BUKAN PERAWAT TAPI SAKSI HIDUP SCAMMER & KEZALIMAN : JAWI, JMB, ahli komuniti residensi, kumpulan ajaran sesat pelampau kalangan guru dan ahli silat, motivator, konsultan, coach self help sebenarnya perawat, dukun ilmu hitam ahli sihir peritual tradisional & moden berprofession tinggi, mengaku jin leluhur sebagai moyang, menunggang agama, nasab keturunan sejarah Raja-Raja Melayu Nusantara. HOBI : Kongsi mutiara kata, tips kesihatan, fakta aqidah dan sejarah.
Showing posts with label LUAHAN RASA. Show all posts
Showing posts with label LUAHAN RASA. Show all posts
07 January 2015
28 May 2014
IBU KENAPA TAK KERJA KAT RUMAH?
Ada satu hari tu, sebelum tidur anak saya yang ke tiga bertanya "Ibu, ibu kata nak kerja kat rumah. "Ibu kenapa tak kerja kat rumah?"" Hurm... puas gak saya memikir apalah jawapan nak ku beritahu dia ya? Nak tahu apa yang saya jawab?
10 December 2013
Aku cuma insan biasa
"Aku cuma insan biasa"
Sudah puas ku komen
Sudah puas ku like
Sudah puas ku jelajah
Namun tiada apa yang ku dapat
Tiada apa yang bermanfaat
Hanya sekadar melekakan aku
Sudah puas ku jelajah
Namun tiada apa yang ku dapat
Tiada apa yang bermanfaat
Hanya sekadar melekakan aku
17 November 2013
09 June 2013
SAYA SANGAT-SANGAT SUKA HATI
As salam.
Hai neighbours.... Hari ni saya sangat-sangat suka hati tau... Sebab....
23 May 2013
IKLAN DARI SYARIKAT PENGIKLANAN
As salam.
17 May 2013
CINTA YANG MEMBUNUH
Malam ini...
Aku sedih sekali
Bila ku cari-cari
Untuk assignmentku Ahad ini
Ku temui video di bawah ini...
30 April 2013
28 April 2013
MASA ITU EMAS!
Assalamualaikum.
MASA ITU EMAS! Salah rupanya. Masa itu sebenarnya NYAWA.
Dah pagi rupanya... Semalam, seharian kelam kabut dengan pelbagai perkara. Pagi, bizi dengan baby dan layan anak-anak makan seperti biasa. Suami bizi membasuh pakaian di washing machine. Saya, kalut dengan baby, seterusnya kelam kabut bersegera ke bengkel kereta untuk baiki semula aircond yang masih tidak berfungsi selepas dibaiki hari Jumaat lalu.
08 April 2013
BLOG IBU, MAKIN LAMA MAKIN TAK CANTIK
اَلسَّلاَÙ…ُ عَÙ„َÙŠْÙƒُÙ…ْ ÙˆَرَØْÙ…َØ©ُ
اللهِ ÙˆَبَرَÙƒَاتُÙ‡ْ
"Blog ibu, makin lama makin tak cantik" huhu... nak tergelak pun ada, nak nangis pun ada bila anak saya yang sulung cakap macamtu. Masih lagi menachap blog, tak tau dah camana nak centerkan header blog.
26 March 2013
KAN DAH TAK CUKUP MASA...
As salam.
Nak merapu merapan jap boleh?
Tak boleh pun, nak juga...
Ini blog, ieta yang punya... kan...
Tak boleh pun, nak juga...
Ini blog, ieta yang punya... kan...
Dua subjek telah selesai peperiksaannya...
Tinggal lagi dua subjek
Pagi tadi peperiksaan di Bangunan UTMSpace, Jalan Ampang
Sudahla masuk bilik yang salah.
Terkedek-kedek pula menulis borang.
Hadus... (Terukkah aku?)
Sudahla masuk bilik yang salah.
