TERIMA KASIH FOLLOWER

BONGKAR DEDAH AJARAN SESAT (SIHIR, SYIRIK DAN KHURAFAT) DI MALAYSIA. PANJI HITAM MILITAN.

BONGKAR DEDAH AJARAN SESAT (SIHIR, SYIRIK DAN KHURAFAT) DI MALAYSIA. PANJI HITAM MILITAN

Berasal daripada perkongsian di facebook dikemaskini pada 27/8/2024. Beta muatnaik ke dalam blog dan kongsikan pada 30/09/2024 jam 1:06 pagi ringkasan kesimpulan yang panjang. Semuanya berkait antara satu sama lain. Sambungan daripada artikel INI dan INI. Ambil masa, perlahan-lahan baca. Baca sampai habis baru faham. Bukan judge sebelum faham. Jadi seperti mereka luaran nampak sihat, beri motivasi, rawat orang, bercakap hal agama, hal Tauhid, hal Palestine haqiqatnya, mereka penjenayah siber pembunuh gila isim, sakit jiwa, bermasalah mental akibat beramal ajaran amalan sesat hingga akal lembam faham. 

Dalam menuntut ilmu dengan izin Allah SWT berlaku kesilapan belajar dengan orang-orang gila isim, sakit jiwa bermasalah mental hasil mereka sihir, hipnosis pukau untuk beritahu jangan kau taksub (terlampau  percaya) kepada makhlukNYA.

Nak hidup tenang, usah sibuk gossip (mengumpat) hal orang tiada kaitan dengan kita. Beta nama pena Puteri Nur Cahaya @ Cikgu ieta kongsi hal berkaitan beta dan apa beta kongsi  pun ada kaitan dengan beta. Jadi, tak ada  siapa pun kisah kecuali mereka yang bermasalah mental seperti puak silat sesat dan mereka yang sudah buat salah. Kaedah beta tidak semestinya betul. Cara mereka sudah tentu salah memesongkan aqidah dosa besar syirik menduakan Allah. Salah tetap salah dan beta takkan berpihak kepada musuh. MUSUH TETAP MUSUH selama-lamanya. Muktamad. 


kumpulan ajaran sesat militan, ajaran sesat, Gerakan New age, akhir zaman teori konspirasi, , 313, militan, Imam Mahdi, panji hitam militan, psikik scammer, penunggang agama, pemberontak kerajaan dan negara, pengkhianat agama bangsa dan negara, gila isim, ,sakit jiwa, bermasalah mental
 Syurga dan neraka itu JELAS siapa penghuninya. Betul yang berlaku dengan izin Allah SWT tapi mentaliti jamban yang gemar judge tanpa tahu hujung pangkal malas anvil tahu takkan faham ilmu, ajaran, amalan sesat itu membunuh dan pengamal-pengamalnya PEMBUNUH! Sokong mereka bermaksud anda bersetuju perbuatan mereka. Ruginya beramal tapi menyokong ajaran sesat.

MENTALITI JAMBAN berfikiran sempit, TIDAK FAHAM MAKSUD BUNUH. Mereka lembam faham beranggapan SARANAN PDRM sebarkan cover report police dan perbuatan penjenayah-penjenayah samseng, mafia dan militan play victim munafiq licik BERTUJUAN membela, membersihkan nama, aqidah, keluarga keturunan dan memelihara keselamatan sebagai menyebarkan dan mengaibkan penjenayah. Pakai tudung labuh, berserban belaka yang blur lembam faham wajib membela nyawa dan mempertahankan aqidah. Bila ustaz pun susah faham apa lagilah orang awam. Beta setiap kali menulis,  kongsikan video berkaitan adab dan perkara memesongkan aqidah dari tahun 2020 sehingga tahun 2024 sedikit demi sedikit semakin faham.

55:33 Surah Ar-Rohman Allah cabar puak jin. Tapi motivator, konsultan, Fasilitator, coach bisnes, silat sesat doktor perawat alternatif dukun-dukun ilmu hitam ahli sihir tradisional dan moden penyebar ajaran sesat bangsat bangsa Melayu kuncu-kuncu dajjal Iblis laknatullah'alaih samseng, mafia, militan berkhadam, sudah sihir hipnosis pukau ritual (jadikan beta perantara berinteraksi dengan jin) nak tahu itu ini, nyawa beta jadi galang ganti. Bila beta tak nak ikut, melawan, dedah dan bongkarkan, mereka berkomplot tuduh, tohmah, fitnah  aqidah, minda, keluarga keturunan beta, manipulasi perbualan (jenayah cyberbully body face shaming cyberwar attack) dengan intelektual influencer pastor-pastor Malaysia disanjung ramai. Mereka cuba murtadkan beta, hendak bunuh beta, hendak beta diam? Hilang akal apa?

Beta takkan diam. Diam itu kecewa. Kecewa itu lemah-lembik. Penakut bodoh sahaja diamkan kes jenayah melibatkan aqidah, nyawa, keluarga keturunannya difitnah. Itu pun gegak-gempita seluruh dunia viral beta ni sesat, wahabi, penyebar ajaran sesat, tak betul, ajaran tak betul, wahabi, iman daun pisang, syirik, iblis, dajjal, kuncu-kuncu dajjal dan pelbagai tuduhan, tohmahan, fitnah, hinaan, cemuhan ke atas diri, wajah, aqidah, kesihatan, keluarga keturunan beta. Suami, anak, datuk, nenek, moyang beta pun turut jadi mangsa fitnah makhluk reptilian berhati iblis laknatullah penjenayah kolar putih, penyebar ajaran sesat. Mereka mulakan dahulu maki carut beta. Wajiblah maki balik mereka. Celah ketiak mak pak tok, nenek, moyang keluarga keturunan mereka yang mana beta yang dihantar Almarhum Ayahanda dan Almarhumah Bonda beta datuk, nenek, moyang darah keturunan Rasulullah SAW ni sebar ajaran sesat hingga pentaksub penjilat tanpa usul periksa percayakan perbualan soal-jawab dengan beta yang telah diedit kumpulan puak silat sesat penjenayah siber pembunuh penyebar ajaran sesat  sebagai pengakuan? Buta mata hati sungguh.

Dunia akhir zaman sudah hendak qiamat. Pemesong aqidah, penunggang agama kafir munafiq, sudah murtad, sesat-menyesatkan dijadikan ikutan hingga ramai tidak dapat membezakan antara Islam yang haq, dengan yang batil walaupun pekerjaannya ustaz ustazah, graduan Al-Azhar Mesir. Tujuh puluh tiga (73) jalan yang sampai hanya satu (1) jalan. 



DAKYAH 'NOTA PANJI HITAM' AJARAN SESAT MILITAN. [Sumber, Berita Harian Metro Online. Oleh : Amir Abd Hamid dan Yusmizal Dolah Aling am @ hmetro. com. my. Disiarkan pada: July 24, 2015 @ 8:39am. Beta nama pena Puteri Nur Cahaya @ Cikgu ieta terjumpa pada 8 Ogos 2024 @ 3:15 pm].


Kuala Lumpur : Ejen MILITAN Negara Islam (IS) di negara ini dikesan cuba merekrut seramai mungkin pengikut baru untuk menyertai perjuangan mereka menggunakan hadis yang dikenali sebagai ‘Nota Panji Hitam’ untuk mengelirukan orang ramai kononnya ia ajaran Islam sebenar.


Dakyah disebar secara meluas di dalam aplikasi WhatsApp, selain klip video dikongsi ahli kumpulan yang teruja untuk bersama-sama melakukan jihad mengikut pemahaman mereka konon melawan musuh agama dan menegakkan Daulah Islamiah di dunia.

HADITH DHO'IF AJARAN SESAT PANJI HITAM MILITAN. TAK BOLEH DIJADIKAN HUJJAH.

1.  “Jika kamu semua melihat panji-panji hitam datang dari arah Khurasan, maka sambutlah ia walaupun kamu terpaksa merangkak di atas salju. Sesungguhnya di tengah-tengah panji itu ada Khalifah Allah yang mendapat petunjuk. Maksudnya adalah al-Mahdi.

2. “Apabila keluar panji-panji hitam dari arah Khurasan, tidak akan ada sesuatu apa pun yang dapat menolaknya sehinggalah dipacakkan di Ilya”.


Menggunakan hadis di atas, mereka meyakinkan pengikut bahawa perkara ini dinyatakan di dalam al-Quran dan mendakwa perjuangan mereka tidak perlu dipertikaikan melainkan terus berjihad.


Hadis lain digunakan ialah daripada Imam Muslim dan Al Hakim yang membawa riwayat daripada Abu Hurairah bahawa Al-Malhamah akan terjadi di A'maq atau Dabiq iaitu nama dua tempat berdekatan Halab, Syria dan Antakia, Turki.


Penolong Setiausaha Kanan Bahagian Keselamatan dan Ketenteraman Kementerian Dalam Negeri (KDN) Zamihan Mat Zin Al Ghari berkata, kumpulan IS menyifatkan mereka sebagai pemuda Bani Tamim yang akan berperang selama bertahun-tahun untuk menegakkan Islam.


Katanya, kumpulan itu menganggap mereka akan berperang dalam jangka masa lama yang dikenali sebagai Al Malhamah.


“Kumpulan itu turut mendakwa mereka golongan yang akan berperang dengan dahsyat menegakkan keadilan sebelum memerintah selama 40 tahun dalam keadaan aman damai.


“Nota Panji Hitam atau Hadis Panji Hitam ini dimanipulasi puak tertentu untuk menghalalkan tindakan mereka berjuang kerana ia pernah disebut Rasulullah SAW, namun ia merujuk Perang Salib yang tidak diketahui masanya.


“Dalam konteks ini, ianya tempat sama digelar sebagai ‘Armageddon’ dalam kitab Injil penganut Kristian sekarang. Peperangan ini adalah pertempuran terdahsyat antara tentera Islam dan tentera Kristian di mana pemimpin akan mengerahkan 80 pasukan tentera yang setiap satu terdiri 12,000 tentera,” katanya.


