PSIKOPAT SILAT SESAT BOMOH SCAMMER PENUNGGANG AGAMA PERITUAL

PSIKOPAT SILAT SESAT BOMOH SCAMMER PENUNGGANG AGAMA PERITUAL (Sambungan daripada artikel ini)

Beta nama pena Puteri Nur Cahaya @ Cikgu iEta darah Raja Bugis, Raja Arab Banjar, Raja Majapahit keturunan Rasulullah SAW dedah, bongkar berkaitan scammer, ajaran sesat, solusi masalah kesihatan mental dalam channel niAsalnya nama Panji Alam Nusantara beta sudah lama PADAM tak mau ada kaitan langsung dengan mistik misteri Nusantara ajaran sesat akhir zaman teori konspirasi penyebar-penyebar ajaran sesat.

Pada mulanya beta hanya letak kisah tentang bapa saudara suami beta pesara askar, pemain tekpi di Johor, menetap di Kamunting Perak, bomoh ilmu hitam ahli sihir PSIKOPAT itu sahaja. Artikel blognya (boleh tekan kalau nak baca) sudah lama artikel tu beta siapkan. Pautan artikel tak mesra Instagram dan Facebook. Malas dah nak update sebab masa buat artikel blog tu, beta masih kurang faham lagi. Channel telegram jaga akidah kita dah kurang update. Jadi bila beta sudah faham, beta kongsikan semula ikut kronologi kemaskini jika perlu. Padan muka mereka semua. Aniaya, zalimi Dan fitnah lagi beta?  

PDRM minta beta kongsikan kepada awam cover report police fitnah, jenayah cyberbully body shaming, cyberwar, cyber attack akidah, minda, keluarga keturunan beta nama pena Puteri Nur Cahaya @ Cikgu iEta DARAH Raja Bugis, Raja Arab Banjar, Raja Majapahit KETURUNAN Rasulullah SAW oleh puak professional, SILAT SESAT PERAWAT BOMOH ilmu hitam ahli sihir tradisional moden PENYEBAR AJARAN SESAT PERITUAL berkhadam (manusia sarungan syaithon) SAMSENG, MAFIA MILITAN untuk menjawab semua persoalan berkaitan akidah beta, membersihkan nama dan keluarga keturunan beta. Harap maklum.



COVER REPORT POLICE PART 3

Masa buat laporan polis beta tak tahu perbuatan mereka ini adalah ritual dan mereka ini puak silat, perawat bomoh ilmu hitam ahli sihir tradisional dan mode  penyebar ajaran dan amalan sesat.  Tahun 2020 itu, beta hendak belajar ilmu marketing, rupanya coach itu bomoh moden ejen Gerakan Missionary Kristian sudah gila isim sakit jiwa. Sudah dia sihir, pukau hipnosis beta, dia BERKOMPLOT dengan bomoh tradisional moden ritual dan fitnah beta hanya sebab beta tidak ikut kehendak mereka, beta ingatkan jaga adab, jangan taksub, jauhi syirik dan jangan menipu di whatsapp peribadi masing-masing hingga mereka berdua melakukan jenayah cyberbully, hasut ramai pulau beta pula. 
  1. TARIKH ADUAN : 18/8/2020. PADA 22/08/2020 SAYA TELAH MULA RAWATAN DENGAN DR. AMIR SHAHMI MD ALI (NO. TELEFON ) DI BATU CAVE, KERANA MENGALAMI SAKIT SLIPPED DISC. BELIAU MENJALANKAN RAWATAN MELALUI KAEDAH RAWATAN ISLAM. SAYA TELAH MENJALANI RAWATAN DENGAN BELIAU SEBANYAK 3 KALI.  
  2. SEMASA RAWATAN, BELIAU MENYERU ALAM GHAIB DAN MENGGUNAKAN MUZIK MENYERU KETURUNAN MAJAPAHIT. SAYA DAPATI BELIAU TELAH MEMPERGUNAKAN SAYA UNTUK KEPENTINGAN DIRI SENDIRI. SAYA MERASAKAN PERBUATAN BELIAU TIDAK BETUL DAN SALAH KERANA SAYA HANYA MAHU MEMBUAT RAWATAN SLIPPED DISC TETAPI DISOAL SOALAN PELIK-PELIK SEPERTI CONTOH BETUL KE PUTERI GUNUNG LEDANG CINTAKAN HANG TUAH. 
  3. APABILA SAYA MENYEDARI KAEDAH RAWATAN YANG DIGUNAKAN TERHADAP SAYA SALAH, SAYA TELAH MENYOAL BELIAU APAKAH HADITH DAN DALIL AL-QURAN YANG ADA UNTUK MEMANGGIL ALAM GHAIB? BELIAU MENJAWAB, "MAAF YA...TIADA DALIL PUN...CUMA GERAK HATI". 
  4. TIDAK LAMA KEMUDIAN PADA 13/9/2020 (AHAD) BELIAU TELAH MENGELUARKAN SAYA DARI GROUP WHATSAPP DAN GROUP FACEBOOK DAN TELAH VIRALKAN SAYA DI FACEBOOK PADA TARIKH 15/9/2020 (SELASA). 
  5. BELIAU JUGA TELAH VIRALKAN KEPADA RAKANNYA MUHD NUR FAHMY BIN NUUR MASAILAN (FAHMY ADAM) (NO. TELEFON ) MELALUI WHATSAPP DENGAN MENGATAKAN SAYA MENGALAMI BIPOLAR DISORDER MOOD (KEMURUNGAN ATAU GANGGUAN MENTAL). 
  6. FAHMY ADAM TELAH MENUDUH SAYA SESAT DAN MENGUGUT SAYA BAHAWA PDRM SEDANG MEMANTAU SAYA DAN UGUT AKAN MASUK LOKAP HANYA DISEBABKAN SAYA MEMPERINGATKAN AHLI GROUP EBOOK AKHIR ZAMAN SUPAYA MENJAUHKAN DIRI DARIPADA DOSA SYIRIK. BELIAU JUGA TELAH BLOCK FB SAYA, SEMUA GROUP WHATSAPP DAN GROUP FACEBOOK EBOOK BERBAYAR BELIAU KERANA TAKUT SAYA SEBARKAN APA YANG SAYA TAHU BERKAITAN BELIAU, FB PAGE BELIAU BERKAITAN EBOOK AKHIR ZAMAN IALAH  . 
  7. TUJUAN SAYA MEMBUAT REPOT INI ADALAH UNTUK KESELAMATAN DIRI, KELUARGA DAN HARTA BENDA SAYA DI KEMUDIAN HARI. JUGA PENAFIAN SAYA INI SEBAGAI BIPOLAR DISORDER MOOD DAN SESAT SEPERTI TUDUHAN DAN FITNAH YANG TELAH DIBUAT OLEH MEREKA BERDUA.

