BOSAN BERBLOGGING

As salam. Sebenarnya saya sudah mula rasa bosan berblogging.

Bosan berblogging kerana rasa tak punya cukup masa untuk update blog dan sesekali malas berkunjung dalam hati untuk update blog. Kerja hakiki saya memerlukan saya meninggalkan urusan berblogging. Asyik luah perasaan je kan sekarang ni? Takde pun perkara maklumat yang saya sampaikan kan? Nak cerita hal peribadi? Tak elok...


Saya jadi begini kerana dapat bisnes direct. Semuanya memerlukan komitmen yang jitu, semangat yang kental. Masa dan fikiran yang tenang untuk meneruskan urusan berblogging.

LUAHAN RASA, PENGALAMAN BLOGGING, NTAH HAPE2 NTAH..., berblogging bukan kerana wang, buat duit dengan blog, http://ieta-myblog.blogspot.com/2013/11/bosan-berblogging.html

Bosan berblogging kerana nak siapkan kerja-kerja yang hakiki. Nak siapkan iklan-iklan yang memerlukan masa kerja pada lewat malam. Masa tu baru senang nak siapkan kerja sebab anak-anak dah tidur. Sebab tujuan saya berblogging bukan kerana wang. Jadi saya hanya buat sambil-sambilan... Ya, saya dah mula rasa bosan untuk berblogging. Apa yang anda lakukan jika anda telah mula hilang rasa dan minat untuk berblogging?

Nota : Maaf, sedang handle program Kem Rakan Al-Quran selama 3 minggu, tak sempat berblogging sehingga 6/12/2013

14 comments:

  1. Punya pengalaman yang hampir sama. Kuatkanlah semangat melihat apa yang perlu didahulukan dalam kehidupan ini. Jangan nanti yang dikejar tak dapat, yang dikendong berciciran.

    ReplyDelete
  2. akak cik akak pun bosan gak dah...huhu...
    tak tahu kenapa...dah macam tak jiwa pula kak....

    ReplyDelete
  3. komitmen kerja saya pun sama memerlukan saya jauh dr blog. dan ketandusan idea dah tentu lg2 bila melalui saat2 sukar. saya faham kak..... susah nak kata,
    saya bosan berblog bila banyak benda pasal blog saya xtau, xreti dan mula lah nak give up.. hohoho,

    ReplyDelete
  4. kalau x post entry sendiri.. merayap org lain punye entry..hilang la bosan tu

    ReplyDelete
  5. kalau saya dah bosan berblogging , saya mengedit blog .. huh ! memang best , selagi tak dapat tu , selagi tu la on computer ni ..

    ReplyDelete
  6. Kalau bosan saya cuti dari menulis blog. Saya akan tulis kat blog orang lain

    ReplyDelete
  7. kalau bosan,, saya ingat kembali saat dia masih menggembirakan dan kenapa,, :)

    ReplyDelete
  8. cuba bertahan....sebab berblogging perlukan masa.
    Kalau tak der masa ..mahu tak mahu terpaksa postkan entri dari sumber-sumber seperti dari akhbar online....janji ada post..darilangsung tak buat anda mungkin akan abaikannya

    ReplyDelete
  9. Hidup manusia memang akan wujud rasa bosan. Kalau kerja pun bosan jugak.

    ReplyDelete
  10. normal kalau bosan. hoho.

    ReplyDelete
  11. kunjungan oerdana, salam persahabatan

    ReplyDelete
  12. Relax leta..at once semua orang akan face problem hilang mood nikan..then bila dah ok..mood tu akan datang kembali...

    ReplyDelete
  13. Mmg kdg2 bila pnat dan byk keje akn tmbul rasa tu.. Tpi kna relax dan istighfar aj elh pnenangnya...

    ReplyDelete
  14. saya pernah bosan berblogging...tapi bila blog dapat menjana duit dan meningkatkan income..jadi seronok...usaha jadikan blog lebih menarik dan mesra seo...pasti menarik...

    ReplyDelete

Terima kasih sudi berkunjung ke blog beta nama pena Puteri Nur Cahaya @ Cikgu ieta, Suri rumah sepenuh masa, Penulis Lifestyle Blogger, Content Creator berpengalaman Social Media Marketing Coach dan Speaker Digital Marketing. Mantan Guru Jabatan Agama Islam Negeri Selangor (JAIS) meletakkan jawatan untuk fokus perniagaan, mantan Pegawai Perkhidmatan Pendidikan Jabatan Agama Islam Wilayah Persekutuan (JAWI). Meletakkan jawatan sebab kronik slipped disc L4 L5
Lambat beta tahu mereka tu siapa dan leluhur tu adalah jin. 3/8/2021 beta dapat tahu dari emak saudara beta, datuk, nenek moyang beta Raja Bugis, Raja Arab Banjar keturunan Rasulullah SAW. 22/9/2023 dapat salasilah moyang Raja Majapahit, 23/9/2023 terjumpa rajah salasilah moyang Raja Majapahit.

Alhamdulillah kronik slipped disc sembuh pada 24/9/2023 tanpa suntikan steroid atau apa pun ubat selepas putuskan terus soal-jawab dengan ustaz bomoh, mantan guru silat sesat berkhadam saka, mendakyah beta ajaran sesat. Sebab itu beta suka ulang beta darah Raja Bugis, Raja Arab Banjar, Raja Majapahit KETURUNAN Rasulullah SAW. Bahagia sudah tahu kenal diri sendiri.

WAJIB semua orang tahu, beta anti scammer, semua ajaran amalan sesat (sihir, syirik dan khurafat) iaitu ilmu karuuhun.

Sila komen untuk beta singgah ke laman sosial anda pula. Hanya komen berkaitan artikel sahaja disiarkan. Harap maklum.

Ada pendapat atau kisah ingin dikongsikan? Sila e-mail kepada kisahcikguieta@gmail.com .

Featured Post

SEJARAH KETURUNAN BUKAN UNTUK DIBANGGA-BANGGAKAN

SEJARAH KETURUNAN BUKAN UNTUK DIBANGGA-BANGGAKAN  [ Sambungan dari SINI ] Bukan boleh bawa ke mati pun keturunan yang ada. Jadi usah banggal...