KRISTIAN.

BELIAU DAN DI AKHIR TAHUN 2021 BARU SAYA DAPAT TAHU DARI PERKONGSIAN FACEBOOK ADALAH GERAKAN AKHIR SEKUTUNYA AMIR SHAHMI MD. ALI (NO. TELEFON ZAMAN MENGENAI TEORI KONSPIRASI BERSIFAT PELAMPAU, MENGHASUT ORANG RAMAI DENGAN 
Sambungan...


Pastor Malaysia, ajaran sesat, agenda arahan dunia baru, Kristianisasi, penyebar ajaran amalan sesat, jenayah cyberbully body shaming, cyberwar attack, silat sesat
MEMBENTUK FIKIRAN SEPERTI PEMBERONTAK NEGARA. SEORANG LELAKI JUGA TELAH MENELEFON SAYA DAN MEMBERITAHU BELIAU ADALAH SEORANG PEGAWAI POLIS DAN MELALUI PERBUALAN KAMI BELIAU MEMAKLUMKAN KUMPULAN MEREKA ADALAH PSIKIK SCAMMER, MENGGUNAKAN AGAMA SEBAGAI ALAT. MEREKA JUGA PENDAKYAH AJARAN SESAT YANG MENGERAKKAN GERAKAN PENYELAMAT AKHIR ZAMAN MAITU GERAKAN NEW AGE JUGA MEREKA MENGAITKAN ISU COVID 19 DENGAN TANDA AKHIR ZAMAN DAN LAIN-LAIN ISU SEMASA UNTUK RAKYAT BANGKIT MEMBERONTAK MENENTANG KERAJAAN. 
PADA AWALNYA SAYA TIDAK TAHU MUHD NUUR FAHMY NUUR MASAILAN (FAHMY ADAM) ADALAH MEMPUNYAI PAKATAN DENGAN TENGKU ASMADI TENGKU MOHAMAD (NO. TELEFON NOMBOR PEMBANTU BELIAU) DALAM KEMASUKAN AHLI GERAKAN MISSIONARY KRISTIAN MELALUI BISNES MLM ATOMY (RUJUK NO. REPORT : 5/20) BERTARIKH 17/11/2020). SELEPAS MELIHAT MUHD NUUR FAHMY NUUR MASAILAN (FAHMY ADAM) BERKONGSI TENTANG ATOMY PADA TAHUN 2021 BARU SAYA FAHAM MEREKA INI KUMPULAN YANG SAMA. SAYA JUGA MENDAPAT MAKLUMAT DARIPADA PESURUHJAYA PERTUBUHAN PENCEGAHAN JENAYAH BERKAITAN ATOMY GERAKAN KEBANGSAAN NEGERI TERENGGANU (TELEGRAM MISSIONARY KRISTIAN, AHLI KUMPULAN LARIBA BERNAMA HAFIZ HIEW (BEKAS PASTOR), MENYATAKAN TENGKU ASMADI TENGKU MOHAMAD ADALAH PASTOR MALAYSIA. TENGKU ASMADI TENGKU MOHAMAD HINGGA KE SAAT INI MASIH MENERUSKAN KEGIATANNYA REKRUT AHLI GERAKAN MISSIONARY KRISTIAN ITU MELALUI BISNES MLM ATOMY, PADA 5/1/2021 AMIR SHAHMI MD. ALI BERJUMPA TENGKU ASMADI TENGKU MOHAMAD UNTUK PERBINCANGAN MENYEBARKAN FAHAMAN NUSANTARABANGKIT YANG MANA ANTARA AYATNYA JELAS PEMBERONTAK KERAJAAN. SAYA DATANG KE BALAI POLIS BUAT LAPORAN DEMI KESELAMATAN DIRI DAN KELUARGA DAN HARTA BENDA SAYA. 
SEKIAN LAPORAN SAYA.



BILA NETIZEN TRY TEST ADU DOMBA


Pastor Malaysia, ajaran sesat, agenda arahan dunia baru, Kristianisasi, penyebar ajaran amalan sesat, jenayah cyberbully body shaming, cyberwar attack, silat sesat
"Ni ke fahmy tu?" Tanya nitizen bekas pengikut beberapa ekor yang fitnah beta dan masih pengikut perawat bomoh, dukun ilmu hitam ahli sihir. 

 

"🤣Iblis laknatullah'alaih memang hidup lagi. Tapi orang mengadu pada saya banyak benda. Saya malas dah nak dengar. Buat apa ambil tahu pasal penjenayah samseng mafia laknatullah'alaih pentaksub leluhur jin munafiq tu. Dia kecut perut dah tu dengan saya"Beta jawab. 
"Oo ok faham. Mcm duk main crypto". Tanya netizen bila beta maklumkan malas ambil tahu hal dukun ni.

"Dia scammer crypto. Ada senjata api tu. Samseng, mafia, militan. Bodo la yang taksubkan dia." Beta jawab apa beta tahu seperti laporan polis sudah beta buat dan aduan-aduan beta terima. 
"Macam saya tgk fb fahmy tadi. Dia beraksi dgn sgt mulia, baik tutur kata tapi tak sangka buruk perangai". Kata netizen lagi.

"Itulah play victim munafiq, polis cakap, psikik scammer penunggang agama, pemberontak kerajaan dan negara. Saya dah disihir hipnosis pukau mode  hingga terjebak ke dalam kumpulan Fahmy Adam tu baru tahu dia tu macam mana. Bila Muhd Arifin viralkan manipulasi perbualan soal jawab Haniz dan guru latih silat Seni gayung Fatani Dan beberapa ekor lagi dukun, diorang maki, hamun, carutkan saya barulah nampak siapa sebenarnya diorang. Tak kena tak tahu.. Dah terkena barulah tahu oh patutlah polis cakap jauhi diorang". Jawab beta. Block dah netizen tu. Malas dah layan.

Pastor Malaysia, ajaran sesat, agenda arahan dunia baru, Kristianisasi, penyebar ajaran amalan sesat, jenayah cyberbully body shaming, cyberwar attack, silat sesat
PERITUAL PENYEMBAH LELUHUR JIN

Dah sihir beta, tuduh, tohmah, fitnah, jenayah cyberbully, body shaming, cyberwar, cyber attackmanipulasi perbualan beta, sebar gambar beta berjalan dengan suami beta dan ugut beta pula. Kau nak ke mana report police semua beta ada.


Pastor Malaysia, ajaran sesat, agenda arahan dunia baru, Kristianisasi, penyebar ajaran amalan sesat, jenayah cyberbully body shaming, cyberwar attack, silat sesat
JUAL GANJA, EJEN GERAKAN MISSIONARY KRISTIAN. PENJENAHAH SAMSENG MILITAN MAFIA KOMPLOT DENGAN GURUNYA PASTOR MALAYSIA DAN MOTIVATOR KONSULTAN GURU SILAT GAYONG MAKRIFAT SESAT, PERAWAT BOMOH DUKUN ILMU HITAM AHLI SIHIR TRADISIONAL MODEN. Isi kandungan laporan polis di atas. 


Pastor Malaysia, ajaran sesat, agenda arahan dunia baru, Kristianisasi, penyebar ajaran amalan sesat, jenayah cyberbully body shaming, cyberwar attack, silat sesat
PSIKIK SCAMMER PENUNGGANG AGAMA PEMBERONTAK KERAJAAN DAN NEGARA. Isi kandungan laporan polis di atas. 


Play victim munafiq samseng, mafia, militan tak perlu dihormat. Jahil murokkab terlalu taksub (dosa besar syirik menduakan Allah SWT), bila beta kongsikan masih pertikai, tidak percaya. Beta tak kisah. Ikut suka hati hanglah. Toksik begini semuanya beta sudah block.


SEKUTU HACKER

Rujuk laporan polis di atas.


BACKUP TAMRIN (PASTOR MALAYSIA).

Pertubuhan Motivator Fasilitator (MoFast) Malaysia juga backup Pertubuhan Perunding Latihan dan Motivasi Muslim Malaysia (TAMRIN) Pastor Malaysia. Dimaklumkan oleh mantan Pengerusinya. Mereka yang menyebarkan NLP di dalam Pertubuhan ini senuanya penyebar ajaran sesat Gerakan New Age. Sebab itu beta dah tak hormat langsung mereka.

