TERIMA KASIH FOLLOWER

ADAB AKIDAH BUKAN ILMU TIN KOSONG

ADAB AKIDAH BUKAN ILMU TIN KOSONG (Tarikh kongsi 27/11/2022).

Beriman sahaja tidak cukup jika tidak berADAB. BerADAB sahaja tidak cukup jika tidak berilmu. Berilmu sahaja tidak cukup jika tidak berADAB dan masih mempersendakan Allah mempermainkan AKIDAH dengan melakukan dosa besar syirik menduakan Allah. 


ADAB, AKIDAH, BUKAN ILMU TIN KOSONG, bila adab barai tidak mustahil akidah rakai, adab tiada murtadlah mereka, ciri-ciri gila isim, pengkhianat agama, bangsa dan negara
Memang benar kata-kata Imam Al-Ghazali ini. Telah terbukti. Kumpulan psikik scammer penunggang agama pendakyah ajaran sesat gila isim adalah orang yang tidak menjaga akhlaknya, memang mereka tidak dapat menjaga agamanya. Makanya jika diikutkan, sudah murtadlah mereka akibat meremeh-temehkan adab, mempermainkan akidah bila mula menyebarkan fitnah dan memberhalakan iblis


ADAB, AKIDAH, BUKAN ILMU TIN KOSONG, bila adab barai tidak mustahil akidah rakai, adab tiada murtadlah mereka, ciri-ciri gila isim, pengkhianat agama, bangsa dan negara
ADAB dan AQIDAH perlu seiring. Saya memang sudah hilang hormat terhadap kumpulan psikik scammer penunggang agama tahun 2020, tukang permainkan akidah, tukang ghibah tahun 2021 disebabkan mereka sendiri tidak berADAB dan cuba memesongkan AKIDAH saya.

Play victim munafiq gila isim sanggup menjadi pengkhianat agama, bangsa dan negara demi pangkat, harta dan wang ringgit. Mereka seolahnya lupa orang yang mereka perlecehkan dan hina itu lebih tinggi ilmunya dari mereka dan doanya maqbul tanpa hijab asbab dizalimi dan dianiaya mereka semua. ADAB JAGA.


JAGA AKHLAK DAN ADAB.

ADAB, AKIDAH, BUKAN ILMU TIN KOSONG, bila adab barai tidak mustahil akidah rakai, adab tiada murtadlah mereka, ciri-ciri gila isim,
Fitnah dimulakan oleh si pengkhianat dan pendengki. Disebarkan oleh si jahil. Dipercayai oleh si dungu. Disemak dahulu oleh si bijak.
Dari pengalaman silam saya, sudah lama dan selalu saya ingatkan dan berpesan terutamanya kepada diri sendiri juga suka saya kongsikan kepada pembaca yang sudi membaca penulisan saya,
Jaga adab, jangan taksub, jauhi syirik, jangan menipu dan jangan mencarut".

Namun demikian, biasanya bomoh ilmu hitam, dukun, tukang santet, guru-guru silat, motivator, konsultan, coach atau sesiapa sahaja dan individu ramai follower psikik scammer penunggang agama pendakyah ajaran sesat gila isim menyamar perawat Islam pasti akan meroyan marah, block saya dan berterusan sebar fitnah bila saya ingatkan perkara amat penting dalam kehidupan seharian kita ini.



KENAPA UMAT ISLAM MESTI JAGA ADAB DAN AKHLAQ? 

Kita umat Islam mesti jaga adab dan akhlaq kerana bila adab barai tidak mustahil akidah rakai. 

Barangsiapa yang tidak dapat menjaga akhlaknya, niscaya dia tidak akan dapat menjaga agamanya" Benarlah kata-kata Imam Al-Ghazali rahimahullahu 'anhu seperti gambar di atas.

Sebab itu Imam Syafi'iee rahimahullahu'anhu berkata : 
Orang berilmu tidak semestinya berADAB. Tetapi orang berADAB sudah semestinya berilmu". 

Syeikh Abdul Qadir Al-Jailani berkata:
Aku lebih menghargai orang yang beradab daripada berilmu. Kalau hanya berilmu, iblis pun lebih tinggi ilmunya daripada manusia."

Yusuf bin Al Husain berkata:
بالأدب تفهم العلم
Dengan mempelajari adab maka engkau akan memahami ilmu”. 

Syaikh Sholeh Al ‘Ushoimi berkata :
Dengan memperhatikan adab maka akan mudah meraih ilmu. Sedikit perhatian pada adab, maka ilmu akan disia-siakan.”

Al-Habib Umar bin Hafidz berkata:
Orang yang tinggi adab walaupun kekurangan ilmu, masih lebih mulia daripada orang yg banyak ilmu tetapi kekurangan adab".

Ibnul Mubarak -rahimahullah- berkata:
Aku mempelajari adab selama 30 tahun, kemudian aku menuntut ilmu selama 20 tahun". Beliau mempelajari adab sebelum mempelajari ilmu. Min Hadith Salaf fi Thalabil Ilmi.

Beliau juga mengatakan,
Adab itu 2/3 (dua per tiga) ilmu”. Min Hadith Salaf fi Thalabil Ilmi.


MANA LEBIH PETING ILMU ATAU ADAB?

  1. Jika ilmu tinggi, iblis pun tinggi ilmunya. Pernah Allah SWT nobatkan sebagai ketua malaikat. Tetapi sekelip mata sahaja Allah SWT melaknat iblis hanya sebab takabbur tidak mahu sujud kepada lembaga Nabi Allah Adam yang Allah ciptakan untuk menjadi khalifah di bumi. Azazil ketua para malaikat yang tinggi ilmunya pun dimurkai Allah SWT disebabkan egonya melangit tinggi, tidak hormat, tidak patuh dan TIDAK BERADAB terhadap perintah Allah SWT supaya tunduk patuh mengakui Nabi Allah Adam A.S sebagai khalifah di muka bumi yang Allah pilih. Sebab itu Azazil sesudah itu digelar Ibl*s. 
  2. Ibl*s dihalau oleh Allah SWT disebabkan takabburnya kepada Allah SWT. Lantas beliau telah bersumpah akan menyesatkan keturunan Nabi Allah Adam A.S disebabkan hasad dengki, ego, sombong dan takabburnya iblis kepada Allah SWT tidak mahu mengakui kekhalifahan Adam A.S. 
  3. Maka jadilah perbalahan, pergaduhan demi pergaduhan, perebutan takhta, kuasa dan wanita, fitnah, mengadu-domba, mempersendakan dan memperlekehkan AKIDAH orang lain sana-sini oleh kuncu-kuncu Ibl*s sehinggalah ke saat ini. 
  4. Saya sedikit pun tidak hairan dengan golongan ilmu tin kosong tetapi tidak berADAB ini. Berkali-kali juga saya berpesan, usah cakap bab adab, bab agama (iman, islam, ehsan), bab seni bela diri, bab hadith, bab motivasi dan bab aqidah jika diri itu sendiri pun tidak cakna langsung perkara DOSA BESAR syirik menduakan Allah SWT, leluhur jin Iblis diagung-agungkan. 
  5. Amat menjengkelkan hati saya bila mereka sendiri sudah diperbodohkan oleh jin bangsa iblis. Mereka fitnah saya pula sebagai jin bangsa iblis. Sudahlah bodoh tidak bijak berdiplomasi, mereka marah dengan makhluk mereka tidak nampak, bertambah lagi bodoh sehinggakan mereka tidak dapat membezakan mana jin mana manusia, mana hak, mana batil, mana Islam dan mana kafir. 
  6. Jerih-perih dua puluh tiga (23) tahun hadap perkara yang sama, (individu ramai followers, guru-guru silat bomoh ilmu hitam psikik scammer penunggang agama pendakyah ajaran sesat gila isim sakit jiwa perawat bomoh menyamar perawat Islam). Hendak ketawa dengan sikap jahil murokkab mereka pun ada. 😪

