TERIMA KASIH FOLLOWER

IMPLIKASI AJARAN SESAT : SIHIR, PUKAU, FITNAH MANIPULASI PERBUALAN JENAYAH CYBERBULLY

IMPLIKASI AJARAN SESAT : SIHIR, PUKAU, FITNAH MANIPULASI PERBUALAN JENAYAH CYBERBULLY.

Ajaran Sesat, Kumpulan Ajaran Sesat, implikasi Ajaran Sesat, Sumber poster, JAKIM, Puteri Nur Cahaya,
Akibat dan sebab ajaran sesat diharamkan.

IMPLIKASI AJARAN SESAT

  1. Akibat tidak cakna adab, akidah, nyawa, keluarga keturunan, pengetahuan undang-undang jenayah sivil Dan syar'ieyyah, wujud ajaran sesat memesong akidah di kalangan professional korporat berbaju coat bertali leher malahan dalam kalangan penjawat awam juga hingga turut membiarkan pendakyah ajaran sesat bermaharajalela.
  2. Tidak beradab mengakibatkan ajaran dan amalan sesat berleluasa. Ia menghasilkan budaya jenayah cyberbully body shaming, cyberwar, cyber attack yang diagung-agungkan. 
  3. Sebab tidak beradab, ramai nitizen macai, cybertroopers dan keyboard warrior telah terpesong aqidah hingga menjadi pengikut, pentaksub individu dan kumpulan-kumpulan ajaran sesat apabila ikut sama ghibah (mengumpat), like, comment dan share fitnah tanpa ditabayyun (semak) terlebih dahulu.
  4. Ajaran sesat menghidupkan kembali kepercayaan, mengamalkan dan menyebarkan ilmu karuuhun (leluhur) jin sebelum kedatangan Islam dilarang keras Allah SWT dan Rasulullah SAW.
Allah Subhanahu wa Ta’ala berfirman,

وَلَن تَرْضَىٰ عَنكَ الْيَهُودُ وَلَا النَّصَارَىٰ حَتَّىٰ تَتَّبِعَ مِلَّتَهُمْ

“Orang-orang Yahudi dan Nashrani tidak akan ridha kepadamu hingga kamu mengikuti millah mereka” (Al-Quran, surah Al-Baqarah ayat 120).

Millah ialah cara hidup. Kaum kafir Quraisy tradisional dan moden, Yahudi dan nasrani, kuncu-kuncu iblis laknatullah 'alaih termasuk puak wahabi tak akan berpuas hati selagi umat Islam khususnya ummat Nabi Muhammad yang dikatakan ummat akhir zaman tidak ikut cara hidup mereka sedikit demi sedikit, sejengkal hingga sedepa, mereka tidak pernah berputus-asa memporak-perandakan akal pemikiran, memesongkan akidah dan budaya hidup agar ikut cara mereka walau sehingga ke lubang BIAWAK mereka cari setiap kita untuk dimurtadkan walau apa cara sekalipun sehinggalah kiamat menjelang tiba. 


PENYAKIT 'AIN

Setiap umat Islam dituntut untuk berikhtiar bagi menjaga diri, keluarga dan hartanya daripada sebarang perkara yang tidak diinginkan seperti kecurian, kemalangan dan daripada penyakit seperti penyakit ‘ain dan seumpamanya. Berkaitan penyakit al-‘ain secara khusus, Nabi SAW pernah menyebut bahawa penyakit ‘ain ini merupakan sesuatu yang benar dan apabila seseorang diminta untuk mandi bagi menyembuhkan penyakit itu, maka hendaklah dia mandi. Sabda Baginda SAW:

الْعَيْنُ حَقٌّ وَلَوْ كَانَ شَىْءٌ سَابَقَ الْقَدَرَ سَبَقَتْهُ الْعَيْنُ وَإِذَا اسْتُغْسِلْتُمْ فَاغْسِلُوا

Maksudnya: Penyakit al-‘Ain itu benar. Jika ada sesuatu yang menjangkaui qadar maka ‘ain lah (yang dapat menjaungkauinya). Jika diminta kepada kamu untuk mandi (untuk penyembuhan), maka hendaklah kamu mandi. Hadith Riwayat Muslim (5831).


Ini dalil kewajiban membela diri dari sebarang gangguan termasuk penyakit 'Ain. Lalu dah kenapa beta tidak boleh bicarakan beta di zalimi?