Mengulas lanjut, katanya, kumpulan IS menganggap mereka akan bertempur dengan 960,000 tentera lawan dan menjadi pembantu Nabi Isa dalam membentuk sistem Islam sebenar.


Padahal, menurutnya, kumpulan itu tidak mewakili ciri-ciri tentera Nabi Isa seperti disebutkan ulama.


Zamihan berkata, dakyah kumpulan itu terpilih sebagai tentera Islam perlu ditolak sebab hakikatnya perbuatan yang dilakukan seperti membunuh orang, mencuri dan merampas harta-benda menunjukkan mereka tidak mengamalkan Islam.


“Ada banyak hadis dimanipulasi untuk mengaburi mata masyarakat kononnya mereka berjuang di jalan agama,” katanya.

-----------------------------------------------------------------

REAKSI BETA BILA BACA BERITA NOTA PANJI HITAM MILITAN.

Bila terjumpa berita itu, 

  1. Beta istighfar banyak-banyak dan mengucap dua kalimah syahadah berkali-kali sebab masa masih dalam pengaruh sihir ritual hipnosis pukau nombor 13, 14, guru mereka pastor Malaysia dan Tok batin Malaysia hari-hari dengar khabar, berita, cerita dan info dari jin, pada tahun 2021, beta pernah kongsikan perang Armageddon tu daripada perkongsian seorang penceramah bebas ramai pengikut digelar tok guru kecoh tentang isu ruh reinkarnasi satu masa dulu. SUDAH LAMA PADAM.
  2. Beta tersedar semua penzalim, pengkhianat, penjenayah pembunuh beta tu Panji Hitam Militan atas mereka rekrut tentera Imam Mahdi dan ajaran sesat mereka dakyah beta sebagai pemberontak kerajaan dan negara
  3. Mula tu beta masih ketawa lagi tapi bila teringatkan sihir ritual kumpulan ajaran sesat ni cuba murtadkan dan membunuh beta, beta nekad bongkar dedahkan kesemuanya. 
  4. 10/10/2024 beta dengar sendiri dari mulut anaknya di sebelahnya penceramah bebas penyebar peperangan Armageddon itu cakap, 

"wahabi dan syiah tu bukan musuh kita, mereka masih Islam". Mendidih darah di dada beta istighfar panjang. Menyesal ikut mereka berdua. Fahaman memesongkan aqidah! Tok guru pondok beta ajar wahabi musuh Islam. Beta belajar, pengasas Wahabi talibarut penjajah dan syiah pembunuh cucu Baginda nabi Muhammad SAW. Beta difitnah wahabi dan penyebar tauhid 3 oleh nombor 13. Manalah beta tak panas dada. Beta terus block mereka berdua.


    Polis pun sarankan  sebarkan cover report police untuk tujuan

    1. Jadi pengajaran kepada nutrizen macai cybertrooper keyboard warrior dan awam jangan sesuka hati menuduh aqidah sesat dan sebagainya lagi tanpa bukti soheh daripada JAIS/MAIS. 
    2. Jadi iktibar supaya tidak berlaku kepada mangsa lain khususnya usahawanita.
    3. Membela keselamatan dan keluarga beta yang telah diancam,
    4. Membersihkan nama, keluarga keturunan, maruah, aqidah beta.
    5. Menjawab persoalan yang timbul dari pelbagai pihak berkaitan fitnah.
    6. Mereka samseng, mafia, militan, pembunuh! Sudah sihir hipnosis pukau moden, segala macam sihir tradisional dihentaknya, dakyah beta ajaran sesat, manipulasi perbualan, jenayah cyberbully body face shaming, cyberwar attack aqidah, kesihatan, keselamatan, keluarga keturunan beta  difitnahnya. Wajiblah sebarkan.
    7. PDRM sendiri sarankan sebarkan laporan polis, kamu yang sibuk minta beta diam kenapa? Kamu anggap mereka tu baik samalah seperti kamu membela mereka golongan kafir munafiq. Maka samalah kamu seperti mereka. Tak kiralah kamu bertitle haji, bergelar cikgu, graduan Al-Azhar Mesir atau Ustaz ustazah. Moga tidak buta mata hati tidak nampak jalan kebenarannya.
    8. Jika kamu tidak pernah rasa apa yang beta rasa diruqyah syirkiyyah sihir ritual hipnosis pukau, meditasi, aura, astral projection travel hingga   ruh, jiwa, nyawa dan semangat beta terperangkap di antara dua (2) alam (alam jin dan alam nyata), hingga hampir mati nyaris hilang nyawa  hari-hari terima khabar, berita, cerita dan info dari jin mengaku leluhur, tak kira siang malam, nazak, pengsan tanpa sebab, slipped disc dan tiba-tiba auto gerak silat tari berulang-ulangkali baik kamu diam, usah jadi talibarut (barua) kepada mereka bangsat-bangsat Melayu kafir munafiq lembam faham soal jawab dengan beta dimanipulasi, diedit, diolahkan sebagai pengakuan tidak masuk akal Islam.  
    9. Kamu hendak duduk sampai meninggal dalam kumpulan merekakah kamu hendak murtad dan sesatkah suka hati kamulah. Neraka Allah SWT sudah jelas untuk gila isim perosak agama, bangsa dan negara seperti kamu dan mereka. Usah biadap kacau aqidah, nyawa, keluarga keturunan beta dan judge beta sesuka hati celah ketiak mak pak tok nenek moyang kamu faham?
    10. Kalau kamu bangsa Melayu, ahli silat, belajar bahasa Melayu tidak faham-faham berita itu, memang jenis minda sudah dijajah, gila isim hingga lembam faham ini bab aqidah, nyawa dan keluarga keturunan. Beta nama pena ‎Puteri Nur Cahaya @ Cikgu ieta, sudah Suri Rumah sepenuh masa pun faham berita itu.

    PESANAN POLIS

    "Puan, jauhi diorang. Diorang tu psikik scammer penunggang agama pemberontak kerajaan dan negara". Maklum Koperal di Balai dan SB berbangsa India untuk report police kali pertama pada 18/9/2020.

    "Ini kes jenayah berat. Kami berminat kerana ini Gerakan Missionary Kristian. Aduan telah dihantar ke Bukit Aman". Maklum SB Bukit Aman selepas Balai ambil keterangan. Akhirnya terbongkar siapa mereka report police kali kedua pada 17/11/2020 berkaitan scammer online marketing bisnes MLM produk salur dana kepada Gerakan Missionary Kristian.

    "Boleh gunakan cover report police ni ke mahkamah sivil". 13/11/2022 Sarjan maklumkan.

    "Puan ni telah dipukau". 1/3/2023 makluman koperal di Balai kepada Sarjannya beta terdengar dari jauh semasa laporan polis kali kedua.

     "Apa sahaja cyberbully criminal dan body shaming bukan perkara biasa". Maklum koperal kepada beta sekali lagi.

    "Ini memang ajaran sesat Gerakan New Age dan ilmu karuuhun". Koperal di balai mengesahkan semasa laporan polis terakhir kali ketiga pada 1/3/2023.

    "Tiada undang-undang untuk jenayah sihir tapi undang-undang untuk jenayah cyberbully body shaming ada". Unit cawangan khas siasatan jenayah Bukit Aman pada 5/8/2023. 

     

    KATA USTAZ SELEBRITI KETURUNAN NABI.

    "Apa sahaja kita nampak orang lain tak nampak, itu jin dan tidak ada dalil naqli beritahu nampak dan dengar khurafat". Tahun 2022 tahu dah leluhur tu jin tapi bila Ustaz bila Ustaz terkenal selebriti Malaysia semasa kuliah dhuha di masjid maklumkan begitu pada bulan enam (6)/2023 barulah beta semakin faham kenapa leluhur mereka taksubkan sebagai moyang tu adalah jin. Maksudnya leluhur jin itu khadam puak silat sesat dan perawat bomoh alternatif dukun. Maka yang dukun ilmu hitam ahli sihir pentaksub leluhur jin iblis laknatullah 'alaih lain fitnah beta ada jin tu adalah imbasan khadam dukun-dukun penyembah leluhur jin itu juga. Bangangnya yang percayakan dukun. 

     

    KATA-KATA TOK GURU PONDOK 

    "Awak ni bukan sakit dan berhalusinasi. Awak terkena gangguan kerohanian asbab disihir". 1/10/2023. Beliau tidak pernah pun tuduh, tohmah, fitnah beta ada jin ke saka ke pendamping ke, tak pernah pun dia seru apa-apa bila tiba-tiba beta disihir lagi yang entah dari mana. Patutlah buat diagnosis bipolar online negatif. Alhamdulillah semua masalah daripada dukun-dukun iblis laknatullah'alaih scammer menghilang walaupun ujian sihir masih ada, Allah maha melindungi.

     

    KATA SUAMI

    "Orang gila jangan dilayan, biarkan diorang terus gila isim, sakit semakin sakit. Diorang nak sesat ke lantok le. Kita serah sahaja semuanya kepada Allah SWT." pesan suami bila motivator konsultan perawat bomoh alternatif dukun call beta subuh sefi'ie harassment bullying beta. Polis minta lapor polis semula termasuk ketua-ketua kumpulan ajaran sesat Panji hitam Militan lainnya. Saman sekor 10 juta sedap tu. Makan tak habis. 
    24 tahun hadap puak ajaran sesat, tahun 2024 ni baru beta faham mereka tu kumpulan ajaran sesat Panji hitam Militan. Patutlah samseng mafia benar sekor-sekor. Macamlah beta takut. Mereka kecut lembik telo dayus, jantan betina penakut. Bertopengkan ilmu bisnes, silat, sukan sunnah, motivasi, rawatan, berpakaian smart, berniqab, tudung labuh, berjubah, berkopiah ala-ala Islam, bertanjak berbaju silat, yang acah-acah sopan di laman sosial pun ramai, perkongsian ala-ala Islam dan bertopeng di sebalik program Islam. Tapi penyebar pengamal ajaran sesat, penyembah leluhur jin, main sihir. Apa barang hidup bertumangkan iblis laknatullah'alaih? Tak dapat kuasai beta hanya berani berkumpulan apa barang?Beta kenal semua mereka. Idea banyak ni nak bongkar lagi. Bila sudah faham, beta semakin benci untuk kongsikan hal semua mereka lagi.