MUKASYAFAH DAN MUSYAHADAH
Sumber : Wikipedia Biodata Imam Al-Ghazali.
  1. Mukasyafah bererti keadaan di mana seseorang itu telah diberi kasyaf, yakni keadaan di mana. Al-hijab yang menutup mata hati nya telah angkat
  2. Musyahadah bererti keadaan di mana seseorang itu telah dapat menyaksikan dengan mata hatinya, yakni telah diberi syuhud (penyaksian rohani)
  3. Ada beberapa manusia yang telah senghaja memasukkan idea songsang ke dalam ilmu tasawwuf kerana bertujuan untuk melemahkan umat islam.
  4. Inilah yang telah dilakukan oleh pihak yang mengamalkan ajaran sesat seperti golongan batiniah (individu ramai follower guru silat motivator consultant coach perunding motivasi sebenarnya bomoh ilmu hitam, dukun, tok batin, motivator, konsultan, psikik scammer penunggang agama, kumpulan pendakyah ajaran sesat gila isim akhir zaman teori konspirasi pelampau BIADAP menyamar perawat Islam).

BOMOH ILMU HITAM BIADAP GILA ISIM 


ADAB, AKIDAH, BUKAN ILMU TIN KOSONG, bila adab barai tidak mustahil akidah rakai, adab tiada murtadlah mereka, ciri-ciri gila isim, pengkhianat agama, bangsa dan negara, sihir, ilmu hitam, amir shahmi md ali bomoh ilmu hitam
Ini laporan polis saya terhadap penyembah leluhur jin bangsa iblis, Amir Shahmi Md. Ali dan Muhd Nuur Fahmy Nuur Masailan (Fahmy Adam), bomoh ilmu hitam ahli sihir tradisional dan moden laknatullah'alaihim. 13/7/2022 baru saya tahu mereka buat ritual ke atas saya.

ADAB, AKIDAH, BUKAN ILMU TIN KOSONG, bila adab barai tidak mustahil akidah rakai, adab tiada murtadlah mereka, ciri-ciri gila isim, pengkhianat agama, bangsa dan negara
Rupanya bomoh ilmu hitam ahli sihir tradisional dan moden kemaruk, sangapkan leluhur jin menyamar perawat Islam. 🙄

 Rupanya bomoh ilmu hitam ahli sihir moden ejen gerakan missionary kristian. 🙄


ADAB, AKIDAH, BUKAN ILMU TIN KOSONG, bila adab barai tidak mustahil akidah rakai, adab tiada murtadlah mereka, ciri-ciri gila isim, pengkhianat agama, bangsa dan negara
Laporan polis kumpulan akhir zaman teori konspirasi gila isim sakit jiwa pengkhianat agama, bangsa dan negara.

ADAB, AKIDAH, BUKAN ILMU TIN KOSONG, bila adab barai tidak mustahil akidah rakai, adab tiada murtadlah mereka, ciri-ciri gila isim, pengkhianat agama, bangsa dan negara
Gila isim pengkhianat agama, bangsa dan negara. Musuh dalam selimut. PDRM maklumkan mereka ini psikik scammer penunggang agama pemberontak kerajaan dan negara.
  1. Dari tahun 2000 lagi saya sudah bertemu terjebak dengan bomoh ilmu hitam. Tapi saya yang tidak kenal belum faham lagi yang saya terjumpa itu bomoh ilmu hitam menyamar perawat Islam. 
  2. Pada 15/9/2020, terbongkar si gila isim Amir Shahmi Md. Ali dan Muhd Nuur Fahmy Nuur Masailan (Fahmy Adam) psikik scammer penunggang agama pendakyah ajaran sesat, keduanya cuba mendakyah saya ajaran amalan kerohanian kebatinan sesat dengan menjadikan saya perantara mereka berkomunikasi dengan jin. Bila sudah datang kecut perut lari tidak mahu bertanggungjawab pulangkan tetapi tabur fitnah buian-bukan tentang saya. Sebab itu saya kata, mereka berdua ini gila isim gila 🐷 ilmu tin kosong.
  3. Bomoh ilmu hitam biadap guna sihir (air ruqyah, pukau @ hipnosis) memang gila isim. Semuanya ilmu tin kosong, menyamar perawat Islam. Gila isim akibat akal mereka tidak sampai akibat kuat berhalusinasi dan asyik fitnah orang yang tidak sependapat dengan mereka. Menjadi gila isim akibat  beramal dengan ajaran sesat (sihir, syirik dan khurafat). Tauhid dan adab kosong. Korek rahsia. Rupanya blur dan lembam otak mereka menjadi semakin biul akibat sentiasa bertumang (kuat bergantung) dengan jin bangsa iblis seumur hayat mereka. 
  4. Mereka yang tidak berakhlak ini kuat sebar fitnah, sanggup menipu. Sudah menjadi munafiq. 
  5. Sanggup menzalimi buat ritual jumpa leluhur (j*n), panggil seru yang ditaksubkan leluhur menjadikan sesiapa sahaja termasuklah saya sebagai perantara mereka yang bangsat lahanat ini berkomunikasi dengan leluhur j*n.
  6. Tidak diikut dakyah sesat mereka, akhirnya tuduh, tohmah, fitnah, jenayah cyberbully body shaming (caci-maki, hamun, mencarutkan) akidah, minda, jiwa, keturunan dan akidah saya itu kesemuanya tidak berakhlak tidak beragama. Mereka sudah murtad kerana mereka tidak menjaga akhlak mereka. Benarlah, ghibah dan fitnah amat lazat makanan enak bagi play victim munafiq psikik scammer penunggang agama pendakyah ajaran sesat.
  7. Kononnya mereka bertauhid tetapi ilmunya tin kosong. Apabila otak sudah mula menjadi caca marba keliru antara murid sendiri dengan yang jin setan yang dimaki-hamunnya setiap hari, semakin gila isim sehingga menjadi takabbur, riyak dan sombong. Biasanya guru ilmu sesat, bomoh ilmu hitam menyamar perawat Islam yang kononnya bertauhid ini, mengajar ilmu menipu, mereka berpura-pura alim di laman sosial. Saya nasihatkan, jaga adab, jangan taksub dan jangan menipu, uish terus meroyan serupa orang kesurupan ketakutan. Fitnah saya bukan-bukan. Inilah sejenis play victim munafik. 
  8. Mereka ini  menipu, akhirnya satu demi satu penipuan mereka terbongkar. Mereka sendiri yang mengaku tanpa saya minta. Sudah terbongkar rahsia, menggelabah terus maki-hamun saya dan fitnah saya untuk menutup kebatilan mereka buat.
  9. Maka kesimpulannya ada Tauhid tidak cukup jika TIDAK BERADAB, tetaplah ilmu tin kosong. Ingat ya. TAUHID SAHAJA TIDAK CUKUP JIKA ADAB TIDAK ADA. Sejenis gila isim lapar followers belakanya orang ramai mengharapkan ilmu, mereka ajar ilmu memesongkan akidah. Itulah dikatakan Imam Al-Ghazali orang biadap nescaya tidak dapat menjaga agamanya. Mereka semua ini memang tidak layak kami suami isteri hormati lagi.
  10. Selepas tahun 2021 saya diserang sehenap pelusuk gang psikik scammer penunggang agama kumpulan pendakyah ajaran sesat, memang saya tidak jawab salam pada yang beri salam terus senyap tidak beritahu saya apa hajatnya. Biasanya mereka ini hanya hendak korek rahsia atau cuba provoke saya sahaja.

