SEJARAH KETURUNAN BUKAN UNTUK DIBANGGA-BANGGAKAN

SEJARAH KETURUNAN BUKAN UNTUK DIBANGGA-BANGGAKAN [Sambungan dari SINI]


Bukan boleh bawa ke mati pun keturunan yang ada. Jadi usah banggalah dengan keturunan lebih-lebih lagi pada yang memberhalakan leluhur jin laknatullah'alaih.

PENGENALAN DIRI RINGKAS 

ASSALAMU'ALAIKUM.

✅ Nama pena, Puteri Nur Cahaya @ Cikgu ieta, Suri rumah sepenuh masa Penulis Lifestyle Blogger berpengalaman Social Media Marketing Coach dan Speaker Digital Marketing. Mix Melayu (Raja Arab Banjar, Bugis dan Majapahit) keturunan Rasulullah SAW.

KELULUSAN
✅ Graduan Universiti Teknologi Malaysia (ITM Space), jurusan Sains serta Pendidikan (Pengajian) Islam.
✅ Graduan Institute of Information Technology Cosmopoint kini KLMU. Jurusan Komputer dan Pengurusan.
✅ Graduan SMA Al-Ulum As-Sharieyyah (Bagan Datoh).
✅ Graduan Al-Ribatut Ta'lim (Kuala Selangor).
✅ Graduan Madrasah Irsyadiyyah Al-Ashraf Al-Wataniyyah (Penang).


KERJAYA
✅ Penulis Lifestyle Blogger. 
✅ Content Creator.
✅ Tik Toker Influencer
✅ Mantan Pegawai Perkhidmatan Pendidikan Jabatan Agama Islam Wilayah Persekutuan (JAWI). Meletakkan jawatan 14/9/2017 kronik Slipped Disc (Intervertebral disc @ Back Pain) L4 L5.
✅ Mantan Guru Jabatan Agama Islam Selangor (JAIS). Meletakkan jawatan untuk fokus perniagaan.
✅ Mantan Penolong Guru Besar di sebuah sekolah swasta meletakkan jawatan untuk sambung belajar.
✅ Speaker Digital Marketing.
✅ Social Media Marketing Coach.


PENCAPAIAN
✅ Penceramah jemputan motivasi Sekolah Rendah dan Sekolah Menengah.
✅ Penceramah jemputan Kursus Zero Cost Marketing anjuran MPAJ, JKP Zon 3, Negeri Selangor.
✅ Anugerah Perkhidmatan Cemerlang (APC) dari Ketua Setiausaha Negara (KSU) tahun 2016 (hasil dari 2007 sehingga 2015).
✅ Ringkasan Pengajaran Harian (RPH) Terbaik di peringkat sekolah tiga (3) tahun berturut-turut.
✅ Fasilitator Kem Rakan Quran (KRQ) Tahfiz Darul Hafidzhin dan Ketua Hiwar Bahasa Arab.
✅ Menerajui Jambori Unit Amal Nisak Wal Banat Negeri Selangor.
✅ Aktivis politik sebagai Ketua, Bendahari dan Setiausaha di peringkat cawangan hingga ke peringkat Negeri Selangor.
✅ Naib johan syair peringkat Kawasan Ampang Jaya.
✅ Naib Johan Syarahan Bahasa Arab antara firqah di pondok.

PROGRAM KEUSAHAWANAN
Personal and group coaching.
1️⃣ Advanced Blogging and Business via SocMed.
2️⃣ Marketing and Branding
3️⃣ Personal Life Coaching.
⏯️ Lifetime Solution and solving problem.
♥️ 1/3/2022 atas saranan suami, berehat dari berniaga, seminar, kursus, coaching keusahawanan dan personal life coaching kerjaya sambilan isi masa lapang untuk fokus urusan persekolahan anak-anak, hantar ambil beliau bekerja sahaja.

BERNIQAB SEMULA
1/7/2021 berniqab semula dengan izin suami, tidak diizinkan pamer diri di laman sosial. 

KRONIK SLIPPED DISC
24/9/2023 pulih kronik slipped disc L4 L5 tanpa pembedahan dan perkara melibatkan syirik dan khurafat. Anti scammer, anti ajaran sesat (sihir, syirik dan khurafat). Alhamdulillah semua masalah sudah terlerai. Gangguan dari ejen Gerakan Missionary Kristian pastor Malaysia masih wujud lagi, sudah dapat beta atasi.



  1. Sejarah keturunan bukan untuk dibangga-banggakan. Dapat, simpan untuk dijadikan tauladan dan sempadan generasi di masa hadapan. 
  2. Rahsia diri tak perlu dibocorkan. Kecuali sudah viral menjadi kes jenayah. PDRM sarankan beta sebar cover report police untuk beta membela diri, mempertahankan akidah, menafikan semua tuduhan, tohmahan, fitnah sekaligus menjawab persoalan. Penatlah nak jumpa atau cakap perkara sama kepada setiap individu yang bertanya. Baik buat artikel blog atau video, ramai boleh baca dan tonton. 
  3. Mereka sudah sebarkan rahsia diri mereka sendiri siapa. Sekaligus fitnah keluarga keturunan beta. Bila dibongkarkan mereka penyebar ajaran sesat, mengundang pelbagai masalah. Kita hidup percaya Allah. Bukan percayakan kuasa makhluk dan objek. Jadi syirik menduakan Allah apabila percayakan selain Allah melebihi segalanya.
  4. Andai kalian baca apa yang dikhabarkan berkaitan hari qiamat dan hari kebangkitan dalam Al-Quran, pasti kalian tak akan berbuat maksiat dan perkara mendatangkan kemusnahan di muka bumi asyik berkelahi.
  5. Pesan asatizah dan suami beta, belajar berahsia dan lokek ilmu. Lebih-lebih lagi ilmu yang perlu berguru dengan guru mursyid arwahiyyah, ianya bukan untuk disebarkan. Ingatlah bukan semuanya perlu kita kongsikan. Ada perkara perlu dirahsiakan. Beta kongsikan pengalaman beta sahaja untuk dijadikan sempadan bukan untuk beta bangga-banggakan.
  6. Orang lain hendak buat biarkan. Kita usah jadi seperti mereka yang tidak tahu beradab hingga hilang adab akibat GILA ISIM SAKIT JIWA mengejar populariti, dambakan like meraih simpati. Sanggup tohmah, fitnah beta dan orang lain akibat sakit hati kehendaknya tidak diikuti.
  7. Bila semakin ramai yang hilang adab sesuka hati berkongsi hal tidak patut dikongsi tidak memikirkan perasaan orang yang dibenci, tohmah, tuduh, fitnah membabi buta, itulah namanya jenayah cyberbully. Megah bangga melakukan jenayah cyberbully body shaming, cyberwar, cyber attack demi menjatuhkan beta dan mereka yang tegar menjaga akidah sendiri. 
  8. Mereka bangga mengadu-domba, menjadi pengkhianat dengan tujuan memporak-perandakan sesiapa yang tidak dapat dikuasainya demi memutuskan silaturrahmi. Memutuskan silaturrahmi samalah dengan memutuskan punca rezeki.
  9. Sibuk kalutkan keturunan orang, tak sedar diri itu lebih dahsyat, penyebar tukang fitnah, ghibah. Kuncu-kuncu iblis jugalah tu. Bukan boleh bawa ke mati pun keturunan yang ada. Jadi usah banggalah dengan keturunan lebih-lebih lagi pada yang memberhalakan leluhur jin laknatullah'alaih.
  10. Gila isim sakit jiwanya bertingkek-tingkek. Tanpa sedar akhirnya mengaku sendiri. 🤣
  11. HADITH KASIH SAYANG. Daripada Abu Hurairah RA, bahawa Nabi SAW bersabda : مَنْ لاَ يَرْحَمُ لاَ يُرْحَمُ Maksudnya: “Sesiapa yang tidak mengasihi, maka dia tidak akan dikasihi.” [Riwayat al-Bukhari (5997)]
  12. SUAMI TAK IZIN SHARE WAJAH DIRI. Suami beta orang sales marketing. Dia tak izin share wajah diri atas faktor keselamatan selepas kejadian kes jenayah cyberbully body shaming, cyberwar, cyber attack AKIDAH, MINDA, RUH, JIWA, NYAWA, semangat, NIQAB dan KELUARGA KETURUNAN oleh puak silat sesat doktor motivator konsultan perawat-perawat bomoh ilmu hitam ahli sihir tradisional moden, ketua-ketua penyebar-penyebar ajaran sesat, pentaksub leluhur jin, Gerakan Missionary Kristian, Gerakan New Age, ESQ 164 cuba murtadkan beta, dakyah beta jadi pemberontak kerajaan dan negara.
  13. Gila isim terpesong akidah mereka, menyerang beta. Bila dinasihat, bongkar dedahkan kegiatan pemesongan akidah mereka, mereka berkomplot FITNAH, JENAYAH CYBERBULLY BODY SHAMING, CYBERWAR, CYBER ATTACK AKIDAH, MINDA, RUH, JIWA, NYAWA, semangat NIQAB DAN KELUARGA KETURUNAN BETA, MANIPULASI perbualan soal-jawab sewaktu beta keliru, terperangkap di antara alam jin dan alam nyata akibat ruqyah syirkiyyah sihir pukau hipnosis ritual beta hingga beta hampir mati, nyaris hilang nyawa nazak pengsan, kronik slipped disc L4 L5 berulang-ulang kali. Faham ke faham kenapa beta anti mereka?
  14. DAH BIASA VIRAL. Selama dua puluh tiga (23) tahun. Alhamdulillah sudah boleh tersenyum puas. Bebas dari cengkaman dakyah hasutan ajaran amalan kebatinan dan kerohanian SESAT Gerakan New Age, ESQ 165 dan Missionary Kristian.
  15. SERIUS. Gang gila isim sakit jiwa taksubkan leluhur jin diobseskan sebagai moyang seumur hayat mereka tetaplah gila. Sebab tu beta block terus tak kiralah siapa. Beta sudah bosan dengan mereka. Korek rahsia nak tahu itu nak tahu ini, akhirnya murtad belaka bila mengaku jin sebagai moyang mereka. Gila! Tak apalah tak ada kawan atau pengikut di alam maya. Asalkan beta bahagia tak hadap dah puak gila isim sakit jiwa penyembah iblis laknatullah 'alaih. Ustaz-ustazah perawat pun bukan semua boleh dipercaya. Ramai memesongkan akidah juga. Bosannya dengan mereka semua.

Gila isim sakit jiwanya bertingkek-tingkek. Tanpa sedar akhirnya mengaku sendiri. 🤣 


MAKHLUK YANG KELAKAR
PENULIS : Puteri Nur Cahaya @ Cikgu ieta. TARIKH : 9/8/2021

Puak pendakyah ajaran sesat fitnah beta penyebar ajaran sesat. Itu kelakar. Satu puak lagi jadikan beta perantara berinteraksi dengan leluhur jin (ritual). Ini kurang ajar. 

Bila jin sudah mari, mereka meroyan ketakutan, lari bertempiaran, FITNAH beta ada jin, ada saka, sesat, Jin Siti Jenar, penyebar Tauhid tiga (3) serangkai, wahabi, bawa perkakasan, minta ditabalkan sebagai Puteri Gunung Ledang, mengaku perkara-perkara tidak masuk akal Islam. Mereka Ejen Gerakan Missionary Kristian dengan syiah pun mereka kompromi. Ini yang ramai tidak nampak, mereka sebenarnyalah manusia sarungan syaihon.

Siapa wahabi pun mereka tidak tahu. Sudah terang lagi bersuluh mereka pastor Malaysia, lagi nak cakap banyak dengan beta? Jadi apa beza mereka dengan iblis? Tiada beza. 🤭


MEMBELA DIRI, MEMPERTAHANKAN AQIDAH, NYAWA, MENAFIKAN TUDUHAN, TOHMAHAN dan FITNAH. [TARIKH KONGSI 14/2/2023]


COVER LAPORAN POLIS. PDRM minta sebarkan kepada awam.


Sebagaimana sabda Nabi SAW :

ما نَهَيْتُكُمْ عنْه فاجْتَنِبُوهُ، وَما أَمَرْتُكُمْ به فافْعَلُوا منه ما اسْتَطَعْتُمْ

Maksudnya : 

“Apa yang aku larang kamu lakukan, hendaklah kamu jauhi dan apa yang aku perintahkan kepadamu, maka lakukanlah sesuai kemampuan kamu” [HR Muslim (1337)]

Jadi logiknya membela diri, mempertahankan akidah, nyawa dan maruah adalah kewajiban. Memelihara diri daripada terjebak kepada perkara-perkara yang diharamkan adalah merupakan tuntutan saya beragama Islam. 

Minta maaf. Ini adalah COVER REPORT POLICE ancaman dan ugutan ke atas beta nama pena Puteri Nur Cahaya @ Cikgu ieta. PDRM sarankan kongsikan cover laporan polis terhadap guru silat, guru latih silat, perawat bomoh ilmu hitam tradisional dan moden, golongan professional (motivator, konsultan, coach business marketing networking branding hacker, perunding motivasi, penceramah bebas, lawyer Pertubuhan Perunding Latihan dan Motivasi Muslim Malaysia (TAMRIN), Pertubuhan Motivator Fasilitator Malaysia), INDIVIDU dan KUMPULAN PENDAKYAH, PENYEBAR, PENGAMAL AJARAN AMALAN SESAT : akhir zaman teori konspirasi 313 preppering survival Malaysia, Gerakan New Age, ESQ 165, Gerakan Missionary Kristian, ilmu karuuhun @ leluhur jin, FITNAH, JENAYAH CYBERBULLY body shaming, cyberwar, cyber attack AKIDAH, NIQAB, minda, jasad, jiwa, ruh, NYAWA, semangat beta, fitnah keluarga keturunan Datok, Nenek, Moyang beta dan ugutan-ugutan termasuk ugut bunuh ke atas beta di laman sosial kepada awam. Keterangan rujuk cover report police.

Play victim munafiq ini semuanya adalah perawat bomoh tradisional dan moden dimaklumkan oleh PDRM,

"Jauhi mereka. Mereka semuanya psikik SCAMMER penunggang agama pemberontak kerajaan dan negara".

Mereka mendakyah beta ajaran amalan sesat. Pelbagai kegiatan dilakukan untuk scam duit, akidah dan nyawa tanpa sedar beta disihir pelbagai kaedah, dipukau hipnosis dan amalan-amalan sesat ritual lain memanggil jin melalui SIHIR RITUAL RUQYAH SYIRKIYYAH.


LARANGAN JUMPA PERAWAT BOMOH 

Kerana mereka sesat-menyesatkan pemikiran dan akidah.

Sabda Baginda Rasulullah SAW :

Sesiapa yang mendatangi tukang ramal (dukun) dan bertanya kepadanya tentang sesuatu, maka tidak diterima solatnya selama empat puluh malam. - [Hadith Riwayat Muslim 5957].

Tidak tahu tidak mengapa. Setelah tahu, JUMPA BOMOH jatuh kufur dan jadi HARAM bila ikut bomoh buat sebar fitnah, melakukan perbuatan nersekongkol dengan perbuatan sesat (sihir, syirik dan khurafat) memberhalakan leluhur jin khodam syaithon bomoh kuncu-kuncu Azazil laknatullah. Jadi wajib menentang kesesatan kerana Nabi-nabi dan wali songo keturunan Rasulullah SAW, membanteras ilmu, ajaran dan amalan sesat (sihir, syirik dan khurafat).


PUNCA TERHEBAK AJARAN SESAT 

  1. Minat marketing 
  2. Disihir pukau hipnosis salah satu cabang keilmuan Neuro Linguistic Programmer (NLP). Beta disihir (hipnosis, ayat jampi, air jampi minyak wangi, senjata tajam dan diritual).
  3. Ingin tahu punca sakit slipped disc dan almarhum Ayahanda beta sakit. 


TERJEBAK KUMPULAN SILAT

Sebab sudah ada darah pahlawan, Almarhum Ayahanda beta ahli silat, Maka minat silat punca beta terjebak dengan individu dan kumpulan penyebar ajaran amalan sesat Gerakan New Age (antara ajaran amalan kerohanian kebatinan sihir moden fahaman Barat yang telah dibawa masuk ke Malaysia oleh pastor Malaysia), ESQ 165 dan Gerakan Missionary Kristian (pemuja ilmu karuuhun @ leluhur jin) kalangan ahli silat.


AJARAN SESAT NEW AGE

Beta tahu perkara ini pada tahun 2022 lagi tetapi tidak tahu selengkapnya. Hujung tahun 2023 baru tahu selengkapnya. Gerakan New Age ini menyebarkan ajaran amalan-amalan kebatinan bercampur dengan amalan kerohanian AMAT-AMAT memesongkan akidah.

1) AURA
2) KROMOTERAPI LOTUS BIRTH
3) REIKI
4) QIGONG
5) CHAKRA
6) AFFIRMATION
7) TENSOR RING
8 ) LAW OF ATTRACTION
9) GARPU TALA @ BIBLIOMANCY
10) AYURVEDA
11) HIPNOSIS
12) FENG SHUI
13) KRISTAL TERAPI
14) MEDITASI
15) ASTRAL TRAVEL
16) YOGA
17) NEURO LINGUISTIC PROGRAMING (NLP)
18) MAKROBIOTIK
19) HOROSKOP
20) BREATH HORK (Tanaffas/ilmu pernafasan).

Semuanya ini amalan kerohanian kebatinan Gerakan New Age di dalamnya juga ada amalan sesat ESQ 165. Beta sendiri terjebak, mereka cuba murtadkan beta. Bekas ahli ESQ 165 maklumkan kepada beta pada 23/7/2023, mereka sudah bergabung dengan Gerakan Missionary Kristian untuk memesongkan akidah umat Islam seMalaysia. 