Pengadu Menyatakan:

Pada 4/1/2022 saya telah mendaftar yuran masuk dan yuran seumur hidup berjumlah RM1,030.00 beresit dan RM 50.00 tanpa resit dalam Pertubuhan Motivator Fasilitator Malaysia (Mofast). Dahulu dikenali sebagai Mofa. No pendaftaran PPM-004-10-xxxxx beralamat selepas peralihan kuasa, di xxxxxx Kuala Selangor secara transfer online selepas berbincang melalui whatsapp dengan Zamani bin Mohd Karulani (No. Tel) setiausaha semasa itu di Rumah Alamat Nama pena Puteri Nur Cahaya @ Cikgu ieta, Resit ditandatangani oleh penama Nadzah Najlaa Hasmee no whatsapp ( ) bendahari semasa itu.

Selepas itu saya telah dimasukkan ke dalam kumpulan whatsapp Ahli rasmi dan kumpulan whatsapp khas AGM Mofast oleh Zamani Mohd Karulani. Saya dapati dalam kumpulan itu ada Amir Shahmi Md. All yang aniaya dan fitnah saya pada tahun 2020 no report SELAYANG/020662/20 bertankh 18/09/2020 saya baru tahu beliau bomoh ilmu hitam, Guru Silat Seni Gayung Makrifat menyamar sebagai perawat Islam, menganiaya, mendakyah ajaran amalan sesat Gerakan New Age, ESQ 165 dan ilmu karuuhun (ilmu leluhur jin) kepada saya melalui kursus dan whatsapp personalnya.

Pengerusi Mofast, Amirul Haqim Bin Mat Sudi, Q-Hijrah Training Centre (no whatsapp Timbalan, Kazren Jusri Abdul Karim (no. Whatsapp +60 Badaruddin (no. Whatsapp 0), Setiausaha, Ahmad Badli Bendahan Bisharuzi Omar Founder Insaan (Kasih UKM), (no whatsapp 5) antara yang kerap membantah dan membangkang apabila saya berkongsi artikel Blog berkaitan adab, dosa besar syirik dan apakah ajaran-ajaran sesat ESQ 165, amalan sesat Gerakan New Age yang dibawa Amir Shahmi Md. Ali melalui programnya. Saya kongsikan info berkaitan ajaran sesat yang wujud dalam kalangan pertubuhan ini.

Tujuan saya membuat laporan polis untuk:

1) Membuat tuntutan bayar balik yuran masuk dan yuran seumur hidup berjumlah RM1,030 dan Rm 50.00 

2) Mohon siasatan dilakukan ke atas MT dan AJK Pertubuhan Motivator Fasilitator Malaysia (Mofast) 2022 dan

3) Atas tujuan keselamatan nyawa, harta-benda dan keluarga saya disebabkan saya telah dianiaya, discam, dibuli, tuduhan pelbagai termasuk gila dan mesyuarat melucutkan keahlian saya oleh Pengerusi Mofast, Amirul Haqim Bin Mat Sudi, Q-Hijrah Training Centre (no telefon + 4), MT dan AJK kumpulan di dalam kumpulan whatsapp Ahli Rasmi Mofast oleh AJK Bisharuzi Omar, Kazren Jusri, Muhammad Haniff Hashim, Nazmi Zain dan beberapa orang ahli kumpulan Pertubuhan Motivator Fasilitator Malaysia (Mofast) lagi nama saya nyatakan di antara tarikh 4/1/2022 sehingga 9/8/2022.

Sekian laporan saya.


Polis mengesahkan Pertubuhan ini menyebarkan ajaran sesat dan beta dipukau. 


JELAS

DOKTOR PERAWAT, PENCERAMAH BEBAS, MOTIVATOR, KONSULTAN, FASILITATOR, PSIKIATRIK, COACH BUSINESS NETWORKING AND BRANDING DI BAWAH BIMBINGAN TENGKU ASMADI TENGKU MOHAMAD (DTA) PERUNDING MOTIVASI MALAYSIA DAN SEKUTUNYA AHMAD FADZLI YUSOF BEKAS PEGUAM Pertubuhan Perunding Latihan dan Motivasi Muslim Malaysia (TAMRIN) ADALAH PENYEBAR AJARAN SESAT GERAKAN NEW AGE, EJEN GERAKAN MISSIONARY KRISTIAN SAMSENG, MAFIA DAN MILITAN KURANG AJAR SAMA SEPERTI MEREKA JUGA.



Pastor Malaysia, ajaran sesat, agenda arahan dunia baru, Kristianisasi, penyebar ajaran amalan sesat, jenayah cyberbully body shaming, cyberwar attack, silat sesat
Dia pun ejen business MLM Produk Korea Selatan Gerakan Missionary Kristian bawah pastor Malaysia juga.  Memang aku dah tak percaya langsung pada puak motivator konsultan coach business program keusahawanan terutamanya marketing semuanya sama sahaja. Macam-macam cara mereka buat untuk sebarkan ajaran sesat Gerakan New Age atau ESQ165 (Gerakan Missionary Kristian @ ilmu karuuhun @ leluhur jin).  


LELUHUR AJARAN SESAT DI MALAYSIA.

Hidup usah jadi bodoh ikut telunjuk dukun sampai scam duit. Beta nama pena Puteri Nur Cahaya @ Cikgu ieta  haramkan setiap sen dan darah beta yang mengalir atas perbuatan semua MEREKA termasuk dalam Pertubuhan Motivator Fasilitator (MoFast) Malaysia sangat menjilat dukun ini hingga bekas setiausahanya Zamani dan MT MoFast scam duit keahlian seumur hidup sebanyak RM1080. Malahan lebih dari itu lagi sebenarnya Pertubuhan itu scam duit ahli. Laporan polis telah dibuat.


VIDEO BERKAITAN


Beta kotakan apa beta katakan.

Puas hati dapat maki.

Penunggang agama influencer memanglah ramai pengikut.

AJARAN SESAT ILMU KARUUHUN 




Hahahaha 🤣🤣🤣 silap orang weh puak dukun silat sesat, influencer tunjuk samseng, mafia, militan bacul dengan wa. 🥱🤢🤮

 
DUKUN-DUKUN BERKOMPLOT MURTADKAN DAN BUNUH CARA HALUS.

Flashback je ni. Hahaha. FW minta semua kenyataan dari beta. Dah dapat semua yang disebutkan sebagai fail, senyap terus sebab kena saman. Dah memang saman, dia ada kes pula dengan EL. Jadi beta buat ikut cara sendirilah.

Mari beta nama pena Puteri Nur Cahaya @ Cikgu ieta bekas distributor batch kedua (2) kepochikan lagi. Perkara melibatkan akidah, nyawa, kesihatan beta, atas alasan apa perlu diam? 

Semasa buat laporan polis, polis mengesahkan kes ini berkaitan dengan Gerakan Missionary Kristian. Panjang kes ni dah tulis. Malas nak tulis lagi. Nak tulis nama pun dah jemu. Dalam blog pun dah tulis.

Wartawan baru kontak beta katanya Bukit Aman akan turun dalam perjumpaan. Jadi ni beta senghaja nak flash back samada akukah yang kurang faham atau pastor Malaysia bekas peguam yang satu (1) kali ugut aku di hadapan Bank Islam Taman Melawati diamkan penipuan online marketing dilakukan oleh pastor Malaysia perunding motivasi atau mereka inikah yang bangang? Sampai dua (2) kali ugut saman aku? Perunding motivasi kau apahal? Sampai komplot dengan dukun-dukun lain ea, ugut bunuh, saman, PDRM, JAIS, MAIS akan serbu, angkut dan lokapkan beta ea...? 

Bodohnyalah yang percayakan dukun-dukun ahli sihir tradisional dan moden berkhadam semua ni. Hidup, biar keliru tak apa. Asalkan jangan bodoh taksubkan iblis laknatullah'alaih.






AHLI NERAKA KEKAL

Play victim munafiq (manusia sarungan syaithon iblis laknatullah'alaih). Psikik, scammer penunggang agama, pemberontak kerajaan dan negara, gelaran polis kepada SAMSENG, MAFIA, MILITAN alam maya PENJENAYAH cyberbully body shaming, cyberwar, cyber attack AKIDAH, kesihatan (minda dan jiwa), keselamatan (nyawa, ruh, semangat), keluarga keturunan beta, ugut-ugut beta, hasut ramai pulau beta nama pena Puteri Nur Cahaya @ Cikgu ieta, semuanya confirm sudah murtad ahli neraka kekal. 