ASYIK CARI SALAH ORANG SAHAJA

ADAB, AKIDAH, BUKAN ILMU TIN KOSONG, bila adab barai tidak mustahil akidah rakai, adab tiada murtadlah mereka, ciri-ciri gila isim, pengkhianat agama, bangsa dan negara, sihir, ilmu hitam, amir shahmi md ali bomoh ilmu hitam
Jawaban kepada yang tidak beradab cuba korek rahsia tetapi blur tidak faham-faham bab adab dan perkaitannya dengan akidah.


Ya. Memang hangpa semua tak betul! Salah besar sebab hangpa ni lah individu ramai follower guru silat motivator consultant coach perunding motivasi sebenarnya bomoh ilmu hitam psikik scammer penunggang agama kumpulan pendakyah ajaran sesat gila isim akhir zaman teori konspirasi pelampau menyamar perawat Islam BIADAP
  1. Mendakyah saya ajaran amalan sesat.
  2. Sihir (melalui air ruqyah, senjata tajam, minyak wangi, minyak senyonyong) pukau @ hipnosis.
  3. Jadikan saya perantara mereka berkomunikasi dengan leluhur (j*n) hingga saya termasuk ke alam separanormal tiga (3) tahun lamanya hingga berulangkali nazak hampir mati nyaris hilang nyawa! Keliru terima khabar dan cerita dari alam sebelah sana.
  4. Munafiq berbohong buat jenayah cyberbully body shaming akidah, minda, jiwa, keturunan dan niqab saya.
  5. Munafiq seumur hidup berbohong sepanjang hayat kepada saya dan siapa pun yang hangpa jumpa.

SENARAI KUMPULAN PSIKIK ACAMMER PENUNGGANG AGAMA

Saya mengec mereka ini segelintirnya individu ramai follower, guru silat bomoh ilmu hitam psikik scammer penunggang agama kumpulan pendakyah ajaran sesat gila isim akhir zaman teori konspirasi pelampau menyamar perawat Islam SIHIR saya pada 13/11/2022 semasa berbincang dengan suami saya. 
  1. Syed Mohammed Hussein Syed Abdul Hamid. Guru kompang, silat seni gayung, gila isim mengaku ahlul bayt dan wali. Ugut saya berkaitan vaksin. Dukun cabul sangap gila isim nak mampus ni pukau kami suami isteri dari tahun 2000 lagi sehingga 7/6/2021. Bangsat lahanat ni guna minyak wangi dan senjata tajam. Bukan orang lain pun, abang ipar suami saya juga. Bodoh yang amat dakyah saya taksubkan puteri, kayangan dan j*n set*n. Memang kami sudah putuskan hubungan dengan mereka semua ini.
  2. Mohd Rosli Mat Latip. Penunggang agama ni pukau saya guna ilmu Neuro Linguistic Programming (NLP) dan  hipnosis (pukau moden). Jantan sangap ni menyamar kasihankan saya sedang sakit slipped disc.
  3. Amir Shahmi Md. Ali, Guru Silat Seni Gayung Makrifat sesat  ini bomoh ilmu hitam menyamar doktor perawat Islam. Pukau guna air ruqyah, paling  biadap play victim munafiq ambil kesempatan jadikan saya perantara berkomunikasi dengan j*n (rujuk laporan polis di atas). Sudah hadir apa diseru kecut perut tidak berani pulangkan balik. Bodoh amat!
  4. Muhd Nuur Fahmy Nuur Masailan (Fahmy Adam), coach Networking branding gila isim ni berlagak sombong nak mati kononnya pengamal silat Selempang Merah. Sekutu Amir Shahmi Md. Ali ni pukau guna hipnosis, garam shiffa (SYIAH) dan cuit tangan saya semasa bengkel ajaran sesatnya neumorologi yang dijenamakan baru sebagai neuromarketing. Ejen Gerakan Missionary Kristian. (Rujuk laporan polis di atas).
  5. Mohd Faizal Romano, pentaksub Amir Shahmi Md. Ali.
  6. Linda kakak Amir Shahmi Md. Ali
  7. Mazlan suami Linda
  8. Syah Rizal Abdul Samat, pentaksub Fahmy Adam.
  9. Mohd Aidil, pentaksub Amir Shahmi Md. Ali.
  10. Abdul Malek Abdul Halim (Cikgu Malek Wirajaya) Guru Silat Seni Gayung Harimau dan Silat Seni Gayung Malaysia. Pukau guna minyak senyonyong. Tiap kali jumpa mesti bawa khodam hodohnya dikatakan hensem. Gila isim!
  11. Sabri Abdullah. Ketua group Warisan Tanah Melayu.
  12. Mohd Safari Changloon. Ketua group Warisan Tanah Melayu ni pukau seru leluhur j*n.
  13. Kak Fy group Warisan Tanah Melayu ni paksa saya baca jampi dia.
  14. Tengku Ismail group Warisan Tanah Melayu munafiq berbohong ingin tahu keturunan alam j*n dia. 
  15. Muhammad Anis Hassan (Haniz Zerstoren) ketua kumpulan ajaran sesat gila isim, seru dan panggil j*n. Pentaksub leluhur j*n, Bonda Ratu Tinta Sakti itulah j*n diseru setiap kali ingin bertanyakan sesuatu. 
  16. Tengku Azrul Tengku Zolkapeli (Jalak Lenteng), pukau guna kaedah meditasi.
  17. Wan Amir, pentaksub leluhur dan makam ni cuba korek rahsia saya, sama seperti yang lainnya. Tidak mengaku bomoh (acah-acah perawat Islam), tetapi menuduh berlambak set*n pada saya. Berpakat dengan si gila isim nombor 15 dan 16 buat jenayah cyberbully body shaming akidah, minda, jiwa, keturunan dan niqab saya.
  18. Muhd Fadhil Hussein (paksyeikh @ syeikhcolournote), pesara askar. Pukau guna peralatan bomoh khurafat, ayat quran tunggang-langgang dan ayat jampi. Bukan orang lain pun. Bapa saudara suami saya juga si lahanat ni.
Hangpa ingat nyawa dan akidah aku ni barang mainan hangpa ka hah lahanat jadikan aku perantara hangpa bercakap dengan j*n???!!!