AJARAN SESAT

Membuka, menyebar, menjadi taksub kepada alam mistik, misteri, mitos sehinggakan menjadi halusinasi. Ramai orang awam dan ahli silat daripada tahun 2020 sehingga awal tahun 2024 menghubungi beta minta pendapat beta tentang masalah mereka. Setelah beta selidiki, nyata kesemua mereka ada rantaian dengan pengamal, penyebar ajaran amalan sesat, alam mistik, misteri, mitos hingga membawa kepada pemujaan berbentuk sihir tradisional dan moden. Antaranya isu berkaitan,

  1. Kayangan.
  2. Majapahit Kerajaan Hindu zaman kuno purbakala lama.
  3. Nusantara termasuklah haiwan ditaksubkannya. 
  4. Bani Tamim.
  5. Leluhur (Jin). 
  6. Buka pineal gland, pancaindera ke 6 (hijab).
  7. Crisislam.
  8. Amalan kebatinan dan kerohanian Gerakan New Age, 
  9. ESQ 165, 
  10. Meditasi, 
  11. Yoga, 
  12. Garpu Tala (Bibliomancy), 
  13. Metafizik, 
  14. Horoskop, 
  15. Ramalan tarikh lahir, 
  16. Hipnosis (pukau moden), 
  17. Neuro Language Programming (NLP), 
  18. Law of Attraction, 
  19. Aura, 
  20. Energy Baqua, 
  21. Reiki, 
  22. Ilmu Tanaffas, 
  23. Astral Projection @ astral travel @ meraga sukma.
  24. Magnet rezeki, 
  25. Mengaku penyelamat akhir zaman atau Imam Mahdi,
  26. Dan banyak lagi ritual seperti ritual berinteraksi dengan leluhur jin, ritual Halloween, ritual penari seni dan kebudayaan bermantera, puja, seru, panggil atau jumpa jin hingga menjadi gangguan sihir kerohanian.


Ketahuilah, semua dinyatakan adalah perkara memesongkan akidah (ajaran sesat). Jika hendak dihurai satu-persatu panjang lagi ceritanya. Ringkasnya, ianya penuh dengan kepercayaan amalan kerohanian kebatinan berupa mistik, sihir, syirik dan khurafat hingga menyebabkan murtad, perlakuan sihir, play victim (munafik), manipulasi perbualan dan jenayah cyberbully, body shaming, cyberwar, cyber attack. Bertaubatlah sesiapa yang masih beramal dan taksubkan semua perkara memesongkan akidah tersebut di atas.


KUMPULAN PENYEBAR AJARAN SESAT

Mereka yang membawa, menyebar, mengamalkan dan menyebarkan ilmu karuuhun (leluhur) jin seperti tersebut di atas adalah kumpulan penyebar ajaran sesat. Mereka cuba murtadkan beta, ruqyah syirkiyyah ritual sihir pukau tradisional dan moden hingga beta hampir mati nyaris hilang nyawa, nazak, pengsan, slipped disc L4 L5 berulang-ulang kali, terperangkap di antara dua alam (alam jin dan alam nyata), hari-hari terima khabar cerita, berita dan info dari yang mengaku leluhur.

Sebenarnya leluhur tu jin bukan tok nenek moyang seperti mereka taksubkan dan dakyah beta. Beta pun lambat tahu biras, bapa saudara suami beta bomoh, guru-guru business marketing beta, puak silat sesat bomoh dukun tradisional moden dan bekas client beta ketua-ketua ajaran amalan sesat, aniaya khianat ritual beta. Terbongkar bila beta report polis, polis bagitau 

"Jauhi diorang. Diorang tu  psikik scammer penunggang agama pemberontak kerajaan dan negara. Puan disihir pukau oleh mereka".

Doktor perawat² bomoh², puak² ahli, guru Dan mantan guru silat sesat, motivator, konsultan, coach business, psikiatris, perunding motivasi, penceramah bebas, lawyer MALAYSIA. Pangkat-pangkat besar dalam Gerakan missionary Kristian, Freemason pun ada. Ketuanya orang hebat-hebat tersohor Malaysia.