Memang sudah murtadlah kalau dah rela masuk Gerakan Missionary Kristian. Tak perlu tunggu fatwa. Sendiri boleh berfikir. Itu pun jika otak tu hendak berfikirlah. Rujuk buku dan kitab Tauhid, cari, baca bab riddah atau buka portal laman web Mufti-mufti Malaysia, cari bab murtad baca Tak pun pergilah tanya guru-guru mursyid di pondok yang tak dapat bantuan kerajaan dan tak minta sedekah online bab akidah. Jangan dok pi tanya guru-guru online berkhadam taksub saka Jin iblis laknatullah 'alaih sesat-menyesatkan akidah, di laman sosial ramai, bersepah.


PEMBUNUH CARA SENYAP

Doktor-doktor perawat kebanyakannya berasal daripada ahli-ahli silat sesat. Mereka menjadi dukun ilmu hitam ahli sihir tradisional atau moden, penyebar, pengamal ajaran sesat New Age, ESQ165, ejen Gerakan Missionary Kristian. Merekalah makhluk sarungan syaithon, puak kiri, kuncu-kuncu iblis laknatullah 'alaih. Nampak baik luaran, hakikatnya play victim munafiq kurang ajar busuk dalaman. Coach business marketing networking and branding, Ex Pegawai zakat Majlis Agama Islam Wilayah Persekutuan (MAIWP), hacker, pengamal silat selempang merah bersekutu dengan mentornya, Pengerusi TAMRIN, perunding motivasi, PASTOR MALAYSIA, juga ahli silat DAN sekutu-sekutu mereka dakyah ajaran amalan sesat kepada ramai termasuk beta. SIHIR beta hingga hampir mati nyaris hilang nyawa nazak berkali-kali. Toksik sibuk minta beta lemah-lembik, ikhlaskan, maafkan makhluk sarungan iblis laknatullah 'alaih. Phui! 🤢🤮 Akal tiada, letak di lantai.


Ciri-ciri Yahudi lihat topi di kepala mereka langung teringat zalimnya mereka ke atas rakyat Palestine. Kejamnya Firaun Namrud @ Nimrod turunlah kepada anak, cucu cicitnya tak kiralah bangsa. Dalam bangsa Melayu sendiri wujud perangai setan ini menzalimi bangsanya sendiri. Sebab itu Baginda Nabi Muhammad SAW tidak mempertahankan bangsanya bangsa Arab. Sebaliknya Baginda mempertahankan akidah Islam. Islam yang diasaskannya. Mereka di dalam artikel ini adalah CONTOH keturunan Firaun atau dukun ahli sihir semasa zaman Nabi Musa A S semuanya penzalim. 


PEDULIKAN

Beta peduli apa toksik mentaliti jamban nak sembang apa. Video itu antara bukti beta sudah maki, hamun, carut siap sekali salah seekor pengamal s
ilat selempang merah samseng, mafia, militan dengan beta. Dah memang ramai ahli silat sudah sesat, gila isim, sakit jiwa, gila babi, mental problem nak kata apa lagi? Sebab tu diorang menikus. Tak siapa pun berani dah nak komen. Ruang komen pun beta lebih tutup. Malaslah nak berbalas pantun dengan sesiapa lagi. Janji beta kongsi bukti. 

PDRM pun sarankan beta sebarkan laporan polis untuk membela diri, mempertahankan aqidah, nyawa, menjawab persoalan, menafikan tuduhan, tohmahan, fitnah, jenayah cyberbully body shaming, cyberwar, cyber attack oleh dukun ilmu hitam ahli sihir tradisional moden golongan professional samseng, mafia, militan terhadap beta seorang wanita, seorang isteri, ibu kepada lima orang anak. 

Toksik mentaliti jamban fikir beta nama pena Puteri Nur Cahaya @ Cikgu ieta saja-saja hendak kongsi pengalaman didakyah ajaran amalan sesat kepada awam sekadar untuk meraih simpati. ieyyy ai,  tak kuasa. Akal tu ada, fikir. Takkan beta hanya kongsi laporan polis sahaja? Mestilah kongsi kisahnya sekali. Itu pun tak boleh fikir? Itulah taksub sangat dengan penyebar ajaran sesat. Sampai otak dah tak boleh berfikir antara hak dan batil. Takkanlah tak boleh fikir beta ni anti ajaran sesat (sihir, syirik dan khurafat)? Beta ni kan cicit Rasulullah SAW.


CONTOH TOKSIK 1

Seekor toksik berfurdah bisnesnya sudah merosot, pentaksub kepada Coach business tersohor Malaysia (pun pastor Malaysia penyebar ajaran amalan sesat New Age), marah-marah sound beta,
"Kak, sudah-sudahlah tu kata orang tu orang ni sesat. Berniaga lebih berfaedah". Bangga sangat bisnes tak beta minat. Nak ajak joinlah tu. Tapi tak beradab sound-sound beta. ieyyy tak minat. Jadi affiliate cukuplah. Beta nak rehat, santai-santai sahaja nikmati kehidupan berbaki yang ada.

 Ni beta jawab ya...

"ieeeyyy ai, hang dah ikut ajaran sesat, hati hang hitam pekat penuh dendam kesumat, hingga yang sesat memesongkan akidah pun hang dah tak boleh bezakan dah. Aku kongsi pengalaman aku supaya orang lain jadikan iktibar. Yang hang sibuk pula sound-sound aku ni apahal? Hang pun coach penyebar asma ul husna tak bersanad. Syiah ke hang ni? Biasanya penganut syiah sudah murtad sahaja kuat melenting bila aku kongsi bab sesat ni. Kalau hang bagus sangat, hang hebat sangat, hang takkan tak boleh fokus Bisnes sebenar hang yang asal? ieeeyyy ai, tak takut Allah SWT sungguhlah hang ni"Yang ni beta tak block walau pun dia pernah block beta. 🥱🤭 

Jika semasa hari itu beta terus jawab, lagi kasar bahasa beta gunakan. Tapi beta biarkan sahaja. Beta pun tak block dia. Biarkan sahaja dia intai semua laman sosial beta yang ada. Sebab itu beta pernah tulis, berniqab pun tidak semestinya Islam. Kesian. Dah suami beta tidak izinkan beta berniaga kalut nak arah-arah beta berniaga. Datang rumah pun tak pernah. Sekarang senyap terus menikus. Mana berani, hanya berani di whatsapp tempoh hari sahaja. Pengikut ramai tak berarti Islam. Moga taufiq dan hidayah Allah SWT kembali ke dalam hatinya. 🤲


CONTOH TOKSIK 2

"Kata hebat sekolah pondok tapi terjebak? Takut dah sekrg nk percaya sape2. Benarlah ilmu ini penyuluh hidup. X berilmu, senang2 kena tipu." Ini antara soalan dan kenyataan bodoh netizen macai cybertrooper keyboard warrior ahli kumpulan ajaran sesat, pengikut, pentaksub dukun-dukun ajaran sesat yang amat-amat malas beta melayan. Murtad dah agaknya mereka ni mempertikai kuasa Allah SWT. Semua beta sudah block.

Bila masa beta mengaku hebat? Perkataan expert pun beta sudah lama buang sebelum faham. Berilmu memang wajib, sudah bagus. Tapi bila disihir, ilmu dunia tak membantu pun. 

Modus operandi spesis puak penyebar ajaran sesat ni memang mereka aim golongan bijak pandai masuk kumpulan mereka. Nabi dulu pun kena sihir. Hendak pertikai keilmuan nabi kah? 

Tak pernah kena sihir, tak pernah rasa bagaimana sakitnya hampir mati nyaris hilang nyawa, memang takkan faham. Korek rahsia tapi lembam faham, tak faham-faham, gila isim sakit jiwa, asyik buat judgement sendiri. 

Sebab itulah beta berani buat report police, beta buat apa-apa pun sendiri, tidak berpaut kepada sesiapa. Suami sahaja menyokong dari belakang.  Beta kongsi pengalaman sendiri tak ciplak-ciplak kisah orang. Polis sendiri minta beta kongsikan semua laporan polis kepada awam. Sibukkan perkongsian beta buat andaian bodoh sendiri dah apahal?