Harap pakai sahaja tanjak, bersongkok, berbaju silat, baju coat, bertie, tudung labuh, pakai niqab pun ada. TAPI BIADAP, pengkhianat, jadi pengadu-domba. Kerja profession macam-macam, macam baik sangat, bercakap bab agama macam alim amat. TAPI hangpalah PENTAKSUB LELUHUR جين ابليس! Perangai masing-masing lebih terkutuk dari ابليس laknatullah'alaihim! Aku tau hangpa baca. Ya aku suka hangpa baca. Blog aku ni seluruh dunia baca bukan hangpa sahaja. Gambar individu ramai follower, guru silat bomoh ilmu hitam psikik scammer penunggang agama kumpulan pendakyah ajaran sesat gila isim akhir zaman teori konspirasi pelampau menyamar perawat Islam sebelum saya tahu mereka tu bomoh, boleh tengok di dalam video saya lampirkan di bawah atau dalam entri blog ini Kumpulan psikik scammer penunggang agama. (Sedang proses kemaskini).

Fahmy adam ejen gerakan missionary kristian, ADAB, AKIDAH, BUKAN ILMU TIN KOSONG, bila adab barai tidak mustahil akidah rakai, adab tiada murtadlah mereka, ciri-ciri gila isim, Amir Shahmi Md.Ali, pengkhianat agama, bangsa dan negara
Tahun 2019 senarai nama ini sudah wujud di dalam group otai di facebook. Ada beberapa nama lagi kami kesan pada tahun 2022.


BOMOH PENTAKSUB IBLIS
  1. Mereka ini individu ramai follower, guru silat bomoh ilmu hitam psikik scammer penunggang agama kumpulan pendakyah ajaran sesat gila isim akhir zaman teori konspirasi pelampau menyamar perawat Islam, juga nitizen macai cybertroopers, yang sudah hingga hilang akal PENTAKSUB LELUHUR JIN (IBLIS) sanggup menjadi penjenayah cyberbully body shaming akidah, minda, jiwa, niqab, keturunan saya.
  2. Individu ramai follower, guru silat bomoh ilmu hitam psikik scammer penunggang agama kumpulan pendakyah ajaran sesat gila isim akhir zaman teori konspirasi pelampau menyamar perawat Islam ini BIADAP kerana antaranya berbuat ritual (puja, seru dan panggil) leluhur j*n.
  3. Mereka jadikan saya perantara mereka berkomunikasi dengan makhluk halus yang ditaksubkan sebagai leluhur. Leluhur itulah jin! Bodoh benar percaya taksub (paranoid @ obses)kan jin sudah kenapa? Allah tidak suruh pun kamu hidup berpegang, berpaut dan bertumangkan j*n.
  4. Mereka ini kebanyakannya individu ramai follower, guru silat bomoh ilmu hitam psikik scammer penunggang agama kumpulan pendakyah ajaran sesat gila isim akhir zaman teori konspirasi pelampau menyamar perawat Islam guna  sihir (pukau/hipnosis) taksubkan leluhur j*n atau naga. 
  5. PDRM minta jauhkan diri dari mereka ini kerana mereka ini adalah kumpulan pendakyah ajaran sesat.
  6. Mereka juga kuat berbohong (munafik). Amat jahil bab adab dan akidah walau ramai followers, smart pemakaian dan profession apa sekali pun.
  7. Bomoh ilmu hitam menyamar pengamal perubatan Islam ramai guna ayat quran songsang, tunggang-langgang diterbalikkan ayatnya dan kesemua mereka mendakyah ajaran sesat.
  8. Contoh ayat quran songsang, ayat gerak ayat quran ditunggang-langgangkan berserta jampi bukan-bukan. Siapa beramal akan jadi panas disebabkan ayat quran songsang diterbalikkan, ditunggang-langgangkan itu telah menjadi berkhodam. 
  9. Mereka menggunakan sihir melalui (air ruqyah, senjata tajam, alat mandian, minyak wangi @ minyak pengasih) pukau atau hipnosis.
  10. Mereka suka seru j*n supaya hadir. Mereka sendiri sebenarnya berkhodam. Ayat Quran bila salah baca dan ditunggang-langgangkan memang akan hadirlah j*n bangsa ibl*s.
  11. Kemudian mereka ini taksubkan j*n dan merekalah yang empunya khodam, difitnahnya semua orang lain ada j*n set*n. Itulah gila isim, disebabkan belajar ilmu sesat. Sudahlah sesat, mendakyah ajaran sesat kepada saya dan awam pula. Lagi teruklah gila isimnya. 
  12. Mereka anggap semua orang yang mereka kendalikan sakit jiwa dan mental problem. Pentaksub macai buta mata-hati tetap menyatakan bomoh-bomoh ilmu hitam pendakyah ajaran sesat ini benar. 
    • Benak mata hati yang benar nampak salah dan yang salah dikatakan benar". Suami saya pernah berkata.
  13. Inilah antara rawatan sesat-menyesatkan, memperbodohkan orang ramai, tidak berlandaskan syariat Islam ruqyah syar'iyyah lagi memesongkan akidah. Saya berani tulis semua ini dari pengalaman saya sendiri pernah terjebak dengan kumpulan psikik scammer penunggang agama bomoh ilmu hitam menyamar perawat Islam tetapi hakikatnya mereka sendiri yang berkhodam. 
  14. Saya pernah terjebak dan saksikan sendiri bagaimana kaedah sesat tidak beradab ke atas orang-orang yang mereka kendalikan. Pada mereka, semua orang sakit jiwa dan mental problem. Walhalnya merekalah gila isim (sakit jiwa).
  15. PDRM menyatakan mereka ini psikik scammer penunggang agama kerana, mereka pendakyah ajaran dan amalan kerohanian kebatinan sesat. Pengkhianat agama, bangsa dan negara. Musuh dalam selimut. PDRM maklumkan mereka adalah pemberontak negara.
  16. Mereka menjadi gila isim sebab belajar, beramal dan menyebarkan ajaran amalan kebatinan kerohanian sesat. Mereka sebenarnya bomoh ilmu hitam guna sihir (air ruqyah, minyak, tablet, pukau @ hipnosis), menyamar sebagai perawat islam untuk menyesatkan, mengelirukan pemikiran umat Islam dan paling bodoh, mereka ingin mencuri tahu perkara khazanah/harta-karun/emas milik alam ghaib ditaksubkan leluhur @ batallion ghaib (j*n). 
  17. Saya dianiaya dan dizalimi pada tahun 2020, kumpulan ajaran sesat Amir Shahmi Md. Ali dan Muhd Nuur Fahmy Nuur Masailan (Fahmy Adam) jadikan saya perantara mereka berkomunikasi dengan j*n hingga saya termasuk ke alam separanormal selama 3 tahun, menjadi keliru menerima khabar dan cerita dari alam sebelah sana. 
  18. Hingga tahun 2021, beberapa individu dan kumpulan mengkhianati saya menjadikan saya perantara berkomunikasi dengan j*n, pada tahun ini juga individu ramai follower, guru silat bomoh ilmu hitam psikik scammer penunggang agama kumpulan pendakyah ajaran sesat gila isim akhir zaman teori konspirasi pelampau menyamar perawat Islam  telah fitnah, tohmah, tuduh, ugut saman, ugut bunuh, jenayah cyberbully, body shaming akidah, minda dan jiwa saya dengan pelbagai tuduhan tidak masuk akal Mukmin Muslim. 
  19. Itulah jadinya bila saya tegur dan nasihat 
    • jaga adab, jangan taksub, jauhi syirik, jangan menipu dan jangan mencarut", saya balik dimaki-hamun difitnah manipulasi perbualan. 
    • Ini cukup membuktikan tidak beradab tidak berakhlak nescaya tidak menjaga agamanya.
  20. Saya bersyukur ditimpa ujian ini saya masih ada suami dan anak-anak saya disisi. Saya bersyukur kerana perbuatan mereka ibarat sisi negatif yang banyak kepada satu. Perbuatan mereka lakukan ke atas saya tidak saya lakukan kepada sesiapa telah dilakukan oleh mereka semua ke atas jasad, minda dan jiwa saya menjadi sempadan dan boleh saya jadikan bahan penulisan sebagai usaha dakwah saya membanteras, membangkang ajaran sesat yang ada.
  21. 9/10/2022, terbongkar lagi kumpulan ajaran sesat kesepuluh (10) ini diketuai oleh Mohd Fadhil Hussin (Pak Syeikh), Pusat Rawatan Ulul Azmi (klik untuk ke entri blog) dari Perak. Dia ni lah antara paling lahanat gila isim gila b4b1 antara yang lainnya memang lahanat gila isim gila b4b1. Bukan orang lain pun. Bapa saudara suami saya si gila isim makhluk halus dan harta karun. Suami saya pun sudah tidak mengaku bapa saudara. Allah SWT jauhkan saya dari dia ni dan gang munafik psikopat bomoh scammer penunggang agama menyamar perawat islam. 
  22. Kumpulan ajaran sesat bukan sahaja ada di kalangan ahli silat dan golongan professional. Mereka jugalah bomoh menyamar pengamal perubatan Islam. Sepuluh (10) kumpulan, yang saya baru tahu. Setakat ini termasuk 4 pusat rawatan menyamar perawat Islam.
  23. 13/11/2022 baru saya sedar selama itu, saya telah disihir menggunakan air ruqyah, minyak wangi, minyak senyonyong, senjata tajam, pukau atau hipnosis bermula dari tahun 2000 lagi.
  24. Jika mereka tahu siapa saya sebenarnya, saya yakin mereka tidak akan berani menganiaya menzalimi saya kecuali mereka itu kuncu-kuncu ibl*s, yahudi zionist kerana menghambakan diri dan mengabdikan diri seumur hayat mereka kepada ibl*s (leluhur j*n). 
  25. Biar seluruh dunia tahu mereka ini individu ramai follower, guru silat bomoh ilmu hitam psikik scammer penunggang agama kumpulan pendakyah ajaran sesat gila isim akhir zaman teori konspirasi pelampau menyamar perawat Islam. Semuanya kami suami isteri sudah tidak hormati lagi. Aniaya sihir zalimi khianat saya lagi?
  26. Inilah bukti bila ADAB barai tidak mustahil AKIDAH semuanya pun rakai. ILMU TIN KOSONG belaka tidak kira kamu siapa jika tidak menjaga adab terpesonglah akidah kamu buat selamanya hasil ghibah beramai-ramai hal saya.
  27. Sudahlah tidak berakhlaq, jahil bab adab dan akidah, mendakyah saya ajaran amalan memesongkan akidah, menghasut dan berbohong kepada semua orang tentang saya. 
  28. Cukuplah pengalaman saya dan suami saya menjadi guru saya. Saya tidak akan mencari guru berkaitan semua ini lagi. Yang juga saya baru tahu itulah ilmu kebatinan kerohanian.
    • Buat apa kita bergantung dengan makhluk? Kita kan ada Allah. Cukuplah Allah segala-galanya untuk kita." Suami saya berpesan. 
    • Alhamdulillah. Suami saya sahabat dunia akhirat saya. Penenang hati saya di saat hati saya tersayat, terguris dan terluka sangat dalam tidak seorang pun faham melainkan suami saya sahaja yang faham.
  29. Mereka individu ramai follower, guru silat bomoh ilmu hitam psikik scammer penunggang agama kumpulan pendakyah ajaran sesat gila isim akhir zaman teori konspirasi pelampau menyamar perawat Islam itulah contoh PENGKHIANAT AGAMA, BANGSA DAN NEGARA. 
  30. Dengan nama Allah, semua individu ramai follower, guru silat bomoh ilmu hitam psikik scammer penunggang agama kumpulan pendakyah ajaran sesat gila isim akhir zaman teori konspirasi pelampau menyamar perawat Islam yang khianat, zalimi saya sakit semakin sakit dan gila isim semakin gila isim akibat menganiaya saya. 