Terkedek-kedek pula menulis borang.
Hadus... (Terukkah aku?)
14 March 2013
BUKAN TIDAK MAHU MENYOKONG....
اَلسَّلاَÙ…ُ عَÙ„َÙŠْÙƒُÙ…ْ ÙˆَرَØْÙ…َØ©ُ اللّÙ‡ِ
ÙˆَبَرَÙƒَاتُÙ‡
Sejujurnya, saya sudah letih join Giveaway (GA) atau segmen yg terlalu banyak kena klik sana sini dan follow sana sini. Pengalaman saya banyak dah dalam bab GA atau segmen yang sedemikian.. Bukan apa... banyak masalah dari segi masa terbuang menunggu lebih-lebih lagi blog yang lambat loading (walaupun blog ieta pun kadangkala bermasalah yang sama, masih cuba memperbaikinya dengan membuang perkara-perkara yang tidak bersesuaian diletakkan ke dalam blog). Itu tidak termasuk menahan telinga mendengar bunyi-bunyi sound effect dari blog yang perlu diklik-klik tu lagi.
Bagi saya, GA atau segmen sedemikian ibarat meramaikan follower blog mereka sahaja secara paksaan dan bila kita follow mereka, belum tentu mereka follow kita pun.... Bukankah menjadi pengikut sesebuah blog itu hak peribadi, tanpa perlu paksaan dan tiada perasaan terpaksa? Dahulu ya, saya juga pernah mengejar follower. Kini, saya lebih kepada perbaiki mutu penulisan saya untuk santapan pembaca blog ieta. Kenapa? Kerana saya ingin berjaya seperti blogger-blogger hebat dimata dunia. Walau santai blognya, mereka telah berjaya.
Bagi saya, GA atau segmen sedemikian ibarat meramaikan follower blog mereka sahaja secara paksaan dan bila kita follow mereka, belum tentu mereka follow kita pun.... Bukankah menjadi pengikut sesebuah blog itu hak peribadi, tanpa perlu paksaan dan tiada perasaan terpaksa? Dahulu ya, saya juga pernah mengejar follower. Kini, saya lebih kepada perbaiki mutu penulisan saya untuk santapan pembaca blog ieta. Kenapa? Kerana saya ingin berjaya seperti blogger-blogger hebat dimata dunia. Walau santai blognya, mereka telah berjaya.
Rasa letih sangat dah dengan GA atau segmen sedemikian. Yang muda remaja, tidak punya TANGGUNGJAWAB yang banyak mungkin sesuai menyertai GA atau segmen sedemikian. Bagi saya, daripada join GA atau segmen sedemikian, adalah lebih baik saya perbaiki mutu dan persembahan entri yang akan saya paparkan ke dalam blog saya, lebih berbaloi... Rezqi pun masyuk... Kan?
Mohon maaf andai GA atau segmen yang ditag kepada saya, saya tidak berminat untuk menyertainya.
Bukan tidak mahu menyokong usaha blogger-blogger itu. Tapi sebab-sebab di atas menjadi punca utama saya tidak menyertai mana-mana segmen atau GA lagi. Biarlah follower saya datang dengan keikhlasan hati mereka dan keikhlasan hati juga membuatkan ramai silent reader terhadap blog ieta.
Namun, SEGMEN TAMBAH FOLLOWER DENGAN PANTAS TANPA BLOGWALKING sebegini bagus, menjimatkan masa. Bila kelapangan, boleh lah blogwalking ke blog peserta yang lain. Tahniah kepada blogger Nurul Syahirah yang anjurkan segmen begini.
Apa pendapat anda?
Apa pendapat anda?