PUNCA FITNAH

Puncanya, mereka dahulu cuba murtadkan beta, dakyah beta ajaran sesat New Age, ESQ165 dan menyertai bisnes MLM Gerakan Missionary Kristian, jadi pemberontak kerajaan dan negara dan ejen-ejen mereka serang beta. Beta ingatkan jaga adab, jangan taksub, jauhi syirik, jangan menipu dan jangan mencarut, mereka bengang. Diserang, mestilah beta buat laporan polis, dedah, bongkarkan kegiatan mereka takkan diam sahaja. Jadi mereka berkomplot berkumpulan demi kumpulan tuduh, fitnah, tohmah, manipulasi perbualan soal-jawab sewaktu keliru dengan beberapa ekor dalang utama dijadikan seolah-olah pengakuan tidak masuk akal mukmin muslim. Mereka sebarkan tuduhan, tohmahan, fitnah, jenayah cyberbully body shaming, cyberwar, cyber attack ke atas AKIDAH, minda, ruh, jiwa, NYAWA, semangat, niqab, keluarga keturunan beta, ugut bunuh, saman, sihir, santau, jurus hingga muntah darah, termasuk keluarga keturunan beta difitnah dan hasut ramai pulau beta.


FITNAH

DIMULAKAN oleh play victim munafik gila isim sakit jiwa gila 🐷 lapar perhatian adab barai akidah rakai kalangan ahli, guru, mantan guru silat sesat, motivator, konsultan, fasilitator, psikiatrik, coach business, perunding motivasi, peguam, pengacara bebas, doktor perawat bomoh ilmu hitam ahli sihir tradisional dan moden hidup beRAJAkan iblis bernafsukan syaithon sebab tolak ajaran amalan sesat mereka sebarkan, rahsia mereka dalam genggaman.

DISEBARKAN oleh nitizen macai cybertrooper keyboard warrior bodoh kurang kasih sayang lapar perhatian.

DIPERCAYAI oleh sidungu malas berfikir malas tabayyun akal masing-masing  tersontot hilang iman taksub bomoh manusia sarungan syaithon.

Tapi sampai sekarang PDRM, JAIS, MAIS tak datang pun angkut beta seperti diugut mereka. Sekeping saman pun tak pernah sampai ke residensi beta. Beta sekeluarga aman sentosa sahaja. Penjenayah siber guru latih silat Fatani Putrajaya sebaliknya yang dipanggil Bukit Aman, dikehendaki PDRM dan Jabatan agama Islam, yang lain dalam pemantauan polis dan jabatan agama islam. 23 tahun beta hadap puak gila isim sakit jiwa sebenarnya. Sampai saat ini fitnah ke atas beta masih viral lagi dan beta masih diganggu ejen-ejen mereka. Mereka nak bunuh karier beta, nak buat beta sakit mental, nak bunuh beta hidup-hidup. Allah SWT sahaja melindungi beta. 

Rupa-rupanya beta ni keturunan soleh-solehah. 3/8/2021, Makngah adik Almarhumah Emak bagitau

"Datuk Nenek Moyang kita,  Raja Arab Banjar, kita ni keturunan Rasulullah SAW". Bermakna beta ini cicit Baginda Nabi Muhammad SAW. Nenek pernah bagitau beta, dia pernah berkahwin dengan Raja Bugis. Sebelah Raja Majapahit, Wali Songo pun keturunan Rasulullah SAW.  Alhamdulillah. 🤲

Hidup kita ini, jaga aqidah, jaga adab, jangan taksub, jauhi syirik, jangan menipu, jangan mencarut, jangan buat fitnah dan jangan sebar fitnah. Fitnah dan menyebarkan fitnah, meninggal sengsara di akhirat. 

Orang teraniaya pada mulanya diam akhirnya akan mula buat masing-masing lintang-pukang. Malahan Rasulullah SAW bersabda maksudnya, 

"Takutlah doa orang yang dizalimi sekalipun ia orang kafir kerana sesungguhnya tidak ada halangan diantaranya dengan Allah". JAKIM.


"Mereka yang menganiaya, yang sakit akan bertambah sakit dan yang gila isim akan bertambah gila isim". Pernah suami beta bersuara.


"Ya Allah, tunjukkan aku jalan kebenaran dan jalan yang lurus". Saban hari dan malam beta berdoa. 


Ibarat satu sumpahan akibat menganiaya, menzalimi, tuduh, tohmah, fitnah, jenayah cyberbully body shaming, cyberwar, cyber attack akidah, ruh, minda, jiwa, nyawa, semangat, keluarga keturunan beta kesemua mereka telah tanpa sedar mengakui sendiri perbuatan mereka melalui tulisan, perbuatan dan tutur-kata mereka samada di alam maya dan di alam nyata. Cukuplah Allah SWT telah berjanji dalam Al-Quran, surah Yaasiin perbuatan mereka semua, balasannya siksaan api neraka paling BUSUK baunya. 