    AJARAN SESAT

    Bermaksud semua perkara sihir, syirik dan khurafat. Contoh seperti perbuatan-perbuatan mereka di dalam artikel ini. Ini 👇

    1. Zikir tasawuf selawat untuk cuci ruh bersihkan dosa,
    2. Ruqyah rohiyyah,
    3. Ruqyah syirkiyyah,
    4. Ritual contoh :
      1. Duduk mengelilingi bunga dipasangkan lilin jam 2/3 pagi sambil meditasi @ bersuluk,
      2. Merasai kehadiran makhluk halus waktu sepertiga malam,
    5. Dakwaan wanita pewaris naga emas,
    6. Dakwaan datuk dimasuki ruh Rasulullah SAW,
    7. Dakwaan ada cahaya rasul di dalam tubuhnya didakwa atas Seksyen 52 dan 53 Enakmen Jenayah Syariah Negeri Sembilan 1992 mengajar ajaran salah dan mengajar agama tanpa tauliah. Harian Metro bulan 10/2024.


    AMALAN KEBATINAN SIHIR MODEN NEW AGE MOVEMENT DAN ESQ165

    1. Law Of Attraction (LOA), 
    2. Neuro Language Programming (NLP), 
    3. Hipnosis, 
    4. Aura, 
    5. Cakra, 
    6. Reiki, 
    7. Bibliomancy (Garpu Tala), 
    8. Horoskop, 
    9. Zodiak, 
    10. Ramalan tarikh lahir, 
    11. Meditasi, 
    12. Yoga, 
    13. Metamorphosis, 
    14. Metafizik penomboran, 
    15. Quantum Sufi, 
    16. Nur Sufi, 
    17. dan banyak lagi telah dijenamakan baru adalah program, ajaran, amalan kebatinan dicampurkan dengan ilmu kerohanian Gerakan New Age. 
    Hati-hati terima ilmu online berbentuk pemujaan berlebih-lebihan. Amalan-amalan di atas semuanya amalan menjemputkhadam jin. Yang sudah tahu duduk lagi dalam group ajaran memesongkan aqidah, anda telah bersubahat dengan kumpulan ajaran sesat! Bertaubatlah.


    AKTA JENAYAH SIVIL

    Perbuatan fitnah (
    samseng tak bertempat) kesalahan sivil atau jenayah dibawah akta fitnah 1957 dan kesalahan jenayah dibawah seksyen 499 hingga 502 kanun keseksaan.

    JENAYAH SYAR'IEYYAH

    Menghasut (dakyah) ajaran amalan sesat seperti zikir sirr dengan kaedah meditasi (bertapa @ bersuluk @ meraga sukma @ astral projection travel) New Age Movement memesongkan akidah. Juga jenayah syari'ieyyah dalam bentuk ritual pemujaan berlebihan hingga jadi jenayah sivil, kesalahan mengajar ajaran salah dan mengajar agama tanpa tauliah.

    Ha. Ambil kau. Berlambak jenayah kumpulan ajaran sesat panji hitam dah lakukan. Jangan main-main. LAPORAN tergendala sedang disiapkan.


    AMARAN KEPADA PENZALIM

    kumpulan ajaran sesat militan, ajaran sesat, Gerakan New age, akhir zaman teori konspirasi, , 313, militan, Imam Mahdi, panji hitam militan, psikik scammer, penunggang agama, pemberontak kerajaan dan negara, pengkhianat agama bangsa dan negara, gila isim, ,sakit jiwa, bermasalah mental
    Ini amaran Baginda Nabi Muhammad SAW ke atas mereka dan sesiapa juga yang membela mereka.



    16 FAKTA AJARAN SESAT PANJI HITAM MILITAN.

    1. Ajaran sesat ialah semua perkara melibatkan perbuatan ruqyah syirkiyyah (ritual, sihir, hipnosis pukau), ilmu-ilmu kebatinan atau spiritual, fahaman syirik dan khurafat.
    2. Ajaran Sesat Panji Hitam Militan sesat panji hitam militan wujud pada tahun 2015 dan telah diakui pemberontak kerajaan dan pengganas negara oleh  Kementerian Dalam Negeri (KDN) Malaysia. Rujuk berita di atas.
    3. Di Selangor sahaja ada 60 lebih ajaran sesat termasuk Panji Hitam Militan.
    4. Golongan batiniyyah @ spiritual memesongkan aqidah kebanyakannya pentaksub leluhur jin dan alam mistik melibatkan ilmu kebatinan New Age, ESQ165 dan Gerakan Missionary Kristian. 
    5. Gila isim, sakit jiwa, anxiety, bermasalah mental, mengata, mengeji, tuduh, tohmah, fitnah aqidah, minda, keluarga keturunan beta dengan pelbagai tuduhan, tohmahan dan fitnah kerana merekalah penyebar ajaran sesat, pentaksub mistik, keris, tongkat, cincin dan peralatan-peralatan militan kononnya hendak jadi tentera Imam Mahdi. 
    6. Bila beta ingatkan jaga adab, jangan taksub, jauhi syirik, jangan menipu dan mencarut atau beta keluarkan video berkaitan, puak silat sesat, puak perawat dukun dan seangkatannya akan bertambah meroyan. 
    7. Ketua mereka hantar maca cybertrooper keyboard warrior serang laman sosial beta, maki, hamun carut di komen perkongsian beta. Adab barai sebab tu masing-masing aqidah pun digadai dah rakai. Macam tu pembela Palestine? Berangan-angan hendak jadi tentera Imam Mahdi? Haktuih! Sebab perbuatan khianat mereka kepada beta keturunan Baginda Nabi Muhammad SAW dan mereka syirik dosa besar menduakan Allah, DOA terhijab Allah SWT tidak maqbulkan.
    8. Polis maklumkan, Gerakan Missionary Kristian merbahaya mengancam keselamatan negara, Panji hitam dan semua kumpulan-kumpulan ajaran sesat juga adalah kumpulan radikal Islam @ militan. Ha, pergilah maki hamun polis yang menjalankan tugas jika berani.
    9. Fahaman liberal kristianisasi militan jelas kafir murtad bila menyatakan parti tak ada kaitan dengan agama Islam dan politik suku agama suku. Itu beta tak campur. Tapi jika Ustaz menyatakan wahabi dan syiah itu Islam, beta takkan ikut. Rujuk Al-Quran.
    10. Golongan akhir zaman teori konspirasi panji hitam MILITAN memang ramai bodoh. 2X5X2 sahaja sama bengap lembam fahamnya bab adab dan aqidah. Anti vaksin konon tapi ikut telunjuk puak-puak penyebar ajaran sesat MILITAN diketuai Coach ex Pegawai MAIWP dan sekutunya motivator konsultan doktor perawat alternatif dukun ilmu hitam ahli sihir penyembah pentaksub leluhur jin bersama guru mereka pastor Malaysia dan kumpulan lain panji hitam Militan lain komplot BUNUH beta dengan sihir, hipnosis pukau hingga terjebak dengan semua kumpulan-kumpulan ajaran sesat itu tanpa sedar disihir, diritual hipnosis, pukau oleh ketua dan ahli kumpulan ajaran sesat lain yang cuba murtadkan beta dan bunuh beta dengan pelbagai cara termasuk  jenayah syar'ieyyah (pemujaan berlebih-lebihan) secara individu dan berkumpulan, jenayah komersial dan jenayah sivil (cyberbully body face shaming, cyberwar attack) ke atas aqidah, kesihatan, keselamatan beta dan fitnah keluarga keturunan beta. 
    11. Puak militan berkhadam buat banyak kumpulan dengan pelbagai nama. Jantan menyamar nama betina pun ada. Contohnya, scammer kumpulan iklan di facebook transfer duit beta minta pulangkan kepada PPIM tanpa pengetahuan beta dan buat iklan palsu beta ni janda mencari jodoh di merata-rata kumpulan. Hari kejadian tu beratus jantan call dan Whatsapp beta hingga athma beta berulang semula dibuatnya. Beta Biarkan sahaja sekadar auto reply makluman mereka sudah ditipu. Alhamdulillah beta tak meninggal. Beta maki teruslah scammer tu, hubungi PPIM terus, dapat balik duit beta. Tapi tak diaudit dalam mesyuarat. Ada lagi perbualannya beta rakam. Sudah report polis.
    12. Ketua kumpulan ajaran sesat biasanya takut ahli persoal pertikai, mereka tutup ruang komen seperti contoh ketua kumpulan ajaran sesat ex Pegawai MAIWP. Bekas ahlinya ramai mengadu hal dia kepada beta dengan link kumpulan sesatnya. Termasuk bekas admin kepada YouTuber terkenal dibayar menyamar mengaku ahli PN. 
    13. Mereka segera privatekan group dan block siapa sahaja menegur, kesan aktiviti sesat menyesatkan ramai dilakukan oleh mereka.
    14. Mereka berselindung di sebalik pakaian seperti Islam, nama bangsa Melayu, Islam, Tauhid, motivasi, kepimpinan, matawang asing, Malaysia dan pelbagai lagi program acah-acah sunnah dan Islam. Setiap tahun beta dapat aduan tentang mereka.
    15. Mereka taksub mistik, misteri alam Melayu Nusantara. Bila diingatkan aksub dosa besar syirik menduakan Allah SWT mereka meroyan serupa orang gila kesurupan kurang kasih sayang kematian pasangan.
    16. Sikap kafir munafiq seperti firman Allah SWT di dalam surah Al-Baqarah ayat 6 hingga 20 dan ayat 102 wujud dalam hati-hati makhluk kumpulan penyebar ajaran amalan sesat dan pembela-pembela mereka.

    NAMA LAIN 

    Ini semua kumpulan ajaran sesat MILITAN..