10 March 2013
SEMALAM YANG KALUT
As salam
Semalam hari yang penuh dengan kekalutan. Kenapa? Sebabnya
1. Pagi hantar anak ke sekolah. Anak yang sulung dan nombor dua bersekolah ganti.
2. Sibuk seperti biasa setelah habis sesi berpantang anak ke lima. Sibuk melayan anak-anak makan pagi. Biasalah kan... Dah namanya Ibu... Tanggungjawab yang menyeronokkan walau kepenatan. Juga sibuk dengan baby yang dah 65 hari semalam
3. Memasak. Rasa-rasanya dah dekat setahun lebih tak masak-masak ni. Sejak alahan teruk semasa preggy anak ke lima sehingga berpantang. Ada lah masak juga, tapi tak berat. Setakat masak air dan goreng telur je... terukkan...? Nasi pun tak boleh bau. Inilah diri saya bila alahan time preggy. Redha je lah...
Masak apa hari ni?
Ala, sempoi-sempoi je... Sup tulang, gobis goreng dan telur dadar sahaja. Jadilah kan...
Kenapa masak harini? 1. Sebab dah lama naw tak masak. 2. Sebab abah datang baiki flush tandas yang dah rosak. Seronok dapat masak hari ni. Sila jangan gelakkan saya ya ^_^ Seronok sangat sebab dapat menjamu abah, anak-anak dan suami tercinta.
4. Sibuk perbaiki blog yang sekejap anda semua nampak cantik, sekejap nampak buruk.... Alhamdulillah header NORATIQAH BINTI ADIB tolong siapkan atas permintaan saya tengahari tadi. Masa tu, memang saya sangat-sangat buntu dengan header. Sambil menyambil memasak di dapur, saya buka blog, terpampang ayat 'Request header, cursor dan banner dibuka!'. Apalagi... saya yang memang sedang kebingungan nak membetulkan header yang tak cantik walau telah berkali-kali cuba diedit, tanpa berfikir panjang, terus buka facebook dan request header difanpagenya https://www.facebook.com/budak.kecik.bermonolog. Bila lihat header yang telah siap tu, rasa nak melompat kesukaan. Hehe... rasa muda seketika bila lihat header tu. Terima kasih kepada beliau. Tak perlu beri password blog pun untuk siapkan header (sebab ada blogger pernah minta password blog saya untuk edit blog saya). Just minta sahaja apa yang diinginkan. Jom ke blog http://budakkecikbermonolog.blogspot.com/ untuk berkenalan dengan beliau yang masih muda beliawanis lagi.
5. Selesai bab header... Timbul pula masalah di bawah ni... lihat yang arrow merah tu hujungnya tiada terpapar perkataan edit seperti selalu. Terlalu lebarlah pula... Puas saya godek-godek, akhirnya berjaya juga saya meletakkan header baru saya tadi. Tapi, kelebarannya tetap sedemikian adanya. huwwwaa...
6. Sekarang, saya masih lagi cuba membaiki semula blog saya yang tanpa sengaja telah terpadam bentuk sidebar melengkung yang berwarna dan border sekeliling post. Segala komen yang masuk, tak dapat telah saya paparkan buat masa ini cuma Blogwalking pun tak belum dapat lagi. Sedang edit coding yang terhilang. Sabar je la.... 4.33 tak siap lagi, sambung esok-esok pula...
Ada sesiapa yang tahu bagaimana nak kembalikan semula kepada asal masalah no. 5 di atas?
^_^ ^_^ ^_^ ^_^ ^_^ ^_^ ^_^ ^_^ ^_^ ^_^ ^_^ ^_^ ^_^ ^_^ ^_^ ^_^ ^_^ ^_^
"Adakala terlalu berkeinginan akan kesempurnaan, akan menyebabkan beberapa kerosakan"
Entri lalu <mmmmmmmmmmmm..........>
07 March 2013
MENGAPA SAYA SUKA MENJADI GURU?
As salam.
Mengapa saya suka menjadi guru?
Jawapannya ada di bawah ini
Iaitu murid yang mengamalkan ilmu yang diajarkan oleh gurunya.
Kerana saya tahu, saya kurang amalan.