INFO AM : MELAYU

Istilah Melayu boleh membawa maksud dan pengertian yang berbeza iaitu:

  1. Bangsa Melayu, sebuah kaum atau suku yang merupakan orang asal Asia Tenggara yang berketurunan daripada Tanah Sunda (Bahasa Inggeris: Sunda Land) situs gunung padang pulau Jawa yang dimana merupakan tamadun tertua di dunia yang lahir 20.000 SM sebelum terjadinya banjir besar yang menenggelamkan sebahagian tanah Sunda. 
  2. Bahasa Melayu, bahasa ibunda kepada orang Melayu di Asia Tenggara. Dan mempunyai loghat yang berbeza mengikut tempat dan daerah tertentu. Penuturan bahasa melayu dikategorikan sebagai Malayo-Polynesia yang juga kategorikan sebagai bahasa Austronesia. Bahasa Melayu yang mudah difahami adalah Bahasa Melayu di Indonesia, MalaysiaSingapura daBrunei iaitu Bahasa Malaysia, juga loghat dan dialek Melayu di Malaysia, Manakala Bahasa di Indonesia sudah di campur bahasa daerah, pun begitu loghat dan dialek ndonesia sudah di campur dengan Bahasa Indonesia, keaslian sudah tidak ada (jadi tidak bisa disebut bahasa melayu).

Bangsa Melayu terkenal dengan adab dan budi bahasanya yang tinggi. Saya yakin golongan individu ramai follower, guru silat bomoh ilmu hitam psikik scammer penunggang agama kumpulan pendakyah ajaran sesat gila isim akhir zaman teori konspirasi pelampau menyamar perawat Islam bukanlah bangsa Melayu tulen. Saya yakin mereka berbangsa yahudi zionist laknatullah'alaihim kerana sikap شيطان mereka sanggup menganiaya dan menzalimi saya seumur hidup mereka walau pun ada yang mengaku keturunan pagar ruyung, raja jembal dan apa-apa sahajalah. Mereka adalah bangsa ابليس laknatullah'alaihim. Contohnya Amir Shahmi Md. Ali bomoh ilmu hitam guru silat seni gayung makrifat menyamar perawat Islam yang telah mengaku beliau Raja segala Raja, Raja, Raja, Raja, Raja, Raja, Raja sebanyak tujuh (7) kali (Iblis lah tu) kepada saya, Abdul Malek Abdul Halim (Cikgu Malek Wirajaya) yang mengaku berkawan dengan hantu setan dan 
Muhd Fadhil Hussein (paksyeikh @ syeikhcolournote) yang mengaku Dajjal.