    1. Panji Hitam Akhir Zaman
    2. Panji Akhir Zaman
    3. Rahsia Nusantara
    4. Akhir Zaman
    5. Survival Malaysia
    6. Crypto Malaysia
    7. Tentera Imam Mahdi
    8. Panji Akhir Zaman 313.
    9. Diskusi bukan debat.
    10. Batalion Ghaib (jin).
    11. Millah Abraham.
    12. AL-ARQAM @ RUFAQA @ AL-IKHWAN @ GISBH.
    13. Antivaksin 
    14. Yaumul hayat 313, 
    15. Preppers Batalion Rijalul Ghaib.
    16. Zikir tasawuf / selawat cuci ruh bersihkan dosa.
    17. Memori Genetik Leluhur 
    18. Potensi Genetik Leluhur
    dan banyak lagi nama mereka gunakan. Beta nampak tak cakap banyak dah. Beta block terus. Bodoh, elok jadi manusia, mengaku leluhur Jin sebagai moyang. Tahun 2020 sehingga 2021 beta dengar juga aduan ahli kumpulan atau pengikut-pengikiut ketua-ketua kumpulan ajaran sesat Panji Hitam Militan tu semua. Tapi makin lama, beta bosan. Beta block terus semua pengadu-domba. Sendiri bodoh duduk dalam kumpulan ajaran sesat, sendiri jahil murokkab ikut mereka, apa-apahal mengadu kepada beta? Selesaikanlah sendiri masalah ditempa sendiri. Beta pun selesai sendiri. Buat video sendiri, menulis sendiri, sebarkan sendiri. Sembuh kronik slipped disc pun Allah SWT yang sembuhkan. Tak bertumangkan pun kepada erawat bomoh alternatif dukun ilmu hitam ahli sihir tradisional moden produk mereka gunakan semuanya berkhadam. Minta dengan Allah SWT dijauhkan dari puak sesat berkhadam.




    SILAT PENYEBAR AJARAN SESAT

    1. Silat Seni Gayong Malaysia. 
    2. Silat Al-Qubro.
    3. Silat Seni Gayong Fatani Putrajaya.
    4. Silat Gayong Harimau.
    5. Silat Selempang Merah.
    6. Silat 7 Langkah.
    7. Silat Pencak 13.
    8. Silat Sendeng Gelanggang Kunyit Putih.

    Ahli, guru silat, mantan guru silat dan guru latih silat penyebar ajaran sesat (sihir, syirik dan khurafat) terus kepada beta atau di hadapan mata kepala beta sendiri mereka sebar ajaran sesat.  Di dalam kumpulan fb, kumpulan group Whatsapp diketuai guru latih silat 7 Langkah, di telegram banyak lagi sebenarnya boleh cari di internet senarai silat sesat. Mereka menganggotai kumpulan ajaran sesat Panji Hitam Militan melalui group silat di telegram, group whatsapp individu penyebar ajaran sesat dan facebook. Beta terima pelbagai aduan dari orang-orang silat sendiri sehingga tahun 2023. 2024  dapat lagi aduan keluhan masalah tapi dah malas jawab malas ambil tahu hal sesiapa nasihat beri pendapat buang masa. Baik menulis di blog dan buat video dari jawab satu persatu. Ramai boleh tonton dan baca. Beta pun selesai hal beta sendiri sahaja. Silat Seni Gayong Almarhum Dato' Meor Abdul Rahman (ADMAR) tidak ada kaitan dengan silat Seni Gayong Makrifat atau Fatani dan lain-lain silat Gayong.


    SILAT SESAT GILA ISIM SAKIT JIWA BERMASALAH MENTAL

    Majoriti mereka taksubkan leluhur Dan perkara mistik. Leluhur? Ketua kumpulan ajaran sesat Ex pegawai Zakat Majlis Agama Islam Wilayah Persekutuan (MAIWP) dari Johor, coach speaker, strategist, socialpreneur, ahli silat selempang merah Johor, scammerhacker, penjual ganja cannabis, garam shiffa Syiah, KETUA crypto survival Malaysia dan ejen Gerakan Missionary Kristian BERKOMPLOT dengan Motivator Konsultan, guru silat Seni Gayong Makrifat Malaysia, BEKAS Exco GAPPIΜΑ, Pengasas Syifa Nur Ikhlas, Pengasas Akademi  Nur Sufi dukun ilmu hitam ahli sihir tradisional moden kelahiran Umbai Melaka perasan dirinya Hang Tuah, daulat sultan Melaka terletak ditangannya mengaku Raja segala Raja (7X) (IBLIS tu!) 😳 dan motivator konsultan tok batin Malaysia mendakyah momokkan beta leluhur itu moyang penjenayah-penjenayah lain semua sama sahaja bodohnya memberhalakan jin. Daripada tahun 2000 disihir ruqyah syirkiyyah dan difitnah ada saka keturunan, tiada siapa pun beritahu beta leluhur tu jin dan beta disihir. Sehinggalah tahun 2023 beta tanya sendiri Ustaz di masjid, beliau sahkan apa sahaja kita sahaja yang nampak orang lain tak nampak, berkaki atau tidak berkaki, itu adalah jin. Jadi, leluhur itu confirmlah jin. Sebelum tu sudah agak tapi tiada siapa mengesahkannya. Pokoknya hanya sebab taksub sembah jin, penjenayah-penjenayah ketua-ketua kumpulan ajaran sesat Panji hitam militan jadi gila isim sakit jiwa, gila babi bermasalah mental. Itu yang jadi kelakarnyaweh!


    DISIHIR BERTIMPA-TIMPA TAPI TAK TAHU DIRI DISIHIR.

    Beta bukan wali. Tapi difitnah merasakan diri hebat seperti wali. Beta hanyalah keturunan Nabi dimaki babi, Puteri Dayang senanding dan macam-macam lagi. Tahu pun emak saudara beta maklumkan pada sewaktu jenayah siber oleh makhluk-makhluk sarungan iblis laknatullah'alaihim ke atas beta bermula bulan enam (6) selepas beta kick bekas client personal life coaching pada 23/6/2021 bila beta tersedar dia sebenarnya cuba try test ritual sihir pukau beta dan dia berkhadam. 

    Mereka yang asak, paksa, dakyah pelbagai ajaran sesat, ritual sihir hipnosis pukau ruqyah syirkiyyah bertimpa-timpa dengan pelbagai ilmu hitam hingga hampir mati nyaris hilang nyawa (nazak, pengsan tanpa sebab, kronik slipped disc dan auto gerak silat tari berulang-ulang kali), jadi keliru terima khabar, berita, cerita dan info dari jin. Berlaku perkara mencarik adat di luar batasan pemikiran biasa yang beta sendiri pun tidak sangka dan tidak faham. Bila menulis, buat video, dengar kuliah di surau, masjid, pengajian Tasawuf, sedikit demi sedikit beta semakin faham. 


    BERIKUT INDIVIDU DAN KUMPULAN AJARAN SESAT DUKUN-DUKUN ILMU HITAM AHLI SIHIR PEMBUNUH

    Semuanya bermula dengan kerap pengsan tanpa sebab dari umur 13 tahun semasa sekolah pondok. 


    kumpulan ajaran sesat militan, dukun ilmu hitam, ahli sihir tradisional,psikik scammer, penunggang agama, pemberontak kerajaan dan negara, pengkhianat agama bangsa dan negara, gila isim, ,sakit jiwa, bermasalah mental
    Individu scammer PEMBUNUH dukun ilmu hitam ahli sihir tradisional  berkhadam. Dukun cabul, ahli silat dan guru kompang mengaku wali kepada kami suami isteri. Tak tahu diri ni dah disihir pukau dari tahun 2000 sehingga 7/6/2020 beta block terus selepas dia ugut beta hal vaksin. Ugut kalau jadi apa-apa jangan cari dia supaya kami taksubkan dia sahaja.  Tak bagi beta buat rawatan pengsan tanpa sebab dengan orang lain. Dari hanya pengsan tanpa sebab, dia ruqyah syirkiyyah sihir pukau minyak senyonyong beta sehingga beta jatuh kronik slipped disc L4 L5 tapi tak tahu puncanya. Seluruh keluarga suami ditipunya hidup-hidup dengan penipuan rawatan iblisnya memberhalakan keris, senjata tajam, kemeyan minyak senyonyong dan mandian cabul. Dari kecil lagi dia dakyah suami sekeluarga taksubkan dia kononnya perawat Islam padahalnya kuat temberang. Bukan tahu malu, memang tak tahu malu mengaku kepada beta dia dimandikan Puteri kayangan dengan keadaan berbogel. Berhalusinasinya kuat amat. Sampai Ayah mertua meninggal tiada siapa pun yang tahu dia ni scammer penunggang agama dukun cabul pengamal penyebar ilmu hitam ahli sihir tradisional.

    Akhirnya 
    13/11/2022 beta sedar dukun ilmu hitam ahli sihir sarungan iblis laknatullah'alaih KURANG AJAR ni mulakan sihir sebelum beta berumahtangga dengan suami lagi melalui ruqyah syirkiyyah sihir pukau guna minyak senyonyong, pisau berbalut kain kuning dan keris berikat kain kuning diminta letakkan atas kepala dalam kereta, memberhalakan semua benda berkhadamnya. Semua dah buang bila sudah tahu itu semua amalan resap, tumpangkan khadam jinnya kepada beta. Jin tak boleh masuk ke otak. Itulah puncanya beta semakin kerap pengsan. Dukun ni jugalah lahanat pemula tuduh, tohmah, fitnah beta, Almarhum Ayahanda, Almarhumah Bonda beta ada saka dan pada beta ni ada syaithon. Polis pesan boleh gunakan cover report police ni ke mahkamah sivil. Sebelum ni pernah kongsikan di sini. Tahun 2024 terjumpa sepupu perempuan suami, dia mengesahkan memang sarungan iblis laknatullah'alaih ni pernah rawat emaknya dengan kaedah militan. Beta unblock maki hamun carutkan secukup rasa.