Beta banyak kali dah buat pengakuan beta manusia, bukan jin, takde saka, takde leluhur jin seperti puak-puak silat, doktor perawat sesat penyebar ajaran sesat pemula ruqyah syirkiyyah ritual sihir hipnosis meditasi pukau beta tahun 2020 taksubkan sebagai moyang fitnah beta. 

Beta tak hadaplah masuk dan ikut kumpulan sesat kalau tak disihir hipnosis pukau oleh puak sesat iblis laknatullah'alaih tu semua. Atas alasan apa ikut puak sesat sedangkan kita ni Islam? Tak berguna langsung pada akidah pun. Beta block terus makhluk lembam faham sibuk hendak korek rahsia masuk campur hal beta. Sudah baca pun tak faham-faham, asyik tanya lagi, tanya lagi, tanya lagi. Buang masa melayan ahli kumpulan ajaran sesat, pengikut dukun ilmu hitam ahli sihir walau pun hangpa tu berniqab, ilmu sesat dipelajari masih sebati dalam diri tak diubati, lembam fahamnya menjadi-jadi.


SENARAI KETUA KUMPULAN AJARAN SESAT (VERSI KEMASKINI).

Samseng, mafia, militan wanted PDRM dan Jabatan Agama Islam. Bila teringat lagi kisah sebenar, jadi bahan ketawa beta nama pena Puteri Nur Cahaya @ Cikgu ieta sahaja kuncu-kuncu iblis laknatullah 'alaih anti Islam sebenarnya ni. 

Bawa ajaran Islam pun songsang lintang-pukang agama ditunggang, ada hati nak cakap bab adab, motivasi, agama, Tauhid, tasawuf, tarekat dengan beta. Bukan ada orang perasan pun. Majoriti sudah disihir hipnosis pukau moden oleh pastor Malaysia berlakon berpura-pura sahaja seperti Islam.

Dapat senarai ni pada hujung tahun 2021 buat tak kisah sahaja. Tahun 2024 baru nampak jelas semuanya sekumpulan. Jangan tak tahu ya, penyebar, pengamal ajaran amalan sesat memang berkhadam jin. 

"Itulah sebabnya kita tak buka hal ni kepada awam. Jadi macam ni lah. Fitnah bermaharajalela". Sarjan yang ambil maklum laporan beta cakap. Sarjan pun geleng kepala baca fitnah mereka ke atas beta. 




Pastor Malaysia, ajaran sesat, agenda arahan dunia baru, Kristianisasi, penyebar ajaran amalan sesat, jenayah cyberbully body shaming, cyberwar attack, silat sesat
Memang beta panggil iblis sahaja mereka ni. Jika mereka ini manusia dan Islam, mereka takkan tuduh, tohmah, fitnah, jenayah cyberbully body shaming, cyberwar, cyber attack, ganggu akidah wanita Islam apa lagi isteri orang seperti beta ni. Faham?

Seekor demi seekor dukun-dukun penyembah leluhur jin iblis laknatullah'alaih ni akan beta dedahkan kepada awam kebatilan mereka. 