INFO AM SIHIR
[Sumber : Wikipedia sihir dan bangsa Melayu]

Sihir (Jawiسيحير) dari segi istilah merupakan
  1. Satu perbuatan menyakiti atau mempengaruhi badan, hati atau akal orang yang disihir secara tersembunyi (ghaib) yang melibatkan makhluk halus, dan dilakukan di luar hukum alam bagi mencapai tujuan tertentu, contohnya menyakiti seseorang, mengubati penyakit dan juga meramal masa hadapan
  2. Penggunaan istilah sihir dalam alam Melayu pada kebiasaannya merujuk kepada ilmu hitam

Ibnu Khaldun
 
Menurut Ibnu Khaldun dalam buku Muqaddimah menjelaskan sihir seperti berikut:
  • Ilmu sihir dan tilik adalah satu ilmu tentang persediaan jiwa manusia untuk mempengaruhi alam kebendaan sama ada tanpa bantuan atau dengan bantuan dari langit. 
  • Yang pertama adalah sihir dan yang kedua adalah tilik. Oleh kerana ilmu-ilmu ini ditolak di sisi syariat kerana berbahaya, dan kerana di antara syarat-syaratnya ialah berpaling daripada Allah, maka kitab-kitab tentangnya telah lenyap di kalangan manusia kecuali yang terdapat dalam kitab-kitab bangsa-bangsa purba termasuk yang wujud sebelum Nabi Musa AS seperti bangsa Qibti dan Kaldani.
Jika beragama Islam mereka tidak akan menggunakan sihir ke atas makhluk lain. Hanya pentaksub leluhur جين biadap tidak beradab sahaja sanggup menggunakan sihir sesama makhluk. 


KISAH SIHIR DALAM QURAN
  1. Dalam Quran terdapat kisah dua malaikat Harut dan Marut (Surah Al-Baqarah, ayat 102), yang turun untuk menentang tukang-tukang sihir yang jahat pada zaman tersebut. 
    • Antara sihir yang diajar oleh Harut dan Marut kepada manusia adalah sihir yang boleh memisahkan antara suami dan isteri. 
    • Tujuan kedua-dua malaikat ini adalah untuk menunjukkan betapa sihir itu menuju ke jalan kekufuran. 
    • Sihir memisahkan suami dan isteri telah diajarkan di negeri Babil sebagaimana terdapat dalam beberapa mentera lama yang tertulis dalam bahasa Sumari, iaitu bahasa kuno yang wujud beberapa abad sebelum masihi.
  2. Setiap Nabi dikurniakan mukjizat yang merupakan lumrah di kalangan umatnya pada masa itu. Nabi Musa AS dikurniakan mukjizat untuk menentang tukang-tukang sihir yang bekerja untuk Firaun semasa zaman baginda, yang pada masa itu adalah pemimpin dan ketua-ketua kaum, sebagaimana dikisahkan dalam Surah Taha, ayat 63-69.
  3. Kisah mengenai takhta Ratu Balqis semasa zaman Nabi Sulaiman yang dapat dipindahkan menggunakan sihir dengan sekelip mata oleh sejenis jin seperti yang diceritakan dalam Surah An-Naml, ayat 38-42.
  4. Rujukan mengenai sihir juga amat jelas dalam Surah Al-Falaq yang diturunkan setelah Nabi disihir oleh seorang Yahudi Arab.


INFO AM : MAKHLUK HALUS

  1. Makhluk Halus merujuk kepada makhluk yang tidak dapat dijangkau oleh pancaindera manusia. 
  2. Makhluk halus juga sejenis makhluk yang tidak mempunyai jasad sebagaimana manusia. 
  3. Makhluk halus diyakini wujud oleh kebanyakan masyarakat di dunia, lebih-lebih lagi dalam kalangan masyarakat primitif. 
  4. Kewujudan makhluk halus boleh dikesan dalam cerita-cerita dongengkitab agama, dan cerita-cerita lisan. Meskipun demikian, sesetengah pihak mengklasifikasikan jin dan syaitan (ابليس) ke dalam kelompok makhluk halus juga.
  5. Terdapat kepercayaan bahawa membakar kemiyan bersama sejenis getah yang diambil daripada pokok Morhabshi mampu menjauhkan atau menghindari makhlus halus.
  6. Dalam masyarakat Melayu-Islam, bacaan ayat-ayat suci al Quran merupakan cara terbaik bagi menghindari makhluk halus ini.

ILMU HITAM

Dalam budaya orang Melayu, ilmu hitam merujuk kepada ilmu ghaib yang digunakan bagi menjatuhkan orang lain bagi kepentingan diri sendiri. Ilmu hitam merangkumi yang diamalkan ada berkait rapat dengan jin atau makhluk halus.

Mengikut ulama, pengamalan ilmu yang tidak berlandaskan yang Maha Esa boleh membawa kepada syirik. Ini bererti sebarang bentuk sihir adalah dilarang muthlak.



SIHIR JENIS PUKAU
  1. Air ruqyah, minyak kasturi kijang putih/minyak aura, minyak pengasih, minyak pelaris, minyak senyonyong, minyak dagu, keris datok kijang putih sudah dijampi selain ayat quran itulah sihir pukau.
  2. Apa sahaja keris dan senjata guna nama pahlawan nusantara digunakan untuk tujuan keselamatan adalah berkhodam (j*n @ ibl*s).
  3. Peralatan mandian bomoh khurafat semua yang dijampi itu guna ilmu sihir. 
  4. Pengasih, pelaris, aura, seri, hipnosis itulah pukau. Pukau itulah sihir. 
  5. Pelalau dan banyak lagi jenis pukau ni. Saya hanya nyatakan yang pernah saya disihir sahaja.
Fahmy adam ejen gerakan missionary kristian, Amir Shahmi Md. Ali bomoh sihir, Tengku Asmadi ejen gerakan missionary kristian, ADAB, AKIDAH, BUKAN ILMU TIN KOSONG, bila adab barai tidak mustahil akidah rakai, adab tiada murtadlah mereka, ciri-ciri gila isim, pengkhianat agama, bangsa dan negara



Islam, taksub buat apa kepada itu semua? Hidup ini taat Allah SWT kah taat, taksub bertumangkan (bergantung hidup) kepada makhluk-makhluk Allah SWT termasuk leluhur جين? Taksub adalah antara dosa besar syirik menduakan Allah. 