SIHIR PULAU RITUAL RUQYAH SYIRKIYYAH MELALUI WHATSAPP


Amir Shahmi Md. Ali, Muhd Nuur Fahmy Nuur Masailan, Fahmy Adam, bangsa saka, scammer, Doktor perawat, guru silat Seni Gayong Makrifat Malaysia, bomoh, ilmu hitam, ahli sihir, tradisional moden, sebar ajaran sesat New age, ESQ 165, Ejen Gerakan missionary Kristian, ilmu karuuhun, leluhur jin, samseng, mafia, militan, kurang ajar, gila isim, sakit jiwa, bermasalah mental, pembunuh, jenayah cyberbully, jenayah body shaming, cyberwar, cyber attack, akidah, nama pena Puteri Nur Cahaya, Cikgu iEta, keturunan Rasulullah SAW,
Silat sesat si gila isim sakit jiwa doktor perawat bomoh ilmu hitam ahli sihir tradisional moden silat Seni Gayong Makrifat Malaysia kemarukkan Puteri Gunung Ledang, perasan dirinya Hang Tuah perasan daulat Sultan Melaka berada di tangan dia, ritual beta. Bukti dia ni gila isim sakit jiwa teruk kuat berhalusinasi.  Khadam jin syaithon itu dia dan sekutunya seru, puja, jemput dan panggil. Datuk, nenek moyang beta pula jadi mangsa, ditaksubkannya khadam leluhur jin tu moyang dia. Sudah hadir semua lari, pengecut idak bertanggungjawab ambil dan pulangkan balik. Jahil! Elok sudah jadi manusia mengaku leluhur jin moyang mereka menghasut beta ikut ajaran sesat mereka, kurang ajar fitnah beta bukan-bukan. Kini berkomplot pula dengan  penyamar, mengaku Al-Muntadzhar Imam Mahdi scammer bina banglo hasil dari duit derma dikutip untuk pertubuhan rumah anak yatim, scam (tipu) ramai dapat duit dari khazanah alam ghaib khadam jin dan berkomplot juga dengan budak Dari Kedah mencari leluhur jin melalui program ritual Potensi Genetik Leluhur (PGL) Jin dianggap keturunan. 

MENDAKYAH AHLI TAKSUB LELUHUR JIN DAN MEMULIAKAN HINDU BRAHMA.

Amir Shahmi Md. Ali, Muhd Nuur Fahmy Nuur Masailan, Fahmy Adam, bangsa saka, scammer, Doktor perawat, guru silat Seni Gayong Makrifat Malaysia, bomoh, ilmu hitam, ahli sihir, tradisional moden, sebar ajaran sesat New age, ESQ 165, Ejen Gerakan missionary Kristian, ilmu karuuhun, leluhur jin, samseng, mafia, militan, kurang ajar, gila isim, sakit jiwa, bermasalah mental, pembunuh, jenayah cyberbully, jenayah body shaming, cyberwar, cyber attack, akidah, nama pena Puteri Nur Cahaya, Cikgu iEta, keturunan Rasulullah SAW,
Puak silat sesat dengan sekutunya pembunuh, peritual beta memang dah gila isim sakit jiwa kuat berhalusinasi. Bukan ada duit pun jika beta saman. 🤭🤣Sudahlah komplot fitnah beta dengan coach silat Selempang Merah hacker kemarukkan emas di Gunung Ledang tempat tok nenek moyang beta, mereka semua manusia. 