BUDAYA NEGATIVE MENCARUT.


"Jaga adab, jangan taksub, jauhi syirik, jangan menipu dan jangan mencarut" nasihat dan peringatan oleh nama pena Puteri Nur Cahaya @ Cikgu ieta yang dibenci oleh puak silat sesat, perawat bomoh ilmu hitam ahli sihir tradisional moden, motivator, konsultan, coach business penyebar ajaran amalan sesat. Dari lemah-lembut beta menjadi seorang yang keras hati hasil disihir, terjebak dengan kumpulan ajaran sesat (sihir, syirik dan khurafat), play victim munafiq, diruqyah syirkiyyah ritual sihir hipnosis pukau moden samseng, mafia, militan selama dua puluh tiga (23) tahun.

 

SENARAI NAMA KETUA KUMPULAN AJARAN SESAT WANTED PDRM DAN JABATAN AGAMA ISLAM. [Sambungan dari SINI dan SINI] Udated bila teringat lagi kisah sebenar. Jadi bahan ketawa beta sahaja mereka ni. Bodoh lagi bongok semuanya taksub leluhur jin.



2) Awalnya beta tak tahu diorang semua ni sekumpulan penyebar ajaran sesat akhir zaman teori konspirasi gila isim kuat berhalusinasi. Bulan 11 tahun 2021 baru tahu mereka ni sekumpulan. 

3) Kisahnya begini, Tahun 2020 no. 13 & 14 cuba murtadkan beta, no. 14 ruqyah syirkiyyah (ritual sihir hipnosis pukau) beta nama pena Puteri Nur Cahaya @ Cikgu ieta, bersekutu dengan no 13 ritual, fitnah, jenayah cyberbully body shaming, cyberwar, cyber attack akidah, minda, ruh, jiwa, nyawa, semangat dan keluarga keturunan beta. Screenshot perbualan dalam group dan gambar beta berjalan dengan suami dijadikan bahan fitnah. Mereka ritual (sihir, hipnosis pukau, jadikan beta perantara berinteraksi dengan leluhur jin) guna kaedah meditasi (astral travel projection @ meraga sukma iaitu bertapa @ bersuluk) melalui ruqyah syirkiyyah militan oleh no. 14 bomoh ilmu hitam ahli sihir berhati iblis.

4) Polis maklumkan, mereka ni psikik scammer penunggang agama. Bila beta buat laporan kes tahun 2021, polis maklumkan pula,  mereka juga pemberontak kerajaan dan negara. Tahun 2023 beta buat laporan polis Pertubuhan Motivator Fasilitator (MoFast) Malaysia scam, fitnah, jenayah cyberbully body shaming, cyberwar, cyber attack beta, polis maklumkan mereka itu kumpulan Gerakan ajaran sesat dan beta dipukau. Berturut-turut tahun beta dianiaya, beta tak faham lagi kenapa.

5) Jangan tak tahu nombor 13 dan 14, jual ivermictim sepapan RM100, nombor 13 jual ganja cannabis, bersenjata hasil dari urus niaga crypto, scammer crypto, hacker bekas Pegawai zakat MAIWP. Sekutunya nombor 14 jual sijil vaksin palsu pada tahun 2021. Itupun ramai golongan professional percayakan mereka. 🤭🤣

6) Tahun 2021, no 1 bekas client personal life coaching beta fitnah disisi beta adalah jin ifrit, minta beta scan ramai, dakyah beta jadi pemberontak negara dan try test ilmunya kepada beta. Tiba-tiba orang ramai mengadu dia mengaku Fata AtTamimi (ajaran Arqam). RIMAS dengar aduan, beta buat perkongsian ringkas 'Hati-hati Panji Palsu di alam maya' kaitkan dengan hal beta didakyah oleh no. 9 amalan perang dari dukun dia fitnah waliyullah beri sanad dan beta diserang oleh bekas anak murid  no. 11 beta tak kenal. Beta hanya ketawakan. Benganglah tu, akhirnya dia dan mereka semua berkomplot manipulasi perbualan soal-jawab waktu beta keliru, caci, maki, hamun, carut (jenayah cyberbully body shaming, cyberwar, cyber attack) ugut bunuh, saman, sihir, santau, jurus sampai muntah darah, sumbat dalam longkang babi, PDRM, JAIS, MAIS akan serbu, angkut, lokap beta. Penyokong mereka pastor Malaysia Tengku Asmadi Tengku Mohamad (DTA) pernah hipnosis beta di personal telegram guru kepada no 13 Ejen Gerakan missionary kristian dan no 14 doktor perawat motivator konsultan guru silat Seni Gayong Makrifat Malaysia. Silat sesat.

