AKU MUSYKIL DGN POLITIK DUNIA NI....AMPUNKAN AKU YA ALLAH...

Lagu ni sedap didengar, ingatkan apa tapi...rupa2nya....korang dgrlah sendiri ya


http://www.youtube.com/watch?v=q1j_ps_47M8&feature=player_embedded

1) Aku mmg xminat politik tp.... apa yg aku dh terbaca di pagi hari ini, membuatkan aku terkedu&apa yg aku dengar slm ini telah terjawab melalui pembacaan tanpa sengaja di blog ini. Adakah ini suratan/kebetulan????Patutlah ramai org marah sgt dgn mereka itu. Astaghfirullahal'azim...Andai penulis blog ini berbohong, aku mohon agar aku diampunkan kerana terbaca blog ini. Andainya ia benar, bukalah mata,bukalah minda. Kembalilah kepada kebenaran wahai semua.... Demi bangsa& tanahair kita. Mahukah kita merempat dibumi kita sendiri hanya dek tgn2 durjana yg membunuh dari sekecil2 hingga sebesar2 kes jadi tertutup dek kerana kuasa? Renung2kanlah...Aku merayu....

http://kingofgoblok.blogspot.com/2012/01/misteri-kehilangan-wang-52-bilion-bmf_25.html?spref=fb



    • Ieta Mat Sa'ad
      Tapi.............. bila terbaca ayat2 ini di dlm blog http://kingofgoblok.blogspot.com/2012/01/misteri-kehilangan-wang-52-bilion-bmf_25.html?spref=fb.... aku terkesima sebentar. Adakah ini kenyataan/kebetulan/pembohongan semata2??? 


      “Apabila perempuan Cina itu melihat saya mengeluarkan sepucuk pistol, dia merayu supaya dilepaskannya kerana dia sedang mengandung. Azilah (pegawai pemerintah kepada Sirul) menarik perempuan itu dan [menghumbannya] ke atas tanah. Saya segera menembak pada bahagian kiri mukanya. Kemudian Azilah menanggalkan pakaian perempuan itu dan memasukkan pakaian yang ditanggal itu ke dalam sebuah plastik hitam. Azilah mendapati tangan perempuan itu masih bergerak. Dia memerintahkan saya untuk menembak sekali lagi, dan saya melakukannya”, ujar Sirul. Ini adalah merupakan pengesahan yang pertama identiti pembunuh Altantuya. ” Kemudian kami mengusung mayatnya ke dalam hutan, Azilah membalut bahan letupan di sekeliling kaki, abdomen dan kepala perempuan itu dan kemudian kami meletupkannya.”

      ~ demikianlah statment 2 org pegawai khas Najib yg tidak langsung mengenali An-Tantuya dan cuma patuh arahan bosnya sahaja."


      Ayat2 di atas ada dlm blog yg berline n berwarna purple.





      2) "dlm PAS ada parasit" kata Dr. Hassan Ali. Sbnrnya golongan mcmtu,d mn2 pun ada. Lbih2 lg bila ada sikap gila kuasa,hasad dgki&tamak haloba. Asam garam dunia...Mn2,sm je... Sbb tu I xminat politik... Maaflh ya wahai org2 politik... [via Celcom SMS]
    • · ·

      Ieta Mat Sa'ad Dah faham..... http://kingofgoblok.blogspot.com/2012/01/memorandum-untuk-hasan-ali.html So, lepas ni, lebih baik diam dari berkata2 kalau xfaham apa2 (peringatan utk aku)


      22 minutes ago · · 


3 comments:

  1. Malas nak fikir bab politik sebenarnya...tapi apa yg aku terbaca dlm blog di atas ttg
    Misteri kehilangan wang 52 bilion ~ BMF Scandal Part 3 : tu macam menjawab kemusykilan aku 9 tahun yg lalu

    ReplyDelete
  2. Sbnrnya xnak tau ttg politik tp...bila motivator hebat ni dpecat, aku jadi musykil kenapa? aku mmg ketinggalan ttg politik ni. Apa perkara2 menyalahi dan merugikan kepentingan Parti yg telah DHA buat? Aku xfhm le.... Pelik sungguh dunia politik yg ntah hape2 ntah ni kan? Apa pendapat korang? Maaf la...aku mmg buta politik....

    ReplyDelete
  3. Ni aku jumpa dlm blog tu jugak ttg pemecatan DHA

    Chempaka Ratna Sari · Top Commenter · Works at Sun Ace Kakoh
    settled suda! hurmm lepas ni tak tau apa pulak UMNO punya "provoke" supaya ramai lagi yang kena pecat dan sure orang akan anggap PR tu tak betul..
    Reply · Like · January 8 at 12:09am

    ReplyDelete

Terima kasih sudi berkunjung ke blog beta nama pena Puteri Nur Cahaya @ Cikgu ieta, Suri rumah sepenuh masa, Penulis Lifestyle Blogger, Content Creator berpengalaman Social Media Marketing Coach dan Speaker Digital Marketing. Mantan Guru Jabatan Agama Islam Negeri Selangor (JAIS) meletakkan jawatan untuk fokus perniagaan, mantan Pegawai Perkhidmatan Pendidikan Jabatan Agama Islam Wilayah Persekutuan (JAWI). Meletakkan jawatan sebab kronik slipped disc L4 L5
Lambat beta tahu mereka tu siapa dan leluhur tu adalah jin. 3/8/2021 beta dapat tahu dari emak saudara beta, datuk, nenek moyang beta Raja Bugis, Raja Arab Banjar keturunan Rasulullah SAW. 22/9/2023 dapat salasilah moyang Raja Majapahit, 23/9/2023 terjumpa rajah salasilah moyang Raja Majapahit.

Alhamdulillah kronik slipped disc sembuh pada 24/9/2023 tanpa suntikan steroid atau apa pun ubat selepas putuskan terus soal-jawab dengan ustaz bomoh, mantan guru silat sesat berkhadam saka, mendakyah beta ajaran sesat. Sebab itu beta suka ulang beta darah Raja Bugis, Raja Arab Banjar, Raja Majapahit KETURUNAN Rasulullah SAW. Bahagia sudah tahu kenal diri sendiri.

WAJIB semua orang tahu, beta anti scammer, semua ajaran amalan sesat (sihir, syirik dan khurafat) iaitu ilmu karuuhun.

Sila komen untuk beta singgah ke laman sosial anda pula. Hanya komen berkaitan artikel sahaja disiarkan. Harap maklum.

Ada pendapat atau kisah ingin dikongsikan? Sila e-mail kepada kisahcikguieta@gmail.com .

Featured Post

SEJARAH KETURUNAN BUKAN UNTUK DIBANGGA-BANGGAKAN

SEJARAH KETURUNAN BUKAN UNTUK DIBANGGA-BANGGAKAN  [ Sambungan dari SINI ] Bukan boleh bawa ke mati pun keturunan yang ada. Jadi usah banggal...