Maksud leluhur, saka dan keturunan pun semuanya jahil belaka. Akal memasing tersontot di alam jin halusinasi mereka. Jahilnya sesiapa percayakan mereka pentaksub leluhur jin. Beta kongsi report police pun masih lagi ikut mereka. Oh lupa, kan semua dah disihir hipnosis, tertutup Dahlah mata hati. Oh ya, pengikut pentaksub leluhur jin, ketua² ajaran amalan sesat (sihir, syirik dan khurafat) dan yang keluar masuk, beta tak galakkan subscribe. Panas hati, panas mata nanti bila beta dedahkan semua ajaran sesat scammer. 


RITUAL DI GUNUNG LEDANG

Mereka berdua berkaca mata ini sihir dan RITUAL beta di Gunung Ledang akhirnya fitnah beta di laman sosial. Doktor motivator konsultan guru silat Seni Gayong Makrifat Malaysia SESAT perawat bomoh ilmu hitam ahli sihir tradisional moden sihir ritual ruqyah syirkiyyah bermula 8/8/2020, 6/9/2020 itu dia keluarkan handphone atau kertas beta tak perasanlah, sehingga 13/9/2020 dia berkomplot dan sekutunya Coach Business Networking Branding Marketing silat Selempang Merah, Ejen Gerakan Missionary Kristian dan Pastor Malaysia cuba murtadkan dan bunuh beta. 

Rahsia luaran dalaman rumahtangga mereka semua dalam genggaman pengetahuan beta.  Doktor motivator konsultan guru silat Seni Gayong Makrifat Malaysia SESAT dan sekutunya Coach Business Networking Branding Marketing silat Selempang Merah bersama lima (5) ekor lagi ahli silat bomoh, selepas itu guru silat Harimau dan Selempang Merah, bomoh-bomoh SAMSENG MAFIA dan selepas mereka, semuanya penyebar ajaran amalan kebatinan kerohanian sesat ESQ 165, New Age, akhir zaman teori konspirasi 313 preppering, survival Malaysia, Potensi Genetik Leluhur (jin) ilmu karuuhun (Ejen Gerakan Missionary Kristian di Malaysia, PSIKIK SCAMMER PENUNGGANG AGAMA PEMBERONTAK KERAJAAN DAN NEGARA, SIHIR, PUKAU, HIPNOSIS, RITUAL RUQYAH SYIRIKIYYAH MILITAN ke atas roh, jiwa, nyawa, jasad dan semangat beta, fitnah, ugut dan ugut ramai pulau beta. 


KETUA-KETUA KUMPULAN AJARAN SESAT

Psikik scammer penunggang agama, pemberontak kerajaan dan negara (PDRM yang kata, bukan beta kata. Beta hanya tahu mereka ini adalah ketua-ketua kumpulan ajaran sesat akhir zaman teori konspirasi survival Malaysia, Potensi Genetik Leluhur (PGL) jin. Puak syiah ni, memang biadap. Gambar ni jumpa sebelum 3/8/2021 beta tahu beta berdarah Raja Arab Banjar, cicit Rasulullah SAW. Ramai ingat beta pedulikan bomoh-bomoh pemurtad pembunuh beta daan fikir beta akan diam. Tidak. Ahli mereka ganggu beta, mengadu-domba (sudah block). MEREKA berdua di kiri KOMPLOT fitnah bermula 13/9/2020, komplot UGUT BUNUH pula pada tahun 2021 dengan kumpulan bomoh, influencer lain dan pastor Malaysia. Polis maklumkan, ini KES JENAYAH BERAT. Jika saman bab AKIDAH, NYAWA dan keluarga keturunan beta ni memang makan tak habis.



ADAKAH MEREKA INI SYIAH?

Dari tahun 2020 bermula dua (2) ekor bomoh di kiri tu fitnah beta, ramai tanya beta adakah mereka ini syiah? Jika dahulu beta cakap entahlah. Kali ini membaca kembali 

1) Whatsapp bomoh betina di tengah dua (2) kali mengaku kepada beta dirinya syiah, mesin quantum digunakannya pemiliknya orang syiah, dua (2) kali serang beta menegakkan syiah beliau, garam shiffanya produk syiah,
2) Scammer di belakang scammer ber'cap' doktor perawat pesakit menggunakan mesin quantum scammer betina, produk syiah, mengaku tidak salah menggunakan muzik menyeru jin, menolak fatwa Pejabat mufti lagu 'Lathi' memesongkan akidah kerna ada mantera pada ukiran di wajah penyanyi. 
3) Scammer ber'cap' personally mengaku kepada beta, betina itu memang syiah,  
4) Scammer ber'cap' juga menipu ramai dia tulis ebook akhir zaman sebenarnya ditulis oleh jantan di kanan di dagu ada face mask yang lembam faham bab akidah dan nyawa, soalan berkaitan akidah satu pun tak dapat dijawabnya. Penyebar ajaran sesat syiah Arqam Fatta At-Tamimi.
5) Di belakang kiri jantan di kanan di dagu ada face mask, sudah beta maklumkan dua ekor bomoh di kiri fitnah beta tapi hingga saat ini beliau masih berkomplot lagi dengan scammer doktor perawat mencari pewaris-pewaris khadam leluhur jin dianggap sebagai leluhur oleh mereka melalui Potensi Genetik Leluhur ditaksubkan sebagai moyang,

Maka benarlah semuanya scammer akidah ini, golongan wahabiy, bahaiyyah, syiah (semua ajaran sesat mereka sebar dan gaul sekali, menyamar sebagai Islam). Ternyata bangsa saka berkhadam haluan kiri ini sudah gila isim sakit jiwa ASBAB taksubkan leluhur jin, rekrut umat akhir zaman ke dalam kumpulan akhir zaman mereka Imam Mahdi, Imam Mahdi mereka taksubkan dalam ebook itu bernama Fatta -At-Tamimi Arqam yang telah difatwakan memesongkan akidah oleh Pejabat Mufti. 