    KUMPULAN AJARAN SESAT PENGAMAL NLP
    1. 2015 belajar Instagram advance. 2016 beta dapat kesan guru Instagram menipu teknik follow follower beta tanya, dia ugut beta.  24/7/2017 sehingga 25/3/2018 supervisor Petron Bandar Tasik Permaisuri admin kepada guru Instagram yang mengaku bos, mengaku pengamal Neuro Linguistic Programming ajaran sesat New Age Movement (dukun moden) berpura-pura simpati dengan kronik slipped disc dihidapi beta, menyertai personal coaching marketing, sihir hipnosis pukau, jenayah sxual terhadap beta. Laporan polis sudah dibuat bila beta sedar walau pun lambat sedar diri dihipnosis oleh mereka berdua dan sekutu-sekutu guru Instagram penyebar ajaran sesat ESQ165 (dukun moden). Guru Instagram marketing ugut beta pun scammer.
    SENARAI KETUA-KETUA KUMPULAN AJARAN SESAT AKHIR ZAMAN TEORI KONSPIRASI 313 MILITAN @ PANJI HITAM MILITAN @ MILLAH ABRAHAM + GERAKAN MISSIONARY KRISTIAN LIBERAL + GERAKAN NEW AGE ILMU KARUUHUN (LELUHUR JIN). 

    PDRM maklumkan kepada beta mereka 'Psikik scammer penunggang agama pemberontak kerajaan dan negara, penjenayah cyberbully body face shaming, cyberwar attack aqidah beta'. Kenapa polis yang terima laporan  maklumkan begitu? Sila tanya polis sendirilah. Memang beta maki semua pendakyah ajaran sesat, pengkhianat agama bangsa dan negara ni 'babi, bangsat lahanat'. Orang bodoh sahaja diam jika difitnah, komplot jenayah siber dan diugut. 

    TERJUMPA SENARAI ini pada bulan 11 tahun 2021. Nombor 12 beta tidak kenal tapi nombor 1 dan nombor 8 kenal. Nombor 8 pernah masuk kumpulannya dimaklumkan oleh nombor 1. Bekas ahlinya serang beta di personal telegram beta semasa nombor 1 dalam sesi personal life coaching dengan beta. Nombor 1 coaching dengan beta bermula 24/5/2021 sehingga 23/6/2021.


    KETUA KUMPULAN AJARAN SESAT AKHIR ZAMAN PANJI HITAM NUSANTARA MILITAN.
    1. Tahun 2017 selepas meletakkan jawatan sebagai Pegawai Perkhidmatan Pendidikan Jabatan Agama Islam Wilayah Persekutuan (JAWI) bulan sebelas (11) beta mengikuti seminar copy writing oleh NOMBOR 13Ex pegawai Zakat Majlis Agama Islam Wilayah Persekutuan (MAIWP), coach business (speaker, strategist, socialpreneur), ahli silat selempang merah Johor, scammer, hacker, penjual ganja cannabis, garam shiffa Syiah, ketua crypto survival Malaysia dan ejen Gerakan Missionary Kristian. Dia mula hipnosis (sihir pukau moden) beta. Semua ilmu marketingnya beta belajar dek terlampau minat marketing tapi beta tak tahu dia tu ketua kumpulan ajaran sesat dan diri ini telah dia sihir hipnosis pukau. (Dukun moden).
    2. Beta terjebak bermula dengan program seminar copy writing, magnet rezeki dan Neuromarketing. Minat ilmu marketing beta menyertai program Neuromarketing anjuran Ex pegawai Zakat Majlis Agama Islam Wilayah Persekutuan (MAIWP), dia minta jaga pendaftaran program. Masa beri duit upah dia sentuh tangan beta di hadapan uncle Z. Beta tak sedar semasa tu dia pukau beta. 
    3. Selepas tu coach ahli Pertubuhan Motivator Fasilitator (MoFast) Malaysia pengamal ajaran sesat NLP interview beta disebabkan anak didik uncle Z tak siap sedia.  Beta tak sedar tak tahu semasa program mereka guna ilmu hipnosis pukau. (8/9/2023 baru beta sedar perkara ni). 
    4. 2020 disihir hipnosis pukau, terjebak dalam kumpulan ajaran sesat akhir zaman Panji Hitam Nusantara militan penyembah leluhur jin diketuai Ex pegawai Zakat Majlis Agama Islam Wilayah Persekutuan (MAIWP), bersama sekutunya 
    5. NOMBOR 14, Motivator Konsultan, guru silat Seni Gayong Makrifat Malaysia. BEKAS Exco GAPPIΜΑ, Pengasas Syifa Nur Ikhlas, Pengasas Akademi  Nur Sufi dukun ilmu hitam ahli sihir tradisional moden telah mula RITUAL beta daripada 8/8/2020 semasa kursus yang beta lambat tahu itu kursus ilmu perdukunan, hingga di Gunung Ledang pada 6/9/2020. Ruqyah syirkiyyah ritual sihir hipnosis pukau,  guna muzik-muzik menyeru jin, meditasi, astral projection mula sihir, ritual (jadikan beta perantara berinteraksi dengan jin), tempelkan khadam jinnya kepada beta untuk curi tahu hal alam jin mereka anggap alam ghaib. Jin syaithon dukun itu seru semasa kursus semuanya khadamnya. Sudah gila isim teruk dukun paranormal tu sampai dakyah kami peserta kursus boleh minta tolong dari leluhur, semua ilmu sesat perdukunan dia campur-aduk mendakyah kami seramai lebih tujuh (7) peserta. 
    6. Amir Shahmi Md. Ali, sekutu, Muhd Nuur Fahmy Nuur Masailan, ketua kumpulan ajaran sesat, akhir zaman teori konspirasi, survival Malaysia, Potensi Genetik Leluhur Jin, peritual, penjenayah cyberbully, body shaming, cyberwar, cyber attack, akidah, minda, roh, jiwa, nyawa, semangat, Puteri Nur Cahaya, Cikgu ieta, witch fighter, bekas kronik slipped disc L4 L5, kisah cikgu ieta, Darah keturunan, Raja Bugis, Raja Majapahit, keturunan majapahit, Raja Arab Banjar, keturunan Rasulullah SAW, keturunan nabi muhammad SAW, Rasulullah SAW, AhlulBayt
      Iblis laknatullah'alaih ni ritual beta melalui whatsapp peribadi.
    7. VIP Ebook Akhir Zaman dan Rahsia Nusantara kumpulan ajaran sesat MILITAN diketuai dua ekor peritual, penjenayah dukun ilmu hitam ahli sihir moden bersekutu. Tanpa siapa pun sedar ketua Kumpulan Rahsia Nusantara, ex Pegawai MAIWP bawa ahli ke dalam kumpulan ajaran sesat akhir zaman bersama sekutu-sekutunya termasuk doktor perawat guru silat Seni Gayong makrifar Malaysia, doktor perawat aliran syiah menyesatkan aqidah ahli-ahli kumpulan taksubkan leluhur jin, nombor dan pelbagai lagi ajaran sesat untuk melariskan ganja cannabis dan garam shiffa syiah dijual kepada ahli.
    8. Amir Shahmi Md. Ali, sekutu, Muhd Nuur Fahmy Nuur Masailan, ketua kumpulan ajaran sesat, akhir zaman teori konspirasi, survival Malaysia, Potensi Genetik Leluhur Jin, peritual, penjenayah cyberbully, body shaming, cyberwar, cyber attack, akidah, minda, roh, jiwa, nyawa, semangat, Puteri Nur Cahaya, Cikgu ieta, witch fighter, bekas kronik slipped disc L4 L5, kisah cikgu ieta, Darah keturunan, Raja Bugis, Raja Majapahit, keturunan majapahit, Raja Arab Banjar, keturunan Rasulullah SAW, keturunan nabi muhammad SAW, Rasulullah SAW, AhlulBayt
      6/9/2020  RITUAL SEMUA MENGHADAP BETA dan suami, anak lelaki beta ambilkan gambar. Naif sungguh kami suami isteri. Beta ke Gunung Ledang untuk rawatan slipped disc terakhir. Belum tahu lagi rawatan dilakukan ruqyah syirkiyyah. tak tahu diri disihir oleh mereka berdua. Di situ, Ex pegawai Zakat Majlis Agama Islam Wilayah Persekutuan (MAIWP) bersama sekutunya Motivator Konsultan, guru silat Seni Gayong Makrifat Malaysia. BEKAS Exco GAPPIΜΑ, Pengasas Syifa Nur Ikhlas, Pengasas Akademi Nur Sufi dukun ilmu hitam ahli sihir tradisional moden bersama lima (5) ekor ahli silat dan dukun lain telah ritual beta hingga ruh, jiwa, nyawa dan semangat beta terperangkap di antara dua alam (jin dan nyata), hampir mati nyaris hilang nyawa (nazak, pengsan tanpa sebab, kronik slipped disc, auto gerak silat tari) berulang-ulang lagi, hari² terima khabar, berita, cerita dan info dari jin dan jadi keliru.Motivator konsultan, doktor perawat bomoh dukun ilmu hitam ahli sihir tradisional moden ruqyah syirkiyyah (ritual, sihir, hipnosis pukau, syirik dan khurafat). Dia keluarkan handphone atau kertas. Mereka cuba murtadkan dan bunuh beta. 