Boleh rujuk di sini 'AMALAN SESAT BERSATU DENGAN JIN' beta sudah kongsikan pada 19/2/2023 (Poster ajaran sesat di komen).


PENYEBAR AJARAN SESAT

Amalan-amalan kebatinan kerohanian sesat disebarkan oleh Motivator, Konsultan, Fasilitator, Psikiatrik, Coach Business di bawah naungan

  1. Pertubuhan Perunding Latihan dan Motivasi Muslim Malaysia (TAMRIN), ejen Gerakan Missionary Kristian.
  2. Pertubuhan Fasilitator Motivator (MoFast) Malaysia.
  3. Neuro Linguistic Programming (NLP) Malaysia.
  4. Akademi Nur Sufi Guru silat Seni Gayong Makrifat.
  5. Guru latih silat Seni Gayong Fatani Putrajaya, Al-Qubro dan kebanyakan silat yang mengamalkan ilmu kebatinan. Khodam jin mereka berlambak mengganggu beta dan mereka yang mengadu-domba kepada beta.
  6. Kumpulan zikir, selawat, tauhid, tasawuf untuk cuci ruh, bersihkan dosa.
  7. Guru-guru bisnes seangkatannya.

Silibus mereka menjurus kepada semua ajaran sesat New Age dan ESQ 165 pernah ditunjukkan kepada beta dan beta ada ebook berkaitan. Beta antara didakyah ajaran amalan memesongkan akidah ini. Lambat beta tahu mereka adalah BOMOH ILMU hitam ahli sihir TRADISIONAL dan MODEN, scammer duit, SCAMMER AKIDAH yang ilmu mereka dicampur-adukkan antara haq dengan yang batil.


ILMU MANTIQ

Dalam Islam dan mengikut hukum Islam ilmu Mantiq, Halal + Haram = HARAM.

Maka haram beramal dengan ilmu-ilmu sihir itu, haramlah sumber rezeki yang diperolehi dari hasil mendakyah (menyebar) ajaran amalan sesat, melakukan perbuatan sihir, syirik dan khurafat.


AKIBAT TOLAK AJARAN AMALAN SESAT

Menolak ajaran amalan sesat ini, mereka berkomplot fitnah, jenayah cyberbully body shaming, cyberwar, cyber attack beta secara individu demi individu dan kumpulan demi kumpulan. Inilah cubaan BUNUH beta secara halus. Bukti ada. Cukup lengkap. Kami suami isteri sudah buat laporan polis.


PERAWAT DUKUN SIHIR TRADISIONAL


Penunggang agama menyamar perawat islam, mengaku wali, hakikatnya dia adalah dukun, tok bomoh, penjenayah syar'ieyyah, komersial dan sxual.


ISI KANDUNGAN LAPORAN POLIS
  1. "Pada 13/11/2022 semasa berada di rumah alamat di atas, saya dan suami tersedar Syed Mohammed Hussein Syed Abdul Hamid telah sihir pukau saya bermula tahun 2000 sehingga 7/6/2020 menggunakan minyak wangi, air dan senjata-senjata tajam yang dibacakan ayat jampi saya tidak tahu apakah ayatnya untuk merawat saya yang kerap pengsan dan sakit bisa badan, 
  2. BOMOH PUKAU SCAMMER PENUNGGANG AGAMA  beralamat Kuala Lumpur, ahli seni bela diri silat, guru kompang telah mengaku ahlul bayt, mengaku wali, mengaku kerap dimandikan puteri-puteri dari alam ghaib, keluar keris dari bumi di hadapan rumahnya semasa hari perkahwinan kami suami isteri dan pelbagai lagi perkara mistik gila isim kuat berhalusinasi, pendakyah ajaran amalan sesat taksub keris taksubkan kayangan dan alam ghaib. 
  3. Perawat bomoh ini juga telah menelefon di kediaman saya ugut berkaitan suntikan vaksin. Beliau cakap, "Abang Syed terpadam nombor tel Adol. Nak cakap, dah daftar vaksin ke belum? Kalau belum, daftar sekarang. Korang kena ingat, korang tu anak-anak ramai." Saya terkedu. Tidak sangka orang yang selama ini saya hormat cakap begitu kepada saya. Lama saya diam. Beliau hallo hallo saya. Saya terus cakap, "Cakap sendirilah dengan Adol". Terus saya matikan talian dan block nombor beliau. 
  4. Tidak beradab kurang ajar sungguh cakap macamtu pada saya. Saya menangis semasa maklumkan kepada suami saya pada hari itu. Bukan orang lain pun, abang ipar suami saya. Berlagak seperti suci amat padahalnya keluarganya sendiri ibarat keluarga 69 kehidupan mereka. Kami sudah putuskan hubungan dengan si BIADAP ini selepas diugut berkaitan vaksin saya terus block dia. 
  5. 13/11/2022 kami suami isteri sedar si bangsat ini telah melakukan sihir pukau ke atas saya dari tahun 2000 lagi. 
  6. Munafiq pembohong menipu seumur hidupnya ini telah mendakyah kami suami-isteri taksubkan maqam, kayangan, puteri-puteri, kayangan dan senjata tajam. 
  7. Syed Mohammed Hussein Syed Abdul Hamid telah tipu duit kami suami isten kerana dia bentahu dia perlukan duit dan saya suami isteri untuk tujuan membantu orang susah, tujuan kenduri dan melakukan tahlil untuk orang orang besar dalam TARIKAT yang dinyatakan sebagai WALI, tetapi saya dapat tahu duit tersebut dia gunakan untuk diri dia sendiri dengan berjoli dan bukannya dia gunakan untuk yang dia katakan kepada saya, saya telah serahkan duit tersebut melalui online transfer berjumlah RM4,xxx.xx semasa saya berada di rumah alamat di atas, dan secara tunai lebih kurang RM14xx tetapi saya tidak rekod". 

KUMPULAN MANIPULASI PERBUALAN

TAHUN 2020 

Masa buat laporan polis ni, beta belum tahu bekas guru-guru beta ini sihir beta dan buat ritual, belum tahu mereka ni puak silat sesat, penyebar ajaran amalan sesat, ketua kumpulan ajaran sesat akhir zaman teori konspirasi, survival Malaysia, Potensi Genetik Leluhur Jin, Ejen Gerakan Missionary Malaysia bergabung dengan guru mereka Pastor Malaysia samseng, mafia, militan alam maya dan beta masih belum faham kenapa bekas guru beta ni fitnah beta. 

ISI KANDUNGAN LAPORAN POLIS

1) TARIKH ADUAN : 18/8/2020
PADA 22/08/2020 SAYA TELAH MULA RAWATAN DENGAN DR. AMIR SHAHMI MD ALI (NO. TELEFON ) DI BATU CAVE, KERANA MENGALAMI SAKIT SLIPPED DISC. SAYA TELAH MENJALANI RAWATAN DENGAN BELIAU SEBANYAK 3 KALI.

SEMASA RAWATAN, BELIAU MENYERU ALAM GHAIB DAN MENGGUNAKAN MUZIK MENYERU KETURUNAN MAJAPAHIT. SAYA DAPATI BELIAU TELAH MEMPERGUNAKAN SAYA UNTUK KEPENTINGAN DIRI SENDIRI. SAYA MERASAKAN PERBUATAN BELIAU TIDAK BETUL DAN SALAH KERANA SAYA HANYA MAHU MEMBUAT RAWATAN SLIPPED DISC TETAPI DISOAL SOALAN PELIK-PELIK SEPERTI CONTOH BETUL KE PUTERI GUNUNG LEDANG CINTAKAN HANG TUAH. APABILA SAYA MENYEDARI KAEDAH RAWATAN YANG DIGUNAKAN TERHADAP SAYA SALAH, SAYA TELAH MENYOAL BELIAU APAKAH HADITH DAN DALIL AL-QURAN YANG ADA UNTUK MEMANGGIL ALAM GHAIB? BELIAU MENJAWAB, MAAF YA... TIADA DALIL PUN...CUMA GERAK HATI. TIDAK LAMA KEMUDIAN PADA 13/9/2020 (AHAD) BELIAU TELAH MENGELUARKAN SAYA DARI GROUP WHATSAPP DAN GROUP FACEBOOK DAN TELAH VIRALKAN SAYA DI FACEBOOK PADA TARIKH 15/9/2020 (SELASA). BELIAU JUGA TELAH VIRALKAN KEPADA RAKANNYA NUR FAHMY BIN NUUR MASALAN (FAHMY ADAM) (NO. TELEFON ) MELALUI WHATSAPP DENGAN MENGATAKAN SAYA MENGALAMI BIPOLAR DISORDER MOOD (KEMURUNGAN ATAU GANGGUAN MENTAL).

FAHMY ADAM TELAH MENUDUH SAYA SESAT DAN MENGUGUT SAYA BAHAWA PDRM SEDANG MEMANTAU SAYA DAN UGUT AKAN MASUK LOKAP HANYA DISEBABKAN SAYA MEMPERINGATKAN AHLI GROUP EBOOK AKHIR ZAMAN SUPAYA MENJAUHKAN DIRI DARIPADA DOSA SYIRIK. BELIAU JUGA TELAH BLOCK FB SAYA, SEMUA GROUP WHATSAPP DAN GROUP FACEBOOK EBOOK BERBAYAR BELIAU KERANA TAKUT SAYA SEBARKAN APA YANG SAYA TAHU BERKAITAN BELIAU, FB PAGE BELIAU BERKAITAN EBOOK AKHIR ZAMAN IALAH PANJI AKHIR ZAMAN. TUJUAN SAYA MEMBUAT REPOT INI ADALAH UNTUK KESELAMATAN DIRI, KELUARGA DAN HARTA BENDA SAYA DI KEMUDIAN HARI. JUGA PENAFIAN SAYA INI SEBAGAI BIPOLAR DISORDER MOOD DAN SESAT SEPERTI TUDUHAN DAN FITNAH YANG TELAH DIBUAT OLEH MEREKA BERDUA.


•••••••••••••••••••

TUDUHAN, TOHMAHAN, FITNAH DAN UGUTAN BOMOH-BOMOH GILA ISIM SAKIT JIWA.

Mereka ni gila. Gila isim sakit jiwa perihal leluhur jin ditaksubkan dianggapnya sebagai moyang.


MUHD NUUR FAHMY NUUR MASAILAN (FAHMY ADAM) 

Ketua kumpulan ajaran sesat Akhir Zaman teori konspirasi, Ex Pegawai MAIWP, dakwah dirinya bertauhid. Tapi taksub leluhur jin taksub keris hingga kuat berhalusinasi gila isim sakit jiwa. Penyebar ajaran amalan sesat Gerakan New Age, fahaman Brahma Hindu. Ejen Gerakan Missionary Kristian, jual ganja cannabis, garam mesin dari syiah, banyak aduan ahli kumpulan mengadu kepada saya. Semua saya sudah block. Dia buka cerita dahulu bab Freemason, saya ingatkan jauhi syirik, punyalah meroyan fitnah akidah saya ugut saya. Salah sendiri dakyah saya ajaran sesat Gerakan New Age, sihir pukau hipnosis saya, KOMPLOT jadikan saya perantara berkomunikasi dengan leluhur jin (ritual) dengan Amir Shahmi Md. Ali dan lima (5) orang bomoh lagi jadikan saya perantara berinteraksi dengan leluhur jin, mendakyah Gerakan Missionary Kristian, FITNAH UGUT saya? 


"... PDRM akan tahan mereka yang promote tauhid 3 serangkai sbb ada isu keselamatan dan subversif wahabi. dah berani nak lawan fatwa mufti. saya screen shot semua ni. bawa pada bahagian penguatkuasaan. jin siti jenar konon. kelakar. PDRM sedang memantau anda. tgk sapa kecut bila masuk lokap. Dr Amir akan testify bipolar psikitri. habis la kamu." Perangai macam budak-budak Muhd Nuur Fahmy Nuur Masailan (Fahmy Adam) gila isim sakit jiwa kecut perut penakut, selepas saya ingatkan jangan taksub, jauhi syirik, dia punya meroyanlah dalam kumpulan AJARAN SESATnya tuduh, tohmah, fitnah, jenayah cyberbully, ugut dan gertak saya pada 15/09/2020 dari jam 10:19 pagi sehingga jam 11:57 pagi. 


Tidak lama itu saya buat laporan polis dan saya kongsikan di facebook, channel Telegram saya. Tahun 2021 baru saya tahu dia ini KETUA KUMPULAN AJARAN SESAT gerakan akhir zaman teori konspirasi 313 dan ejen Gerakan Missionary Kristian. Patutlahlah SAMSENG kurang ajar menyesatkan saya, buat ritual bangang bersama sekutunya Amir Shahmi Md. Ali dengan lima orang lagi bomoh gila isim sakit jiwa, FITNAH UGUT  saya.


AMIR SHAHMI MD. ALI PERAWAT BOMOH ILMU HITAM AHLI SIHIR GILA ISIM SAKIT JIWA.


Amir Shahmi Md. Ali pula sebab takut rahsia terbongkar, fitnah saya juga. Semasa kenal dia, saya tidak tahu dia ni guru silat makrifat bomoh ilmu hitam ahli sihir tradisional, pendakyah ajaran sesat. Saya hanya tahu semua amalan dan ajarannya syirik menduakan Allah SWT sahaja. SAMSENG pengecut ni. Sebab dia dan sekutunya taksubkan Puteri Gunung Ledang, tak dapat apa dihajatkan, nak tutup cerita, mereka meroyan fitnahAKIDAH  saya dan hasut semua ahli termasuk di fb dan telegram pulau saya. Begitu juga semua mereka yang telah fitnah saya. Tapi ada saya rebah dan goyah? Sikit pun tak hairanlah.


Pada 15/9/2020 di facebook peribadinya, dia meroyankan saya, "..... orang yang mengalami masalah jiwa yang tidak mahu percaya bahawa dia bermasalah dan tidak mahu dirawat, masalah jiwa, berfantasi, berhalusinasi dan berdelusi perkara yg pelik-pelik, bipolar mood disorder, merasakan dirinya terlebih hebat, didampingi para wali, mengaku wali, jin, sakit jiwa, mental problem, bipolar,  bawa perkakasan minta ditabalkan sebagai puteri Gunung ledang". Tuduh, fitnah dan jenayah cyberbully body Amir Shahmi Md. Ali gila isim sakit jiwa menyamar perawat sesat-menyesatkan saya. 


"...bawa perkakasan untuk minta ditabalkan sebagai Puteri Gunung Ledang...." Ayat itu disebarkan pada tahun 2021 oleh guru latih silat Seni Gayong Fatani Putrajaya Tengku Azrul Hamdi Tuan Zolkapeli (Jalak Lenteng) sakit hati amalan sesatnya zikir sirr guna kaedah meditasi (bertapa) beta reject dan kena sergah, berkomplot jenayah siber menjatuhkan maruah saya dan keluarga keturunan saya.


Perbualan whatsapp Amir Shahmi Md. Ali dengan saya, membuktikan dia sendiri yang MULA buat ritual ke atas saya, gatal tebiang tawarkan diri untuk merawat sakit kronik slipped disc yang berulang semula selepas seminggu tamat kursus ajaran amalan sesat dengannya selepas ritual jumpa, seru, puja, panggil leluhur jin diserapkan ke jasad saya bermula 8/8/2020 sehingga ritual mereka bertujuh di Gunung Ledang pada 6/9/2020.  SEMUA KHODAM JIN SYAITHON Amir Shahmi Md. Ali, sekutunya, dan bomoh-bomoh lain MELEKAP menempel pada saya hasil ritual komunikasi dengan leluhur jin mereka. Hingga saya hampir mati nyaris hilang nyawa nazak dan pengsan berkali-kali, ROH, NYAWA, JIWA DAN SEMANGAR saya TERPERANGKAP DI ANTARA DUA ALAM (ALAM GHAIB DAN ALAM NYATA) terima khabar, cerita, berita dan info dari alam ghaib, KELIRU, merata tanya soalan terjebak lagi dengan manusia-manusia sarungan syaithon penyebar ajaran sesat taksub leluhur Jin! Yang nampak saya mereka semua buta mata hati mereka. AKIDAH dan NYAWA saya barang MAINAN?


KUMPULAN WHATSAPP SESAT RAHSIA NUSANTARA selepas ritual (jadikan beta perantara berinteraksi dengan leluhur jin) pada 6/9/2020.

10) Ketua : Amir Shahmi Md. Ali bersama 

11) Muhd Nuur Fahmy Nuur Masailan (Fahmy Adam)

12) Mohd Faizal Romano

13) Haslinda kakak Amir Shahmi Md. Ali

14) Mazlan Brahim suami Haslinda

15) Syah Rizal Abdul Samat, 

16) Mohd Aidil Ali

Sehingga saat ini tuduhan, tohmahan, fitnah, jenayah cyberbully body shaming cyber war cyber attack beta perkara tidak masuk akal Mukmin Muslim masih tidak dibersihkan lagi. DOSA YANG TIDAK DIAMPUNKAN. Laporan polis beta kongsikan atas saranan PDRM dan izin suami beta.

Screenshot perbualan soal-jawab sewaktu beta terperangkap di antara dua alam (alam jin dan alam nyata) di dalam kumpulan Rahsia Nusantara mencuri rahsia alam jin dan sekeping gambar beta sedang berjalan dengan suami di tepi pantai DISEBARKAN oleh DALANG UTAMA KOMPLOT Muhd Nuur Fahmy Nuur Masailan (Fahmy Adam), ex pegawai MAIWP, bersara sebelum usia 30 tahun, bomoh moden, pengamal silat selempang merah, EJEN GERAKAN MISSIONARY KRISTIAN. Beta sudah maklumkan ke page Majlis Agama Islam Wilayah Persekutuan (MAIWP). Bukan bidang kuasa MAIWP. Sekadar maklumkan sahaja. Mereka tidak mampu buat sebarang tindakan.