CONFIRMlah mereka ini syiah. Mereka inilah kumpulan ajaran sesat keempat yang beta tahu menyebar ajaran sesat, pengkhianat agama, bangsa dan negara. 

Siapa yang masih tidak faham apa beta kongsikan, hairan dengan siapa beta berlawan,  berperang dan diserang akidah, rujuk laporan polis di atas. Semua perbuatan sesat menyesatkan mereka dicatat Malaikat hingga kiamat. Beta sampai boleh buat karya bermuka-muka surat lagi tanpa sebut nama BOMOH dua ekor di kiri bercermin mata guru Silat Seni Gayong Makrifat sesat, gila isim sakit jiwa DAN sekutunya Coach business networking branding marketing, hacker, penjual ganja cannabis, keduanya penyebar ajaran amalan sesat, PERITUAL beta. Mereka berdua dengan bomoh seekor lagi (cover report police part 6), cuba murtadkan beta. Mereka berdua dengan 5 ekor bomoh lagi ritual ROH, JIWA, NYAWA dan semangat beta pada 6/9/2020. 


COVER REPORT POLICE PART 5



COVER REPORT POLICE PART 6

Motivator Konsultan, Guru Silat Harimau, pengamal Silat Selempang Merah, Tok Batin Bomoh ilmu hitam ahli sihir tradisional SCAMMER, berkhadam jin syaithon, penyebar ajaran sesat new age (PERITUAL, samseng, mafia, militan). Sudah selesai bayar hutang (cubaan scam), jenayah cyberbully body shaming buat laporan polis palsu tak mahu bayar hutang. Fitnah ke atas beta tidak dilupuskan. 

Abdul Halim Abdul Malek, tok batin, peritual, bomoh ilmu hitam, ahli sihir, motivator, konsultan, berkawan dengan hantu, berkawan dengan syaithon, silat seni Gayong Harimau, berkhadam, silat Selempang Merah, sesat, penyebar ajaran sesat, new age

TARIKH ADUAN : 21/6/2021

PADA 17/11/2020 SAYA TELAH MEMBERIKAN PINJAMAN KEPADA (1) LELAKI DIKENALI NAMA ABDUL MALEK BIN ABDUL HALIM NOMBOR JUGA DIKENALI SEBAGAI CIKGU MALEK WIRAJAYA SEORANG MOTIVATOR DAN KONSULTAN UNTUK URUSAN KEM WIRAJAYA FOREST (PROGRAM MOTIVASI PELAJAR SEKOLAH) DI SG. CHONGKAK, HULU LANGAT SELANGOR SAYA TELAH BUAT TRANSAKSI MENGGUNAKAN MESIN ATM DI MAYBANK, TAMAN MELAWATI SEBANYAK RM 12,000/-. SAYA DAN ABDUL MALEK TELAH MEMBUAT SURAT PERJANJIAN DAN DITANDATANGANI OLEH BELIAU DI MELAWATI MALL PADA 16/11/2020. 

PADA 4/1/2021 BELIAU MEMINTA LAGI PINJAMAN WANG SEBANYAK RM 2,000 BAGI TUJUAN UNTUK URUSAN KUNCI KEM WIRAJAYA FOREST SAYA TELAH BUAT TRANSAKSI SECARA ATAS TALIAN DARI AKAUN SAYA (MAYBANK) KE HONG LEONG BANK MENGIKUT PERJANJIAN KAMI BELIAU BERJANJI UNTUK MEMBAYAR SETIAP BULAN SEBANYAK RM300/- HINGGA RM500/- DAN SEKIRANYA BELIAU ADA LEBIHAN WANG BELIAU JUGA BOLEH MEMBAYAR SEBANYAK RM1000/- HINGGA RM2000/- UNTUK SEPANJANG TEMPOH TAHUN 2021. TIAP BULAN, SETIAP KALI SAYA MINTA BELIAU BAYAR HUTANG SAYA, BELIAU BANYAK BERDOLAK-DALIH SEHINGGA MENGUGUT UNTUK BAWA KE POLIS, PEGUAM DAN MAHKAMAH. 