7) No. 5, pernah sekumpulan dalam group Whatsapp no. 13. Fitnah beta fitnah dia. Penerangan dengan serang pun tak boleh beza macam mana jadi perawat entahlah. Rupa-rupanya bomoh patutlah lembam faham. Ada orang mengadu hal dia kepada beta, beta cakap, selesailah sendiri. Malas nak layan. Ikut orang gila dan sesat buat apa ikut beta lagi? 

8) No. 11, DITAG pada posting viral fitnah beta oleh dalang² utama fitnah, dakyah beta ajaran sesat selawat untuk cuci ruh. Dari dia beta dapat no telefon no 3 dan no 9 bekas murid-muridnya.

9) Nombor 12 beta tak kenal langsung siapa, mereka fitnah beta fitnah dia. Walhal bekas pengikutnya yang serang beta dulu di telegram. Jadi beta buatlah report polis. Bodohlah jika diserang diam. Rupa-rupanya sekumpulan dengan no. 9. Terjumpa screenshot dia komen di posting viral fitnah oleh no. 9 tu.

10) Akhirnya no 9 jadi macai kepada no 3 ketua pengarah aktiviti jenayah siber akidah beta, macai kepada no. 1 dan macai kepada no. 6 guru latih silat Seni Gayong Fatani Putrajaya, staff Alang Pekaka Sdn Bhd, manipulasi perbualan soal-jawab no 1, no. 6 dan no. 14 dengan beta waktu beta keliru hasil diritual pada tahun 2020.

11) Pengarah komplot, no. 3. Pengadu domba no. 2 iblis betina asyik menghasut sana sini.

12) No. 8 kerana taksubkan no 1, fitnah beta fitnah Tengku Asmadi Jesuit, zalim dan macam-macam lagi. Siap doakan beta dapat azab. 🤣🤣🤣 Elok sahaja ha beta sampai saat ni.

13) No 4, bomoh, tua saja tak sedar diri. 4 kali buat posting fitnah akidah beta dan keluarga keturunan beta, nak bunuh, nak santau jurus beta sampai muntah darah seperti dibuat kepada doktor KKM, ugut JAIS, MAIS akan serbu dan angkut beta.

14) No 7, guru silat pencak 13 yang jahil murokkab. Mula-mula kata mereka semua tu kurang kasih sayang. Dah no. 3 block beta, takut agaknya beta kesan dia penyebar ajaran sesat kalut ajak orang bertapa dalam hutan maka beta mintalah no. 7 sebagai sahabat baik betina tu nasihat sikit jangan dok dakyah orang ajaran sesat, ramai orang mengadu hal dia pada beta. Tapi dia punya lembam faham, apa dia cakap entah kepada no 3, dia serang messenger beta. Akhirnya  dikomen no. 9 fitnah maki-hamun akidah beta, dia bangga dapat maki beta keturunan Nabi perangai macam babi. Sewel dah sekarang ni dengan naga. 🤭🤣

15) No 10 tukang santet dakyah beta masuk group mistik Nusantara ajaran sesatnya. Akhirnya fitnah beta sesat, mengaku Raja alam bunian. Bila beta tak layan, berpakat dengan si iblis no. 1, 6, 9 dan sekor betina tukang urut menyamar sebagai muallaf sama naik tohmah fitnah akidah, minda dan jiwa beta.

16) No. 15 bersekutu dengan no 6 fitnah, jenayah cyberbully, body shaming, cyberwar, cyber attack beta. Bangang belaka semua jantan-jantan puak silat sesat ni tak faham soal-jawab no 1, 6 dan 16 dimanipulasi. Acah-acah nak tolong sebenarnya nak korek rahsia untuk berkomplot tuduh, tohmah, fitnah beta. 

17) Macam haram jadah perangai sekor-sekor play victim munafik berpura-pura alim, seumur hidup asyik menipu, jual temberang tanpa siapa pun sedar  penipuan dilakukan. Tolollwers je yang percayakan diorang semua ni. 🙄


PSIKOPAT GILA ISIM





"Biarkan pengamal pendakyah ajaran sesat hendak sesat, biarkan semua syaithon iblis (khodam) dia merasuk dia pula tengok macam mana sengsaranya dia nanti". Kata bapa saudara suami beta.