KETUA PENGARAH ritual, Amir Shahmi Md. Ali Guru silat Seni Gayong Makrifat SESAT, BOMOH TRADISIONAL MODEN SAMSENG KURANG AJAR, semua ajaran amalan sesat digabungkannya oleh gila isim sakit jiwa ini. Video curi sewaktu beta pengsan tidak dipadam.

Muhd Nuur Fahmy Nuur Masailan (Fahmy Adam) dan Amir Shahmi Md. Ali keduanya budak suruhan Ejen Gerakan Missionary Kristian Tengku Asmadi Tengku Mohamad (DTA). Mereka hanya sembang kencang ilmu tin kosong. Amir Shahmi Md. Ali, Muhd Nuur Fahmy Nuur Masailan (Fahmy Adam) korek rahsia untuk kepentingan peribadi mereka sahaja.


TAHUN 2021 SEHINGGA TAHUN 2023


Muhammad Arifin Rizkin, Juliana Hussein, Lyana Bajana, Muallij Ahmad, bomoh ilmu hitam, ahli sihir tradisional, penunggang agama,  psikik scammer, pemberontak kerajaan dan negara, pengkhianat agama, bangsa dan negara, penyebar ajaran sesat, cuci ruh, bersihkan dosa, ruqyah rohiyyah, ilmu karuuhun, ilmu leluhur jin, akhir zaman, teori konspirasi, komplot, bunuh, tuduh, tohmah, fitnah, ghibah, manipulasi perbualan, jenayah cyberbully, body shaming, cyberwar, cyber attack, akidah, nyawa, ugut bunuh, ugut sihir, ugut santau, ugut jurus sampai muntah darah, ugut saman, ugut lapor polis, ugut PDRM, JAIS, MAIS, angkut, sumbat lokap, tapi satu apa pun tak jadi
Sebelum jenayah siber besar-besaran ke atas beta, bomoh-bomoh tu sakit hati sebab laporan polis beta buat pada 21/6/2021 ni.

Kronologi


1) Muhd Arifin Rizkin (Muhd Arifin) ramai pengikut dakyah beta ajaran sesat amalan perang menipu sanad, fitnah waliyullah beri amalan dan cuba scam duit beta. Selepas itu pengadu-domba mengadu hal bomoh-bomoh ni kepada beta.

2) Beta diserang bekas ahli Mohamed Syarifullah (Siapa entah. Tak kenal pun). Bekas ahlinya meroyan personally di telegram beta. Gila isim teruk. 

Masa buat report polis ni beta tak ada lagi nombor telefon pendakyah ajaran sesat tu dan sekutunya bomoh juga. Tahun 2022 baru dapat nombor telefon mereka daripada bekas guru mereka. Dia maklumkan, mereka berdua tu tak beradab. (Patutlah SAMSENG). Akhirnya terbongkarlah bekas guru mereka ini pemula amalan selawat berkhodam bila beta tanya tujuan wujudkan kumpulan dan kenapa ahlinya mengadu kepada beta dia beramal hingga jadi bermasalah.

"2-6am slwt ruh cpt bersih dan syafa'at. Slwt jibril 4jam hr2". Whatsapp bekas guru mereka Muallij Ahmad kepada beta. Sesat lagi menyesatkan akidah.
Muhammad Arifin Rizkin, Juliana Hussein, Lyana Bajana, Muallij Ahmad, bomoh ilmu hitam, ahli sihir tradisional, penunggang agama, psikik scammer, pemberontak kerajaan dan negara, pengkhianat agama, bangsa dan negara, penyebar ajaran sesat, cuci ruh, bersihkan dosa, ruqyah rohiyyah, ilmu karuuhun, ilmu leluhur jin, akhir zaman, teori konspirasi, komplot, bunuh, tuduh, tohmah, fitnah, ghibah, manipulasi perbualan, jenayah cyberbully, body shaming, cyberwar, cyber attack, akidah, nyawa, ugut bunuh, ugut sihir, ugut santau, ugut jurus sampai muntah darah, ugut saman, ugut lapor polis, ugut PDRM, JAIS, MAIS, angkut, sumbat lokap, tapi satu apa pun tak jadi
Sambungan laporan polis. Perkongsian di facebook banyak dah. Tapi ada dah dibenamkan oleh team fb maka jadi shadowbanned. Ni yang kena ulang lagi ni. Artikel blog lagi panjang sudah siap huraiannya. Tidak pastilah beta adakah takut pengecut polis nak angkut bomoh-bomob pentaksub leluhur jin menyesatkan orang ni atas sebab bomoh betina ada kabel kerabat Terengganu. Maka banyaklah point beta nama pena Puteri Nur Cahaya @ Cikgu ieta akan ulang siar semua report polis yang ada, biar satu dunia tahu, aku ni yang difitnah oleh puak ajaran sesat sebagai penyebar ajaran sesat dan macam² lagi di laman sosial. Bangsat samseng militan mafia sangat dengan aku kan? Puak bomoh penyembah leluhur jin iblis ini yang netizen jahil murokkab di fb hingga ke telegram taksubkan. Memang jahil sungguh. Mereka yang suka beri amalan online ni, bomoh. Bomoh-bomoh ni, bila sudah gila isim sakit jiwa memang kuat meroyan fitnah dan ugut beta bila diingatkan bab akidah. Beta ni elok je ha. Jika rajin, bacalah hingga selesai.

AJARAN SESAT MUHD ARIFIN GILA ISIM

Aduan scammer online amalan perang SESAT oleh saya nama pena Puteri Nur Cahaya @ Cikgu ieta.

Muhd Arifin Rizkin (Muhd Arifin) ni,

  1. Scammer akidah online.
  2. Penyebar amalan perang SESAT.
  3. Kurang ajar fitnah moyang beta, menyatakan amalan perang sanad bersambung kepada waliyullah. Waliyullah itu keturunan Rasulullah SAW. 
  4. Cuba scam duit beta.
  5. Ejennya buat provokasi kurang ajar serang beta.

TARIKH ADUAN : 21/6/2021.

PADA 26/4/2021 SAYA TELAH MENERIMA MESEJ DI MESSENGER FACEBOOK SAYA DARI MUHD ARIFIN BERKAITAN ILMU SEPERTI BERIKUT AMALAN PERANG JAYS SULTHONIN ALHAWARIYYUN ALHAMDULILLAH AMALAN PERANG DARI MURSYID UNTUK ORANG AWAM DAH SIAP SEDIA. ILMU DAN AMALAN PERANG INI DARI MURSYID YANG BERNAMA MOHAMED SYARIFULLAH AHMEDY BADEWY @ AHMED MOHAMED. SANAD BERSAMBUNG SEHINGGA SYEIKH ABDUL QODIR AL-JAILANI, SYEIKH ABUL HASAN ASY-SYADZILI, SYEIKH AHMAD BADAWY, SUNAN KALIJAGA, PANGERAN DIPONEGORO, MBAH BUYUT MUNDZIR CAMPUR DARAT DAN LAIN-LAIN.

AMALAN INI ADALAH ADA ISLAH UNTUK PANJI HITAM TULEN YANG DIBERI MELALUI BENTUK PDF. MESEJ ITU JUGA MEMINTA SAYA MEMBAYAR MAHAR SEBANYAK ILMU 1 DINAR ATAU SEIKHLAS HATI JIKA HENDAK BERAMAL DINYATAKAN JUGA JIKA MAHAR RM1,000, HENDAKLAH BAYAR SEPARUH IAITU RM500 DULU. LEPAS TU AMAL LEPAS AMAL DAN BILA DAH DAPAT BERKAH SIR ILMU ITU BOLEH SELESAIKAN YANG BAKI SEPARUH LAGI SEBAGAI NAZAR TAPI JIKA MAMPU BAYAR TERUS SEKALIGUS RM1000 PUN BOLEH TAKDA MASALAH DIAKHIR MESEJ MUHD ARIFIN MENJEMPUT SAYA MASUK GROUP BIMBINGAN MURSYID MELALUI LINK DI TELEGRAM.

SETELAH SAYA SEMAK, SAYA DAPATI PENIPUAN SAHAJA DAN INI ADALAH SCAMMER ONLINE SAYA ABAIKAN MESEJ ITU DAN MENASIHATKAN BELIAU USAH SEBAR AMALAN ITU KEPADA ORANG RAMAI, BELIAU BERJANJI MEMBUBARKAN GROUP TETAPI PADA 4/6/2021 CIK MUZZA MUHAYAS TELAH MENGADU KEPADA SAYA BELIAU DIMASUKKAN KE DALAM GROUP WHATSAPP TASAWUF WANITA, TELEGRAM SELAWAT DAN BANGUN MALAM UNTUK CUCI DOSA, BERSIHKAN ROH OLEH LYANA BAJANA IAITU RAKAN MUHD ARIFIN BELIAU JUGA MENGADU TELAH DISCAM OLEH BEBERAPA ORANG PERAWAT MEREKA BERITAHU BELIAU ADA JIN SELEPAS SEMINGGU BELIAU BERAMAL AMALAN PENGASAS GROUP BERNAMA MUALLIJ AHMAD. BELIAU MENGALAMI GANGGUAN

SETELAH SAYA SEMAK, SAYA DAPATI GROUP DINYATAKAN OLEH CIK MUZZA MUHAYAS ADALAH GROUP YANG SAMA DENGAN MUHD ARIFIN MESEJ SAYA SEBELUM INI. SAYA TELAH MENASIHATKAN BELIAU KELUAR DARI GROUP ITU DAN BUAT LAPORAN POLIS DAN SAYA TELAH MEMBUAT PERKONGSIAN KEPADA AWAM MELALUI FACEBOOK PERIBADI SAYA BERHATI-HATI DENGAN AMALAN ILMU PERANG YANG MEREPEK ITU.


SELEPAS ITU PADA 11/6/2021 NORAZLINA MAT ZORODI TELAH MESEJ SAYA DI MESSENGER FACEBOOK TENTANG GROUP TELEGRAM TASAWUF WANITA YANG DIKELOLA OLEH MUHD ARIFIN DAN LYANA BAJANA DAN GROUP TELEGRAM PERSAUDARAAN DIKATAKAN UNTUK TRAIN BAKAL-BAKAL TENTERA IMAM MAHADI TIDAK LAMA SELEPAS ITU, CAHAYA QASEH BASTASHA PULA MESEJ SAYA BERKAITAN MOHAMED SYARIFULLAH AHMEDY BADEWY @AHMED MOHAMED MINTA BAYAR MAHAR SELEPAS ITU, LYANA BAJANA TELAH MESEJ MESSENGER FACEBOOK SAYA MARAH, MAKI-HAMUN DAN TOHMAH SAYA KAKI GAME ORANG. TETAPI SAYA TIDAK MELAYAN. DALAM MASA YANG SAMA JUGA ADA ORANG LAIN YANG SAYA TELAH BLOCK MESEJ MESENGER SAYA BERKAITAN MUHD ARIFIN, LYANA BAJANA, MUALLIJ AHMAD DAN MOHAMED SYARIFULLAH AHMEDY BADEWY @ AHMED MOHAMED.

PADA 20/6/2021, 12.03 TENGAHARI SEMASA SAYA BERADA DI RUMAH YANG BERALAMAT

SEORANG BERNAMA NURINIYYAH ZAHRA TELAH MESEJ TELEGRAM SAYA BERITAHU BELIAU TELAH LAMA FOLLOW FACEBOOK SAYA DAN BELIAU ADA MAKLUMAT TENTANG AKHI AHMED SYARIFULLAH (MOHAMED SYARIFULLAH AHMEDY BADEWY @ AHMED MOHAMED) YANG SAYA KATA SESAT DAN BELIAU INGIN BERKONGSI MAKLUMAT SEDANGKAN SAYA TIDAK KENAL MEREKA SEMUA KECUALI MUHD ARIFIN DAN LYANA BAJANA MELALUI FACEBOOK SAHAJA.

SAYA NYATAKAN BUKAN SAYA KATA DIA SESAT AJARAN AKHI AHMED SYARIFULLAH (MOHAMED SYARIFULLAH AHMEDY BADEWY @ AHMED MOHAMED) ITU ORANG RAMAI KONGSIKAN KEPADA SAYA. SAYA TELITI APA DIKONGSIKAN KEPADA SAYA OLEH SESEORANG, AJARAN TU SAYA DAPATI MEMANG MENIPU DAN MENYALAHI AGAMA ISLAM. SELEPAS ITU BELIAU TELAH PROVOKE SAYA DENGAN PERTANYAAN APA BUKTI AKHI AHMED SYARIFULLAH SESAT??? SAYA TIDAK MAHU MELAYAN DAN RASA SANGAT TERGANGGU SELEPAS ITU BELIAU TELAH MENGGUNAKAN NAMA NUR EFFA NERA DENGAN ID SAMA @22. SINGLE SCREENSHOT GAMBAR SAYA, MENUDUH SAVA MENTAL PROBLEM DAN MEMAKI-HAMUN SAYA SEDANGKAN BELIAU YANG CUBA PROVOKE SAYA.

TUJUAN SAYA MEMBUAT REPORT INI ADALAH UNTUK MELINDUNGI DIRI SAYA DAN KELUARGA SAYA DARI ANCAMAN MEREKA SEMUA TERSEBUT DI ATAS.

SEKIAN LAPORAN SAYA.

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖









MANIPULASI PERBUALAN soal-jawab antara Muhammad Anis Hassan (Haniz Zerstoren), Tengku Azrul Hamdi Tuan Zolkapeli (Jalak Lenteng) Silat Seni Gayong Fatani Putrajaya, (keduanya berkhodam, gila isim sakit jiwa), Muhammad Anuar Ibrahim (Cikgu Anuar) bomoh dan Wan Amir Wan Ainul Omar bomoh dengan beta nama pena Puteri Nur Cahaya @ Cikgu ieta tersebar luas. 11 screenshot perbualan mereka dengan beta dimanipulasikan seolah-olahnya beta mengaku perkara tidak masuk akal Mukmin Muslim. Bukti komplot bunuh beta lengkap. Perbualan di whatsapp, telegram dan rakaman perbualan ada. Jangan risau.  SAMSENG korek rahsia untuk kepentingan peribadi tetapi penakut bacul belaka.

Bila buta benak mata hati, buta perut hilang terus sifat ehsan takutkan Allah. Itulah hasil hipnosis (sihir pukau moden), beramal amalan sesat terima secara online dari penyebar ajaran sesat, taksubkan ilmu sesat leluhur jin hingga jadi tidak beradab. Bila tidak beradab memang TIDAK dapat jaga agama, apalagi lah akidah. Semua tidak cakna adab, jahil bab AQIDAH, tidak prihatinkan NYAWA, jahil undang-undang jenayah sivil dan syariah.


KETUA AJARAN SESAT PENTAKSUB LELUHUR JIN, DEWATARAYA DAN RATU TINTA SAKTI 🤣🤣🤣

Semua yang percayakan manusia sarungan syaithon pentaksub leluhur jin, ketua-ketua kumpulan ajaran sesat ni sudah gila isim sakit jiwa. Semua yang terlibat sudah sama-sama gila isim sakit jiwa dan murtad akibat komplot mempersendakan akidah, niqab, keluarga keturunan beta. Munafiq kafir penyebar fitnah, Allah SWT laknat dan tidak layak masuk syurga.

Kumpulan ajaran sesat, Gerakan New Age, Muhammad Anuar Ibrahim, Cikgu Nuar, bomoh, Hafize Adnan, Silat 7 langkah, Tengku Azrul Hamdi Tuan Zolkapeli, penyebar ajaran sesat new age, silat Seni Gayong Fatani, Putrajaya, Muhammad Arifin Rizkin, Juliana Hussein, Lyana Bajana, Muhammad Anis Hassan, Haniz Zerstoren, Muhd Siddiq, tukang santet, psikik scammer, gila isim sakit jiwa, pemberontak kerajaan dan negara, pengkhianat agama, bangsa dan negara, Muallij Ahmad, bomoh ilmu hitam, ahli sihir tradisional, penunggang agama, penyebar ajaran sesat, cuci ruh, bersihkan dosa, ruqyah rohiyyah, ilmu karuuhun, ilmu leluhur jin, akhir zaman, teori konspirasi, komplot, bunuh, tuduh, tohmah, fitnah, ghibah, manipulasi perbualan, jenayah cyberbully, body shaming, cyberwar, cyber attack, akidah, nyawa, ugut bunuh, ugut sihir, ugut santau, ugut jurus sampai muntah darah, ugut saman, ugut lapor polis, ugut PDRM, JAIS, MAIS, angkut, sumbat lokap, tapi satu apa pun tak jadi
TARIKH ADUAN : 23/8/2021

Pengadu Menyatakan:

PADA 20/08/2021 JAM LEBIH KURANG 1321HRS SEMASA SAYA BERADA DI ALAMAT AMPANG SELANGOR, SAYA SEDANG MELAYARI FACEBOOK DAN TERNAMPAK POSTING YANG DIPAMERKAN OLEH PENAMA HANIZ ZERSTOREN MENGATAKAN YANG SAYA NI IBLIS MENTAL ILLNESS DAN JADIKAN GAMBAR SAYA BAHAN KECAMAN DAN ANCAMAN SERTA MEMFITNAH DAN MENGHINA SAYA BERPURDAH DAN PELBAGAI LAGI PERKATAAN YANG BUAT SAYA SAKIT HATI DAN JUGA MENUDUH SAYA SEBAGAI KAKITANGAN DAJAL DAN JUGA MENGAJAK ORANG LAIN INGIN MENYERANG SAYA. HAL INI DISEBABKAN KERANA SAYA MEMBETULKAN PERKARA YANG DIA PAMERKAN BERKAITAN IMAM MAHDI KERANA DIA MENGAKU DIA ADALAH IMAM MAHDI DAN SELEPAS ITU RAMAI ORANG TELAH MENGECAM SAYA DAN RAMAI ORANG TELAH HUBUNGI SAYA UNTUK BERTANYA TENTANG POSTING YANG DIPAMERKAN OLEH HANIZ

SAYA DATANG KE BALAI BUAT LAPORAN UNTUK KESELAMATAN DIRI DAN KELUARGA SAYA DARI PERKARA YANG TIDAK DIINGINI DI KEMUDIAN HARI DAN MENAFIKAN TUDUHAN YANG DIBUAT KEPADA SAYA YANG MENGATAKAN SAYA CUCU AZAZIL DAN KEMBAR CLEOPATRA RATU PURBA MESIR DAN SAYA BUKANLAH PERAWAT JIN.