SETAKAT INI BELIAU TELAH BAYAR SEBANYAK RM SAYA DAN SUAMI DAPATI BELIAU TELAH MENIPU KAMI MENYATAKAN PINJAMAN TERSEBUT ADALAH UNTUK URUSAN KEM WIRAJAYA FOREST TETAPI PADA BULAN JANUARI 2021 SUAMI SAYA MENGHUBUNGI BELIAU TELAH TERBONGKAR BELIAU HANYA MENIPU SAHAJA. SAYA DAPAT TAHU BAHAWA NIAT BELIAU HANYA HENDAK TRY TEST ILMU BELIAU KEPADA SAYA DAN UNTUK MEMINJAM DUIT DARI SAYA SAHAJA. LEBIH DAHSYAT LAGI BELIAU TELAH MENGAKU BERKAWAN DENGAN HANTU SYAITHON. BELIAU JUGA MENGAKU BERMASALAH MENTAL DIKUASAI MAKHLUK ALAM DAN PERLU MAKAN UBAT HOSPITAL. BELIAU PERNAH MEMBAWA MINYAK PENGASIH SEMASA BERJUMPA KAMI SUAMI ISTERI DAN PERNAH MENJAMU MINUM JIN KHODAM SYAITHON YANG DIBAWANYA IKUT BERSAMA-SAMA SEWAKTU SESI PERBINCANGAN DENGAN KAMI SUAMI-ISTERI PADA 1/1/2021 DI JUSCO AEON, AU2. SETIAWANGSA. 

UNTUK MAKLUMAN, PADA 02/10/2020 BELIAU JUGA TELAH MENGAKU DIRINYA DIKENALI SEBAGAI TOK BATIN NOMBOR TELEFON   BERALAMAT DI  AMPANG SELANGOR. JUMLAH TUNGGAKKAN WANG PINJAMAN BELIAU SETAKAT INI ADALAH RM12 200/-. TUJUAN SAYA MEMBUAT LAPORAN INI ADALAH UNTUK PERLINDUNGAN DIRI SAYA DAN KELUARGA DIKEMUDIAN HARI SEKIAN LAPORAN SAYA.


Abdul Halim Abdul Malek, tok batin, peritual, bomoh ilmu hitam, ahli sihir, motivator, konsultan, berkawan dengan hantu, berkawan dengan syaithon, silat seni Gayong Harimau, berkhadam, silat Selempang Merah, sesat, penyebar ajaran sesat, new age
Beta cerahkan sedikit ya. 


ABDUL MALEK ABDUL HALIM MOTIVATOR FASILITATOR TOK BATIN (BOMOH) PERITUAL SCAMMER


Abdul Halim Abdul Malek, tok batin, peritual, bomoh ilmu hitam, ahli sihir, motivator, konsultan, berkawan dengan hantu, berkawan dengan syaithon, silat seni Gayong Harimau, berkhadam, silat Selempang Merah, sesat, penyebar ajaran sesat, new age
Nah. Tok Batin, motivator konsultan si tua berkhadam jin, bangsa saka, kuat berbohong seumur hidupnya yang menjadi idola ramai guru-guru sekolah. 🤭🤣👹👿


Lambat beta sedar berondong tua Motivator Konsultan Tok Batin tak sedar diri ni sama sahaja dengan bomoh-bomoh samseng gila isim sakit jiwa yang lain. Mengaku beta ni keponakan dia. Rupa-rupanya hendak try test ilmunya kepada beta dan mendakyah ajaran amalan sesat Gerakan New Age di bawah Gerakan Missionary Kristian (Ilmu Karuuhun). Mengaku berkawan dengan hantu syaithon. Inilah juga antara punca beta hilang kepercayaan kepada Motivator, Konsultan, Fasilitator dan Coach Business Marketing di Malaysia ni. Majoriti pastor Malaysia penyebar ajaran sesat berkhadam.

Motivator Konsultan Tok Batin pentaksub leluhur jin ni sihir pukau ritual ruqyah syirkiyyah beta, dakyah beta ajaran amalan sesat, cuba scam duit beta, ugut saman dan buat laporan polis palsu. Cikgu Malek Wirajaya sihir pukau guna minyak wangi (senyonyong) mengaku beta keponakannya dan biadap mendakyah ajaran amalan memesongkan aqidah beta. Dia provoke beta, sebarkan fitnah ke atas beta oleh gang Muhammad Arifin Rizkin (Muhd Arifin) bomoh bersekutu dengan Juliana Hussein (Lyana Bajana) bomoh sewel kemaruk perhatian. Polis menghubungi beta, berkaitan laporan polis palsu ke atas beta, memang beta tengking polis tu dan beta maklumkan motivator konsultan Tok Batin ni sudah gila isim sakit jiwa, makan ubat hospital. Padan muka. Siapa suruh buat laporan polis palsu ke atas beta yang bukan-bukan tak masuk dek akal Islam? Hutang selesai dibayar. REPORT PALSU elak bayar hutang tidak dilupuskan. Memang naik ke laman sosial beta semua scammer ni.

Pautan artikel Blog tak mesra fb di sini

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖



Ada lagi boleh baca je lah di sini kisah komplot perawat bomoh dan puak silat sesat. Jemu dah ulang hal mereka ni.

⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻

USTAZ PERAWAT BOMOH PUN MENGAKU DNSESAT

Kau jangan main-main dengan akidah, minda, jiwa, roh, nyawa, semangat dan keluarga keturunan aku. Inilah antara yang kamu akan terima.