      Amir Shahmi Md. Ali, sekutu, Muhd Nuur Fahmy Nuur Masailan, ketua kumpulan ajaran sesat, akhir zaman teori konspirasi, survival Malaysia, Potensi Genetik Leluhur Jin, peritual, penjenayah cyberbully, body shaming, cyberwar, cyber attack, akidah, minda, roh, jiwa, nyawa, semangat, Puteri Nur Cahaya, Cikgu ieta, witch fighter, bekas kronik slipped disc L4 L5, kisah cikgu ieta, Darah keturunan, Raja Bugis, Raja Majapahit, keturunan majapahit, Raja Arab Banjar, keturunan Rasulullah SAW, keturunan nabi muhammad SAW, Rasulullah SAW, AhlulBayt
      Dukun-dukun ilmu hitam ahli sihir tradisional dan moden. Ketuanya nombor 14 menyeru leluhur jin hadir. Dari kiri, ex Pegawai MAIWP dukun moden, sebelahnya guru silat Seni Gayong Makrifat Malaysia, motivator konsultan doktor perawat bomoh alternatif dukun ilmu hitam ahli sihir tradisional dan moden, sebelah kirinya kakaknya pun dukun. Bodoh. Ritual dianggap riadhah. Sebelahnya suami kakaknya. Sebelah kanannya, ejen kepada dukun tradisional moden. Tahun 2024 menggunakan nama Abang Teh dalam program Menjejak Kembali Leluhur bangsa Melayu. Tiga di kanan tu macai-macainya. Semuanya kemarukkan leluhur jin, ingin tahu hal silam zaman kuno purbakala lama.
    9.  
    10. hati-hati, scammer duit dan aqidah, Hacker, scammer, ajaran sesat, gila isim, jual garam shiffa syiah, jual ganja cannabis, ajaran sesat, Gerakan new age, Gerakan akhir zaman, panji hitam militan Nusantara,  esq165, sihir, hipnosis, pukau moden, ketua kumpulan ajaran sesat, dukun ilmu hitam, ahli sihir, tradisional moden, sihir, menipu usahawan.
      Ex Pegawai MAIWP wujudkan kumpulan ini selepas mereka bertujuh ritual sihir hipnosis pukau moden dan tradisional ke atas ruh, jiwa, nyawa dan semangat beta untuk korek rahsia alam jin. Tapi sesudah beta kesan perkara syirik menduakan Allah, beta ingatkan jaga adab, jangan taksub, jauhi syirik, jangan menipu, mereka keluarkan beta dari kumpulan masing-masing dan beta terus left group rahsia Nusantara ini, mereka berdua mula melakukan tuduhan, tohmahan, fitnah keluarga keturunan beta, aqidah, minda, jiwa, ruh, nyawa dan semangat, jenayah buli siber beta, ugut dan hasut ramai pulau beta. 

    11. Amir Shahmi Md. Ali, sekutu, Muhd Nuur Fahmy Nuur Masailan, ketua kumpulan ajaran sesat, akhir zaman teori konspirasi, survival Malaysia, Potensi Genetik Leluhur Jin, peritual, penjenayah cyberbully, body shaming, cyberwar, cyber attack, akidah, minda, roh, jiwa, nyawa, semangat, Puteri Nur Cahaya, Cikgu ieta, witch fighter, bekas kronik slipped disc L4 L5, kisah cikgu ieta, Darah keturunan, Raja Bugis, Raja Majapahit, keturunan majapahit, Raja Arab Banjar, keturunan Rasulullah SAW, keturunan nabi muhammad SAW, Rasulullah SAW, AhlulBayt
      Gila isim sakit jiwa berhalusinasi, taksub, memberhala, sembah leluhur jin, sebar ajaran sesat Hindu brahma (millah Abraham), leluhur jin (ilmu karuuhun) New Age Movement.

    12. 13/9/2020 dukun tradisional moden Motivator Konsultan, guru silat Seni Gayong Makrifat Malaysia mula buat tuduhan, tohmahan, fitnah ke atas aqidah, kesihatan, minda, keluarga keturunan beta dan hasut peserta kursus pulau beta. 
    13. 14/9/2020 beta keluar dari kumpulan kursus selepas menyedari mangkuk hayun tu  melakukan perkara syirik.
    14. 15/9/2020 mereka berdua jenayah cyberbully ke atas aqidah, kesihatan, minda dan keluarga keturunan beta. Ex Pegawai MAIWP ugut-ugut beta. Perbualan beta dia manipulasi sebagai penyebar tauhid 3 dan fitnah beta wahabi dan pelbagai lagi tuduhan, tohmahan dan fitnah untuk menutup sesat mereka berdua sebarkan melalui kumpulan-kumpulan Facebook, Whatsapp dan telegramnya. (Motivator Konsultan, guru silat Seni Gayong Makrifat Malaysia. BEKAS Exco GAPPIΜΑ, Pengasas Syifa Nur Ikhlas, Pengasas Akademi Nur Sufi dukun ilmu hitam ahli sihir tradisional moden buat you tube Rahsia Nusantara kemarukkan leluhur jin. Memang dari tahun 2015 tahun tular ya nota panji hitam militan, dia sudah kemarukkan paranormal. Patutlah semua ajaran sesat dicampurkannya. Orang gila tu kebanyakannya bukan asalnya gila. Tapi jadi gila isim sakit jiwa bila terlampau mengkaji.  
    15. Ebook Akhir Zaman ditulis oleh penulis Nurani Maarif di dalam kumpulan  mereka, tak lengkap dan tergantung. Hanya bersandarkan Fata At-Tamimi dikatakan Imam Mahdi, memetik nama Ashaari Al-Arqam. Tiada fakta dan dalil kukuh yang dikaitakan dengan Al-Quran pun. Kosong. Umpama tin kosong. Tiada ruh jiwa nurani nak membacanya secara Islamiyyah. Serius KOSONG.
    16. Beta lapor polis pada 17/9/2020, polis sahkan mereka  berdua psikik scammer penunggang agama penunggang agama pemberontak kerajaan dan negara. Beta berdoa, solat hajat, maki mereka yang cuba murtadkan beta dan hendak bunuh beta. Ini sahaja senjata beta. 
    17. 20/9/2020 beta buat perkongsian ASAL beta privatekan. Masa buat perkongsian, masih belum faham apa yang berlaku. Terpinga-pinga tak faham "kenapa diorang ni tuduh tohmah fitnah aku?" Bila private asyik update tak sebarkan buat lagi perkongsian sama cuma tambah hingga pastor Malaysia sahaja. Ingatkan terhentilah di situ sahaja. TAPI 
    18. 21/09/2020, 11:10 am Rosli Umar AlFaruq ahli kumpulan ex Pegawai MAIWP mengaku kerja sendiri.. Bisnes kecil2lan di Rawang maklumkan, "Dlm group tu fahmy mention pd ahli group spy jgn layan dan klu block terus puan".  22/09/2020, 2:28 pm dia whatsapp beta, "Sebenarnya ada perkara yg saya belum sampaikan pada cikgu Ieta, saya belum dpt hint atau alamat utk di tanyakan kpd Oyang serta Bonda Ratu. Kita tunggu masa yg sesuai.. Inshallah. Ini adalah hal rahsia perjuangan akhir zaman yg tersimpan perlu dilaksanakan sebelum zahirnya Al Mahdi. Cuma peranan dikalangan rijalullah ini kita masih tercari2 dikalangan siapakah yg akan mengisi tugasan besar tersebut. Cikgu, dlm persediaan menuju kebangkitan ke 2 ini tapaknya kena kukuh dlm segala aspek hidup". [28/09/2020, 12:51 am] Rosli Umar AlFaruq EAZ: Yea.. Saya dh dpt mandat utk bertemu. 29/09/2020 jumpa beta dan suami. Ingatkan apa yang penting sangat. Rupa-rupanya buang masa kami. Dia ritual bets, minta beta bekerjasama buat foundation Imam Mahdi, minta bukakan kunci khazanah di sebuah banglo dijaga empat makhluk besar dan hodoh. Jika berjaya nak bagi persen. Akhirnya bisik pada beta boleh je nak guna kambing tapi lebih baik guna manusia ori. Tahun 2022 baru tergerak hati nak cari fbnya. Rupanya dia menetap di Bandar Country Home. Tempat Rufaqak. Memang beta makilah bila dah tahu itu ajaran sesat.
    19. 20/11/2020 ahli kumpulan guru silat Seni Gayong Makrifat whatsapp beta mengaku Imam Mahdi Al-Muntadzhar. Nak tarik harta di pulau Nangka tanya kenal tak waris Rasulullah SAW atau keturunan Sultan Melaka? GILA! MEREKA NI SEMUANYA KUMPULAN AJARAN SESAT PANJI HITAM MILITAN DAH GILA ISIM KEMARUKKAN HARTA JIN DAN HARTA BUKAN MILIK MEREKA. BERANGAN-ANGAN, BERHALUSINASI KONONNYA IMAM MAHDI DAN TENTERA IMAM MAHDI RITUAL BETA NYAWA BETA JADI GALANG GANTI!
    20. Selepas itu apa sahaja berkaitan Panji Alam Nusantara beta terus padam. Nama tu daripada yang mengaku leluhur jin cuba menyesatkan beta semasa dalam pengaruh sihir guru silat Seni Gayong Makrifat Malaysia, ahli GAPEMA (motivator konsultan doktor perawat alternatif bomoh) dukun ilmu hitam ahli sihir tradisional moden menyamar perawat Islam tapi ruqyah syirkiyyah (ritual sihir hipnosis pukau) beta. Selepas itu beta tulis dan maklumkan kepada awam, kumpulan akhir zaman teori konspirasi 313 militan dan panji akhir zaman ajaran sesat.
    21. Tahun 2021 ada sambungan dakyah ajaran sesat oleh puak silat, individu dan kumpulan-kumpulan ajaran sesat lain tuduh, tohmah, fitnah, jenayah cyberbully body face shaming, cyberwar attack, ugut-ugut dan menghasut ramai pulau beta. Barulah beta tahu mereka berdua ketua² kumpulan ajaran sesat militan, apa mereka buat di Gunung Ledang pada 6/9/2020 tu ritual, leluhur yang mereka taksubkan sebagai moyang tu jin dan Guru kedua-dua mereka pastor Malaysia pengamal, penyebar ilmu pseudoscience Neuro Linguistic Programming ajaran sesat New Age Movement.
    22. Tahun 2023 beta terjumpa Motivator Konsultan, guru silat Seni Gayong Makrifat Malaysia, BEKAS Exco GAPPIΜΑ, Pengasas Syifa Nur Ikhlas, Pengasas Akademi  Nur Sufi doktor perawat bomoh alternatif dukun ilmu hitam ahli sihir tradisional moden war-warkan ebook Rahsia Nusantara. Patutlah beriya benar wujudkan kumpulan whatsapp Rahsia Nusantara arahan leluhur jin khadam yang diserunya. Dan beta faham kumpulan peritual itu dukun ilmu hitam ahli sihir. 
    23. Bekas ahli kumpulan ex Pegawai MAIWP beri link kumpulan ajaran sesatnya, beta memang tak inginlah masuk tapi beta nampak scammer iklan di facebook display picturenya jantan berserban berjubah berada dalam kumpulan militan ketua ajaran sesat ex Pegawai MAIWP. Patutlah samseng, mafia, militan tu transfer duit beta minta pulangkan kepada PPIM tanpa pengetahuan beta dan buat iklan palsu beta ni janda mencari jodoh di merata-rata kumpulan.
    24. Kerap pengsan berulang lagi. Suami ikhtiar minta Ustaz mengajar di surau ruqyahkan tapi 8/3/2023 Ustaz itu minta kawannya ruqyah. Mengajar Tauhid disurau dan masjid, pengamal tarekat. Lambat tahu iblis itu seperguruan silat dengan motivator konsultan doktor perawat bomoh alternatif, dukun guru silat Seni Gayong Makrifat Malaysia juga mantan silat persatuan silat itu telah dilucutkan jawatan pada bulan Mei, ruqyah syirkiyyah berkhadam mengaku pernah sesat selama dua puluh tiga (23) tahun dan ada saka. Jika awal lagi beta tahu dia bekas guru silat, memang beta tak akan terima rawatannya. Kerna sama sahaja sudah sesat berkhadam. Eh, memang ramailah silat sesat berkhadam. Tak usah menipulah dengan beta. Beta nampak khadam jin iblis laknatullah'alaih di gelanggang bergentayangan.