Ya. Samseng mafia militan ini semuanya ajar saya maki mereka. Jantan ketua kumpulan ajaran sesat penyebar ajaran sesat pentaksub leluhur jin ni telah berkomplot dengan gang puak silat sesat dan bomoh-bomoh ilmu hitam ahli sihir tradisional dan moden. Dulu jantan ni merayu-rayu tak tahu malu menyertai personal life coaching beta anjurkan

Bulan tiga (3) 2023, jantan ni masih ghibah fitnah beta, beta email warning arahkan bertaubat, beri syarat, sumpahan laknat dan minta turunkan fitnah ke atas beta. Lama dah beta warning. 23/6/2023 baru jawab tapi bukan dia insaf. 16/1/2024 baru beta  terbaca PENDURHAKA ni maki beta. Dia tak buat pun semua apa beta warning kan tu. Semua screenshot ahli² dia sendiri beri pada beta masih ada. Nak lari ke mana play victim munafiq? Ikut sahajalah betina pengadu-domba, bomoh ahli sihir berniqab penyebar ajaran sesat ilmu karuhun jin pentaksub penyembah iblis itu

Laporan polis untuk pertama kali saya minta polis taip sendiri. Saya janji akan buat laporan ke Jabatan Agama Islam pointnya sahaja. Selengkapnya bila saya dijemput ke sana. Tapi, laporan saya belum siap mereka semua sudah menggelabah. Kahkahkahkah!

Komplot 2021. 🤣🤣🤣🤣🤣 Betapa gila isimnya Haniz Zerstoren! Itulah dia Haniz Zerstoren, Laily Heldin dan Muhammad Anuar Ibrahim. Haniz Zerstoren gila isim sakit jiwa buat fitnah sebab sakit hati kehendaknya taksubnya pada jin tidak dituruti. Merepek-repek berhalusinasi. Nah report polis hang cabar sangat aku Haniz Zerstoren. Ambil ni! Video dah lama siap. Bertingkek-tingkek jahilnya hangpa ni. Lain video tunggu rajin buat daky buat. Malas, daku recycle reshared sampai hang tenggelam punca. AKU DAH DIAM hang lagi meroyan, fitnah hangpa ke atas aku tak dipadam-padam. Berlagak seperti tak akan mati, gila isim sakit jiwa SAMSENG, MAFIA, MILITAN KURANG AJAR BERTIGA NI CABAR SANGAT "reportlah polis". Ha, nah laporan polis semua aku sebarkan.

Senarai nama ni terjumpa di Facebook pada bulan sebelas (11) tahun 2021.


Laporan polis ke atas Muhammad Anis Hassan (Haniz Zerstoren), Lily Heldin Dan Muhammad Anuar Ibrahim (Cikgu Nuar) bomoh tradisional.

Pengadu Menyatakan :

BERSABIT REPOT T/M 5526/21

PADA 05/08/2021 JAM LEBIH KURANG 1321 HRS SEMASA SAYA BERADA DI ALAMAT ...

TERNAMPAK POSTING YANG DIPAMERKAN OLEH PENAMA MUHAMMAD ANIS HASSAN PEMILIK FACEBOOK HANIZ ZERSTOREN MENGATAKAN YANG SAYA NI IBLIS MENTAL ILLNESS DAN JADIKAN GAMBAR DAN PERBUALAN DALAM SESI LIFE COACHING SAYA SEBAGAI BAHAN KECAMAN DAN ANCAMAN SERTA MEMFITNAH DAN MENGHINA SAYA BERPURDAH DAN PELBAGAI LAGI PERKATAAN YANG BUAT SAYA SAKIT HATI DAN JUGA MENUDUH SAYA SEBAGAI KAKITANGAN DAJAL DAN JUGA MENGAJAK ORANG LAIN INGIN MENYERANG SAYA. HAL INI DISEBABKAN KERANA SAYA MEMBETULKAN PERKARA YANG DIA PAMERKAN BERKAITAN IMAM MAHDI KERANA DIA MENGAKU DIA ADALAH IMAM MAHDI DAN SELEPAS ITU RAMAI ORANG TELAH MENGECAM SAYA DAN RAMAI ORANG TELAH HUBUNGI SAYA UNTUK BERTANYA TENTANG POSTING YANG DIPAMERKAN OLEH HANIZ.

PADA 23/08/2021 LILY HAILIDIN ATAU NAMA SEBENAR (rupanya dia tunggang agama guna nama itu) TELAH PROVOKASI HANIZ ZERSTOREN DAN RAKAN YANG LAIN BERKAITAN DENGAN PERBUALAN LIFE COACHING ANTARA SAYA DENGAN HANIZ ZERSTOREN MENGENAI WARIS RAJA ZULKARNAIN DAN SUSUR GALUR HANIZ ZERSTOREN BELIAU TELAH MEMFITNAH SAYA SEBAGAI ULAR SILUMAN IBLIS NYI BLORONG DAN MENUDUH SAYA BIPOLAR. BELIAU JUGA MENUDUH SEORANG LELAKI YANG SAYA TIDAK KENALI BERNAMA SAIFUL NIZAM SEBAGAI MATA-MATA SAYA.

PADA 25/08/2021 PADA POSTING HANIZ ZERSTOREN YANG MASIH MENUDUH SAYA SESAT DAN IBLIS. DALAM POSTING ITU JUGA LILY HALIDIN JUGA MEMAKI HAMUN PADA PAKAIAN NIQAB SAYA DIIKUTI OLEH MUHAMMAD ANUAR BIN IBRAHIM MENUDUH SAYA SEBAGAI SESAT DENGAN JIN IFRIT YANG MENYEBABKAN PENGIKUT YANG LAIN TURUT SAMA MEMAKI HAMUN SAYA. LILY HAILIDIN JUGA MENFITNAH BAHAWA KELUAR API DARI MATA SAYA SEPERTI IBLIS. DIIKUTI OLEH MUHAMMAD ANUAR MEMFITNAH SAYA ADA MEMPUNYAI SAKA JIN BERBENTUK JIN SYAITAN DAN BELIAU TELAH MEMBUAT (4) POSTING BERKAITAN SAYA DENGAN TUDUHAN DAN UGUTAN LINTUK MEMBUAT SAYA HINGGA MUNTAH DARAH.

SAYA DATANG KE BALAI BUAT LAPORAN UNTUK KESELAMATAN DIRI DAN KELUARGA SAYA DARI PERKARA YANG TIDAK DIINGINI DI KEMUDIAN HARI DAN MENAFIKAN TUDUHAN YANG DIBUAT KEPADA SAYA. SEKIAN



Kumpulan ajaran sesat, Gerakan New Age, Muhammad Anuar Ibrahim, Cikgu Nuar, bomoh, Hafize Adnan, Silat 7 langkah, Tengku Azrul Hamdi Tuan Zolkapeli, penyebar ajaran sesat new age, silat Seni Gayong Fatani, Putrajaya, Muhammad Arifin Rizkin, Juliana Hussein, Lyana Bajana, Muhammad Anis Hassan, Haniz Zerstoren, Muhd Siddiq, tukang santet, psikik scammer, gila isim sakit jiwa, pemberontak kerajaan dan negara, pengkhianat agama, bangsa dan negara, Muallij Ahmad, bomoh ilmu hitam, ahli sihir tradisional, penunggang agama, penyebar ajaran sesat, cuci ruh, bersihkan dosa, ruqyah rohiyyah, ilmu karuuhun, ilmu leluhur jin, akhir zaman, teori konspirasi, komplot, bunuh, tuduh, tohmah, fitnah, ghibah, manipulasi perbualan, jenayah cyberbully, body shaming, cyberwar, cyber attack, akidah, nyawa, ugut bunuh, ugut sihir, ugut santau, ugut jurus sampai muntah darah, ugut saman, ugut lapor polis, ugut PDRM, JAIS, MAIS, angkut, sumbat lokap, tapi satu apa pun tak jadi

ISI KANDUNGAN REPORT POLICE. TARIKH ADUAN : 6/8/2021

Pengadu Menyatakan:

PADA 22/06/2021 JAM LEBIH KURANG 0006 HRS. SEMASA BERADA DI RUMAH ALAMAT SEMASA SEDANG MEMBUAT SIARAN LANGSUNG SECARA PERSENDIRIAN MELALUI AKAUN TELEGRAM. ADA SEORANG AHLI KUMPULAN YANG BERNAMA MUHAMMAD ANIS HASSAN HANIZ ZERSTOREN (NAMA AKAUN FACEBOOK) NO. TELEFON (011 ) TELAH MENUDUH DI SAMPING SAYA IALAH JIN IFRIT. UNTUK MAKLUMAN, SEBELUM INI PADA 07/12/2020 SAYA TELAH MENERIMA TUDUHAN SEPERTI SAYA SESAT DARIPADA MOHD SIDDIQ @ HARIS KERSANI / POCIK (NAMA GELARAN DI AKAUN FACEBOOK) NO. TELEFON (AHLI  KUMPULAN YANG LAIN. SAYA SERING MENERIMA TUDUHAN YANG BERBAUR ALAM MISTIK YANG TIDAK AHLI NYATA DARIPADA AHLI-AHLI DIDALAM FACEBOOK. PADA 22/07/2021 HARIS KERSANI JUGA TELAH MENAMBAH SAYA DIDALAM GROUP WHATSAPP BICARA TAMAR JALIS DAN MEMAKI HAMUN SAYA SEHINGGA MENYEBABKAN KESIHATAN SAYA TERJEJAS DAN SAYA BERASA MALU AKIBAT PERBUATANNYA KERANA SAYA MENGABAIKAN DIA DIDALAM GROUP TERSEBUT.

PADA 16/07/21 TENGKU AZRUL HAMDI TUAN ZOLKAPELI @ JALAK LENTENG XI (NAMA AKAUN FB) NO. TELEFON ( TELAH BERKONGSI ILMU TAUHID DAN TASAWWUF DENGAN SAYA SEHINGGA 31/07/21 BELIAU TELAH MEMBERIKAN AMALAN ZIKIR SIRR, ANTARA KAEDAHNYA IALAH MEDITASI YANG MENYIMPANG DARIPADA AKIDAH ISLAM DAN MEMBERATKAN DIRI SAYA SEHINGGA MENGGANGGU JIWA SAYA. SAYA TELAH MEMARAHI BELIAU KERANA MENGAJARI ILMU YANG SALAH DAN DIA TELAH MENUDUH SAYA SYIRIK DAN TELAH MENGHINA KETURUNAN SAYA. SAYA JUGA TELAH BERKONGSI DI AKAUN FACEBOOK DAN TELEGRAM BAGI MENGELAKKAN ORANG LAIN TIDAK TERJEBAK DENGAN KEGIATAN MEREKA YANG DIISTILAHKAN GILA ISIM INI. 

SAYA DATANG KE BALAI POLIS BUAT LAPORAN ADALAH UNTUK MENAFIKAN TUDUHAN TERSEBUT SERTA SEBAGAI KESELAMATAN DIRI SAYA SEKIRANYA TERJADI APA-APA PERKARA YANG TIDAK DIINGINI BERLAKU KEMUDIAN HARI.


SEKIAN LAPORAN SAYA.



Tengku Azrul Hamdi Tuan Zolkapeli (Jalak Lenteng) guru latih silat Seni Gayong Fatani Putrajaya, BOMOH DALANG UTAMA KOMPLOT BUNUH SAYA. Pendakyah amalan kerohanian kebatinan sesat meditasi Gerakan New Age, menyamar pakar Tauhid.

Masa buat laporan polis ni saya tak tahu lagi nama sebenar Dua ekor daripadanya. Dalang utama sudah gila isim sakit jiwa semuanya. Obses nak cuba try test saya belaka siap berpakat buat group untuk mengumpat diarahkan oleh Juliana Hussein (Lyana Bajana) Ustaz suami saya cakap, dia ni terkenal di kalangan perawat sebab berlambak jin, mengaku Puteri Gunung Ledang . 

Yang sesat obseskan leluhur jin itu kamu. Difitnahnya aku. Tapikan, mana eh Jabatan Agamanya? Sekumpulan rupanya kesemuanya. No wonderlah masing-masing meroyan ketakutan fitnah saya seperti orang kesurupan bila di tegur bab adab dan jauhi syirik. 

Terjumpa, group gila isim sakit jiwa Mohd Siddiq Kersani (Nur Kersani), Bicara Tamar Jalis sudah tukar tukar kepada nama islamic sikit tapi masih berunsur mistik dan misteri. Hahaha gila isim sakit jiwa paranoid alam ghaib. 


GURU SILAT MEMANG RAMAI SESAT

Tengku Azrul Hamdi Tuan Zolkapeli (Jalak Lenteng) Guru latih silat Seni Gayung Fatani Putrajaya ni kononnya keturunan Raja Jembal tapi hodoh perangai kurang ajar. Dahlah sewel, gila isim sakit jiwa dia ni bodoh nak mampus saya dah bersuami nak rekemen kepala bapak dia, perlekeh pula kerjaya dan pencapaian saya. Ni lah tongong benar dahlah sewel gila isim sakit jiwa teruk mamat bodoh ni.

Screenshot ada orang share kepada saya, 27/12/2022 baru tergerak hati nak cari posting dikaitkan dengan saya.

Gurulatih silat bodoh tu buat fitnah ke atas saya mengaku saya yang dah bersuami ni awek dia, pengikut tegar dia, maki saya hotchick dan dikaitkan dengan posting Tuan. Apa ke jadahnyalah kaitkan saya dengan posting Tuan ni? Bodoh betul guru latih silat seni gayong fatani Putrajaya tu. Dah saya reject ajaran sesat meditasi dia, kena sound sebab fitnah saya, dia menghina perkongsian Tuan pula. Dialah bodoh sebenarnya hidung tak macung tapi terhegeh-hegeh mendekati saya mendakyah saya nak cuba try test ilmunya kepada saya. Sebab apa tau? Sebab dia guru silat yang gila isim sakit jiwa blur lembam faham tersirat di sebalik yang tersurat. Takpelah. Biarlah dia terjun dengan sesat dia dakyah dan gila isimnya tu. 

Memang saya sudah block diorang semua tapi masih disebarkan lagi fitnah keluarga keturunan saya ada jin ada saka si penjenayah siber tu semua. Jika tahu dari awal lagi saya pun tak inginlah kenal diorang.

Sebab tu saya share berterusan report polis dan penjelasan semua. Pentaksub diorang siap serang saya. Takkan saya nak diam sahaja. Tengku Azrul Hamdi Tuan Zolkapeli (Jalak Lenteng), Guru silat seni gayong Fatani Putrajaya BUKIT AMAN DAH PANGGIL dia. Punyalah dia gila isim, dia sebar fitnah saya lagi DAN komplot dengan kumpulan ajaran sesat semuanya sekumpulan sebenarnya pendakyah ajaran sesat bomoh ilmu hitam ahli sihir SAMSENG gila isim sakit jiwa beramal amalan sesat (sihir, syirik dan khurafat). Orang silat memang ramai gila isim sakit jiwa ilmu tin kosong. Semuanya jenis SAMSENG, MAFIA, MILITAN tak beradab. 


KOMPLOT GURU LATIH SILAT

Kumpulan ajaran sesat, Gerakan New Age, Muhammad Anuar Ibrahim, Cikgu Nuar, bomoh, Hafize Adnan, Silat 7 langkah, Tengku Azrul Hamdi Tuan Zolkapeli, penyebar ajaran sesat new age, silat Seni Gayong Fatani, Putrajaya, Muhammad Arifin Rizkin, Juliana Hussein, Lyana Bajana, Muhammad Anis Hassan, Haniz Zerstoren, psikik scammer, gila isim sakit jiwa, pemberontak kerajaan dan negara, pengkhianat agama, bangsa dan negara, Muallij Ahmad, bomoh ilmu hitam, ahli sihir tradisional, penunggang agama, penyebar ajaran sesat, cuci ruh, bersihkan dosa, ruqyah rohiyyah, ilmu karuuhun, ilmu leluhur jin, akhir zaman, teori konspirasi, komplot, bunuh, tuduh, tohmah, fitnah, ghibah, manipulasi perbualan, jenayah cyberbully, body shaming, cyberwar, cyber attack, akidah, nyawa, ugut bunuh, ugut sihir, ugut santau, ugut jurus sampai muntah darah, ugut saman, ugut lapor polis, ugut PDRM, JAIS, MAIS, angkut, sumbat lokap, tapi satu apa pun tak jadi
Selepas beta beri AMARAN, ambush Tengku Azrul Hamdi Tuan Zolkapeli, Guru latih silat Seni Gayong Fatani Putrajaya sesat dalam groupnya, dia berkomplot dengan Hafize Adnan, guru latih silat 7 langkah. Dimaklumkan oleh bekas ahli group whatsapp kepada beta komplot jenayah siber ni. Ada rakaman perbualan guru latih silat 7 langkah itu mengaku fitnah beta. Mereka menghina silat lain dan asyik sembang silat dicampur-adukkan dengan perkara-perkara mistik. Ada yang berhalusinasi dalam kumpulan itu. Teruk gila isim sakit jiwa ahli kumpulan silat mereka ni. Sebab itulah Guru latih silat Seni Gayong Fatani Putrajaya sesat meroyan berterusan. KeMALUanlah tu beta serang dia dalam kumpulan silat sesatnya. Semua gila isim sakit jiwa gila 🐷, Maka berterusanlah dia jadi play victim munafiq ke sana ke sini di Facebook bersama sekutu-sekutunya tabur fitnah meroyankan kisah beta. Kesudahannya, zahir jelas samseng mafia ini perasan! Mengaku beta aweknya. 