Mohd Khairul Bin Sabli, (Mantan Orang Besar Beradat Berlapan Wilayah Zon Tengah; Datuk Paduka Orang Kaya  Setia Indera Pahlawan) telah diisytiharkan oleh keputusan musyawarah Dewan Perguruan & Adat Istiadat Persatuan  Seni Silat Gayong Ma'arifat Malaysia (PSSGMM) bukan lagi Ahli jemaah Gayong Ma'arifat berkuatkuasa pada 19/5/2023. Kononnya ustaz perawat Islam. Berceramah di masjid surau, bertarekat, sebenarnya perawat bomoh ilmu hitam ahli sihir tradisional, dakyah beta ajaran sesat 'boleh guna fakta dari wahabi", soalan beta tanya, dia tuduh, fitnah beta dan keluarga keturunan beta, bukan-bukan. Dia sihir, pukau, ritual ruqyah syirkiyyah beta daripada 11/3/2023 sehingga 10/9/2023, menyebabkan slipped disc, pengsan tanpa sebab, sakit seluruh badan, auto gerak silat tari berulang lagi. Patutlah  pada 18/3/2023 mengaku kepada beta pernah sesat 23 tahun. Pada 10/9/2023 mengaku kepada beta dia ada saka. Patutlah beta sakit teruk lagi bagai nak mati! Sama sahaja seperti bomoh bangsat lahanat Amir Shahmi Md. Ali lakukan pada tahun 2020. Bukan membantu, menambahkan khadam, dakyah ajaran sesat. Jantan-jantan silat sesat musibat!

Mohd Khairul Bin Sabli, telah diisytiharkan oleh keputusan musyawarah Dewan Perguruan & Adat Istiadat Persatuan Seni Silat Gayong Ma'arifat Malaysia (PSSGMM) bukan lagi Ahli jemaah Gayong Ma'arifat berkuatkuasa pada 19/5/2023. Screenshot beta terima pada 3/9/2021, beta difitnah besar-besaran oleh ahli silat Seni Gayong Makrifat Malaysia (PSSGMM) ugut akan ambil tindakan ke atas beta sebab guna nama Panji Alam Nusantara (PAN). Sedangkan beta sudah lama lupuskan nama itu, ganti kepada Wujudnya Allah Zahir Pada Manusia9/9/2021, beta mesej admin page Dewan Perguruan Dan adat istiadat PSSGMM. Admin maklumkan statement perlucutan jawatan itu tidak ada kena-mengena dengan beta. Ya lah. Beta bukannya ahli mana-mana silat pun. Tiba-tiba ahlinya meroyan buat tuduhan dan ugutan pada perkongsian fitnah jenayah siber ugut bunuh beta. Guru dan ahli silat PSSGMM pun sama juga ramai gila isim sakit jiwa. Dia ni jugalah yang bercerita "Semua yang buka gelanggang berkhadam, dah sesat". Akhirnya dia sendiri gila sewel.

KISAHNYA, kononnya ustaz perawat Islam. Berceramah di masjid surau, bertarekat, sebenarnya perawat bomoh ilmu hitam ahli sihir tradisional, dakyah beta ajaran sesat 'boleh guna fakta dari wahabi", soalan beta tanya, dia tuduh, fitnah beta dan keluarga keturunan beta, bukan-bukan. Dia sihir, pukau, ritual ruqyah syirkiyyah beta daripada 11/3/2023 sehingga 10/9/2023, menyebabkan slipped disc, pengsan tanpa sebab, sakit seluruh badan, auto gerak silat tari berulang lagi. Patutlah pada 18/3/2023 mengaku kepada beta pernah sesat 23 tahun. Pada 10/9/2023 mengaku kepada beta dia ada saka. Patutlah beta sakit teruk lagi bagai nak mati! Sama sahaja seperti Amir Shahmi Md. Ali lakukan pada tahun 2020. 

Dia ni Ustaz suami beta bawa ke rumah. Beta hanya tahu dia mengajar agama dan bertarekat. Kan beta baru sahaja sembuh pengsan tanpa sebab dan slipped disc L4 L5 pada 18/3/2023. Hampir tiga minggu, pengsan tanpa sebab dan slipped disc berulang kali ke empat. Ingatkan sudah sembuh. Eh, jadi balik. Puas fikir apa puncanya. Akhirnya dapat jawaban. Rupanya pernah sesat mantan guru silat. Memanglah berlambak khadam. Dia macam tu pun sesat apa lagi yang tidak belajar agama. 