Saya kurang segala-galanya.
Ilmu itulah yang menjadi bekalan saya nanti di akhirat.
Apabila murid-murid saya mengamalkannya,
itulah sebagai saham saya di SANA nanti

Credit to I Love Islam Web Blog
Ini entri ke tiga hari ini
Entri 1 => TALIBESEN
Entri 2 => BLOGGING DAN BLOGWALKING
04 March 2013
- PEREMPUAN -
-Perempuan-
Diam — dia lemah .
Lantang — nampak salah .
Mesra — dia gatal .
Pasif — dipijak-pijak .
Kahwin — ’ bila beranak? ‘ .
Tak kahwin — pasti digelak .
Berhijab — dikata kolot. jahat. menunjuk-nunjuk .
Tak tutup — lagilah heboh .
Setia — dimadu laki .
Curang — dicanang keji .
Terlalu cinta — dimain-mainkan .
Terlalu berjaga — dimarah-marahkan .
Menangis — rimas selalu .
Mata kering — dipanggil kepala batu .
Buat betul — pelbagai benda dipersoal .
Buat silap — sekampung berbual .
Tapi, UNTUNG perempuan sebab setiap kali dilemparkan kejian dan hinaan, SYURGA adalah tempatnya.. cukup menjadi SOLEHAH kerana ALLAH, dirinya sebaris dgn para bidadari dan mungkin lebih atas lagi..
....انشـــــاء الله ♥
:: SELAMAT BER'AMAL ::
Credit to Salmiah
19 February 2013
MALWARE atau HACKERS PENYEBABNYA?
اَلسَّلاَÙ…ُ عَÙ„َÙŠْÙƒُÙ…ْ ÙˆَرَØْÙ…َØ©ُ اللهِ ÙˆَبَرَÙƒَاتُÙ‡ْ
TAHUKAH ANDA? HACKERS berada di mana-mana sahaja. Laman web juga boleh dihack dengan pelbagai cara.
Ada yang hack dengan menggunakan virus seperti contoh MALWARE. Ada yang hack melalui upload software yang sudah sedia diketahui pasti ramai ingin mencuba atau menggunakannya. Ada juga yang menggunakan kaedah klik, klik. Ada juga melalui memasukkan kod tertentu ke dalam kod laman web orang lain.
Ada yang hack dengan menggunakan virus seperti contoh MALWARE. Ada yang hack melalui upload software yang sudah sedia diketahui pasti ramai ingin mencuba atau menggunakannya. Ada juga yang menggunakan kaedah klik, klik. Ada juga melalui memasukkan kod tertentu ke dalam kod laman web orang lain.
Pastikan anda tidak memberi katakunci lamanweb atau blog anda kepada sesiapapun sekalipun untuk tujuan edit mencantikkan lamanweb atau blog anda.
Memang hampeh kan hackers ni? Blogku juga tak lari dari dihack oleh hackers. Pernah masuk dalam emailku, amaran seseorang CUBA BUKA EMAILKU yang sudah pastinyalah link terus dengan blogku ini. Tu nak godamlah tu. Apa lagi kan...? Walhalnya, blog ieta ni bukanlah feymes amous macam FATIN LIYANA salah seorang blogger hebat dimataku.
Inilah yang terjadi bila aku nak komen kali pertama dalam entri Fatin Liyana.
Sebab aku dah lama jadi followers senyap dalam blog Fatin Liyana ni (dulu tak tau kaedah berblogging) maka inilah yang keluar bila aku lupa aku dah follow blog Fatin, than aku nak follow lagi sekali melalui google.
dah keluar yang ni, ingatkan tak keluar lagi
tup-tup, keluar pula lagi sekali yang ni...
Akhirnya, bila aku kembali ke blog aku semula, blog aku akan hang (apeda bahasa melayunya...) dengan lamanya.
Inilah pula yang terjadi setiap kali aku nak jengah blog NABILAMEDAN blogger yang juga hebat dimataku.