    25. Dalam pada itu, tanpa sedar ahli kumpulan motivator konsultan doktor perawat bomoh alternatif dukun guru silat Seni Gayong Makrifat Malaysia ahli GAPPIMA seekor doktor bahasa pun ahli silat juga, turut ambil kesempatan dakyah beta ajaran sesat musyahadah dan cuba ritual beta. Pengsan beta. Cepat beta kesan terus beta block doktor bahasa itu dengan segera.

    26. Berbalik kepada mantan guru silat Seni gayong Makrifat mengaku sudah sesat tadi, beta hampir mati nyaris hilang nyawa (kronik slipped disc, pengsan tanpa sebab dan auto gerak silat tari berulang-ulang lagi). Soalan beta tanya tidak dapat jawabnya, bukannya membantu walau dibayar. Fitnah pula talbis iblis ikut beta, emosi tidak stabil, fikir bukan-bukan dan tidak move on. 24/9/2023 beta lafaz putuskan terus dan kembalikan semuanya termasuk khadamnya kepada dia, Alhamdulillah kronik slipped disc, pengsan tanpa sebab dan auto gerak silat tari hilang terus. Rupa-rupanya masalah berpunca daripada puak silat sesat dukun. Sudah sesat tapi mereka tidak rawat, sibuk hendak merawat. Takkan selesailah gangguan kerohanian asbab disihir kerana mereka semua pengamal ilmu perdukunan sesat berkhadam. Inilah bahayanya ajaran sesat (sihir, syirik dan khurafat) puak silat sesat militan berkhadam merenggut nyawa beta.

    27. Tahun 2024 baru tahu beta disihir bertimpa-timpa khadam jin sihir dukun tak puas hati kegiatannya beta bongkarkan. Alhamdulillah Allah SWT  beri peluang beta masih hidup untuk melawan ancaman sihir melukakan dalaman. Semuanya dengan izin Allah SWT maka DIA jugalah berkuasa pulihkan. Aamiin Yaa Robbal'aalamiin.
    28. Beta tahu ketua-ketua kumpulan ajaran sesat ni baca perkongsian beta. Nampak dari negeri mana dan laman webnya. Hahahaha. Setakat berani dengan ilmu hitam  sihir, neraka sudah menanti di akhirat nanti. Ingat boleh lepaskah? Takkan lepas punya. Hahaha. Group dah private. Ada yang report. Padan muka. Tahu kau takut eh ex Pegawai MAIWP dan sekutunya guru silat Seni Gayong Makrifat Malaysia sesat? Macamlah beta tak tahu kegiatan kumpulan ajaran sesat kau berdua tu. Di laman sosial bersepah perkongsian sesat menyesatkan menakut-nakutkan awam terpampang. Bodoh ex Pegawai MAIWP dan puak bersekutu pentaksub leluhur jin balaci @ barua kepada motivator konsultan doktor perawat bomoh alternatif guru silat Seni Gayong Makrifat Malaysia. Makan duit haram seumur hayat mereka. Beta nampak memang beta block terus.

    DUKUN SANTET DAKYAH AMALAN PERANG PANJI HITAM PEMBERONTAK NEGARA. MENIPU SANAD HENDAK SCAM DUIT.
    1. Tahun 2021, ketua kumpulan ajaran sesat cuba scam duit beta dengan dakyah amalan Perang Panji Hitam menipu sanad sampai kepada waliyullah dalam bentuk pdf pula.
    2. Selepas itu, ketua ajaran sesat  mengaku Fata At-tamimi, berpura-pura menyertai personal life coaching beta bertujuan korek rahsia alam jin. Dalang utama penyebar fitnah lembam faham anggap pengakuan, manipulasi perbualan soal-jawabnya dengan beta, jenayah cyberbully body shaming, cyberwar attack aqidah, kesihatan (minda, jiwa), keselamatan (ruh, jiwa, nyawa, semangat), niqab, keluarga keturunan beta dan hasut ramai pulau beta bergabung dengan. Kumpulan ajaran sesat puak silat sesat, perawat bomoh alternatif dukun gila isim.  Nutrizen macai cybertrooper keyboard warrior tololwers pengikut penjilat ketua kumpulan ajaran sesat penyebar fitnah taksub mengkhinzir buta percayakanlah mereka. 
    3. Mereka guna hadith Dho'if diragui syadz perawinya yang tidak boleh digunakan untuk berhujjah tentang panji hitam pun ramai percayakan tuduhan, tohmahan dan fitnah mereka ke atas beta. Akhirnya dia sendiri keliru warna panji. Kahkahkahkah! Jahil sungguh semuanya termasuklah ipar duai pasangan masing-masing pun tak betul, penyebar ajaran sesat dan dukun, anak-anak pun kurang ajar bukan main tidak hormat orang tua, sibuk kalutlah pertikai aqidah beta. Phuilah haih.
    4. 24/8/2021 sehingga 3/9/2021, ketua kumpulan wanita naga emas arahkan macai-macainya buat dua (2) fbpage PALSU GUNA gambar beta. Pengadu-domba dan dalang komplot kedua (2) penyebar perbualan soal-jawab dimanipulasi seolah-olahnya beta mengaku pelbagai perkara tidak masuk akal islam. Sedangkan itu adalah soal-jawab khabar, berita, cerita dan info daripada yang mengaku sebagai leluhur, khadam guru silat Seni Gayong Makrifat, dukun moden, Tok Batin  peritual, pendakyah ajaran sesat gerakan Akhir Zaman dan dukun-dukun sebelum mereka bercampur sihir pukau bertimpa-timpa ke atas beta.
    5. 14/10/2021 admin group zikir terapi cuci ruh bersihkan dosa oleh dukun wanita mengaku pewaris naga emas send invitation masuk group sesat dukun tu. Beta  sound dan block terus.
    6. PDRM sifatkan mereka ini semuanya psikik scammer penunggang agama pemberontak kerajaan dan negara. Mereka acah-acah membela Palestine, gila isim rekrut tentera Imam Mahdi. rupa-rupanya semuanya penyebar ajaran amalan sesat berkhadam, penyembah leluhur jin iblis laknatullah'alaih. Jijik. Mana mereka berani lapor polis seperti mereka ugut. Beta terlebih dahulu lapor polis. Ada yang dah dipanggil Bukit Aman dah pun. Kah30,000,000. Tok Batin sahaja buat laporan polis palsu. Polis yang kontak beta maklumkan tu pun beta tengking. Dah bodoh sangat percayakan tok batin scammer kenapa? 
    7. Beta dapat maklumat dari wartawan yang difitnah sesat selepas dedah dan bongkarkan isu militan dalam PAS tentang IS siapa antara pengasasnya.
      • "Mcm2 nama mereka hizbu muslim la tapi taktiknya, misinya sama konon nak jadikan negara Islam tapi apa berlaku rekrut pelajar2 universiti p bom kat hotel di bali indonesia tapi masa tu kerajaan umno support sy" perbualan terakhir di whatsapp sebelum beliau meninggal dunia. Moga Allah merahmati Almarhumah. 
    8. 3/10/2024, beta semakin anti penunggang-penunggang agama seperti Presiden Perkid (bekas ahli PAS, perawat gila isim, pengasas madrasah Darus solihin) yang kurang ajar fitnah semua penagih dadah dirasuk setan padahalnya rawatannya rawatan militan (kurung dan dera). Kurang ajar menempelak, menengking Ibu Yati seorang wanita. Beta tanya elok-elok kesnya kenapa sampai viral yang ketua-ketua kumpulan diskusi bukan debat tag beta di Facebook, dia kurang ajar fitnah beta pengikut setan Ibu Yati dan memaksa-maksa beta ke pusat rawatannya sedangkan beta bukannya sakit. Bukan dia tidak kenal Almarhum Ayahanda beta. Pernah berjuang bersama-sama. Beta kenal dia dan isterinya pun sudah lama. Anaknya dulu beta pernah mengajar di PASTI bawah seliaannya. Berlagak dari dulu sampai sekarang tak berubah-ubah. Suami beta pun tak ingin jumpa dia. Akhirnya, laaaa hai, dia pun berada dalam kumpulan telegram NOMBOR 13 ex Pegawai MAIWP ketua kumpulan ajaran sesat molitan. Ini pun bekas ahli coach itu sendiri kongsikan link. Hendak harap beta cari, memang beta meluat dengan sarungan iblis laknatullah'alaih tu. Penunggang-penunggang agama memang ramai penyokongnya. Sebab itu di laman sosial beta tidak ikut sebarangan lebih-lebih lagi psikik scammer penunggang agama pemberontak kerajaan dan negara kumpulan militan. Dipanggil Ustaz pun jika tunggang agama beta takkan hormat.
    9. Beta dengar sendiri penyebar utama seorang ustaz selebriti, mutawwif mengaku beliau ambil cerita berkaitan akhir zaman daripada yahudi (kisah Isroelliyat) hasil kajiannya dan sebarkan supaya masyarakat melayu percaya (taksubkan) akhir zaman.
    10. 29/9/2024 baru sedar semua mereka yang cuba murtadkan beta, bunuh (serang, sihir, jenayah cyber beta adalah kumpulan ajaran sesat Panji Militan @ IS dikehendaki PDRM Ingatkan Gerakan Missionary Kristian dan kumpulan sesat biasa sahaja. Astaghfirullahal'adzhim. 