PENJELASAN GAMBAR DAN VIDEO.
  1. Sambungan dari ARTIKEL BLOG INI senarai nama penuh dalam artikel blog itu. Pautan artikel blog juga di bawah perkongsian ini.
  2. Awalnya beta tak tahu diorang semua ni sekumpulan penyebar ajaran sesat akhir zaman teori konspirasi bercampur dengan Gerakan New Age dan Gerakan Missionary Kristian sudah  gila isim, sakit jiwa bermasalah mental hingga kuat berhalusinasi. Bulan 11 tahun 2021 baru beta tahu mereka ni sekumpulan.  Hujung tahun 2023 baru beta faham mereka semuanya kalangan dukun-dukun ilmu hitam ahli sihir tradisional dan moden.
  3. Kisahnya begini, Tahun 2020 nombor 13 dan nombor 14 cuba murtadkan beta, nombor 14 ruqyah syirkiyyah (ritual sihir hipnosis pukau) beta nama pena Puteri Nur Cahaya @ Cikgu ieta, bersekutu dengan nombor 13 ritual, fitnah, jenayah cyberbully body shaming, cyberwar, cyber attack akidah, kesihatan (minda dan jiwa), nyawa (ruh dan semangat) dan keluarga keturunan beta. 
    1. Screenshot perbualan dalam group Rahsia Nusantara dan gambar beta berjalan dengan suami dijadikan bahan fitnah. Beta di ruqyah sirkiyyah (ritual sihir, hipnosis pukau, jadikan beta perantara berinteraksi dengan leluhur jin) guna kaedah meditasi (astral travel projection @ meraga sukma iaitu bertapa @ bersuluk) militan oleh nombor 14 bomoh dukun ilmu hitam ahli sihir tradisional moden berhati iblis. Nombor 14 ejennya ramai. Sampai di TikTok mereka ganggu beta. Iblis ni ramai sungguh ejen dihantar provoke beta di merata -rata lagi laman sosial. Beta dapat tahu, beta block terus. Ada seekor ejennya, mengaku kepada seekor bomoh lain witch. Baru sahaja 24/4/2024 beta ternampak perkongsiannya ada tiga (3) perkongsian membuktikan betul dia ejen dan ahli sihir. Beta terus block tak cakap banyak dah. Sebelum block, beta sekolahkan adab suruh bertaubat dulu. Ikut dialah nak jadi apa pun. Kalau dah dukun ilmu hitam ahli sihir memang payah dahlah nak insaf.
    2. Polis maklumkan, mereka ni psikik scammer penunggang agama. Bila beta buat laporan kes tahun 2021, polis maklumkan pula,  mereka juga pemberontak kerajaan dan negara. Tahun 2023 beta buat laporan polis berkaitan Pertubuhan Motivator Fasilitator (MoFast) Malaysia scam, fitnah, jenayah cyberbully body shaming, cyberwar, cyber attack beta, polis maklumkan mereka itu kumpulan Gerakan ajaran sesat New Age dan beta dipukau. Berturut-turut tahun beta difitnah, beta tak faham lagi kenapa.
    3. Puak silat sesat memang kurang ajar. 1/6/2024, beta terjumpa Syah Rizal Abd Samat konsultan ahli silat kurang ajar, 6/9/2020 sama-sama dengan nombor 13 dan nombor 14 komplot ritual beta di Gunung Ledang, dulu bila beta tanya tak mengaku, kini sudah jadi ketua penyebar ajaran sesat leluhur jin. Selepas itu, beta terjumpa video dikongsikan oleh professor UIA tersohor Malaysia. Bermaksud juga, semua pengadu domba yang berasal dari kumpulan ajaran sesat akhir zaman teori konspirasi diketuai nombor 13 memang berada dalam kumpulan ajaran sesat Potensi Genetik Leluhur (PGL) jin diketuai nombor 14. Munafiq gila isim sakit jiwa, semuanya bermasalah mental. Mereka tak akan dapat bohong dengan beta, lambat laun terbongkar juga. 
  4. Tahun 2021, nombor 1 bekas client personal life coaching beta fitnah disisi beta adalah jin ifrit, dia minta beta scan, dakyah beta jadi pemberontak negara dan try test ilmunya kepada beta. Selepas beta keluarkan dia daripada coaching, orang ramai mengadu dia mengaku Fata AtTamimi (ajaran Arqam). 
    1. RIMAS dengar aduan, beta buat perkongsian ringkas 'Hati-hati Panji Palsu di alam maya'. Beta fokuskan  hal beta didakyah oleh nombor 9 amalan perang dari dukun, tapi dia fitnah waliyullah beri sanad. Beta diserang oleh bekas anak murid  nombor 11 yang beta tak kenal. 
    2. Beta ketawakan. Bengang Dan takut rahsia terbongkarlah tu, akhirnya bermula 24/8/2021 mereka berkomplot manipulasi perbualan soal-jawab waktu beta keliru, caci, maki, hamun, carut (jenayah cyberbully body shaming, cyberwar, cyber attack) ugut bunuh, saman, sihir, santau, jurus sampai muntah darah, sumbat dalam longkang babi, PDRM, JAIS, MAIS akan serbu, angkut, lokap beta. 
    3. Penyokong mereka, pastor Malaysia Tengku Asmadi Tengku Mohamad (DTA) pernah hipnosis beta di personal telegram guru kepada nombor 13 ejen Gerakan missionary kristian dan nombor 14.
  5. Rupa-rupanya mereka ni anggap dewataraya tu tuhan dan leluhur jin tu moyang. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣 
    1. Akhirnya terbongkar semuanya dukun ilmu hitam ahli sihir tradisional dan moden penyembah leluhur jin, Dewataraya dianggap tuhan, kayangan dianggap syurga dan Puteri Dayang Senandung dianggapkan dari kayangan. Bodohnya, elok dah jadi manusia, mengaku leluhur jin sebagai moyang. 🥱🤢🤮
    2. Patutlah benak benar fikiran, manipulasi perbualan soal-jawab dianggap pengakuan. Rupa-rupanya semuanya sudah gila isim sakit jiwa bermasalah mental akibat taksubkan leluhur jin. Nak jadi samseng, mafia, militan pun tak bertempat, lembik tak berkudrat.
    3. Beta disihir dan didakyah leluhur tu moyang oleh dukun ilmu hitam ahli sihir nombor 13 (moden) dan nombor 14 tradisional dan moden, sekor lagi dukun takde nama dalam senarai. Masa terperangkap di antara dua alam (alam jin dan alam nyata) hasil dukun² iblis laknatullah 'alaih nombor 13 dan nombor 14 ritual jadikan beta perantara mereka berinteraksi dengan leluhur jin sibuk nak tahu siapa umat akhir zaman, hal Puteri Gunung Ledang, jambatan emas di mana. 
    4. Kumpulan silat sesat, kumpulan penyembah leluhur jin iblis laknatullah'alaih semuanya sangapkan Puteri Gunung Ledang dan kemarukkan emas. 
    5. PERSONAL LIFE COACHING CLIENT GILA ISIM
      1. Yang nombor 1 ASYIK TANYA dari DM hinggalah ke dalam personal life coaching tentang X-Man, bunian, tembok Raja Iskandar Zulqarnain, Nabi Isa, naga, keris dari kayangan, minta rawat sakit kulitnya, tunggul balak, Hang Tuah, Bonda Ratu Tinta Sakti, Dewataraya. Eh banyak lagilah dia punya soalan. Beta suruh solat hajat pemalas. Sibuknya nak minta scan sana sini, dakyah jadi pemberontak negara.
      2. Terakhir kontradik, bila nombor 1 asyik seru Hang Tuah, Bonda Ratu Tinta Sakti nya dan Dewataraya. Itu Jin. Serupalah dia menyeru. Maka yang diseru Jin ifrit Dewataraya pergunakan jari beta berinteraksi dengan dia. Tak minda beta ya. Sebab beta terus berwudhuk dan kick dia terus dari personal life coaching. Dah nombor 1 manipulasi perbualan soal jawab dia dengan beta, tuduh, tohmah, fitnah beta mengaku Dewataraya, Pembantu Imam Mahdi dan pelbagai lagi yang tak masuk akal Muslim DIGABUNGKANnya sekali dengan perbualan soal jawab nombor 6, guru silat Seni gayung Fatani Putrajaya sudah sesat, nombor 4, 5, 8 dan 16 dengan beta.
      3. Bebal, lembam faham sungguh akal. Dia dah tahu makhluk jin boleh berinteraksi dengan beta dia lupa semua apa dia sendiri dah tulis semasa dalam personal life coaching dengan beta. Terlampau taksubkan alam JIN ifrit sampai gila isim terlampau mencari leluhur jin bangsa iblis laknatullah'alaih, samseng, mafia, militan, kalut pula sebar gambar dan buat video cuba aibkan, jatuhkan beta kepada awam.
      4. Semua whatsapp, telegram conversation dan mesej beta tak padam. Gambar mereka pun ada bahan bukti. Nombor 1 beta padam DM bila dah tahu dia play victim kuat fitnah orang tak sependapat dengan dia. Tapi nombor 13 mentornya Pastor Malaysia padam perbualan dengan beta waktu di telegram. Kuikuikui. Semua takut terbongkar rahsia dakyah beta ajaran sesat beta bongkarkan.
    6. RAKAMAN PERBUALAN
      1. 5/6/2024 beta baru dengar semula rakaman perbualan suami beta sound nombor 15 guru latih silat 7 langkah tuduh, tohmah, caci, maki, hamun beta dalam kumpulan 'Ku Cari Pusaka Demi Guru' dikendalikan oleh dia. Bila beta ingatkan dia, jauhi syirik dan elakkan campur perkara mistik dalam silat, beta pula dikeluarkan.
      2. Beta dan suami masa tu minat untuk berguru silat. Dia minta zoom. Maka berzoom meetlah dengan nombor 15. Dia rakam perbualan dan ambil gambar kami. Masa sesi zoom meet tak berani bersuara langsung. Pengecut. Tak percaya, tak boleh terima dek akal dia, ada keturunan Rasulullah SAW dalam group 'Ku Cari Pusaka Demi Guru', berlaku peristiwa suri Tuan Mufti Negeri Sembilan, Ustaz Zainul Asri pun pernah kongsikan perkara berkaitan. Dia tak berani, pengecut, takut cakap terus kepada kami suami isteri. 
      3. Sebaliknya, dia berkomplot dengan nombor 6, mengumpat, sindir, maki hamun beta pada perkongsian nombor 6  tuduh, fitnah, tohmah, berbohong beta ni awek dia sekadar hot chick, jenayah cyberbully body shaming akidah beta. 
      4. Memang puak silat sesat ni kalau orang tak sependapat dengan mereka, akan dimaki, difitnahnya.
      5. Dalam kumpulan, mereka pertikai ahli silat  keturunan Hang Tuah dan keturunan Rasulullah SAW sebagai iblis. Ramai ahli silat kontak beta maklumkan mereka ghibah beta dan ahli silat menyatakan tak bersetuju beta dikeluarkan. Sama seperti semasa nombor 13 tohmah beta sebiji sama sahaja modus operandi mereka. Silat sesat, jantan bacul, semuanya hanya berani dalam kumpulan kalangan mereka sahaja. Berlagak samseng, mafia, militan nak mampus. 
      6. Dalam rakaman perbualan, nombor 15 tuduh, tohmah, fitnah beta "Tak betul, ajaran sesat, tak boleh pakai, mengaku Dewataraya, Nabi Isa, ajar benda tak betul, menyesatkan".
      7. Kami tahu dia dah berpakat dengan nombor 6.  Suami tanya, "Apa ajaran sesat isteri saya bawa? Saya nak Tuan minta maaf kepada Tuan Puteri Dan masukkan balik ke dalam group. Kami dah tahu Tuan berpakat dengan Azrul. Saya akan buat report police dan maklumkan ajaran tuan kepada polis", Suami arahkan minta maaf, dia jerit meroyan dan ugut, "Ramai Whatsapp saya tanya saya. Saya takkan minta maaf! Buat apa minta maaf dengan orang dah tak betul, dah sesat, bawa ajaran sesat! Biar polis tangkap. Saya akan buat laporan kepada MAIS, kita tengok sapa kena tangkap!"
      8. Barulah beta faham, semua dia terima tu daripada nombor 6, whatsapp manipulasi perbualan soal jawab nombor 1 dan nombor 6 dengan beta, tuduhan, tohmahan, fitnah yang diviralkan oleh nombor 9 ketua ajaran sesat akhir zaman teori konspirasi 313 preppering. Buta mata hati pemalas tabayyunnya uih.
      9. Pengecutnya puak-puak silat sesat ni ui. Lebih percayakan dukun. Eh lupalah, puak silat sesat pun beramal ilmu dukun. Puak silat sesat memang majoriti sombong bodoh, lembam faham, kuat manipulasi, gila isim sakit jiwa bermasalah mental. Waktu suami beta sound dia terbongkarlah dia hanya berpura-pura sahaja terima kami, sekadar nak try test beta ni Islamkah tidak. Begitulah bangsat lahanat perangai nombor 15.
  6. Nombor 2, iblis betina pengadu domba, menghasut sana sini. Akhirnya mengaku guna telefonnya satu lagi screenshot perbualan dalam coaching nombor 1 dengan beta. NAMPAK TAK BETAPA AKRABNYA IBLIS DUA EKOR NI? 
  7. Nombor 3, dukun pengarah komplot jenayah ugut beta macam-macam. Sendiri mengaku arahkan nombor 1 dan nombor 9 buat page palsu. 
  8. Nombor 4, perawat bomoh, dukun ilmu hitam ahli sihir tradisional. Tua sahaja tak sedar diri. Sibuk minta gambar beta nak scan beta dalam posting nombor 1 sedang asyik fitnah beta. Beta whatsapp terus tanya. Bahasa elok sahaja beta guna. Kenapa nak scan saya? Bila dia tuduh, fitnah beta sesat tanpa usul periksa beta asak dan tanya, TERBONGKAR rahsia, dia pun scammer. Sampai empat (4) kali dia buat posting fitnah akidah beta dan keluarga keturunan beta, 
    1. Tuduh fitnah beta ada jin saka keturunan.
    2. Antara ayat ugutannya,"Tengah memikir ini.....macam mana nak mengajar kaki fitnah Puteri Nur Cahaya ini....cuba kamu bagi pandangan. Nak jurus bagi muntah darah ke? atau Buat solat hajat (Allah s.w.t. yang memakbulkan) bagi padam macam arwa h..Haziq Izzuddin"
    3. Ugut JAIS, MAIS akan serbu dan angkut beta. 
    4. Menghasut ramai di ruang komen nombor 1 dan nombor 9 dengan ayat yang sama fitnah beta ada jin saka keturunan. PADAHALNYA SEMUA JIN DIA TUNJUK TU, KHADAM-KHADAM DIA SAHAJA. Bodohnya pentaksub follow tolol percaya cakap dukun. 🤣
  9. Nombor 5, pernah sekumpulan dalam group whatsapp nombor 13. Fitnah beta fitnah dia. Penerangan dengan serang pun tak boleh beza macam mana jadi perawat entahlah. Rupa-rupanya bomoh dukun ilmu hitam, ahli sihir juga patutlah lembam faham. Bekas follower beta mengadu hal dia kongsi perkara memesongkan akidah kepada beta. Beta malas dah nak layan. Dia tanya, tapi dia dah jawab sendiri. Mengadu-dombalah tu. Beta cakap, ikut orang gila dan sesat, buat apa tanya dan ikut beta lagi? Sentap terus. 
  10. Nombor 6 penyebar ajaran sesat meditasi untuk syok sendiri. Eh, takkanlah tak tahu, meditasi tu bertapa untuk memanggil, menyeru jin iblis sebagai khadam. Jika disebarkan maka membiaklah semua ilmu iblis mereka. Searchlah wei. Berlambak info berkaitan ajaran amalan sesat meditasi ni tujuannya bersatu dengan khadam Jin. Beta pernah kongsi dalam ARTIKEL INI.
  11. No 7, guru silat pencak 13 yang jahil murokkab. Mula-mula kata mereka semua tu kurang kasih sayang. Sebab nombor 3 block beta, takut agaknya beta kesan dia penyebar ajaran sesat kalut ajak orang bertapa dalam hutan, maka beta mintalah no. 7 sebagai sahabat baik dukun betina tu nasihat sikit jangan dok dakyah orang ajaran sesat, ramai orang mengadu hal dia pada beta. Tapi dia punya lembam faham, apa dia cakap entah kepada nombor 3, dia serang messenger beta tapi dia padam. Akhirnya  dikomen no. 9 fitnah maki-hamun akidah, kesihatan beta, dia mengaku bangga dapat maki beta keturunan Nabi perangai macam babi. Sewel dah sekarang ni dengan naga. 🤣 
  12. Nombor 8 kerana taksubkan nombor1, fitnah beta fitnah Tengku Asmadi Jesuit, zalim dan macam-macam fitnah lagi. Siap doakan beta dapat azab. Elok sahaja ha beta sampai saat ni. Urat sendi bisa tu biasalah, dah berusia. Hang tu lagi dahsyat, sakit kronik, angau, gila isim, sakit jiwa, gila babi percaya iblis tu semua Dan bermasalah mental. 
  13. Akhirnya nombor 9 jadi macai kepada nombot 3 ketua pengarah aktiviti jenayah siber akidah beta, macai kepada nombor 1 dan macai kepada nombor 6, guru latih silat Seni Gayong Fatani Putrajaya, staff Alang Pekaka Sdn Bhd, manipulasi perbualan soal-jawab no 1, no. 6 dan no. 14 dengan beta waktu beta keliru hasil diritual pada tahun 2020. 
  14. No 10 tukang santet dakyah beta masuk group mistik Nusantara ajaran sesatnya. Akhirnya fitnah beta sesat, mengaku Raja alam bunian. Bila beta tak layan, berpakat dengan si iblis no. 1, 6, 9 dan betina tukang urut menyamar sebagai muallaf sama naik tohmah fitnah akidah, minda dan jiwa beta. 
  15. No. 11, ditag pada posting viral fitnah beta oleh dalang² utama fitnah, dakyah beta ajaran sesat selawat untuk cuci ruh. Dari dia beta dapat no telefon no 3 dan no 9 bekas murid-muridnya.
  16. Nombor 12 beta tak kenal langsung siapa, mereka fitnah beta fitnah dia. Walhal bekas pengikutnya yang serang beta dulu di telegram. Jadi beta buatlah report polis. Bodohlah jika diserang diam. Rupa-rupanya sekumpulan dengan no. 9. Terjumpa screenshot dia komen di posting viral fitnah oleh nombor 9.
  17. No. 15 bersekutu dengan nombor 6 fitnah, manipulasi perbualan soal jawab dia dengan beta, berpura-pura terima beta dan suami sebagai peserta silat 7 langkah sebenarnya hanya hendak tahu beta ni Islam atau tidak. Bangsat sungguh perangai munafiq ni.
  18. Nombor 16 pentaksub makam dan penyebar ajaran Falun Dafa ajaran New Age dari Cina, manipulasi perbualan dia dengan beta. Sebenarnya dia yang minta beta call dia. Ada rakaman perbualan ya.
  19. Nombor 1, 4, 5, 6, 7, 9, 19 dan 16 semuanya jantan-jantan bangang, bengap, lembam faham belaka. Bodoh juga ikut betina-betina penyebar ajaran sesat ilmu karuuhun. Sama sahaja dengan nombor 13 dan 14,. Sudahlah tak faham soalan, acah-acah hendak tolong sebenarnya hanya hendak membunuh beta, korek rahsia, berkomplot jenayah cyberbully body shaming, cyberwar, cyber attack beta bila beta tidak terima pendapat, ajaran, amalan mereka yang mengelirukan dan memesongkan akidah. 
Semua mereka dalam senarai ni sama bangang taksub leluhur jin dan dewatraya dianggapnya tuhan. Semua ketua-ketua penyebar ajaran amalan  sesat dukun-dukun ni mereka berkhadam. Sebab itu mereka tak boleh ngam dengan beta. Beta memang anti syirik dan khurafat. Cuma tahun 2020 tu tak tahu pun mereka tu ketua-ketua kumpulan ajaran sesat.