JENIS RAWATAN MILITAN

Ada diantara bomoh ilmu hitam psikik scammer penunggang agama kumpulan pendakyah ajaran sesat gila isim menyamar perawat Islam menggunakan rawatan kaedah militan. Antara jenis rawatan militan, 
    • Rendam dalam kolam air yang ditaksubkan sebagai air zamzam.
    • Kurung dalam cell umpama banduan tidak dibenarkan berjumpa sesiapa selama tempoh tertentu.
    • Semua jenis rawatan berbentuk penderaan fizikal dan mental.
    • Kepit kaki dengan ranting kayu.
    • Cucuk dengan jarum.
    • Ketuk kepala, muka, badan, kaki dengan ranting kayu kononnya untuk bunuh j*n set*n, sehingga bengkak satu badan. Sudah macam syiah nak buang dosa tebus kesalahan, pukul dan cederakan jasad masing-masing. Bomoh sesat ini dinobatkan sebagai pakar tasawwuf JAKIM dan penyebar thoriqat. Ramai taksubkan beliau atas kebolehannya kononnya semua orang berj*n. Padahalnya rawatannya sendiri sudah terpesong dari landasan Islam ruqyah syar'iyyah.
    • Pelatihnya pun aurat tidak tutup dengan sempurna nampak jambulnya. Dari awal lagi aurat yang hadir langsung tidak dijaga.
    • Paling gila isim, wanita period disuruh ikut kuat-kuat si pelatih ilmu tin kosong baca ayat al-quran yang dia sendiri bacaan pun tunggang-langgang tidak bertajwid. 

LAGI CONTOH PENGKHIANAT

Lagi contoh pengkhianat agama, bangsa dan negara yang BIADAP, you tuber tiktoker terkenal sanggup dibayar untuk MENIPU demi meraih sokongan undi dari follower.
    • Dia dibayar. bkn free2. tik tokers kan. dia ada ckp dlm group tele admin ada org ** suruh buat kerja sikit. kalau free mn nak. tik tok je kerja yg dia ada". Saya terima aduan ini dari bekas adminnya pada 25/11/2022 jam 9:17 pagi.
    • Suami saya larang masuk campur urusan ini. Jadi saya hanya mampu kongsikan melalui Blog dan laman-laman sosial saya sahaja. Selebihnya fikirkanlah sendiri. 
    • Apa pun, pada saya setiap pemimpin adalah taqdir Allah SWT. Semua ada kebaikannya tersendiri. Moga Malaysia aman makmur dalam kepimpinan yang menjaga kemaslahatan rakyat. Aamiin Yaa Robbal'Aalamiin.
Firman Allah SWT,

قُلِ اللّٰهُمَّ مٰلِكَ الْمُلْكِ تُؤْتِى الْمُلْكَ مَنْ تَشَاۤءُ وَتَنْزِعُ الْمُلْكَ مِمَّنْ تَشَاۤءُۖ وَتُعِزُّ مَنْ تَشَاۤءُ وَتُذِلُّ مَنْ تَشَاۤءُ ۗ بِيَدِكَ الْخَيْرُ ۗ اِنَّكَ عَلٰى كُلِّ شَيْءٍ قَدِيْرٌ

Terjemahan
Katakanlah (Muhammad), “Wahai Tuhan pemilik kekuasaan, Engkau berikan kekuasaan kepada siapa pun yang Engkau kehendaki, dan Engkau cabut kekuasaan dari siapa pun yang Engkau kehendaki. Engkau muliakan siapa pun yang Engkau kehendaki dan Engkau hinakan siapa pun yang Engkau kehendaki. Di tangan Engkaulah segala kebajikan. Sungguh, Engkau Mahakuasa atas segala sesuatu". Al-'Imran ayat 26.


Firman Allah SWT,
 وَلِلَّهِ مُلْكُ ٱلسَّمَٰوَٰتِ وَٱلْأَرْضِ ۗ وَٱللَّهُ عَلَىٰ كُلِّ شَىْءٍ قَدِيرٌ 
Bermaksud, 
Kepunyaan Allah-lah kerajaan langit dan bumi, dan Allah Maha Perkasa atas segala sesuatu". Ali 'Imran ayat 189. 

TIK TOK KENA MCMC SIASAT? 

ADAB, AKIDAH, BUKAN ILMU TIN KOSONG, bila adab barai tidak mustahil akidah rakai, adab tiada murtadlah mereka, ciri-ciri gila isim, pengkhianat agama, bangsa dan negara


Ha eloklah tu. Bagus. Banyak sangat scammer dan fitnah ada di tiktok sudah lama saya perasan. Guru bisnes ada, Psikopat bomoh ilmu hitam menyamar perawat Islam di tiktok menyamar perempuan pun ada. Kurang ajar dia dan lainnya dakyah saya amalan sesat, scam duit, scam akidah saya, sihir pukau hingga saya hampir mati nyaris hilang nyawa , keliru jadinya. Dan mereka fitnah saya semuanya bermula dari percaya, bermula dari mereka aim saya di facebook ini juga. Mereka turun ganggu saya di tiktok pula. Ish memang ramailah scammer dan penabur fitnah di laman sosial. Bukan di tiktok sahaja tau. 

Fitnah dimulakan oleh sipendengki. Disebarkan oleh sijahil. Dipercayai oleh sidungu. Disemak dahulu oleh sibijak. 

ADAB, AKIDAH, BUKAN ILMU TIN KOSONG, bila adab barai tidak mustahil akidah rakai, adab tiada murtadlah mereka, ciri-ciri gila isim, pengkhianat agama, bangsa dan negara


Semua makhluk gila isim di dalam artikel blog ini penjenayah cyberbully body shaming saya. Suami saya cakap, kalau kes artis kes Sajat cepatlah mereka ambil tindakan. Kes saya, lembap sungguh mereka ambil tindakan. Person incharge tidak pandai buat kerja. Orang baru belaka. Yang di cawangan cekap. Yang di hq lembap. Penjenayah pendakyah ajaran sesat Gerakan New Age dan Gerakan Missionary Kristian gila isim ni saling berkaitan. Saya lambat siapkan laporan kepada Jabatan Agama Islam. Baru tahu proses prosuder. Lepas satu, satu. Ibarat keluar mulut buaya, masuk mulut naga. Begitulah ibarat kisahnya. Mereka ingat saya akan diam? Saya akan terus menulis sebarkan. Alhamdulillah ada suami dan anak-anak faham. Nama pena Puteri Nur Cahaya @ Cikgu ieta tidak jatuh dek fitnah, tidak tumbang dek tohmah.


Dah tua pun bodoh!" Kata artis Ibrahim Pendek dalam filem Tuan Badul. Bukan yang tua sahaja bodoh. Yang muda pun bodoh juga bila terlampau taksubkan leluhur j*n. Sanggup khianat munafiq jadi play victim berbohong seumur hidup. 

Begitulah tamsilannya bomoh-bomoh ilmu hitam menyamar perawat Islam dalam puak kumpulan ajaran sesat penjenayah cyberbully body shaming fitnah akidah, minda dan jiwa saya akibat tidak beradab, akidah mereka tidak terjaga seperti kata Imam Al-Ghazali. Tahun ini baru faham semuanya. Maka cerita lainlah pula saya kongsikan kepada semua