PENGADU-domba, Ziefenz Zee, Ketua kumpulan ajaran sesat teori konspirasi, Kumpulan ajaran sesat, Tengku Azrul Hamdi Tuan Zolkapeli, penyebar ajaran sesat new age, silat Seni Gayong Fatani, Putrajaya, Muhammad Arifin Rizkin, Juliana Hussein, Lyana Bajana, Muhammad Anis Hassan, Haniz Zerstoren, psikik scammer, pemberontak kerajaan dan negara, pengkhianat agama, bangsa dan negara, Muallij Ahmad, bomoh ilmu hitam, ahli sihir tradisional, penunggang agama, penyebar ajaran sesat, cuci ruh, bersihkan dosa, ruqyah rohiyyah, ilmu karuuhun, ilmu leluhur jin, akhir zaman, teori konspirasi, komplot, bunuh, tuduh, tohmah, fitnah, ghibah, manipulasi perbualan, jenayah cyberbully, body shaming, cyberwar, cyber attack, akidah, nyawa, ugut bunuh, ugut sihir, ugut santau, ugut jurus sampai muntah darah, ugut saman, ugut lapor polis, ugut PDRM, JAIS, MAIS, angkut, sumbat lokap, tapi satu apa pun tak jadi
Ini antara yang mengadu. Dari mereka beta tahu beta sedang dighibah, fitnah. Masa tu tak tahu lagi mereka yang disebut nama fitnah beta tu penyebar ajaran sesat dan itulah jenayah cyberbully body shaming, cyberwar, cyber attack.


LAPORAN POLIS FB PAGE PALSU

Mereka sanggup berkomplot buat fb page palsu. Awal tahun 2023 baru tahu siapa yang membuatnya apabila terjumpa pengakuan Juliana Hussein (Lyana Bajana) arahkan Muhd Arifin Rizkin (Muhd Arifin) dan Muhammad Anis Hassan (Haniz Zerstoren) viralkan wajah beta dan pengakuan Lily Heldin berkomplot dengan  Muhammad Anis Hassan (Haniz Zerstoren) menganiaya dan mereka semua berpakat sihir beta.

ISI KANDUNGAN REPORT POLICE

Pengadu Menyatakan:

PADAA 17 FEBRUARY 2022, JAM 15:06 PM DI KEDIAMAN SAYA ALAMAT Puteri Nur Cahaya @Cikgu iEta PNC @ Ci) TELAH MENERIMA SCREENSHOT BESERTA PAUTAN PAGE PALSU (FACEBOOK) TIDAK DIKETAHUI SIAPA PEMILIKNYA MENGGUNAKAN GAMBAR SAYA YANG DICONTENG PADA MATA DAN PIPI SAYA AKAUN PALSU INI TELAH TULARKAN MAKLUMAT SURUHANJAYA SYARIKAT MALAYSIA (SSM) SAYA YANG BERALAMAT RUMAH KAKAK IPAR SAYA DENGAN BERTUJUAN PROVOKASI SEBAGAI MENYAMBUNG LAGI JENAYAH SIBER DAN BODY SHAMING MELALUI FITNAH VIRAL PERBUALAN MEREKA TELAH LAKUKAN PADA TAHUN 2021. AKAUN TERSEBUT TELAH DIDAFTARKAN PADA TARIKH 20 APRIL 2021.

FITNAH INI TELAH TULAR BERMULA TAHUN 2020 LAGI. RUJUK NO. REPOT BERTARIKH 18/9/2020 DAN MEREKA JUGA BERKAITAN DENGAN PERKARA NO. REPOT .... 

PADA BULAN NOVEMBER 2021 SAYA DAPAT TAHU MEREKA YANG FITNAH SAYA PADA TAHUN 2020 DAN TAHUN 2021 ADALAH KUMPULAN PELAMPAU PARANOID PERKARA AKHIR ZAMAN TEORI KONSPIRASI YANG MENDAKYAH MENGHASUT ORANG RAMAI ANTI KERAJAAN, TAKSUBKAN PERKARA ALAM GHAIB, PERKARA AKHIR ZAMAN (ILMU FITAN ATAU ILMU ESTAKOLOGI) DAN PERKARA ALAM MAKRIFAT CUBA MENAKUTKAN DAN MEMESONGKAN AQIDAH ORANG RAMAI MELALUI KUMPULAN MEREKA WUJUDKAN DI DALAM GROUP WHATSAPP, FACEBOOK DAN TELEGRAM.

SAYA JUGA MENDAPATI TUJUAN MEREKA FITNAH SAYA ADALAH UNTUK MENCARI PENGIKUT MELALUI PERKONGSIAN VIRAL PERBUALAN SAYA DIMANIPULASIKAN OLEH MEREKA SEOLAHNYA SAYA MENGAKU PERKARA TIDAK MASUK AKAL MUKMIN MUSLIM UNTUK MENARIK AHLI MENYERTAI KUMPULAN MEREKA KERANA PADA TARIKH 14 OCTOBER 2021 JAM 3.18 PM SAYA MENERIMA WHATSAPP DARI 011- IO TELEFON SATU (1) PAUTAN KUMPULAN DI TELEGRAM DAN TIGA (3) PAUTAN DI WHATSAPP. SAYA MEMINTA RAKAN SAYA MENYELIDIKINYA DAN DIDAPATI ADMIN KUMPULAN ADALAH SALAH SEORANG DARIPADA MEREKA YANG TELAH SAYA ADUKAN NO. REPOT 21/06/2021. 

PADA TARIKH 17 NOVEMBER 2021 SALAH SEORANG OKU CACAT SEBELAH KIRI BADAN STROKE BERNAMA TELAH MAKLUMKAN KEPADA SAYA DI MESSENGER FACEBOOK SAYA BELIAU TAKUT SAMPAI BERHENTI KERJA DAN MENJUAL RUMAHNYA SELEPAS MENERIMA INFO PADA TAHUN 2019 BERKAITAN AKHIR ZAMAN AKAN NAIK PERDANA MENTERI DARI BANGSA MELAYU TETAPI BERAGAMA KRISTIAN HINGGA MENYEBABKAN BERLAKU PERGADUHAN DAHSYAT DI TANAH MELAYU PADA TAHUN 2021 DARIPADA SALAH SEORANG DARIPADA MEREKA IAITU MUHAMMAD ANIS HASSAN FACEBOOK HANIZ ZERSTOREN NO TELEFON , NO. REPOT SAYA MENAFIKAN TUDUHAN DAN FITNAH TERHADAP SAYA TMN 06/08/2021  

SAYA DATANG KE BALAI POLIS BUAT LAPORAN KERANA BIMBANG KESELAMATAN DIRI SAYA, AHLI KELUARGA SAYA DAN HARTA BENDA SAYA. SAYA JUGA AKAN MERUJUK LAPORAN INI KEPADA PIHAK JABATAN AGAMA ISLAM, PIHAK BERAUTORITI DAN MAHKAMAH SIVIL UNTUK TINDAKAN LANJUT..

SEKIAN LAPORAN SAYA.

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖


JANJI-JANJI MUNAFIQ

Scammer maksudnya penipu. Mereka cakap besar hendak tolong. Contohnya Firdaus Wong, scammer Abdul Aziz Mohd Nor (Lariba), sekutunya scammer Che Yuseri menyamar sebagai Pesuruhjaya Pertubuhan Pencegahan Jenayah Kebangsaan Negeri Terengganu. Termasuk beberapa ekor guru silat, individu ramai pengikut beta nyatakan di atas. Bila melihat nama-nama beta nyatakan adalah influencer (pempengaruh) tersohor Malaysia, mereka senyap terus. Kumpulan  yang berkomplot tag nama sekutu-sekutu mereka di ruang komen pencacai tidak berakhlaq macai kepada bomoh betina bermasalah anexity. Maka berterusanlah mereka tabur fitnah lagi. Pengadu-domba hanya serabutkan beta sahaja. Semua beta sudah block.


SENARAI SCAMMER PENDAKYAH AJARAN SESAT

BOMOH ILMU HITAM AHLI SIHIR MODEN DAN TRADISIONAL Play victim samseng, mafia, militan alam maya dan alam nyata, fitnah, UGUT beta apabila beta kesan mereka scammer (penipu). Rujuk laporan polis.


UJIAN DISIHIR BERKALI-KALI.

1) Syed Mohammed Hussein Syed Abdul Hamid pemula sihir ritual, dakyah ajaran sesat, fitnah beta, keluarga keturunan beta bermula tahun 2000 sehingga 2021. Ugut beta "Ingat, kau tu anak ramai kalau tak vaksin nanti macam mana?". Panjang kisahnya beta sudah muat naik ke dalam artikel blog beta. Dalam ni tak muat nak tulis semua. Lambat beta tahu dia ni penyebar ajaran sesat, bomoh samseng gila isim sakit jiwa.


KUMPULAN INSTAGRAMMER

2) Ramizan Abdul Hamid ketua kumpulan ajaran sesat pakar instagramer membawa lima (5) pendakyah ajaran amalan sesat New Age ke dalam kumpulan telegram 8,000 ahli. Ada satu slot semasa sesi terapi instagram beliau menggunakan ayat pukau hipnosis. Beta keluar group bila melihat ada penipuan di sebalik program terapi instagram. Beta DIUGUT bila tanya kenapa Ramizan Abdul Hamid menipu teknik menaikkan follower. "Cikgu, cikgu tak takut ke ketulahan argue saya?". Menggelegak suaranya menahan marah. Iyalah, selama ni beta admin tak berbayar groupnya. Phuilah scammer. Mereka berlima. Bila beta semak semula, semua ajaran ajaran amalan sesat New Age bekerjasama antara satu sama lain, mereka adalah kumpulan motivator, konsultan yang memperdaya para usahawan. Beta simpan lagi ebook mereka. Yang berniqab  memalukan Islam dengan konten mengaibkan pemakaian Saidatina Aisyah.

8) Mohd Rosli Mat Latip, kakitangan Petron Bandar Tasik permaisuri, admin Ramizan Abdul Hamid, hipnosis (sihir pukau moden) beta pada tahun 2017 sehingga 2018, penunggang agama. Tahun 2023 baru faham dia sihir beta. Sudah buat laporan polis.


KUMPULAN AKHIR ZAMAN TEORI KONSPIRASI 313 SURVIVAL MALAYSIA POTENSI GENETIK LELUHUR JIN

9) Muhd Nuur Fahmy Nuur Masailan (Fahmy Adam) silat Selempang Merah sihir pukau hipnosis saya bermula tahun 2017. Mendakyah ajaran sesat Gerakan New Age.

10) Sekutu kepada Amir Shahmi Md. Ali guru silat Seni Gayong Makrifat menyamar doktor perawat Islam, sihir pukau beta jadikan beta perantara berkomunikasi dengan leluhur jin (ritual) ditaksubkan sebagai moyang bermula 8/8/2020 sehingga 6/9/2020. Fitnah beta pada 13-15/9/2020 dan hasut ramai pulau beta hingga saat ini. Berlambak khodam jinnya ditempelkan kepada jasad beta semasa beta pengsan untuk tujuan mencuri rahsia umat akhir zaman dan pelbagai lagi perkara mistik misteri Nusantara  Majapahit dan keluarga keturunan alam jin dia.

Mereka berdua pendakyah ajaran sesat ilmu leluhur jin, akhir zaman teori konspirasi 313, Gerakan New Age, ESQ 165 berguru dengan Tengku Asmadi Tengku Mohamad (DTA) ejen Gerakan Missionary Kristian pastor Malaysia.

Amir Shahmi Md. Ali fitnah beta ada leluhur Jin. Banyak berjanji manis hendak bantu beta. Scammer ini bersekutu dengan Muhd Nuur Fahmy Nuur Masailan (Fahmy Adam) ritual beta pada 6/9/2020 bersama lima ekor bomoh lagi, Mohd Faizal Romano, Haslinda Md. Ali, Mazlan Brahim, Syah Rizal Abdul Samat dan Mohd Aidil Ali. Iblis dua ekor inilah pemula semua fitnah ke atas akidah dan minda beta di laman sosial facebook, telegram dan whatsapp, bermula 13/9/2020, 15/9/2020 sehingga saat ini hasut ramai pulau beta DISEBABKAN beta ingatkan mereka, jaga adab, jangan taksub, jauhi syirik dan jangan menipu.

Busuk hatinya Amir Shahmi Md. Ali pentaksub leluhur jin didakyahnya sebagai moyang kepada beta ni, beliau berkomplot menghasut beta benci orang tu orang ni, gila isim sakit jiwa ni pakai sahaja songkok busuknya tapi otak tertinggal entah di mana-mana. Ramai ahlinya kumpulan whatsapp coaching beta tapi masuk dalam kumpulan bomoh-bomoh penyebar ajaran sesat. Dalam Pertubuhan Motivator Fasilitator (Mofast) Malaysia dia juga menghasut semuanya pulau beta. Play victim munafiq berhati iblis ni bukan berani pun dengan beta dan suami beta. PENAKUT LEMBIK! 🤣🤣

SAMSENG, mafia, militan pondan-pondan lembik ini semua rahsia diri mereka dalam genggaman beta bermula 6/9/2020 beta diritual hingga hampir mati nyaris hilang nyawa nazak pengsan berkali-kali, terima khabar, berita, cerita, dan info dari alam jin, terperangkap roh, jiwa, nyawa dan semangat beta di antara alam jin dan alam nyata bertahun lamanya, jadi keliru dan merata-rata beta tanya soalan. Eh, penatlah. Aku dah ulang skrip diritual ni dah banyak kali. Hahahahampeh betul semua bomoh-bomoh GOBLOK bermasalah mental ni. Sampai hafal kronologi, ada penambahan setiap kali menulis lagi terimbas kembali dan diberi idea lain lagi.


KUMPULAN EJEN GERAKAN MISSIONARY KRISTIAN

16) Ahmad Fadzli Yusof presiden Pertubuhan Perunding Latihan dan Motivasi Muslim Malaysia (TAMRIN) ejen Gerakan Missionary Kristian ini pemula ugut diamkan penipuan online marketing Tengku Asmadi Tengku Mohamad (DTA).

17) Tengku Asmadi Tengku Mohamad (DTA) pengerusi Pertubuhan Perunding Latihan dan Motivasi Muslim Malaysia (TAMRIN), mentor kepada Muhd Nuur Fahmy Nuur Masailan (Fahmy Adam) ejen Gerakan Missionary Kristian keduanya. Amir Shahmi Md. Ali berguru ajaran sesat Gerakan New Age, Neuro Lisguistic Programming (NLP) dengan DTA.


25/10/2020
IPD Ampang, seorang Inspektor call, maklumkan ini kes Jenayah. PDRM berminat isu Gerakan Missionary Kristian sahaja. Statement telah dihantar kepada Ketua Cawangan Khas. Jadi kena hubungi Balai yang buat report haritu tanya IO (Pegawai Penyiasat).

Tuan, boleh saya dapatkan makluman lanjut berkaitan kes (nyatakan no report) samada NSA atau masih dalam siasatan?

Beta lambat faham dan lambat bertindak Kebetulan PKPD dan slipped disc berulang lagi. Pergerakan terhad. 2023 ni baru teringat nak tanya. Laporan ke Jabatan Agama Islam hampir siap. Lawyer dah ada. Suami pesan, Biarlah Allah yang balas semua perbuatan mereka. 

Saman ditangguhkan. Beta pun dah redho. Beta anggap ini adalah ujian kelayakan untuk membuktikan beta benar-benar keturunan Rasulullah SAW, darah keturunan DiRaja Bangsawan. Biarlah semua orang tahu. Yang kaya raya datuk, nenek, moyang beta. Beta ni tak ada apa-apa pun. 


KUMPULAN BOMOH ALAM GHAIB DAN ALAM MISTIK

Mereka hantar khodam jin. Ramai juga mereka ni. Ada laporan polis. Lantaklah mereka.


KUMPULAN AKHIR ZAMAN PENTAKSUB JIN

Semua bomoh-bomoh scammer penyebar ajaran memesongkan akidah ni mengaku ada pendamping jin. Semuanya gila isim sakit jiwa meroyan berangin dengan beta. Eh, tak boleh oi beta ingatkan jauhi syirik.

18) Abdul Malek Abdul Halim (Cikgu Malek Wirajaya).
19) Shaiful Rizuwa.
20) Sayf Al-Malawy.
21) Azrul Hisham Abdul Halim (macai Pusat Perubatan Al-Qubro).

Lihat laporan polis.


KUMPULAN WARISAN TANAH MELAYU

Sobri Abdullah ketua. Salah seekor bomoh telah meninggal dunia. Itulah bahana ritual jadikan beta perantara mencuri rahsia keturunan Jin mereka lagi. Semua dah sasau. Sembilan (9) ekor gila isim sakit jiwa bermasalah mental semuanya.