Macam haram jadah perangai sekor-sekor play victim munafik berpura-pura alim, baik, lemah-lembut tapi seumur hidup asyik menipu, jual temberang tanpa siapa pun sedar  penipuan dilakukan. Inilah golongan play victim munafiq. PDRM cakap, 

"Diorang ni psikik scammer penunggang agama, pemberontak kerajaan dan negara. Jauhi diorang". Beta sudah disihir hingga terjebak ke dalam kumpulan ajaran sesat Fahmy Adam tu baru tahu dia tu macam mana.

Bila Muhammad Arifin (nombor 9) viralkan manipulasi perbualan soal jawab Muhammad Anis Hassan (Haniz Zerstoren, nombor 1), Tengku Azrul Hamdi Tuan Zolkapeli (Jalak Lenteng, nombor 6), guru latih silat Seni gayung Fatani dan beberapa ekor lagi dukun dengan beta, mereka maki, hamun, carutkan beta barulah nampak siapa sebenarnya mereka. Tak kena tak tahu. Dah terkena barulah tahu oh patutlah polis cakap macam tu, siap minta jauhi mereka. Tolollwers sahaja yang percayakan mereka. 🙄Mereka hina beta,  beta tak kisah walau pun kurang ajarnya tu buat beta rasa nak bagi penyepak sekor demi seekor. Tapi bila dah mula tuduh, fitnah suami, anak dan keluarga keturunan beta, memang bangsat, lahanat, haram jadah wajib kena maki. Jika ada pistol memang dah lama beta tembak mereka. Alhamdulillah tak ada. Beta tahu mereka semua tu dah terencat akal, gila isim sakit jiwa, bermasalah mental belaka.