Diikuti dengan blogku terus tertutup dengan sendirinya tanpa sebarang amaran diberikan.
Dahlah tu... di group komunitiku bila ada blogger post entrinya (mungkin secara random) jadi pula macamni
Beginilah nasib blogger ieta setiap kali blogwalking ke beberapa blog sejak blog ieta kena MALWARE tempoh hari. (Fatin Liyana salah satu blog yang aku suka jengah selain blog MIALIANA).
Yang pasti, blogku bermasalah dari tarikh 22/1/2013 dengan masalah SSL CONNECTION ERROR.HTML. Diikuti dengan BLOG PROBLEM.HTML pada tarikh 27/1/2013. Seterusnya DOMAIN .MY PROBLEM pada 30/1/2013 . Terbaru ieta BLOGLIST KENA MALWARE pada 7/2/2013.
Bila kerapkali jadi begini, aku jadi fobia dan fedup rasa nak berblog walking (tapi malu nak beritahu....) Aku pun tak tahu kenapa dan mengapa jadi perkara-perkara seperti di atas tu. Aku musykillah...
Dahlah tu... di group komunitiku bila ada blogger post entrinya (mungkin secara random) jadi pula macamni
Beginilah nasib blogger ieta setiap kali blogwalking ke beberapa blog sejak blog ieta kena MALWARE tempoh hari. (Fatin Liyana salah satu blog yang aku suka jengah selain blog MIALIANA).
Yang pasti, blogku bermasalah dari tarikh 22/1/2013 dengan masalah SSL CONNECTION ERROR.HTML. Diikuti dengan BLOG PROBLEM.HTML pada tarikh 27/1/2013. Seterusnya DOMAIN .MY PROBLEM pada 30/1/2013 . Terbaru ieta BLOGLIST KENA MALWARE pada 7/2/2013.
Bila kerapkali jadi begini, aku jadi fobia dan fedup rasa nak berblog walking (tapi malu nak beritahu....) Aku pun tak tahu kenapa dan mengapa jadi perkara-perkara seperti di atas tu. Aku musykillah...
UPDATE : (Inilah contoh yang terjadi bila domain dot my merosakkan semua segmen-segmen dan GA yang sudah ku join). Ini salah satu segmen yg telah ku join. UPDATE : (Blogku berada di nombor 41)
keluarlah robot ni... UPDATE : (menyatakan, address blogku tak dijumpai. Patutlah blogku sunyi semacam je.... takde feedback langsung dari semua segmen dan GA yang dah disertai. Ini masalahnya rupanya). huwwwaaa....
18 February 2013
GADJET FOLLOWERS SUDAH HILANG!
Bertukar kembali kepada domain blogspot.com sebab domain .my dah tak berfungsi kepada blog ieta.
Banyak benda kena tukarkan kepada http://www.ieta-myblog.blogspot.com
Panjangnya...
Jadi... kenalah betulkan semula segala macam benda dalam blog ieta ni.
Leceh gak kan?
Perkara pertama yang saya perasan ialah Followers gadjet telah hilang.
Dah lama tau nak hilang tapi tak sangka pagi ni pula terus hilang...
Maka, tiada followers dahlah blog ieta...
Tapi jangan risau... ia diganti dengan Google+Followers
Yang mana, lebih cepat lagi mudah
Tak berapa pandai nak terangkan sebenarnya
Cubalah sendiri ya
Esok-esok la sambung... dah tak larat dah... tersengguk-sengguk
Jom join SEGMEN : KOMEN & CADANG BLOG ieta
Terima kasih sudi menyokong Blog ieta
Update lagi...
Godek-godek...
Ada dah la pulak gadjet followers tu...