8/8/2021 dia jemput beta belajar silat dengannya. Rupanya sudah lama aim beta. Dia mengaku pakar tasawwuf, pakar tauhid, ahli sufi, mengaku jadikan beta bahan ujikaji, mengaku sihir beta, mengaku Allah, mengaku Dajjal dan mengaku kepada beta menyamar sebagai perempuan di TikTok. Akhirnya terbongkar dia adalah psikopat (orang gila kemaruk leluhur jin laknatullah) yang menyamar sebagai perawat Islam tetapi sama sahaja dia dengan mereka yang lainnya, penyebar, pengamal, pendakyah ajaran sesat New Age, ilmu meraga sukma, ilmu sihir pukau, pengasih dan ilmu hakikat sesat, samseng, mafia, militan dipaksa-paksanya beta. Tidak diturut, dimarah-marah, maki-hamunnya beta. Dari dia beta diajar maki-hamun, carut balik mereka yang telah menganiaya dan menzalimi beta. 9/9/2022 bila beta tegur jaga adab, meroyan maki beta setan. Punyalah memberhalakan iblis, beta pun disihir, hingga setan dengan isteri anak saudaranya sendiri pun sudah tidak kenal. Bangsat sungguh pesara askar, pemain tekpi di Johor pengkhianat agama, bangsa dan negara ni. Alhamdulillah, 9/9/2022 diputuskan perguruan, beta rasa seperti ada satu beban berat terlepas dari bahu dan kepala beta.



MENTALITI JAMBAN

Anggap maklumkan, beritahu, dedah Dan bongkar pemesongan akidah, kes jenayah cyberbully body shaming, cyberwar, cyber attack melibatkan nyawa, fitnah dan hinaan terhadap keluarga keturunan sebagai mengumpat, mengaibkan dan fitnah penjenayah.


MINDA KELAS JAMBAN


PDRM minta sebarkan cover report police untuk membela diri, akidah, nyawa, keluarga keturunan beta nama pena Puteri Nur Cahaya @ Cikgu ieta sekaligus menjawab semua persoalan. Mestilah beserta kronologi.

Perbualan soal-jawab dengan penjenayah sewaktu keliru dimanipulasi seolah-olahnya beta mengaku perkara tidak masuk akal mukmin Muslim oleh kumpulan psikik scammer penunggang agama pemberontak kerajaan dan negara berkomplot murtadkan beta, sihir, bunuh beta nama pena ‎beta nama pena Puteri Nur Cahaya @ Cikgu ieta 

"Penyebar ajaran sesat, sesat, wahabi, syiah, penyebar tauhid tiga, iman daun pisang, syirik, mental problem, bipolar, ada jin, saka, leluhur jin, iblis, kuncu-kuncu dajjal, ahli sihir, hantar jin, buka niqab nampak jantan, Puteri Bunian, perawat ilmu sarungan, bawa perkakasan untuk minta ditabalkan sebagai Puteri Gunung Ledang, mengaku dari kayangan tapi muka hitam legam macam Puteri Dayang Senandung, mengaku hybrid, kembar Cleopatra, cicit Azazil, Dewataraya, Pembantu Imam Mahdi, awek dan follower tegar guru latih silat Seni Gayong Fatani (gatal terbiang try test ilmu untuk syok sendiri, perasan nak mampus, maki beta setakat hot chick), janda, sesat, tak betul, dah tak betul, ajar ajaran salah" dan pelbagai lagi tuduhan, tohmahan, fitnah tidak masuk akal mukmin Muslim, bermula dengan melakukan dosa besar syirik menduakan Allah RUQYAH syirkiyyah ritual (sihir, hipnosis pukau, jadikan beta perantara berinteraksi dengan leluhur jin laknatullah 'alaih), curi gambar-gambar beta, manipulasi (jadikan) perbualan dengan beta, sebagai pengakuan), buat akaun palsu guna nama beta, tuduh, tohmah, fitnah, caci, maki, hamun, carut (jenayah cyberbully body shaming, cyberwar, cyber attack) ke atas akidah, kesihatan (minda dan jiwa), nyawa (ruh dan semangat), niqab beta, fitnah keluarga keturunan beta. UGUT diamkan scammer online marketing Bisnes MLM Gerakan Missionary Kristian, bunuh, sihir, santau, jurus hingga muntah darah, saman, sumbat dalam longkang babi, PDRM, JAIS, MAIS akan serbu, lokap, angkut beta.   