MODUS OPERANDI PLAY VICTIM.

Nombor 13 ugut, bahagian Penguatkuasa Jabatan Agama Islam akan pantau, tengok siapa masuk lokap. Diketuai oleh nombor 14 tangkap gambar curi beta sedang berjalan dengan suami. Ambil Video curi dan keluarkan beta dari kumpulan tanpa padam video beta. Puak silat sesat memang kurang ajar. Nombor 1, 4, 9 dan 15 ugut JAIS, MAIS akan serbu, angkut, lokapkan beta. Nombor 3, dukun ilmu hitam ahli sihir kuat menurun, ugut masukkan ke kandang babi. Dua ekor Pastor Malaysia (tiada nama dalam senarai) pun ugut saman. Sekor, dua kali ugut saman.TAPI SAMPAI SAAT INI SAMAN, POLIS, MAIS TAK PERNAH SAMPAI PUN KE RESIDENSI BETA NI. BABI PUN TAK ADA. KAHKAHKAHKAH! 🤣🤣🤣🤣🤣


KENAPA AJARAN SESAT MERBAHAYA?

  1. Ketua penyebar ajaran amalan sesat  termasuk doktor perawat, biasanya berkhadam jin iblis laknatullah'alih. Mereka sampaikan ilmu dan merawat (ruqyah) beserta dengan khadam di samping mereka. Biasanya pengikut sudah dipukau. 
  2. Bila akidah terjejas, akhirnya akan merbahayakan nyawa dan masing-masing akan dapat penyakit dan masalah mental. Sebab itulah pengikut ajaran amalan sesat ramai yang paranoid (obses) sangat dengan iblis laknatullah'alaib sarungan ketua mereka. 
  3. Kebanyakan ketua-ketua ajaran sesat, buat perkampungan, ladang dan group sendiri dengan pelbagai nama supaya mudah mereka menyebarkan khadam, ajaran amalan sesat berselindung di sebalik nama bombastik seperti Nusantara, panji akhir zaman, preppers 313, Pemuda Al-Kahfi. Alhamdulillah lah jika ada yang cepat sedar. Beta sendiri pernah terjebak dengan mereka, disihir, cuba didakyah ajaran amalan sesat yang pelbagai jenis, cuba dimurtadkan berkali-kali dan cubaan bunuh bets. Sebab itu beta tahu modus operandi mereka.
  4. Beta antara yang disihir lambat tahu tapi beta melawan mereka. Beta tahu amalan syirik dan khurafat pada masa dahulu. Melawan, jadilah mangsa jenayah siber akidah, kesihatan, keselamatan, niqab dan keluarga keturunan beta jadi mangsa fitnah mereka. Tak ada istilah lah ajaran sesat tak mengancam nyawa. 
  5. Jika tidak, takkan kes madrasah darussolihin tu sampai peserta mereka mereka dibunuh jadi kes polis? Presiden Perkid contohnya, sudah lama keluar dari Parti Islam SeMalaysia (PAS). Tapi dialah di antara perosak nama PAS. Beta kenal sangat Presiden Perkid, memang bongkaknya dari dulu semasa beta bekerja dengan PASTI di bawah kelolaan dia lagi. Isterinya yang meninggal pernah berkawan baik dengan beta pun pernah mengadu kepada beta hal dia. 
  6. Beta pun difitnah sebagai pengikut setan Ibu Yati bila beta whatsapp tanya khabar kenapa dia sampai jadi viral? Tanya elok-elok, sebab takut dengan bayang-bayang sendiri, tuduh, tohmah, fitnah beta seperti penagih dadah dirawatnya kena rasuk setan. Kan kurang ajar tu? Padahal dirinya yang sudah gila isim, bermasalah mental tunggang agama secukup rasa. Sampai sekarang Masih berada di dalam group ajaran sesat Muhammad Nuur Fahmy Nuur Masailan (Fahmy Adam) nombor 13. Ibu Yati mangsa kezaliman difitnah oleh dia pun sudah meninggal dunia. ish, entahlah. Tak tahulah beta nak kata apa. Beta sendiri pun jadi mangsa cubaan murtad dibunuh oleh ketua-ketua ajaran sesat laknatullah'alaihim. 


AJARAN SESAT NEW AGE KRISTIANISASI

Mereka ni berselawat, berzikir untuk cuci ruh bersihkan dosa dan ruqyah ruhiyyah. Dalam kumpulan ketua mentadbir mimpi. Ahli sekejap jadi Hang Tuah, sekejap jadi Syeikh itu Syeikh ini, menurun. Ketua kumpulan paksa  zikir, selawat beribu-ribi dua puluh empat (24) jam. Bila buat rawatan, menurun sambil berselubung dengan kain kuning. Sudah seperti rahib paderi Kristian ramai-ramai pergi mengaku dosa pula. Beta diserang jadi beta buat laporan polis 👇

Nombor 12, Mohamed Syarifullah Ahmad Badewy @ Ahmed Mohamed beta tak kenal. Bekas ahli dia seekor betina kurang ajar provoke dan serang beta di personal telegram. Mestilah beta report police. Masa buat laporan polis ni tak tahu lagi. Hujung tahun 2023 baru tahu. Lah... Rupa-rupanya mereka ni bomoh ilmu hitam ahli sihir, pentaksub leluhur jin (iblis) dan penyebar ajaran amalan sesat bermasalah mental. Tahun 2024 baru faham mereka ni sebenarnya dukun ilmu hitam ahli sihir tradisional moden. Patutlah samseng, mafia, militan sangat dengan beta nama pena Puteri Nur Cahaya @ Cikgu ieta.


Samseng tak bertempat jantan sangap, dayus, betina kurang kasih-sayang. Kurang kasih-sayang Syazrul Fazly (Li) silat pencak 13 (sama spesis taksub leluhur jin dan naga) yang cakap, bukan beta. Kahkahkah!


AJARAN SESAT HENDAK UBAH DUNIA

Tulis ketua ajaran sesat akhir zaman teori konspirasi nombor 1 di facebooknya dikongsikan orang kepada beta,
"Isteri dicari untuk merubah dunia akhir zaman". 🤣🤣🤣 Sungguhlah tu, dicari supaya semua makhluk ikut jadi penyembah iblis @ lucifer @ annubis anak cucu cicitnya leluhur jin yang ditaksubkan. Supaya semua pentaksub dia (nombor 1) dan isterinya si pengadu-domba (nombor 2) dan semua penyebar-penyebar ajaran amalan sesat yang lain berterusan sesatkan ramai.
Geli-geleman teringat balik personal life coaching beta terima, semuanya sia-sia. Tak berfaedah langsung, sia-sia buang masa beta sahaja. Bodohnya mereka ni mengaku leluhur jin sebagai moyang. 🙄🤢🤮 Walau pun betina pengadu-domba itu sudah berniqab, hanya topeng sarungan syaithon sahaja. Sekutu-sekutu mereka perawat dan mereka sendiri bomoh, dukun pawang ilmu hitam ahli sihir. Tak kiralah guna ilmu tradisional ke moden ke memang layak beta maki. 

Gila isim sakit jiwanya bertingkek-tingkek. Tanpa sedar akhirnya mengaku sendiri. 🤣



Bila beta bongkar, dedahkan kegiatan mereka, maka mereka pun meroyan, berkomplot tabur fitnah, manipulasi perbualan soal-jawab, caci, maki, hamun, carut (jenayah cyberbully, body shaming, cyberwar, cyber attack) akidah, kesihatan (minda dan jiwa), nyawa (ruh dan semangat) beta. 

Si tukang santet Mohd Siddik (pocey/Aris) bersama dua (2) ekor sekutunya Muhammad Anis Hassan (Haniz Zerstoren) dan Tengku Azrul Hamdi Tuan Zolkapeli (Jalak Lenteng) biadap nak mamp*s kepada aku dakyah zikir sirr guna kaedah meditasi untuk syok dirinya sendiri, aku sergah terus meroyan fitnah aku. Galak gelenyar sama dengan si iblis Muhammad Anis Hassan (Haniz Zerstoren) try test ilmu pada aku, kuat korek rahsia acah-acah nak bantu walhal nak aniaya aku. Ingat aku lemah-lembik macam orang lain? Ingat tak ada ahli pentaksub diorang cerita hal diorang kepada aku?