KUMPULAN AKHIR ZAMAN TEORI KONSPIRASI 313 PENTAKSUB LELUHUR JIN

Ba waw dal ha. Elok dah jadi manusia, mengaku leluhur jin moyang mereka. Kalutlah add friend beta, cuba korek rahsia dari beta, ketuanya masuk coaching beta, rupa-rupanya cuba nak murtadkan beta, hasut beta jadi pemberontak kerajaan dan negara. Hanat amat.

31) Muhammad Anis Hassan (Haniz Zerstoren).
32) Muhammad Arifin Rizkin (Muhd Arifin).
33) Tengku Azrul Hamdi Tuan Zolkapeli (Jalak Lenteng) silat Seni Gayong Fatani Putrajaya,
34) Juliana Hussein (Lyana Bajana).
35) Muhammad Anuar Ibrahim (Cikgu Anuar),

36)  ليلي حيلدين

37) Atma Sari (Pawana Rindu).
38) Shamsuddin Ali
39) Wan Amir Wan Ainul Omar.
40) Hafize Adnan (silat 7 langkah).
41) Syazrul Fazly (Li, Silat Pencak 13).
42) Mohd Siddiq (Haris @ Nur Kersani).


NETIZEN MACAI CYBERTROOPER KEYBOARD WARRIOR BIADAP PEMALAS TABAYYUN

  1. Nassry Mardee Ismail (Cikgu iee), pemilik homestay terkenal, pakai jubah pakai serban tapi berkawan dengan pentaksub leluhur jin syaithon, perangai kalah syaithon laknatullah ghibah, jenayah buli siber beta, bangga DM beta. Tak sedar diri sudah murtad.
  2. Lynn Liyana Leen yang mesej beta mengaku muallaf tukang urut sibuk mengumpat entah siapa kepada beta rupanya berkomplot dengan mereka, 
  3. Muzza Muhayas mengadu-domba tentang bomoh-bomoh kencing dia rupa-rupanya pengikut mereka juga. 
  4. Raja Rozieda Gee (sudah meninggal  tak sempat minta ampun), 
  5. Anne Razak Rahman, 
  6. Zulaika Osman, 
  7. Faizah Musa Ngah, 
  8. Syafiqah (fb bukan saya) banyak kali call beta, fhone beta auto block nombor tak dikenali. 
  9. Admin page Anak Felda Mohd Yuzzry, 
  10. admin page The Coppola, 
  11. admin page Tchr_Don Channel, 
  12. admin page kumpulan fb Debat Bukan Diskusi, 
  13. Admin page Ape_TV, 
  14. beberapa fbpage, group whatsapp, telegram dan individu-individu GILA ISIM SAKIT JIWA lain lagi YAKIN AHLI SYURGA like, comment dan share fitnah jenayah cyberbully body shaming, cyberwar, cyber attack beta.


Ramai sebenarnya SAMSENG alam maya dan dunia nyata jadi penyebar, pengamal ilmu kebatinan kerohanian ilmu hitam memesongkan akidah dan macai-macai penurut perintah pendakyah ajaran sesat penyembah iblis gila isim sakit jiwa. Ramai beta tidak kenal tetapi galak gelenyar asyik ikut serta dalam KOMPLOT fitnah, ghibah, jenayah cyberbully body shaming, cyberwar, cyber attack AKIDAH, minda, jiwa, ruh, semangat, nyawa, NIQAB, keluarga keturunan beta, berbohong dan ugut beta seolah-olahnya mereka sudah lama mengenali beta. Serius semuanya sudah MURTAD, KRONIK GILA ISIM SAKIT JIWA atas perbuatan gila isim sakit jiwa sebar fitnah jenayah siber ugut bunuh beta. Betapa buta mata hati, buta akal, buta jiwa mereka memberhalakan leluhur jin dewataraya, jin ifrit Ratu Tinta Sakti si penyebar fitnah yang asal, Muhammad Anis Hassan (Haniz Zerstoren) bekas client personal coaching MENDERHAKA kepada beta coachnya.

Masing-masing tidak faham satu apa pun berkaitan adab, akidah, nyawa, undang-undang jenayah sivil dan syariah. Mereka sebenarnya kesepian, kurang kasih sayang, menumpang mencari glamour di ruang komen pemurtad-pemurtad akidah ramai. Mana tahu, jika ada yang sangkut maklumlah masing-masih ada bisnes, kumpulan ajaran sesat dan kepentingan mereka tersenduru. Beta lihat semula screenshot dikongsikan kepada beta, Alhamdulillah ada juga individu yang masih berakal ingatkan kepada mereka, fitnah itu dosa besar.


Disebabkan ada yang masih KURANG AJAR, bila beta sudah DIAM, mereka masih lagi BERKOMPLOT sehingga ke saat ini memburuk-burukkan, mengaibkan AKIDAH, melakukan sihir libatkan NYAWA, fitnah NIQAB, KELUARGA KETURUNAN beta, PDRM dan SUAMI sarankan, nasihatkan beta sebarkan kepada awam KUMPULAN SCAMMER BOMOH SAMSENG siapa kepada awam. Play victim munafiq GILA ISIM SAKIT JIWA biasalah, masing-masing menafikannya. Seumur hayat berbohong, mempermainkan, mempersendakan kepada awam NYAWA, akidah, minda, jiwa, ruh, nyawa, niqab, semangat dan keluarga keturunan beta, AKHIRNYA JELAS NYATA tanpa beta cari bukti, zahir sendiri melalui perkongsian mereka dan komen mereka, merekalah pendakyah penyebar ajaran sesat new Age gila isim sakit jiwa gila babi sebenarnya takut beta dedahkan mereka siapa. Tahun 2022 hingga awal tahun 2023 ni, pengadu-domba masih kongsikan lagi kepada beta mereka itu masih lagi fitnah AQIDAH beta wahabi, sesat, penyebar ajaran sesat, penyebar Tauhid 3, syirik, syiah, iman daun pisang kering, jin siti jenar, ada jin ada saka, sakit jiwa, sakit mental, bipolar, iblis, kuncu-kuncu dajal, macam-macam lagilah. Penat nak tulis dah. 🤣

Ugutan memang menjadi mainan modus operandi SAMSENG penyebar fitnah akidah beta. Komplot UGUT bunuh, ugut sihir, ugut santau, ugut jurus hingga muntah darah, ugut PDRM, Jabatan Agama, JAIS, MAIS memantau, angkut, serbu, ugut saman, ugut lapor polis dan menghasut orang sana sini pulau beta masih disebarkan. Ugutan saman, PDRM, JAIS, MAIS hingga saat ini TIADA. Tercicir agaknya dalam hutan atau di tengah jalan. Ada beta kisah dengan ugutan? Hidup iniz biar kurang followers asalkan jangan kurang ajar, adab barai akidah digadai. Sedap beta bahan ketawakan semuanya lagi dan kongsikan 'pendakyah ajaran sesat bomoh SAMSENG, MAFIA, MILITAN pengecut pondan lembik'. Puas hati beta.


KUMPULAN BOMOH TAKSUB LELUHUR JIN

43) Mohd Fadhil Hussein @ paksyeikh
Beta peminat tegar seni bela diri silat. Bukan orang lain, Mohd Fadhil Hussein @ paksyeikh (anak Almarhum Tom Tam Chat) pesara askar pemain tekpi di Johor, bapa saudara suami beta sendiri jemput beta berguru online dengannya bermula 8/11/2021. Rupa-rupanya sama sahaja dengan mereka yang lainnya, pendakyah ajaran amalan sesat Gerakan New Age yang sudah lama aim beta, obseskan leluhur jinnya Puteri Gunung Ledang dan Hang Tuah. Setiap kali beta pengsan  ritual beta, leluhur jin segala Puteri diseru dan leluhur jin Hang Tuah dipanggil diserunya. Gila! Malahan lebih KURANG AJAR menyarungkan khodam jin hasil amalan perbomohannya kepada beta.

Jika biras, abang ipar suami beta Syed Mohammed Hussein Syed Abdul Hamid KURANG AJAR pemula sihir jampi pukau, mendakyah beta ajaran amalan sesat, taksubkan keris, kayangan dan Puteri kayangan kepada beta bermula tahun 2000, kepada suami beta dari kecil lagi, si gila isim bomoh Amir Shahmi Md. Ali mendakyah ilmu makrifat sesatnya dan komplot dengan Muhd Nuur Fahmy Nuur Masailan (Fahmy Adam) sihir, ritual, fitnah jenayah cyberbully body shaming, cyberwar, cyber attack akidah beta dan lainnya pada tahun 2020, Muhd Anis Hassan (Haniz Zerstoren) gila isim sakit jiwa pun hendak try test beta akibat kemaruk sangapkan leluhur jin dan alam jinnya, Mohd Fadhil Hussein @ paksyeikh ini lebih haram jadah kelakuan sifat iblisnya. Beta didera rawatan militan, dipaksa belajar ilmu tauhid dan ilmu hakikat sesatnya, sihir pukau pengasih semuanya didakyah kepada beta. Al-Quran katanya tak perlu baca, cukup baca surah Al-Ikhlas sahaja. Syariat tidak dijaga. Waktu maghrib entah ke mana, di tiktok menyamar perempuan, semua followers dianggap setan. Beta juga dimaki, difitnahnya setan. Tanpa sedar dia mengaku jadikan beta bahan kajiannya, mengaku dirinya Allah, Dajjal dan mengaku dia jugalah yang sihir beta.

44) Bapa saudaranya Abdul Rani bin Noh (Pak Tam Rani (اينر نورمه)) juga kurang ajar buatkan beta berkomunikasi dengan leluhur jin khodam mereka. Menyampuk sahaja setiap kali orang tua kedaong anak saudaranya itu bercakap dengan beta.

9/10/2022 diputuskan terus perguruan bila beta tegur jaga adab. Fuhhh! Lega! Hilang sakit kepala, bisa badan, pengsan tanpa sebab dan slipped disc beta buat sementara. Akhirnya terbongkarlah dia juga bomoh berkhodam jin menyamar perawat Islam, pakar Tauhid, pakar tasawuf, ahli sufi, pakar segala-galanyalah. Sudah gila isim sakit jiwa pentaksub leluhur jin ini, sanggup fitnah beta isteri anak saudaranya sendiri janda, ada jin saka. Ditegur supaya beradab, meroyan fitnah beta setan laknatullah 'alaih sungguh.


BOMOH MODEN SCAMMER DUIT PENYEBAR AJARAN SESAT GERAKAN NEW AGE.

MT dan AJK Pertubuhan Motivator Fasilitator (Mofast) Malaysia 2022/2023 serang jenayah cyberbully body shaming, cyberwar, cyber attack beta dalam group whatsapp Ahli Mofast 2022.

DALANG UTAMA, Amir Shahmi Md. Ali, BOMOH ILMU HITAM AHLI SIHIR TRADISIONAL MODE  ILMU CAMPURAN BERHATI IBLIS menghasut mereka semua ini

45) Zamani bin Mohd Karulani
46) Amirul Haqim Bin Mat Sudi, Q-Hijrah Training Centre, Pengerusi Mofast.
47) Kazren Jusri Abdul Karim, Timbalan. Menyatakan "Akidah x penting".
48) Ahmad Badli Badaruddin, Setiausaha.
49) Bisharuzi Omar, Bendahari. Founder Insaan (Kasih UKM).
50) Mohd Zawani bin Sutiman (Zack Zawani) fitnah saya hendak naik dalam Mofast guna taktik kotor.
51) Nazmi Zain. Pentaksub
52) Muhammad Haniff Hashim.
53) Azmin bin Mustafa macai penjilat Mohd Zawani bin Sutiman (Coach Zack Zawani).
54) Harun bin Abu (Cikgu Jinggo, E-Last). Tua sahaja tapi penghasut juga.
55) Shukri (Babalove). Penipu dari mula kenal semasa mesyuarat hinggalah beta lihat sendiri title program NLPnya.
56) Zakiah Yakob talibarut pengadu-domba.

Beta senaraikan ada 69 individu penyebar ajaran sesat cuba mendakyah murtadkan beta. 2023 ada lagi tapi beta block terus. Malas dah nak layan.

Sebab sudah faham modus operandi mereka semua, SCAMMER akidah ni, adab barai, akidah rakai, pengamal penyebar NLP hipnosis adalah BOMOH MODEN. Laporan polis terhadap MT dan AJK Pertubuhan Mofast Malaysia telah beta buat pada 1/3/2023. Rujuk cover report police pada perkongsian ini.


BOMOH ILMU HITAM DITIPU JIN

Semuanya telah ditipu diperbodohkan oleh jin. Perbualan beta dimanipulasikan itu hanyalah MAKLUMAN, KHABAR, BERITA DAN CERITA menceritakan hal jin. Tetapi itulah ditaksubkan sangat ditambah asam garam sebagai bumbu penyedap cerita oleh bomoh-bomoh tradisional, bomoh moden yang ditipu jin akan hal alam ghaib. Mereka yang taksub leluhur jin, alam ghaib jin, alam misteri, panji, panji Akhir Zaman 313, panji hitam hadith dhoif, perawat bomoh sesat tidak boleh dipercayai memang semuanya sudah gila isim sakit jiwa.

Dari mereka yang SAMSENG, MAFIA, MILITAN ini beta belajar, mereka yang taksub sudah pekat sesatnya usah dinasihat, usah ditegur. Pedulikan mereka. Toksik semua tu kepada akidah kita. Mereka ni adab, agama, akidah langsung tidak cakna. Ilmu tin kosong dan hanyalah ikut-ikutan sahaja. Syariat pun tidak ke mana solat dan aurat tidak dijaga. Jika berniqab, berkopiah, ke surau pun tetapi pengadu-domba, munafiq, pendakyah ajaran sesat sesen pun tidak berguna. Semuanya hancur akidah belaka. Jika jaga aurat pun, semua fahaman sesat sudah menebal dalam minda mereka. Mereka takkan kisah apa-apa pun tentang adab dan nyawa. Bila kita tidak minta nasihat, mereka sibuk tonjolkan merekalah lebih pandai, bijak dan hebat. Perkara sesat, sihir, syirik dan khurafat sudah menebal bersarang lama sudah bertapak sebati dalam otak dan jiwa mereka. Ritual pada mereka, "beriadah muzakarah" je. Ba waw dal ha. Tak perlu buang masa dengan mereka. Tetapi sebar tetap sebarkan. Videokan terus. Puteri Nur Cahaya @ Cikgu ieta, terus ketawa dan ketawa. Tiada masa nak sakit kepala bergundah-gulana. Happy sahaja. Ada yang suruh diamkan. Eh, suka hati betalah nak bersuara. Beta pun tak hiraukan mereka hendak buat apa. Sibuk pula hendak suruh arah beta diamkan diri dari bersuara? Dasar sama sahaja. Pengecut semuanya.


BILA SUDAH TAHU MEREKA BOMOH

Tahun 2023 barulah saya tahu mereka itu semuanya bomoh. Patutlah gila isim sakit jiwa amat teruk mereka itu kesemuanya.

Selepas tahu segelintir mereka itu bomoh, rasa geli-geleman, jijik hendak muntah mengenangkan selama ini beta disihir, dianiaya oleh mereka semua itu gila isim sakit jiwa. Saya tahu realiti sebenar mereka. Orang menyampai, beta sendiri terjumpa dan ada asatizah maklumkan. Motivator, Konsultan, Coach perniagaan, perunding motivasi, penceramah Bebas, bomoh menyamar perawat Islam, gurulatih silat dan ahli silat memang ramai pembawa ajaran sesat gila isim sakit jiwa hasil taksub leluhur jin, alam jin, misteri mistik dan ajaran amalan sesat mereka bawa. Hidup bila  ikut sangat halusinasi taksubkan akhir zaman teori konspirasi, leluhur jin, nusantara, kerajaan hindu brahma, majapahit kuno zaman purbakala lama, alam ghaib, tamakkan harta, dunia, pangkat dan wang ringgit sahaja hingga meroyan kesurupan ibarat kurang kasih sayang sebarkan perbualan soal jawab dimanipulasikan seperti sebuah pengakuan. Hinggakan jin dengan manusia tulen pun tidak dapat mereka bezakan, fitnah beta bukan-bukan. Simptom menyebar fitnah hingga jadi gila isim sakit jiwa juga disebabkan masalah dyslexia.

Mulanya kehancuran sesebuah negara apabila ada pengkhianat kalangan pemimpin gila isim sakit jiwa dan gila kuasa. Maka tidak hairanlah sewaktu PKP ramai yang terdesak sehingga sanggup jadi scammer seperti mereka semua ini yang sudah gila isim sakit jiwa rupa-rupanya.


UGUTAN BOMOH GILA ISIM SAKIT JIWA

MUHD NUUR FAHMY NUUR MASAILAN (FAHMY ADAM) EX MAIWP EJEN GERAKAN MISSIONARY KRISTIAN BOMOH MODEN GILA ISIM SAKIT JIWA

"... PDRM akan tahan mereka yang promote tauhid 3 serangkai sbb ada isu keselamatan dan subversif wahabi. dah berani nak lawan fatwa mufti. saya screen shot semua ni. bawa pada bahagian penguatkuasaan. jin siti jenar konon. kelakar. PDRM sedang memantau anda. tgk sapa kecut bila masuk lokap. Dr Amir akan testify bipolar psikitri. habis la kamu." Muhd Nuur Fahmy Nuur Masailan (Fahmy Adam) gila isim sakit jiwa kecut perut malahan penakut, selepas saya ingatkan jangan taksub, jauhi syirik, dia punya meroyanlah dalam kumpulan AJARAN SESATnya tuduh, tohmah, fitnah, jenayah cyberbully, ugut dan gertak beta pada 15/09/2020 dari jam 10:19 pagi sehingga jam 11:57 pagi.