Tetapi, netizen macai cybertrooper keyboard warrior pemalas tabayyun, minda kelas jamban yakin ahli syurga anggap pendedahan berkaitan   kumpulan ajaran sesat cuba murtadkan akidah beta, bunuh nyawa, ruh, jiwa, semangat dan tohmah keluarga keturunan beta ini sebagai fitnah dan mengaibkan penjenayah. Bermaksud mereka bersetuju dengan perbuatan penyebar² ajaran sesat, psikik scammer penunggang agama, pemberontak kerajaan dan negara cuba murtadkan beta, ruqyah syirkiyyah sihir pukau hipnosis beta. Menzahirkan minda kelas jamban bersekongkol dengan penjenayah.

Mesti ramai tidak tahu, Imam An-Nawawi memperbolehkan 6 perkara dighibah, antaranya kes melibatkan jenayah akidah, nyawa dan keluarga keturunan. Sebab itu masing-masing sibuk menghukum dan menjatuhkan hukum ke atas beta tanpa ambil tahu kisah sebenarnya. Seolah-olahnya andalah terpaling suci dan yakin ahli syurga. Phui 🤢🤮 Baik diamlah dari berkata-kata, buat video judgement ke atas beta, hanya menambah dosa sahaja.

Anda ingat senang ke beta ni dari bujang pengsan tanpa sebab, dibawa jumpa perawat rupa-rupanya semuanya bomoh ilmu hitam ahli sihir tradisional dan moden. Selama 23 tahun beta disihir, 4 tahun dimanipulasi perbualan soal jawab waktu beta keliru hasil ritual, dijadikan fitnah tanpa beta tahu hujung pangkal dan punca. 

Dulu kami mana kenal bomoh dan ajaran sesat. Hanya tahu syirik tu menduakan Allah sahaja. Hujung tahun 2023 baru tahu dan faham apa yang berlaku ke atas beta. 

Anda fikir diri beta, niqab, akidah, nyawa dan keluarga keturunan beta yang Islam, suami dan anak beta tu benda boleh dibuat main² sesuka hati boleh difitnah, dicerca bukan-bukan sampai tak boleh, tak ada ruang dan peluang untuk beta membela diri dan akidah beta? Minda kelas jamban sungguh. Beta tak tahulah kalau memang anda dan mereka semua ni jenis netizen macai cybertrooper, keyboard warrior minda kelas jamban yang jenis tak kisah mak bapa, diri, anak beranak, adik-beradik dituduh, ditohmah, difitnah, dianiaya, dihina, dicaci-maki, carut, dicabul, dimurtadkan sampai boleh lagi beri hormat kepada penjenayah. 🤷🙄


RINGKASAN

  1. puak silat sesat perawat bomoh tradisional moden kumpulan penyebar ajaran amalan sesat Gerakan New Age, ESQ165, Gerakan Missionary Kristian (ilmu karuuhun (leluhur) jin), psikik scammer penunggang agama, pemberontak kerajaan dan negara, play victim munafiq, penjenayah cyberbully body shaming, cyberwar, cyber attack penyebar ajaran sesat, samseng, mafia, militan, gila isim sakit jiwa, gila babi, dituduh, ditohmah, difitnah pelbagai tuduhan, tohmahan, fitnah tidak masuk akal mukmin muslim, dimanipulasi perbualan soal-jawab sewaktu beta keliru hasil diruqyah syirkiyyah ritual (dijadikan perantara berinteraksi dengan jin, sihir, hipnosis pukau) hingga hampir mati nyaris hilang nyawa (nazak, pengsan tanpa sebab, auto gerak silat, kronik slipped disc) berulang-ulang kali, dijenayah cyberbully, body shaming, cyberwar, cyber attack akidah, kesihatan (minda dan  jiwa), nyawa (ruh dan semangat), niqab, keluarga keturunan difitnah dan diugut bunuh. 