Ingatkan yang jantan sahaja, betina pun sama. Sebab itu walau pun beta berniqab, beta pernah tulis bertudung labuh, berniqab, berserban, berjubah, berbaju silat, bersongkok, berpakaian smart, beri motivasi, cakap bab agama di media sosial, tidak semestinya Islam. Mereka inilah antaranya yang beta sudah lihat dengan mata beta sendiri ramai kalangan mereka tunggang agama untuk duit atas angin dan tarik pengikut tolol ikut sahaja tanpa berfikir panjang bersyubahat ghibah (mengumpat), like, comment, share, masih duduk tercokoh lagi dalam group mereka. 

Seronok berkomplot menganiaya, zalim, khianat ikutlah punggung pendakyah ajaran sesat, peruqyah syirkiyyah (ritual sihir hipnosis meditasi pukau), manipulasi perbualan soal-jawab dijadikan pengakuan, sebar gambar beta, tuduh, tohmah, fitnah, caci, maki, hamun, mencarut (jenayah cyberbully body shaming, cyberwar, cyber attack) ke atas akidah, kesihatan (minda dan jiwa), keselamatan(ruh, jiwa dan semangat), keluarga keturunan (melibatkan suami, anak, Almarhum Ayahanda, Almarhumah Bonda beta, datuk, nenek, moyang beta Raja Bugis, Raja Arab Banjar, Raja Majapahit keturunan Rasulullah SAW), ugutan dan hasut ramai pulau beta nama pena Puteri Nur Cahaya @ Cikgu ieta memang beta takkan ampunkan mereka semua termasuklah nitizen macai cybertrooper keyboard warrior yakin ahli syurga share fitnah diviralkan oleh nombor 9. Yang mesej beta mengaku pun ada. Yang meninggal tidak sempat minta ampun dari beta pun ada. Tapi nampak di TikTok masih wujud videonya. Beta block terus.


AJARAN SESAT NEW AGE DAN ESQ165
Asas ajaran sesat sama sahaja. Meditasi (bertapa @ bersuluk). Hidup usah terlalu jahil murokkab orang sembah, puja, seru iblis laknatullah 'alaih seperti mereka pun dibiarkan sahaja. Nama pena Puteri Nur Cahaya Cikgu iEta memang banyak backup akaun dan backup page. Sekian. Harap maklum.

Memaafkan itu mudah melupakan itu tidak mudah. Nabi sendiri menyatakan maafkan tak ada pun Nabi suruh delete semua memori silam. Allah SWT mendidik umat Islam redho dengan taqdir tetapi ajaran sesat Gerakan New Age diketuai ejen Gerakan Missionary Kristian, bekas peguam dan perunding motivasi bersama semua anak didik mereka mendakyah beta ajaran sesat Neuro Linguistik Programming (NLP) pseudoscience melalui program mereka, berdamai dengan jiwa. Jelas menolak taqdir.  Malahan hipnosis (sihir pukau moden) menjadi salah satu cabang keilmuan sesat mereka turut disebarkan kepada awam melalui program motivasi di sekolah, pekerja-pekerja swasta dan kerajaan. 


Bersambung di lain artikel. Moga bermanfaat. 


KHAS UNTUK PENJENAYAH SIBER

Pastor Malaysia, ajaran sesat, agenda arahan dunia baru, Kristianisasi, penyebar ajaran amalan sesat, jenayah cyberbully body shaming, cyberwar attack, silat sesat
Pondan, bapuk, bacul, lembik, dayus, kurang kasih sayang, kegersangan seperti kematian pasangan, selalu kesurupan (kerasukan). Modus operandi bodoh mereka, berkomplot tuduh, tohmah, fitnah, caci, maki, hamun, mencarut (jenayah cyberbully body shaming, cyberwar, cyber attack) ke atas beta nama pena Puteri Nur Cahaya @ Cikgu ieta akhirnya keMALUan sendiri terpacul disebarkan. Tak beta sebarkan, ahli-ahli mereka sendiri yang sebarkan.


SUMPAHAN LAKNAT

DENGAN NAMA ALLAH YANG MAHA PENGASIH MAHA PENYAYANG. WALLAHI, WA BILLAHI, WA TALLAHI. Semua yang sudah murtad ini takkan masuk syurga atas perbuatan menganiaya, zalim, khianat berkomplot dakyah ajaran sesat, ruqyah syirkiyyah (ritual sihir hipnosis meditasi pukau), manipulasi perbualan soal-jawab dijadikan pengakuan, buat page palsu, sebar gambar, tuduh, tohmah, fitnah, caci, maki, hamun, mencarut (jenayah cyberbully body shaming, cyberwar, cyber attack) ke atas akidah, niqab, kesihatan (minda dan jiwa), keselamatan(ruh, jiwa dan semangat), keluarga keturunan (melibatkan suami, anak, Almarhum Ayahanda, Almarhumah Bonda beta, datuk, nenek, moyang beta Raja Bugis, Raja Arab Banjar, Raja Majapahit keturunan Rasulullah SAW) dan pelbagai lagi ugutan termasuk ugutan bunuh ke atas beta DAN beta takkan diam selagimana perkara tersebut tidak mereka bersihkan, masih disebar viralkan, war-warkan ke seluruh media massa dan media sosial kebiadaban mereka. Harap maklum. 


SIAPA BETA?

Ringkasnya, beta nama pena Puteri Nur Cahaya @ Cikgu ieta. Surirumah sepenuh masa. Penulis Lifestyle Blogger dan Content Creator. Mantan Pegawai Perkhidmatan Pendidikan Jabatan Agama Islam Wilayah Persekutuan (JAWI). Alhamdulillah kronik slipped disc L4 L4 sudah tiada. Pulih tanpa pembedahan, tanpa suntikan dadah steroid atau voltaren, tanpa rawatan sesat. Mantan Social Media Marketing Coach, Speaker Digital Marketing, cicit Rasulullah SAW, lebih dua puluh (20) tahun hadap perawat bomoh dukun ilmu hitam ahli sihir tradisional moden berkhadam, penyebar ajaran sesat kalangan professional, influencer, silat sesat jari dan mulut tidak beradab. Sudah naik jemu hendak muntah dengan modus operandi mereka. PASTOR MALAYSIA PENGKHIANAT AGAMA, BANGSA DAN NEGARA kurang ajar lu langsi, lu yang mati. Di dunia lu terlepas, di akhirat azab menanti.


KUMPULAN PERAWAT BOMOH DUKUN ILMU HITAM AHLI SIHIR TAKSUB LELUHUR JIN SCAMMER, SAMSENG, MAFIA, MILITAN GILA ISIM, GILA BABI, SAKIT JIWA, BERMASALAH MENTAL


No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi berkunjung ke blog beta nama pena Puteri Nur Cahaya @ Cikgu ieta, Suri rumah sepenuh masa, Penulis Lifestyle Blogger, Content Creator berpengalaman Social Media Marketing Coach dan Speaker Digital Marketing. Mantan Guru Jabatan Agama Islam Negeri Selangor (JAIS) meletakkan jawatan untuk fokus perniagaan, mantan Pegawai Perkhidmatan Pendidikan Jabatan Agama Islam Wilayah Persekutuan (JAWI). Meletakkan jawatan sebab kronik slipped disc L4 L5.

Alhamdulillah kronik slipped disc sembuh pada 24/9/2023 tanpa suntikan steroid atau apa pun ubat selepas putuskan terus soal-jawab dengan ustaz rupanya bomoh, mantan guru silat mengaku pernah 23 tahun sesat dan ada saka, mendakyah beta ajaran sesat.

Sila komen untuk beta singgah ke laman sosial anda pula. Hanya komen berkaitan artikel sahaja disiarkan. Harap maklum.

Ada pendapat atau kisah ingin dikongsikan? Sila e-mail kepada kisahcikguieta@gmail.com .

Featured Post

GURU LATIH SILAT SENI GAYUNG FATANI PUTRAJAYA GILA ISIM COACHING TERGEMPAR TERAKHIR CLIENT DURHAKA TAKSUB GURU LATIH SILAT SENI GAYUNG FATANI

GURU LATIH SILAT SENI GAYUNG FATANI PUTRAJAYA KURANG AJAR, GILA ISIM, SAKIT JIWA, BERMASALAH MENTAL.   [ FB Post : 6/7/2020 . Kemaskini ke b...