Daripada 11/3/2023, pada 19/6/2023 baru beta perasan perlucutan jawatan itu adalah berkaitan Ustaz perawat ini. Beta teringat, pada 18/3/2023, di hadapan suami beta beliau tiba-tiba pusing menghadap beta,  mengaku kepada beta pernah sesat 23 tahun. Rupanya dialah mantan guru silat itu. Jika tahu dari awal lagi memang beta tolak terus guru silat ini bantu beta. Bayar, bukan percuma ya nak pulihkan kronik slipped disc dan pengsan tanpa sebab sudah lama ni. Suami beta turut terkedu. Kami memang tidak kenal perawat bomoh sebelum itu. Terus beta whatsapp ketawakan gila isim sakit jiwa itu bila dia buat tuduhan, tohmahan dan fitnah ke atas beta sama seperti doktor perawat bomoh guru silat PSSGMM dan sekutunya buat pada tahun 2020

Semuanya bangang, lembam faham, bebal, ilmu tin kosong, membongak, ego, biadap, rawatan berkhodam jin dan produk berkhodam. Beta sudah lama tidak pengsan, apabila beta hidu dan guna bahan rawatan berkhodam dari Ustaz perawat,  pengsan dan slipped disc berulang lagi. 22/9/2023, 3 jam beta pengsan. Jadi, kami suami isteri buang terus anggapan baik kepada orang silat mengaku perawat Islam. Memang ramai perawat Islam berkhadam, sesat menyesatkan. Beta nama pena Puteri Nur Cahaya @ Cikgu iEta sudah terima banyak aduan dan jumpa sendiri ramai perawat Islam ilmu tin kosong penyembah leluhur jin (memberhalakan iblis). Mereka buat ruqyah guna jin, tambahkan khodam jin sihir kepada pesakit mereka. Semuanya perawat bomoh ilmu hitam ahli sihir berkhadam, silat sesat. Dia ini pun sama juga.

  ⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻

Berikut, makluman ustaz bomoh yang beta terjumpa, beta kongsikan di dalam artikel ini sebagai MAKLUMAN kepada pembaca dan pengikut blog dan laman sosial  beta telah dikongsikan pada tarikh Berkuatkuasa, 19 Mei 2023 oleh Datuk Bentara Setia Sri Gemilang, Setiausaha Sulit Kepada YTM TPA II; Setiausaha Kehormat Dewan Perguruan & Adat Istiadat PSSGMM. Telah Disahkan oleh, YTM Tuanku Panji Alam II Guru Utama / Presiden / Ketua Tertinggi Dewan Perguruan & Adat Istiadat PSSGMM. 

MAKLUMAN PENTING

Dukacitanya dimaklumkan bahawa 
MOHD KHAIRUL BIN SABLI (Mantan Orang Besar Beradat Berlapan Wilayah Zon Tengah; Datuk Paduka Orang Kaya Setia Indera Pahlawan) dan MOHAMAD HILMI HAZIM BIN HAJI ABAS (Mantan Orang Besar Beradat Enam Belas Jajahan Takluk Putrajaya; Datuk Paduka Setia Pahlawan) dengan ini telah diisytiharkan oleh keputusan musyawarah Dewan Perguruan & Adat Istiadat Persatuan Seni Silat Gayong Ma'arifat Malaysia (PSSGMM) adalah kedua-duanya bukan lagi Ahli jemaah Gayong Ma'arifat.

Sehubungan dengan itu, pihak Persatuan tidak akan bertanggungjawab sekiranya ada mana-mana Ahli jemaah yang masih terikut dengan agenda mereka. Dan dinasihatkan juga kepada semua Ahli jemaah Gayong Ma'arifat seluruh Malaysia agar berhati-hati dan tidak mudah terpengaruh dengan mana-mana bekas murid atau individu luar yang suka mengadu-domba atau memburukkan nama dan maruah perguruan Gayong Ma'arifat. Sekian, harap maklum.

BETA MAKI  ORANG TUA BIADAP NI 


24/9/2023.
Dasar pengecut, cakap besar. ILMU TIN KOSONG. BACA PUN MALAS. BERDOLAK DALIH. Gila isim sakit jiwa selalu macam tu lah. Dah kantoi block whatsapp. Ada akal letak di lantai! Bukan tolong free tahu? Kami bayar. Jika ana tahu anda gang silat sama level gila isimnya dengan Amir, ana tak akan terima anda teruslah. Sabit lambat tahu sahaja.

Mulai saat anda MOHD KHAIRUL MOHD SABLI tuduh dan tohmah ana talbis iblis follow ana, emosi tidak stabil, fikir bukan-bukan dan tak move on, anda sudah tidak ada kaitan lagi dengan ana. Putus semua amalan, apa sahaja anda beri kepada ana, ana kembalikan semuanya kepada anda. Anda bukan guru ana. Anda sama sahaja seperti mereka. Gila isim sakit jiwa tidak tahu anda gila. Ana akan refer kepada Ustaz Ya dan PDRM semua tuduhan, tohmahan dan fitnah anda terhadap ana! Apa yang anda lakukan, semua sama seperti puak silat perawat bomoh lain juga buat! Benarlah kata mereka dalam PSSGM tentang anda. Anda memang bermasalah. Sekian.

25/9/2023. Gila! Mengadu pada suami ana konon. Suami ana sudah baca sudah tahulah kesemuanya. Ketulahan nanti tak beradab dengan ana. Banyak hal anda yang ana  sudah tahu. Yang gila isim sakit jiwa tu anda! Rawat diri sendiri tu baru sibuk rawat orang. Tin kosong! Boring! Hah! Screenshotlah share ke seluruh alam mesej ni. Kelak berlaku kepada isteri, anak dan keluarga anda. Baru tahu apa rasanya! Ana doakan. 🙄🤢🤮

MOHD KHAIRUL SABLI mantan guru silat PSSGM orang tua bomoh oih! Yang sesat, masalah mental, fikir bukan², emosi tak stabil, berkhodam tu kau! Kau fitnah aku sama je lah kau dengan Amir yang kau keji ketawakan! Dia memberhalakan leluhur jin! Kau memberhalakan saka! Dua ekor guru silat sesat jantan dayus penakut! Sebab tu kau block Whatsapp aku. PENAKUT!