  2. Kumpulan pendakyah ajaran sesat NEW AGE, ESQ165, GERAKAN MISSIONARY KRISTIAN (ILMU KARUUHUN) bersama sekutu-sekutu mereka DIKETUAI BOMOH ilmu hitam ahli sihir tradisional (betina), psikik scammer penunggang agama pemberontak kerajaan dan negara SAMSENG, MAFIA, MILITAN BERKOMPLOT MANIPULASI PERBUALAN SOAL JAWAB SEWAKTU BETA KELIRU hasil ruqyah syirkiyyah ritual sihir pukau hipnosis DOKTOR PERAWAT, TOK BATIN, BOMOH² ILMU HITAM AHLI SIHIR TRADISIONAL DAN MODEN (motivator, konsultan, coach business marketing).
  3. Perbualan soal-jawab dengan beta dimanipulasi (diolahkan) menjadi seperti beta mengaku perkara-perkara tidak masuk akal mukmin muslim.
  4. Mereka psikik scammer penunggang agama pemberontak kerajaan dan negara berkomplot murtadkan beta, sihir, bunuh beta nama pena ‎beta nama pena Puteri Nur Cahaya @ Cikgu ieta    
  5. DISEBARKAN oleh netizen macai cybertrooper, keyboard warrior pentaksub leluhur jin laknatullah 'alaih.
  6. DISOKONG oleh pengerusi Pertubuhan Perunding Latihan dan Motivasi Muslim Malaysia (TAMRIN) iaitu perunding motivasi, pastor Malaysia ugut saman beta kali ke dua, makan tak habis katanya.
  7. TAPI sehingga saat ini, sekeping saman tiada, PDRM, JAIS dan MAIS pun tidak pernah kunjung tiba. Babi pun tak ada. Gila isim sakit jiwa gila babi belaka, itulah mereka. Kahkahkahkah!!
  8. Sebab itu dari lemah-lembut beta nama pena Puteri Nur Cahaya @ Cikgu ieta  menjadi keras hati, takkan ampunkan mereka, takkan berpaling lagi. Inilah hasil disihir hingga terjebak dengan kumpulan ajaran sesat. Salam perkenalan yang baru kenal. 🤭

Inilah IMPLIKASI AJARAN SESAT : SIHIR, PUKAU, FITNAH MANIPULASI PERBUALAN JENAYAH CYBERBULLY pengalaman beta nama pena  Puteri Nur Cahaya @ Cikgu ieta , Suri Rumah sepenuh masa, Penulis Lifestyle Blogger, Content Creator MANTAN Social Media Marketing Coach, Speaker Digital Marketing DAN lebih 20 tahun hadap penyebar ajaran amalan sesat KALANGAN puak silat sesat, perawat bomoh, tok batin, tukang santet, dukun tradisional dan moden berprofesyen doktor, peguam, psikiatrik, perunding motivasi, penceramah bebas, motivator, konsultan, fasilitator, coach business marketing networking branding, ustaz dan ustazah, samseng, mafia, militan mulut lancang tak beradab. Moga Allah SWT mengampuni beta disihir, terlalu minat ilmu marketing dan silat dahulunya sehingga terjebak dengan mereka semua. Aamiin Yaa Robbal 'Aalamiin.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi berkunjung ke blog beta nama pena Puteri Nur Cahaya @ Cikgu ieta, Suri rumah sepenuh masa, Penulis Lifestyle Blogger, Content Creator berpengalaman Social Media Marketing Coach dan Speaker Digital Marketing. Mantan Guru Jabatan Agama Islam Negeri Selangor (JAIS) meletakkan jawatan untuk fokus perniagaan, mantan Pegawai Perkhidmatan Pendidikan Jabatan Agama Islam Wilayah Persekutuan (JAWI). Meletakkan jawatan sebab kronik slipped disc L4 L5.

Alhamdulillah kronik slipped disc sembuh pada 24/9/2023 tanpa suntikan steroid atau apa pun ubat selepas putuskan terus soal-jawab dengan ustaz rupanya bomoh, mantan guru silat mengaku pernah 23 tahun sesat dan ada saka, mendakyah beta ajaran sesat.

Sila komen untuk beta singgah ke laman sosial anda pula. Hanya komen berkaitan artikel sahaja disiarkan. Harap maklum.

Ada pendapat atau kisah ingin dikongsikan? Sila e-mail kepada kisahcikguieta@gmail.com .

Featured Post

PERSONAL COACHING TERGEMPAR TERAKHIR CLIENT DURHAKA

PERSONAL COACHING TERGEMPAR CLIENT DURHAKA . [ FB Post 6/7/2020 . Updated ke blog : 21/5/2024].  Dah tak rajin seperti dahulu share all out ...