07 February 2013
TOLONG2.... BLOGLIST KENA MALWARE
اَلسَّلاَÙ…ُ عَÙ„َÙŠْÙƒُÙ…ْ ÙˆَرَØْÙ…َØ©ُ اللهِ ÙˆَبَرَÙƒَاتُÙ‡ْ
Niat dihati nak berblogwalking petang tadi semalam selepas siapkan assignment, terhenti bila buka Bloglist di page tab dari blog saya ni jadi macam bawah ni... sedihnya... Habis punah semua bloglist yang dah saya set up untuk memudahkan saya blogwalking. Pertama kali jadi begini., hilang mood seketika tadi. Tak tahu pula bila waktunya terkena Malware ni.
Ada sesiapa yang tahu tak bagaimana nak settlekan masalah ini?
JOM JOINT SEGMEN NI...
Update :
7/2/2013 Masih berusaha mencari nama muspalestina.blogspot.com tu dan akan create semula blog bloglist yg dah tak boleh dipaparkan tu. Dahlah tu, bila nak BW ke senarai nama-nama peserta segmen2 yang dah saya joint, nak follow, keluar entah hape-hape iklan ntah, baru boleh keluar arahan follow. Big problem sungguh Malware nih. huhu...
Baru dapat BW dan follow ke peserta yang ke 20 bagi SEGMEN ni
(harap maaf bagi blog yang tersangat2 lambat loading (macam la blog akak cepat sangat loadnya kan...?), ada captcha bila nak komen dan tak jumpa shoutbox atau ruang komen saya tak follow sebab mengejar masa sambil buat assignment, betulkan blog bloglist dan jaga baby).
.my sy masih problem macam yang saya dah sebut dalam entri INI. Sekejap ok, sekejap k.o
Update : 11/2/2013 DAH BERJAYA DELETE BLOG mustrategy (muspalestina.blogspot.com) sambil edit blog & buat assignment website. Credit to Farah atas tutorialnya yang sangat mudah saya fahami :)
JOM JOINT SEGMEN NI...
Baru dapat BW dan follow ke peserta yang ke 20 bagi SEGMEN ni
(harap maaf bagi blog yang tersangat2 lambat loading (macam la blog akak cepat sangat loadnya kan...?), ada captcha bila nak komen dan tak jumpa shoutbox atau ruang komen saya tak follow sebab mengejar masa sambil buat assignment, betulkan blog bloglist dan jaga baby).
.my sy masih problem macam yang saya dah sebut dalam entri INI. Sekejap ok, sekejap k.o
Update : 11/2/2013 DAH BERJAYA DELETE BLOG mustrategy (muspalestina.blogspot.com) sambil edit blog & buat assignment website. Credit to Farah atas tutorialnya yang sangat mudah saya fahami :)
02 February 2013
TIMBANG BERAT BLOG
اَلسَّلاَÙ…ُ عَÙ„َÙŠْÙƒُÙ…ْ ÙˆَرَØْÙ…َØ©ُ اللهِ ÙˆَبَرَÙƒَاتُÙ‡ْ
Lain nak buat, lain dibuat...
Yang nak disiapkan tentang blog, ada dalam ENTRI NI
Tapi, tiba-tiba rasa nak timbang berat blog pula
Mak aih... Beratnya...
Baru 2 hari lepas timbang, berat berapa entah, tak ingat la... load time 0.58 seconds je
Hari ni dah berat balik... huhu... Mesti ada yang tak kena kat memana ni...
Ok tak header blog ni? ke ada yang tak kena?
31 January 2013
NTAHAPATITLENAKLETAKNI...
As salam...
Kerja-kerja rumah pula, melipat kain baju yang tak habis-habis lagi dilipat dan kemas rumah yang dah kemas tapi disepahkan balik oleh anak-anak malam tadi maklumla kan... anak-anak ramai... buat je la setakat termampu... Tapi bila dah baby lena lepas susu, mesti nak buka blog juga. Gila blog sudah...