KESIMPULAN
  1. Gila isim ni sejenis sakit jiwa yang merbahaya. Bahayanya gila isim, individu ramai follower, guru silat bomoh ilmu hitam psikik scammer penunggang agama kumpulan pendakyah ajaran sesat gila isim akhir zaman teori konspirasi pelampau, sanggup menyamar perawat Islam, sanggup menyamar sebagai lain jantina dan sanggup buat apa sahaja walaupun menjadi pengkhianat agama, bangsa dan negara.
  2. Kita ini beragama Islam, lebih baik ambil tahu bagaimana mendapatkan redho Allah SWT terhadap kita makhlukNYA bukan sibuk ambil tahu tahu perkara lain selain Allah SWT seperti pada tahun 2020 saya hendak tahu punca saya sakit kronik slipped disc dan punca Almarhum Abah saya sakit. Akhirnya dari asal minat mendalam tentang ilmu marketing, saya terjebak dengan individu follower ramai guru silat bomoh ilmu hitam psikik scammer penunggang agama kumpulan pendakyah ajaran sesat gila isim akhir zaman teori konspirasi pelampau menyamar perawat Islam. 
  3. Memang golongan individu follower ramai guru silat bomoh ilmu hitam psikik scammer penunggang agama kumpulan pendakyah ajaran sesat gila isim akhir zaman teori konspirasi pelampau menyamar perawat Islam dari dahulu lagi serupa dengan j*n sikap mereka sibuk ambil tahu dan mencuri tahu perkara alam sebelah sana hingga gila isim semuanya.
  4. Sanggup golongan individu follower ramai guru silat bomoh ilmu hitam psikik scammer penunggang agama kumpulan pendakyah ajaran sesat gila isim akhir zaman teori konspirasi pelampau menyamar perawat Islam ini menjadi pengkhianat agama, bangsa dan negara. 
  5. Sanggup golongan individu follower ramai guru silat bomoh ilmu hitam psikik scammer penunggang agama kumpulan pendakyah ajaran sesat gila isim akhir zaman teori konspirasi pelampau menyamar perawat Islam ini sihir (pukau atau hipnosis) jadikan saya perantara mereka berkomunikasi dengan yang ditaksubkan leluhur (j*n), hingga saya terperangkap di alam separanormal tiga (3) tahun lamanya menjadi keliru terima khabar dan berita dari alam sebelah sana. Merata saya mencari jawaban rupanya saya silap orang bertanya soalan kepada gang mereka juga.
  6. Akhirnya golongan guru silat bomoh ilmu hitam psikik scammer penunggang agama kumpulan pendakyah ajaran sesat gila isim akhir zaman teori konspirasi pelampau menyamar perawat Islam ini sanggup menjadi munafiq tuduh, tohmah, fitnah, manipulasi perbualan tebuk sana sini sikit diolahkan seperti saya mengaku yang bukan-bukan tidak masuk akal seorang Islam. Mereka jenayah cyberbully body shaming akidah, minda, jiwa, keturunan dan niqab saya.
  7. Alhamdulillah, selepas itu, atas saranan suami saya bermula bulan tiga (3) tahun 2022 ini saya disarankan tangguhkan perniagaan dan hentikan semua coaching, seminar, kursus, kelas online berkaitan Social Media untuk fokus urusan hantar ambil anak-anak bersekolah dan beliau bekerja sahaja.
  8. Alhamdulillah, elok sangatlah. Kebetulan facebook saya dihack berkali-kali. Hasil fitnah, saya hilang banyak perkara. Termasuk followers tegar saya semuanya termakan hasutan. Tetapi Allah SWT telah gantikan banyak lagi perkara di luar jangkaan saya. Untuk apalah ramai followers tetapi tidak membina pengukuhan akidah saya? 
  9. Saya tidak rebah dek tohmah tidak jatuh angkara fitnah! Alhamdulillah. 9/10/2022 terjebak yang terakhir. Terbongkar psikopat bomoh ilmu hitam ni juga golongan individu follower ramai guru silat bomoh ilmu hitam psikik scammer penunggang agama kumpulan pendakyah ajaran sesat gila isim akhir zaman teori konspirasi pelampau menyamar perawat Islam munafiq menipu saya, jadikan saya perantara dia berkomunikasi dengan leluhur (j*n) dan cuba mendakyah saya ajaran amalan kerohanian kebatinan sesat. Diputuskan perguruan selepas saya tegur bab adab, semua ilmunya saya buang terus. Bukan orang lain pun, bapa saudara suami saya juga. Hampeh!
  10. Sebelum ini saya jahil dan naif tidak tahu langsung itu semua berkaitan alam sebelah sana. Saya hanya tahu syirik tu menduakan Allah sahaja. 13/11/2022 baru saya faham rupanya dari tahun 2000 lagi saya telah disihir (pukau/hipnosis) oleh guru kompang juga guru silat gayung bomoh ilmu hitam psikik scammer penunggang agama kumpulan pendakyah ajaran sesat gila isim menyamar perawat Islam taksubkan leluhur (j*n), kayangan dan keris. Bukan orang lain, abang ipar suami saya juga. Hampeh!
  11. Alhamdulillah. Hasil pengalaman saya terjebak dengan golongan individu ramai follower guru silat bomoh ilmu hitam psikik scammer penunggang agama kumpulan pendakyah ajaran sesat gila isim akhir zaman teori konspirasi pelampau menyamar perawat Islam  hingga difitnah itulah, akhirnya saya sendiri tahu asal-usul keturunan saya dari mulut emak dan bapa saudara kandung saya sendiri
  12. Adatlah ada orang tak suka dan ada orang suka kita. Orang suka Alhamdulillah. Tidak suka biarlah. Sebab kita takkan berjaya memenuhi kehendak sesiapa. Menulis untuk kepuasan diri dan membela diri sendiri sebenarnya. Ini artikel blog terbaru saya pentingnya adab akidah bukan sekadar ilmu tin kosong.

Semoga kita semua berADAB AKIDAH BUKAN ILMU TIN KOSONG.


NAMA PENA
Penulis berpengalaman social media coach. ANTI scammer, anti provokasi, ajaran sesat dulu, kini dan selama-lamanya.

PENJENAYAH CYBERBULLY BODY SHAMING AKIDAH SAYA









No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi berkunjung ke blog beta nama pena Puteri Nur Cahaya @ Cikgu ieta, Suri rumah sepenuh masa, Penulis Lifestyle Blogger, Content Creator berpengalaman Social Media Marketing Coach dan Speaker Digital Marketing. Mantan Guru Jabatan Agama Islam Negeri Selangor (JAIS) meletakkan jawatan untuk fokus perniagaan, mantan Pegawai Perkhidmatan Pendidikan Jabatan Agama Islam Wilayah Persekutuan (JAWI). Meletakkan jawatan sebab kronik slipped disc L4 L5.

Alhamdulillah kronik slipped disc sembuh pada 24/9/2023 tanpa suntikan steroid atau apa pun ubat selepas putuskan terus soal-jawab dengan ustaz rupanya bomoh, mantan guru silat mengaku pernah 23 tahun sesat dan ada saka, mendakyah beta ajaran sesat.

Sila komen untuk beta singgah ke laman sosial anda pula. Hanya komen berkaitan artikel sahaja disiarkan. Harap maklum.

Ada pendapat atau kisah ingin dikongsikan? Sila e-mail kepada kisahcikguieta@gmail.com .

Featured Post

GURU LATIH SILAT SENI GAYUNG FATANI PUTRAJAYA GILA ISIM COACHING TERGEMPAR TERAKHIR CLIENT DURHAKA TAKSUB GURU LATIH SILAT SENI GAYUNG FATANI

GURU LATIH SILAT SENI GAYUNG FATANI PUTRAJAYA KURANG AJAR, GILA ISIM, SAKIT JIWA, BERMASALAH MENTAL.   [ FB Post : 6/7/2020 . Kemaskini ke b...