Malaslah nak tukar kata nama diri saya kepada beta. Biarlah. Hahaha. Sedap weh guna bahasakan diri sebagai beta walau tidak bersemayam dalam istana. Biarlah. 

Salah dia sendiri mendakyah beta ajaran sesat Gerakan New Age, sihir pukau hipnosis saya, 6/9/2020  bersama Amir Shahmi Md. Ali dan lima (5) orang bomoh lagi jadikan saya berinteraksi dengan leluhur jin ditakasubkan sebagai moyang (RITUAL), mendakyah Gerakan Missionary Kristian, fitnah, ugut hasut orang pulau saya pula. Masa itu saya ketawakan sahaja sikap kebudak-budakannya.

Tidak lama itu saya buat laporan polis dan saya kongsikan di facebook, channel Telegram saya. Eh, ramai ikut guru Bisnes penyebar ajaran sesat ni. Follow saya tapi ikut Ejen Gerakan Missionary Kristian gila isim sakit jiwa. Tahun 2021 baru saya tahu dia KETUA KUMPULAN AJARAN SESAT gerakan akhir zaman teori 313 dan ejen Gerakan Missionary Kristian. Patutlahlah acah-acah berlagak alim kononnya beramalan tinggi tapi KURANG AJAR SAMSENG, MAFIA, MILITAN berlagak tayang ada pistol kalut hendak menyesatkan saya, buat ritual bangang bersama sekutunya Amir Shahmi Md. Ali dan lima ekor bomoh sudah hilang akal semuanya blur adab, akidah dan nyawa. Bomoh-bomoh motivator konsultan kalangan gang silat sesat bertanjak memang sudah gila isim sakit jiwa. 🤭🤣🤣


AMIR SHAHMI MD. ALI BOMOH TRADISIONAL MODEN

"..... orang yang mengalami masalah jiwa yang tidak mahu percaya bahawa dia bermasalah dan tidak mahu dirawat, masalah jiwa, berfantasi, berhalusinasi dan berdelusi perkara yg pelik-pelik, bipolar mood disorder, merasakan dirinya terlebih hebat, didampingi para wali, bawa perkakasan untuk minta ditabalkan sebagai Puteri Gunung Ledang...." Tuduh, fitnah dan jenayah cyberbully body shaming Amir Shahmi Md. Ali gila isim sakit jiwa menyamar perawat terhadap saya pada 15/9/2020 di facebook peribadinya dan melalui perbualan dikongsikan si guru silat seni Gayong Fatani Putrajaya Tengku Azrul Hamdi Tuan Zolkapeli (Jalak Lenteng), jantan sangap perogol SECARA ghaib asyik kemaruk sangap cuba try test ilmu meditasi Gerakan New Age sudah gila isim sakit jiwa cuba scam AKIDAH saya juga.

Doktor motivator konsultan, bomoh ilmu hitam ahli sihir tradisional moden ini, sendiri yang buat ritual ke atas saya, gatal tebiang tawarkan diri untuk merawat sakit kronik slipped disc yang berulang semula selepas seminggu tamat kursus ajaran amalan sesat dengannya, selepas ritual jumpa, seru, puja, panggil leluhur jin diserapkan ke jasad saya bermula 8/9/2020 sehingga ritual beramai-ramai di Gunung Ledang pada 6/9/2020. Semasa itu saya tidak tahu dia ni guru silat makrifat bomoh ilmu hitam ahli sihir tradisional, pendakyah ajaran sesat. Saya hanya tahu semua amalan dan ajarannya syirik menduakan Allah SWT sahaja. Ramai pengikut bomoh gila isim sakit jiwa sampai sekarang masih mencari mangsa lagi untuk potensi genetik leluhur jinnya. Asri Ibrahim ahli kumpulannya maklumkan kepada saya pada tahun 2023 itulah hasil taksubnya selepas bomoh lain maklumkan dia darah Majapahit! Patutlah obses sangat dengan saya. Sihir, seru, puja Puteri Gunung Ledang dan perasan dirinya Hang Tuah dan sihir jampi saya acah kononnya dirinya tu Sultan Melaka mengaku kepada saya dia Raja segala Raja (7x). Gila isim sakit jiwa kronik amat rupa-rupanya.

Silat memang ramai sesat hingga gila isim sakit jiwa pengaruh ramai yang pentaksub bodoh pulau saya. Bukti banyak, orang silat sendiri kontak saya cuba korek rahsia akhirnya kantou gila isim sakit jiwa belaka bila saya Ingatkan JAUHI SYIRIK.


SHAIFUL RIZUWA BOMOH FITNAH DAN UGUT.

Keterangan di gambar.


SAYF ALMALAWY BOMOH FITNAH MENYAMPUK.

Serang ruang komen saya tanpa sebab. 2021 meroyan fitnah saya. 2023 jumpa pengakuannya sebagai ketua penghulu bunian, ada jin qarin harimau. Buat pengakuan di khalayak awam sos med. 🤣 Inilah ramai kaum  bangsat-bangsat Melayu suka dan ikut sama ghibah fitnah saya.


MUHAMMAD ANUAR IBRAHIM (Cikgu Anuar) 

Bomoh scammer kaki temberang, scan (menelek) guna khidmat khodam jin, fitnah, ugut bunuh, sihir santau dan jurus saya.


FITNAH DAN UGUTANNYA,

1) "Mengaku Dewataraya. Gila isim raja Jin ini, Nak jurus bagi muntah darah ke? Buat solat hajat (Allah s.w.t. yang memakbulkan) bagi padam macam a r wa h..Haziq Izzuddin?"

2) "Kepada sesiapa friends Facebook yang dapat mesej daripada Puteri Nur Cahaya, abaikan, dia Bipolar, ada saka jin bentuk seperti hantu raya, muka biru kehitaman, mata merah, di kepala  ada satu tanduk, ada sihir berupa ular, kepala agak runcing, warna hitam kecokelatan, sebesar ibu jari kaki....." ugut, fitnah dan jenayah cyberbully body shaming Muhammad Anuar Ibrahim (Cikgu Anuar) bomoh gila isim sakit jiwa ke atas saya.


JULIANA HUSSEIN BOMOH SAKIT JIWA

"BABI HITAM NI TUNGGU MASA AKU ANGKUT KT RUMAH.... MASUK KANDANG... BABI DOP FITNAH ORG.. PAKAI AKAUN BANYAK2... NAK FEMES KACAU SEMUA ORG2 DAKWAH FEMES2... NAK JATUHKNA AKU KONON... JUMPE AKU MEMANG AKU SIMBAH AIR LONGKANG BAGI HILANG ILMU JIN AZAZIL DIE..." UGUT, FITNAH dan JENAYAH CYBERBULLY BODY SHAMING Juliana Hussein (Lyana Bajana) berlambak jin mengaku pemilik naga emas daulah Nusantara, datuknya dimasuki rohbRasulullah SAW, mengaku dirinya Puteri Gunung Ledang. Bomoh gila isim sakit jiwa kurang kasih sayang lapar perhatian. Banyak sungguh ADUAN dari tahun 2021 hingga tahun ni tentang dia. Semua pengadu-domba JUGA gila isim sakit jiwa. Saya block terus kesemuanya.

Oh ya, setakat ni babi dia tak pernah nampak pun lagi. 🤣🤣🤣🤣🥱🤭


HANIZ ZERSTOREN UGUT LAGI.

Ugutannya, pengakuan dia taksubkan iblis dan ليلي حيلدين pengadu-domba berkomplot dengan Lyana Bajana ugut dan santau saya, sudah kongsi dalam blog cuma tak lengkap. Biarlah. Yang penting, semua bukti lengkap ada.


DALANG UTAMA FITNAH APA LAGI?

Nanti saya kongsi jika saya rajin. Rujuk laporan polis saya sahaja pun bagus dah lebih elok dari ikut jadi bodoh sebar fitnah. Kahkahkahkah!


WALLAHI, DEMI ALLAH MAHA BERKUASA

Jika semua mereka ini masih ada dalam diri mereka agama Islam, saya nama pena Puteri Nur Cahaya @ Cikgu ieta bersumpah WALLAHI saya yang dianiaya, difitnah mereka semuanya supaya mereka kembali kepada Allah SWT, bertaubat. Jika tidak, semuanya sakit semakin sakit dan gila isim semakin gila isim sakit jiwa kesemua mereka zahir pada penulisan, percakapan dan perbuatan mereka selagimana masih tersebar dan tidak mereka padam semua fitnah jenayah dan ugutan mereka sebarkan ke atas saya nama pena Puteri Nur Cahaya @ Cikgu ieta


ALLAH SWT YANG MAHA PELINDUNG.

"Semua yang buat Ayang ni, sakit semakin sakit gila isim semakin gila isim." Suami saya pernah mengungkapkan ayat ini. Ketulahan sudah semuanya akibat menganiaya dan fitnah, jenayah cyberbully body shaming, cyberwar, cyber attack akidah, nyawa, jiwa, ruh, niqab, jasad dan keluarga keturunan saya.

Saya sampai terpaksalah declare siapa darah keturunan saya. Terjebak, didakyah, disihir dan diritual bomoh-bomoh gila isim sakit jiwa yang kuat merapu berhalusinasi bukan perkara biasa-biasa. Ini melibatkan akidah, jiwa, ruh, nyawa, semangat dan keluarga keturunan saya. Saya sudah tiada kaitan dengan mereka semua dan saya haromkan perbuatan mereka bersama netizen macai cybertrooper keyboard warrior lain-lainnya berkomplot mendakyah, sihir, santau, fitnah, menjatuhkan, mengaibkan, mengelirukan, manipulasi perbualan dengan saya dan cuba membunuh saya. 

MEREKA FITNAH SAYA ADA LELUHUR JIN DAN PELBAGAI FITNAH LAGI, SAMALAH SEPERTI MEREKA TUDUH, TOHMAH DAN FITNAH BAGINDA NABI MUHAMMAD SAW MOYANG SAYA PENGASAS AGAMA ISLAM BUAT PERKARA SYIRIK MENDUAKAN ALLAH SWT. ANDA FIKIR AQIDAH DAN NYAWA SAYA NI PERKARA MAINAN SAMPAI SAYA TIDAK BOLEH BERSUARA MEMPERTAHANKAN APA SAYA PERLU PERTAHANKAN?

Ya. Memang saya tidak hairan dan tidak takut langsung dengan mereka semua termasuk ejen-ejen Gerakan Missionary Kristian (pastor Malaysia). Kenapa perlu takut kepada manusia samseng sarungan syaithon laknatullah 'alaihim? Allah SWT kan ada.


TERJAWAB SUDAH SEMUANYA

Tak perlu cari. Ahli mereka sendiri DM, Whatsapp saya.


TAHUN 2021,

Ahli Muhd Nuur Fahmy Nuur Masailan (Fahmy Adam), Khairunnisa Razali (Nyssa) yang juga ahli Muhammad Anis Hassan (Haniz Zerstoren,) eh semua kumpulanlah dia masuk. Mengadu-domba kepada saya, Fahmy Adam jual ivermictim sepapan RM100.

TAHUN 2022,

Ahli Muhd Nuur Fahmy Nuur Masailan (Fahmy Adam), Siti Dilah bekas admin salah seorang you tuber ramai pengikut, mengadu-domba gila isim ni scammer crypto. Saya pesan, laporlah pada polis. Kenapa adu kepada saya?


TAHUN 2023,

"Huh, dia tu terkenal di kalangan perawat memang berlambak jin dia tu." 11/1/2023, seekor ustaz (bomoh juga rupa-rupanya) yang kenal Juliana Hussein (Lyana Bajana) berkongsi cerita sambil ketawa.

"Amir Shahmi Md. Ali tahun 2021 wanted sebab jual sijil valsin palsu, dia dengan sekutu-sekutunya semua dah isim. Buat je laporan ke Jabatan Agama Islam." Ustaz mantan guru silat Seni Gayong Makrifat mengaku dah 23 tahun sesat dan ada saka maklumkan kepada saya dan suami.

Semakin gila isim sakit jiwa rupa-rupanya. Memang saya sudah maki-hamun penyembah leluhur jin anak-beranak iblis samseng, mafia, militan kurang ajar ni. 

10/10/2023, lah ustaz tu pun sama, sesat dan bomoh juga. Ini membuktikan saya tiada jin tiada saka seperti kumpulan pendakyah ajaran sesat, bomoh-bomoh sesat taksub leluhur jin gila isim sakit jiwa fitnah saya. Maknanya semua jin saka itu dari Amir Shahmi Md. Ali dan  bomoh pengamal ajaran sesat pentaksub leluhur jin, fitnah, jenayah cyberbully body shaming saya. Memang masa akhir berkursus pun Amir Shahmi Md. Ali ada menyeru semua khodamnya hadir. Hodoh semuanya hingga saya pengsan disuruhnya saya bertahan. Rupa-rupanya bermula 8/8/2020 sewaktu berkursus itulah detik permulaan semua khodam jin dia serapkan ke jasad saya untuk memudahkan dia membuat ritual berterusan demi mencuri tahu perkara alam jin dan emas digilakannya demi Nusantara Majapahit angan-angan gila dia. Tapi tak dapat masuk. Jadi, sebab itu saya kerap pengsan tanpa sebab. kronik slipped disc yang berulang kali ketiga, injured di lutut, tangan auto gerak silat dan tari terus hilang. Fuhh lega. Saya sangkakan akhirnya ada juga orang betul-betul perawat Islam tidak berkhodamkan jin. Rupanya ustad bangang tu pun perawat bomoh juga.🤢🤮

Alhamdulillah saya sudah faham kenapa mereka fitnah saya. Kesimpulannya ajaran sesat memang tak dapat dibendung dah. Diri sendiri kena kuat keyakinan kepada Allah SWT. Jadi, setakat fitnah, jenayah manipulasi perbualan soal-jawab dengan saya, saya sudah kongsikan sedikit demi sedikit perbualan sebenarnya di fb dan blog saya. Apa hendak dihairankan pada tanggapan makhluk terhadap saya? Yang penting, suami dan anak-anak percaya dan sayang saya. Elok bahagia sahaja ha saya dengan suami kesayangan dan anak-anak saya di Residensi saya sehingga saat ini.


Laporan polis ini saya sebarkan terus kepada seluruh dunia. Mereka marah saya bongkarkan mereka pendakyah ajaran sesat bomoh ilmu hitam bomoh sihir yang cuba menyesatkan akidah saya. Mereka semakin sombong dan bongkak dengan amalan sesat (sihir, syirik dan khurafat) mereka. Seluruh dunia mereka fitnah saya maka seluruh dunia juga akan tahu siapa mereka kesemuanya terutamanya yang menjadi dalang petualang dalam komplot fitnah, jenayah cyberbully body shaming, cyberwar, cyber attack saya, mengaibkan, menjatuhkan sebagai cubaan membunuh dan sihir saya. Bukti tahun 2023 baru saya faham bila tengok semula semua screenshot yang dikongsikan kepada saya.

Ternyata rahsia saya bertahan di laman sosial, tiada kaitan langsung dengan jin atau mereka yang tidak beradab hanya tin kosong prung-prang prung prang sampai gajah lalu pun boleh terbang. Bukti lengkap mereka pendakyah ajaran sesat bomoh ilmu hitam, mengaku ahli sihir menyihir saya dan sesungguhnya mereka ini terpaling SAMSENG hanya berani di media sosial sahaja kerna mereka ini terpaling tidak berADAB, KURANG AJAR dan bermasalah GILA ISIM SAKIT JIWA. Saya sentiasa di hadapan mereka semua saban hari saban waktu sentiasa memikirkan saya sahaja. Maka sayalah JUARA.


BOMOH ILMU HITAM AHLI SIHIR

Mereka ini SAMSENG. BOMOH ILMU HITAM AHLI SIHIR tradisional dan moden terdiri daripada MOTIVATOR KONSULTAN GURU SILAT GURU LATIH SILAT, GURU BISNES, INFLUENCER, PERUNDING MOTIVATOR, BEKAS LAWYER, EJEN GERAKAN MISSIONARY KRISTIAN, PESARA ASKAR PENDAKYAH AJARAN AMALAN SESAT. PDRM kata mereka adalah psikik acammer penunggang agama pemberontak kerajaan dan negara! Mind master dan Big leader tidak buat kerja. Arah orang bawahan sahaja.

Hakikatnya mereka ini 'Manusia sarungan syaithon' pentaksub leluhur jin, alam ghaib, harta , takhta, penyembah iblis, sebab itu mereka cuba dakyah saya ajaran amalan sesat, mereka SIHIR pukau saya dari tahun 2000, 2015, 2017, 2018. Tahun 2020, 2021, 2022 kumpulan lain pula jadikan saya perantara mereka berkomunikasi dengan leluhur jin (ritual) ditaksubkan sebagai moyang. Saya melawan akhirnya mereka KOMPLOT FITNAH saya, keluarga keturunan saya ada jin ada saka dan pelbagai lagi FITNAH, TUDUHAN dan TOHMAHAN, MANIPULASI PERBUALAN WHATSAPP, TELEGRAM DAN MESSENGER DENGAN SAYA SEWAKTU SAYA KEKELIRUAN. Pertengahan 2023 ada lagi sekor tapi saya block terus bila sudah nampak modus operandinya sama dengan Tok Guru sesat dia tahun 2020 ritual saya.

JENAYAH CYBERBULLY BODY SHAMING CYBER WAR CYBER ATTACK AKIDAH saya bermula tahun 2020, 2021, 2022 hinggalah ke awal tahun 2023 ini.

Betullah kalau saya cakap scammer tu scammer, memang akan menjadi masalah sebab mereka tidak ada ilmu, berlagak pandai.agi mereka fitnah saya, lagilah orang ramai tambah rakan dan ikut saya. Fb sendu? Adatlah cerita bab akidah tidak menarik perhatian. Relaxlah nak kejar likekah atau kejar REDHA ALLAH?