Ada juga terfikir nak buat segmen. Ada ke orang nak joint segmen blogger tak fofular macam saya ni ek? hehe... Rasa macam nak tukar background blog ke warna putih pula. Apa pendapat anda?
Hari ni, entri tanpa gambar sebab MOUSE PULAK PROBLEM... Nak blogwalking pun takde mood...
Banyak juga komen untuk entri semalam yang saya tak tahu nak publishkan guna keyboard ni ha... Jadi, tak dapatlah ia dipaparkan... Susah juga guna keyboard ni sebab dah selalu guna mouse. Dulu, tahu juga la mana key untuk function tertentu tapi bila dah selalu guna mouse, memang tak tau dah guna keyboard shortcut tu. Entri ni pun tak tersusun sebab tak tahu bagaimana nak justify tulisan guna keyboard. Huhu....
Banyak juga komen untuk entri semalam yang saya tak tahu nak publishkan guna keyboard ni ha... Jadi, tak dapatlah ia dipaparkan... Susah juga guna keyboard ni sebab dah selalu guna mouse. Dulu, tahu juga la mana key untuk function tertentu tapi bila dah selalu guna mouse, memang tak tau dah guna keyboard shortcut tu. Entri ni pun tak tersusun sebab tak tahu bagaimana nak justify tulisan guna keyboard. Huhu....
O ya, domain dot my saya masih berfungsi baik macam biasa berdasarkan komen-komen yang masuk dan sedang menanti untuk dipaparkan tapi tak boleh nak dipaparkan sebab saya tak tahu guna keyboard untuk memaparkannya seperti sebab tertera di atas (berapa kali mahu ulang da...) Itu bermakna, sesiapa pun masih boleh melihat blog saya ni. Itu sudah kira bagus... Cuma masih tak boleh adalah View page selepas edit blog atau edit widget blog. Tak kisahlah, janji orang boleh belek blog saya yang tak seberapanya ni.... kan3... hehe...
Sebenarnya, malam tadi sementara baby nyenyak tidur setelah disusukan, sempat jugalah saya menulis apakah yang saya nak buat untuk hari ini. Antaranya, nak buat banner blog guna Adobe Photoshop, kotakkan entri dan sidebar, buat Nuffnangs Add tergantung, ubah warna blog dan siapkan blog bisnes.
Kerja-kerja rumah pula, melipat kain baju yang tak habis-habis lagi dilipat dan kemas rumah yang dah kemas tapi disepahkan balik oleh anak-anak malam tadi maklumla kan... anak-anak ramai... buat je la setakat termampu... Tapi bila dah baby lena lepas susu, mesti nak buka blog juga. Gila blog sudah...
Ada juga terfikir nak buat segmen. Ada ke orang nak joint segmen blogger tak fofular macam saya ni ek? hehe... Rasa macam nak tukar background blog ke warna putih pula. Apa pendapat anda?
Subscribe to:
Posts (Atom)
Featured Post
MEREKA SUDAH TIDAK BERSEMBUNYI LAGI (tarikh kongsi, 25/11/2024. Sambungan daripada perkongsian ini ). Nak sambung di sana loading berat....
-
Bagaimana cara saya update blog? Bagaimana ya? Ramai yang hairan. Hehe... Kawan-kawan hairan bila masa saya update blog? Beberapa...
-
اَلسَّلاَÙ…ُ عَÙ„َÙŠْÙƒُÙ…ْ ÙˆَرَØْÙ…َØ©ُ اللهِ ÙˆَبَرَÙƒَاتُÙ‡ْ "Kenapa jadi guru tak kerja lain?" Pertanyaan yang sudah beberapa kali ...
-
SUSAH KE JADI STUDENT PART TIME ATAU PJJ? اَلسَّلاَÙ…ُ عَÙ„َÙŠْÙƒُÙ…ْ ÙˆَرَØْÙ…َØ©ُ اللهِ ÙˆَبَرَÙƒَاتُÙ‡ْ Permintaan rakan blogger untuk say...