Kau ingat aku tak tahu kau buat rawatan kaedah syirikiyyah sihir hasil sesat kau tak rawat diri kau hah? Bodohlah kau ni taksubkan saka! Tak boleh merawat nak merawat! Jin khodam kau lekapkan pada aku pehal MOHD KHAIRUL  SABLI! Kau dah lama hidup? DENGAN NAMA ALLAH AKU TAK REDHA RAWATAN SESAT, SIHIR SYIRIKIYYAH kau pada aku! Buat kerja haram jadah menyamar Ustaz pendakyah ajaran sesat! Ilmu tin kosong sebenarnya kamu ni orang tua berdaka! Kaulah iblis bertopengkan manusia! BOMOH TUA KUAT SIHIR BLUR ADAB, BLUR AKIDAH! BLUR BAB NYAWA. SAMA JE LAH KORANG SEMUA! DAH SESAT! NAK MENYESATKAN!

DENGAN NAMA ALLAH AKU SUMPAH SELURUH KETURUNAN KAU MERANA AKIBAT SIHIR KAU SENDIRI DAH KAU SIHIR AKU! Aku kembalikan semua khodam silat sesat kau dan semua khodam bahan rawatan kau semula kepada kau MOHD KHAIRUL SABLI! Ambil balik semua sihir kau!

Kau boleh auta hasut dakyah semua orang tapi kau takkan boleh auta dengan aku! Kau ingat tu Mohd Khairul Sabli ilmu tin kosong! Mengajar agama tapi bebal taksubkan saka! Ayat ni, aku akan share ke seluruh alam maya termasuk kepada polis dan JAIS!"


⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻

Hati-hati memilih guru. Semak dahulu siapa guru itu. Beta anti semua ajaran sesat, sihir dan syirik sebab itu beta diserang segenap pelusuk oleh mereka. Beta tidak terima semua amalan sesat mereka. Beta lawan. Moga pembaca artikel blog beta usah mudah benar terima amalan online. Lebih-lebih lagi usahawan lagi mudah ditipu. Kasihan. Bila beta bersuara memang ramai sentap makan dalam. 🤭 PSIKOPAT BOMOH SCAMMER PENUNGGANG AGAMA kronik gila isim. Beta nama pena Puteri Nur Cahaya @ Cikgu iEta darah Raja Bugis, Raja Arab Banjar, Raja Majapahit keturunan Rasulullah SAW kongsi info scammer, apa ajaran sesat  (sihir, syirik & khurafat) dan solusi masalah mental. 





No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi berkunjung ke blog beta nama pena Puteri Nur Cahaya @ Cikgu ieta, Suri rumah sepenuh masa, Penulis Lifestyle Blogger, Content Creator berpengalaman Social Media Marketing Coach dan Speaker Digital Marketing. Mantan Guru Jabatan Agama Islam Negeri Selangor (JAIS) meletakkan jawatan untuk fokus perniagaan, mantan Pegawai Perkhidmatan Pendidikan Jabatan Agama Islam Wilayah Persekutuan (JAWI). Meletakkan jawatan sebab kronik slipped disc L4 L5
Lambat beta tahu mereka tu siapa dan leluhur tu adalah jin. 3/8/2021 beta dapat tahu dari emak saudara beta, datuk, nenek moyang beta Raja Bugis, Raja Arab Banjar keturunan Rasulullah SAW. 22/9/2023 dapat salasilah moyang Raja Majapahit, 23/9/2023 terjumpa rajah salasilah moyang Raja Majapahit.

Alhamdulillah kronik slipped disc sembuh pada 24/9/2023 tanpa suntikan steroid atau apa pun ubat selepas putuskan terus soal-jawab dengan ustaz bomoh, mantan guru silat sesat berkhadam saka, mendakyah beta ajaran sesat. Sebab itu beta suka ulang beta darah Raja Bugis, Raja Arab Banjar, Raja Majapahit KETURUNAN Rasulullah SAW. Bahagia sudah tahu kenal diri sendiri.

WAJIB semua orang tahu, beta anti scammer, semua ajaran amalan sesat (sihir, syirik dan khurafat) iaitu ilmu karuuhun.

Sila komen untuk beta singgah ke laman sosial anda pula. Hanya komen berkaitan artikel sahaja disiarkan. Harap maklum.

Ada pendapat atau kisah ingin dikongsikan? Sila e-mail kepada kisahcikguieta@gmail.com .

Featured Post

SEJARAH KETURUNAN BUKAN UNTUK DIBANGGA-BANGGAKAN

SEJARAH KETURUNAN BUKAN UNTUK DIBANGGA-BANGGAKAN  [ Sambungan dari SINI ] Bukan boleh bawa ke mati pun keturunan yang ada. Jadi usah banggal...