SELEMAH-LEMAH IMAN ADALAH DIAM.

Tapi diam dari membela diri itu lembik, tak sayang diri sendiri, akidah, nyawa, keluarga keturunan bukan sikap orang Islam. Beradab pada yang beradab. Kalau tidak mahu disekolahkan adab pakej maki percuma, jangan mulakan biadap kurang ajar dahulu. Wakakkaa.

Memory fhone selalu penuh. Banyak perlu dipadam walaupun sejarah saya yang lalu payah benar dipadam dari memori kepala otak saya ni. Hahaha. Syukur Alhamdulillah hasil dugaan ujian didakyah ajaran amalan sesar, disihir, diritual, difitnah jenayah cyberbully body shaming cyber war cyber attack 2015 sehingga tahun 2023, saya kenal keluarga keturunan datok nenek moyang saya, siapa scammer, siapa golongan batiniyyah bahaiyyah bomoh ilmu hitam ahli sihir tradisional moden ejen Gerakan Missionary Kristian merangkumi puak syiah. Kenallah saya apa bendanya ajaran amalan sesat (sihir, syirik dan khurafat).

Sebab saya sudah faham kenapa saya difitnah, Alhamdulillah sekali tengok silibus saya tahu di mana memesongkan akidah (sesat)nya gang ajaran sesat dalam kalangan perawat bomoh guru silat motivator konsultan coach guru bisnes di Malaysia. Saya suka jika ada program forum berkaitan ajaran sesat di Malaysia jika diizinkan Allah saya akan bongkar kesemuanya. Setakat ini saya hanya kongsikan di laman-laman sosial dan blog-blog saya sahaja. Terima kasih banyak kepada semua yang terlibat dalam komplot SIHIR, BUNUH saya bermula tahun 2000, 2015, 2017, 2020, 2021, 2022 sehingga ke saat ini masih disebar luas di laman sosial. Saya semakin berani tidak gentar. Allah memelihara saya sekeluarga.

Kaffarah Allah ke atas mereka semua sudah lama bermula. Sakit semakin sakit, gila isim semakin gila isim sakit jiwa terzahir melalui penulisan, percakapan, perlakuan dan perkongsian mereka semua. Bongkar ajaran sesat tetap bongkar.  Perjuangan Rasulullah SAW tak akan pernah padam. Takbir! Allahuakbar! ولله الحمد.

SIHIR

Sebab sudah pernah disihir, diritual oleh merekalah saya berani bongkar dan bercakap. Kalau nak bongkar, memang banyak sungguh hal kesesatan perawat-perawat bomoh ilmu hitam ahli sihir tradasional dan moden gila isim sakit jiwa semuanya sekadar ilmu tin kosong kuat menghukum, menjatuhkan hukum dan fitnah orang termasuk fitnah diri saya ni. Memang sudah ramailah influencer dan you tuber dedahkan. Cuma saya sahaja malas hedak tambahkan keributan membiarkan mereka meroyan hal saya yang tetap bahagia. Sebar di ruang saya sudahlah. Pendakyah ajaran sesat dan pengikut mereka semua sudah saya block. Rasa jijik, jelik, geli-gelemah ah dengan mereka. Jika buat forum atau masuk court pun mereka kalah berhujjah keMALUan mereka dapat.

Gang PASTOR Bomoh gila isim sakit jiwa ada hati nak dakyah murtadkan dan bunuh saya. Hek elehlah. LEMBIK! 🤭🤣🤢🤮


DISIHIR BERKALI-KALI.

Awal tahun 2023 baru tahu saya telah disihir dari tahun 2000 lagi.

Seterusnya disihir hipnosis oleh sekutu Amir Shami Md. Ali, Muhd Nuur Fahmy Nuur Masailan (Fahmy Adam) dan Zack Zawani semasa Bengkel Copy writing di Shah Alam tahun 2017.

Selepas itu Amir Shami Md. Ali sihir pukau hipnosis, air jampi dan ayat jampi saya dari 8/8/2020 hingga 6/9/2020.

Pada 6/9/2020 tu Amir Shami Md. Ali dengan sekutunya Muhd Nuur Fahmy Nuur Masailan (Fahmy Adam) sihir dan jadikan saya perantara mereka bertujuh berkomunikasi dengan leluhur jin yang mereka dakyah saya dan mereka taksubkan sebagai moyang. (Buat ritual).

Selepas itu ada beberapa kumpulan dan individu lain lagi buat ritual lagi dan lagi.

Sihir bertimpa-timpa. Patutlah saya buat tindakan drastik semasa dalam Group Whatsapp Kelab Konsultan Motivator (KKM), mengamuk bila saya diprovoke berkaitan scammer. Mereka provoke saya sudah banyak hari masa tu.

Yang rajin kongsi dengan saya, Fauzan Kamari pelik kenapa RJ nama RJ waktu itu masih Pengerusi sementara Mofast. Yang provoke saya, Harun bin Abu Bakar (Cikgu Jinggo), Abdul Malek Wirajaya (Cikgu Malek Wirajaya),  Zakiah Yakob dan Norfiza. Meletup terus bila Ahmad Badli share kutipan derma, Fauzan Kamari ada maklumkan Mofast angkat ketua mereka. Sendiri bercakap penakut.

Tahun 2023 ni saya nampak Shukri (Babalove), Zakiah yang mengadu-domba saya pun penggerak ajaran sesat NLP juga.

Petang 17/7/2023 baru saya perasan RJ pernah maklumkan kepada saya, dia dengan Amir Shahmi Md. Ali saling kenal dan biasa berurusan.

2021 bermulanya saya mengesan scammer dalam kalangan Motivator Konsultan dari group Whatsapp Kumpulan Konsultan Motivator (KKM). Zamani kawan Amir Shahmi Md. Ali. Patutlah. Semua sudah disihir Amir Shahmi Md. Ali. Hasut semua pulau saya. Amir Shahmi Md. Ali dan Harun Abu Bakar(Cikgu Jinggo) penghasut utama. Zamani komplot dengan Amir scam duit saya join keahlian Mofast seumur hidup akhirnya mereka komplot keluarkan saya dari Mofast. Betullah jangkaan saya, memang sudah lamalah sebenarnya  mereka berkomplot hendak menjatuhkan saya. Patutlah bila saya masuk group Mofast ramai menyinga bangkang, fitnah jenayah cyberbully body shaming saya bila saya maklumkan Amir Shahmi Md. Ali penyebar ajaran sesat New Age. Ramai mereka tu dari KKM dan memang penyebar amalan sesat New Age punca asal mereka ni dari TAMRIN Ejen Gerakan Missionary Kristian.

Semua saya sudah block.

Aish, lambat sungguh saya tahu dan faham. 🤦

.
MEREKA LUPA

Mereka lupa Allah SWT itu wujud. Mereka lupa semua anggota badan menjadi saksi perbuatan mereka di yaumul mahsyar nanti. Mereka lupa neraka jahannam telah Allah SWT janji di sana menanti. Jika mereka ingat pasti mereka beringat dan tidak akan berani buat khianat. Takutnya Pendakyah ajaran sesat dan Ejen Gerakan Missionary Kristian cubaan mereka memurtadkan saya dari tahun 2000, 2015, 2017, 2018, 2020, 2021 saya bongkarkan, mereka FITNAH dan cuba bunuh secara halus saya nama pena Puteri Nur Cahaya @ cikgu ieta dari tahun 2000 hingga saat ini. Terima kasih semua yang prihatin adab, nyawa dan akidah sudi doakan keselamatan saya sekeluarga.

.
Di poster, semua ajaran sesat.kerohanian kebatinan sesat didakyah kepada saya termasuk sihir untuk diritual dalam Astral projection @ meraga sukma @ buka urus Potensi Genetik Leluhur (PGL) jin.

Selengkapnya dalam ARTIKEL BLOG malas dah nak update. Biarlah siapa nak sesat atau apa pun. Tiada kaitan dengan akidah saya. Cakap, tulis, dah baca, tapi ikut juga semua bomoh-bomoh manusia sarungan syaithon tu semua.
https://ieta-myblog.blogspot.com/2022/12/tidak-jaga-adab-tidak-dapat-jaga-akidah.html

.
INFO PDRM

Mereka adalan perawat bomoh ilmu hitam ahli sihir tradisional dan moden, PDRM maklumkan mereka adalah psikik scammer penunggang agama pemberontak kerajaan dan negara. Yang maki, hamun carutkan saya adalah bipolar disorder mood @ gila isim sakit jiwa.

COVER LAPORAN POLIS, PDRM minta sebarkan


DECLARATION

3/8/2021, emak saudara maklumkan kami berdarah keturunan Raja Arab Banjar. Nenda berkahwin dengan Raja Bugis. Datuk, nenek moyang beta susur-galur terus kepada Saidina Hassan dan Hussein cucu Baginda Nabi Muhammad bin Abdullah bin Abdul Muttalib bin Hashim. Rasulullah SAW junjungan yang mulia, pemimpin agama, sosial, dan politik Arab serta pengasas agama Islam. Tidak lama itu penghujung tahun 2023 beta terjumpa salasilah Datuk, nenek, moyang sebelah Majapahit. Syukur Alhamdulillah beta darah keturunan Raja Baginda Nabi Muhammad SAW. Maka, layaklah beta diuji dengan ujian berat ini. Syukur Alhamdulillah. Terima kasih musuh akidah Islam, musuh-musuh Allah SWT dan musuh Rasulullah SAW buat permusuhan. 


PESANAN,

  1. Jaga adab, jangan taksub, jauhi syirik, jangan menipu dan jangan mencarut. 
  2. Jauhi kumpulan pemesong akidah yang licik scam duit dan akidah melalui ilmu sihir pukau  tradisional dan moden cuba sedaya upaya memesongkan akidah kita umat Islam umat Nabi Muhammad SAW terutamanya golongan usahawan khususnya wanita. 
  3. Dalam wikipedia bibliografi Imam Al-Ghazali Rahimahullahu ta'ala 'anhu, beliau berpesan, barangsiapa jaga adab, nescaya dapat jaga akidahnya.
  4. Alhamdulillah beta nama pena Puteri Nur Cahaya @Cikgu iEta hanya 'TER'keliru tidak Tersesat kebatilan Gerakan New Age. Moga menjadi iktibar. ARTIKEL BLOG.


Dah tahu tu, hangpa sokong sangat depa, jilat atas bawah, ampu sana-sini, adu-domba sana-sini, sama sahajalah hangpa dengan depa. Iblis gang dengan iblis. Elok dahlah tu. Soheh dah hangpa pun  kuncu-kuncu Dajjal. Ustaz suruh pi masjid, hangpa ikut depa sesat-menyesatkan. Sekian. 😌

Moga perkongsian berkaitan SEJARAH KETURUNAN BUKAN UNTUK DIBANGGA-BANGGAKAN ini memberi manfaat untuk pembaca. Sebarang penambahbaikan, perkongsian anda sendiri, boleh emailkan di sini terima kasih sudi membaca perkongsian beta nama pena Puteri Nur Cahaya @ Cikgu Ieta. Suri rumah sepenuh masa, Penulis Lifestyle Blogger, Content Creator, TikToker (influencer) berpengalaman Social Media Marketing Coach dan Speaker Digital Marketing.  Kongsi tips laman sosial, kesihatan, quotes, info adab, akidah dan solusi masalah.

GANG BOMOH PENJENAYAH CYBERBULLY






ARTIKEL BLOG


BERKAITAN 

  1. DOSA BESAR
  2. TERJEBAK DENGAN KUMPULAN AJARAN SESAT
  3. GILA ISIM MERBAHAYA HABITNYA SERANG SAYA
  4. GERAKAN NEW AGE
  5. PESANAN 
  6. ILMU LELUHUR ILMU SESAT 
  7. KENAPA JADI GILA ISIM? 
  8. KEPERCAYAAN SYIRIK KHURAFAT 
  9. BOMOH ILMU HITAM SESAT 
  10. MERAMAL ILMU SESAT
  11. JIN DAN INSAN LARANGAN SYIRIK
  12. BAB SYIRIK
  13. Beta tak kongsi tak jual wajah maruah dan akidah 31/12/2022


BERKAITAN :

BONGKAR : DOKTOR PERAWAT BOMOH ILMU HITAM dan COACH GILA ISIM SAKIT JIWA SCAMMER AKIDAH DAN DUIT (20/9/2020). Simpan.
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10218659176970438&id=1228493878&mibextid=Nif5oz

GOLONGAN BATINIAH BOMOH ILMU HITAM SAMSENG MEMANG PSIKIK SCAMMER PENUNGGANG AGAMA. (11/11/2020) updated.
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10218986866362468&id=1228493878&mibextid=Nif5oz

BONGKAR : PENDAKYAH AJARAN SESAT (6/1/2021)
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10219374414010917&id=1228493878&mibextid=Nif5oz

MUHASABAH SCAMMER (Kongsi pada 8/6/2021)
https://fb.watch/lSX9B4_iX-/?mibextid=Nif5oz

FAKTA BIPOLAR DISORDER MOOD (7/1/2022)
ieta-myblog.blogspot.com/2022/01/7-fakta-bipolar-disorder-mood.html

ARTIKEL BLOG (31/12/2022)
TIDAK JAGA ADAB TIDAK DAPAT JAGA AKIDAH.
ieta-myblog.blogspot.com/2022/12/tidak-jaga-adab-tidak-dapat-jaga-akidah.html

LAPORAN POLIS (14/2/2023)
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10223558006198107&id=1228493878&mibextid=Nif5oz

AMALAN SESAT BERSATU DENGAN JIN (19/2/2023)
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10223588622523496&id=1228493878&mibextid=Nif5oz

PENYEBAR AKTIVITI NEW AGE (30/5/2023)
t.me/wujudnyaAllahZahirPadaManusia/2183

MANA ADA JIN ADA SAKA (13/6/2023)
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10224276546681170&id=1228493878&mibextid=Nif5oz

SIAPA SAYA YANG CUBA DI MURTADKAN DAN DIBUNUH NI? (27/6/2023)
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10224360632743269&substory_index=606521507947684&id=1228493878&mibextid=Nif5oz

RITUAL (10/7/2023)
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10224549875074209&id=1228493878&mibextid=Nif5oz

VIDEO GERAKAN MISSIONARY KRISTIAN (18/7/2023) 
https://fb.watch/lS1Cq2UxFx/?mibextid=Nif5oz

AQIDAH AKU BUKAN BAHAN MAINAN (18/7/2023)
https://t.me/wujudnyaAllahZahirPadaManusia/2239


PENGENALAN DIRI (27/6/2023)
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10224360632743269&substory_index=606521507947684&id=1228493878&mibextid=Nif5oz (dah malas nak update)

KITA TELAH DIOMONG-OMONGKAN (27/6/2023
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10224363695379833&id=1228493878&sfnsn=mo&mibextid=DcJ9fc

SIRAH NABAWIYYAH PART 1 (5/7/2023)
https://vt.tiktok.com/ZSLVuxGf1/

RITUAL (10/7/2023)
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10224549875074209&id=1228493878&mibextid=Nif5oz

VIDEO GERAKAN MISSIONARY KRISTIAN (18/7/2023)
https://fb.watch/lS1Cq2UxFx/?mibextid=Nif5oz

AQIDAH AKU BUKAN BAHAN MAINAN (18/7/2023)
https://t.me/wujudnyaAllahZahirPadaManusia/2239

SIAPA WAHABI? (20/7/2023)



No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi berkunjung ke blog beta nama pena Puteri Nur Cahaya @ Cikgu ieta, Suri rumah sepenuh masa, Penulis Lifestyle Blogger, Content Creator berpengalaman Social Media Marketing Coach dan Speaker Digital Marketing. Mantan Guru Jabatan Agama Islam Negeri Selangor (JAIS) meletakkan jawatan untuk fokus perniagaan, mantan Pegawai Perkhidmatan Pendidikan Jabatan Agama Islam Wilayah Persekutuan (JAWI). Meletakkan jawatan sebab kronik slipped disc L4 L5
Lambat beta tahu mereka tu siapa dan leluhur tu adalah jin. 3/8/2021 beta dapat tahu dari emak saudara beta, datuk, nenek moyang beta Raja Bugis, Raja Arab Banjar keturunan Rasulullah SAW. 22/9/2023 dapat salasilah moyang Raja Majapahit, 23/9/2023 terjumpa rajah salasilah moyang Raja Majapahit.

Alhamdulillah kronik slipped disc sembuh pada 24/9/2023 tanpa suntikan steroid atau apa pun ubat selepas putuskan terus soal-jawab dengan ustaz bomoh, mantan guru silat sesat berkhadam saka, mendakyah beta ajaran sesat. Sebab itu beta suka ulang beta darah Raja Bugis, Raja Arab Banjar, Raja Majapahit KETURUNAN Rasulullah SAW. Bahagia sudah tahu kenal diri sendiri.

WAJIB semua orang tahu, beta anti scammer, semua ajaran amalan sesat (sihir, syirik dan khurafat) iaitu ilmu karuuhun.

Sila komen untuk beta singgah ke laman sosial anda pula. Hanya komen berkaitan artikel sahaja disiarkan. Harap maklum.

Ada pendapat atau kisah ingin dikongsikan? Sila e-mail kepada kisahcikguieta@gmail.com .

Featured Post

SEJARAH KETURUNAN BUKAN UNTUK DIBANGGA-BANGGAKAN

SEJARAH KETURUNAN BUKAN UNTUK DIBANGGA-BANGGAKAN  [ Sambungan dari SINI ] Bukan boleh bawa ke mati pun keturunan yang ada. Jadi usah banggal...