    SOAL-JAWAB PUAK AKHIR ZAMAN

    Dah dah lah tu. Asyik cari salah orang. 


    BETA JAWAB

    Penjenayah tu sejenis makhluk bertopengkan iblis buat salah dengan beta memanglah kena report police dan cari salah orang. Takkan nak cari salah haiwan? 🤣 🤣🤣


    SOALAN

    Panji hitam tu selalu dengar ...biasanya org silat guna nama tu..betul ye?


    BETA JAWAB

    Silat sesat, doktor perawat-perawat bomoh alternatif dukun ilmu hitam ahli sihir tradisional kumpulan-kumpulan ajaran sesat kebanyakannya guna nama tu. Diorang berlagak nak bebaskan Palestine dan perasan diorang tentera Imam Mahdi hakikatnya diorang menyebarkan ajaran amalan sesat. Puncanya Motivator Konsultan, guru silat Seni Gayong Makrifat Malaysia, BEKAS Exco GAPPIΜΑ, Pengasas Syifa Nur Ikhlas, Pengasas Akademi  Nur Sufi dukun ilmu hitam ahli sihir tradisional moden mula sihir, ritual (jadikan beta perantara berinteraksi dengan jin) dan tempelkan khadam jinnya kepada beta untuk curi tahu hal alam jin diorang anggap alam ghaib. Dia berguru dengan dukun yang membuatkan dia taksubkan dirinya sebagai keturunan Majapahit, pastor Malaysia (bomoh moden). Semua ilmu sesat perdukunan dia campur-aduk dan sebarkan. Dah gila isim teruk dukun paranormal tu sampai cakap boleh minta tolong dari leluhur .Jin syaithon dukun itu seru semasa kursus, semuanya khadamnya. Diorang semua ni lah kuncu-kuncu dajjal iblis laknatullah'alaih. 

    Terdiam terus. 


    PERKONGSIAN ASAL PADA 11/5/2021

    "Berkaitan Panji Hitam, hadith adalah hadith dho'if. Hadith dho'if tidak boleh dibuat berhujjah. Usah sesuka hati claim itu ini. Seperkara lagi, Nabi Muhammad SAW tidak menyuruh ummatnya memaki mencarut orang lain".  


    Sebab bukan pakar hadith dan Al-Quran. Hanya pernah 10 tahun sebagai Pegawai Perkhidmatan Pendidikan JAWI. Beta  rujuk Ustaz yang Huffaz Al-Quran berkaitan hadith-hadith yang diguna-pakai oleh mereka yang claim Panji Hitam dan gang Akhir Zaman ni.

    "Setahu saya hadith panji hitam dhaif. Tapi tulisan ni banyak hadith. Mana satu yang betul Ustaz ya?" Ini soalan saya.

    [11/05, 2:40 pm] Ustaz Hafiz :
    Wslm. Ngarut ni kak. Semua org akan claim hero akhir zaman.

    Ha, bukti.

    Bukan nak keluarkan sesuka-hati hadith ni. Saya memberitahu bahawa hadith panji hitam ni hadis dho'if.

    Keterangannya panjang lebar. Beta ambil yang mudah orang faham sahaja. Sebab tu kita ni jangan mudah sangat hendak share dan sebar. Asal nampak islamik sikit, sebar. Di sebaliknya tu kita tak tahu apa kesan semua yang kita sibuk sebarkan. Berhati-hatilah. Tabayyun (Semak dahulu) dengan teliti sebelum like, comment dan share.


    RESPOND PENGIKUT

    Q : Banyak hadis dhoif yang berlaku sekarang ni. Macam mana tu


    A : Mohd Nazri Bin Abdul kena cari kitab hadith khusus bab hadith sahaja. Panduan mengenal hadith dan berguru secara berhadapan.


    Jika ingin berguru cari yang dari Pondok Manabiul 'Ulum. Saya tidak pasti Pondok itu wujud atau tidak lagi sekarang ini. 

    ----------------

    Q : Maaf puan... Memaki hamun pada bangsa yahudi Zionist tidak mengapa.. 

    A : Muhd Al Walid Kalashnikov (Tholib Ramli) dalam Al-Quran ada ka ayat mencarut memaki tu? Setakat saya tahu,

    Allah melaknat dan sebut jahil (bodoh) sahaja yang ada dalam Al-Quran tu.

    Mana pergi ADAB budaya bangsa Melayu jika memaki sampai mencarut-carut? Kata bangsa Melayu berdaulat siap bertanjak berpakaian silat bagai? Tapi buat provokasi maki-hamun mencarut-carut? Provoke berlebihan tapi hisap rokok maki hamun carut orang.

    Adakah pahlawan Moyang kita yang memperjuangkan AQIDAH dan tanah air sedemikian rupa?

    Mana hadith dan ayat Quran boleh mencarut? Maki patut-patut sudahlah. Mencarut buat apa?

    Memalukan nama Melayu dan nama ISLAM sahaja. Sudah sama sahajalah dengan machai dan cybertrooper umno bn pas. Ke semuanya ni umno bn pas?

    Pas pun memang serpihan Umno BN. No wonderlah pimpinan sekarang begitu juga. Politikus belaka semuanya tu.

    Ok. Semua totok umno pas dan parti politik, sekarang juga saya sangat suka unfollow unfriend saya. Saya tak mahu membuang masa cari siapa mereka.

    Saya mantan politichian yang memang anti provokasi dan scammer.

    Muhd Al Walid Kalashnikov anda yang mai terjah posting saya dah kenapa? Jika tidak ada hujjah jangan komplen posting saya jika sudah tahu ini public.

    Baca semula apa saya tulis tadi. Faham? Buat posting sendiri jangan berhujjah atau pertikai saya jika tidak dapat menjawab semua soalan saya. Saya tahu apa saya tuliskan berkaitan hadith dhoif yang sudah sampai ke martabat syadz.

    Langsung saya tidak sebut pun kafir Yahudi Zionis pada posting ini. Tiba-tiba pula anda hendak bawa dakyah merapik. Memang saya marah. Merapik sungguh dah tu. Maki mencarut bukan penyelesaian di MedSos.

    Saya Social Media Coach. Faham permainan semua ni. Provokasi terancang yang ada dalang. Dalam Malaysia ni banyak lagi kes melibatkan MUSLIM kenapa kalian tidak kisahkan?


    PENJENAYAH SIBER DUKUN ILMU HITAM AHLI SIHIR KETUA-KETUA KUMPULAN AJARAN SESAT PANJI HITAM MILITAN!


    Shaiful Rizuwa, bangsa saka, guru silat sesat, perawat bomoh ilmu hitam ahli sihir, penyebar ajaran sesat, fitnah, jenayah cyberbully, body shaming, cyberwar, cyber attack, Puteri Nur Cahaya, Cikgu ieta, keturunan Raja, keturunan Rasulullah SAW
    TARIKH ADUAN 17/11/2020.
    Konsultan, Perawat bomoh alternatif dukun ilmu hitam, ahli sihir tradisional gila isim. Masa buat laporan polis beta belum ada nombor telefon perawat bomoh gila isim sakit jiwa berlambak khadam jin iblis kuat meroyan menakut-nakutkan awam, fitnah beta. Tak teringat pun nak cari. Hakikatnya sama sahaja dengan yang lain ketua kumpulan ajaran sesat ni, pentaksub alam jin. Dipercayai oleh mereka sebagai alam ghaib. 2023 dia pula sebar fitnah tahun 2021. Beta Whatsapp kau apahal? Pagi subuh sefiie call handphone dan Whatsapp beta. Polis minta report semula. Ikut cakap suami lantakkan je orang gila meroyan sampai dia meninggal dunia. Pun pengecut. Setakat gertak apa barang? Bukan berani pun. Banyak aduan beta block terus malas nak ambil tahu dah Abdul Amjad oih. Lantak hang lah.

    DUKUN SANTET AHLI SILAT PUSAT RAWATAN AL-QUBRO

    TARIKH ADUAN 5/2/2021
    Pusat Perubatan Al-Qubro ni dukun-dukunnya serang Facebook beta pada 4/2/2021. Masa gang mereka serang 
    messenger beta, beta belum tahu lagi mereka puak silat perawat bomoh alternatif dukun ilmu hitam ahli sihur dan yang ramai serang beta tu puak silat macai cybertrooper keyboard warrior 
    mereka.

    Tidak lama selepas itu, senior Pusat Rawatan Al-Qubro Sufian guna fake account, Malay Kingdom mesej messenger beta,


    "Dia ni ni bukan pemilik Pusat Rawatan Al-Qubro. Beliau hanyalah orang suruhan sahaja." Katanya. Dan beliau mengadu rawatan sihir, syirik khurafat dilakukan oleh Pusat Rawatan Al-Qubro. Beta tak layan. Tanya bukti senyap terus, beta block. Malaslah fikir hal mistik-mistik ni. Hal dengan iblis dua ekor ruritual beta tahun 2020 pun tak selesai lagi masa tu.

    8/2/2023 baru beta perasan semua yang serang beta pada 4/2/2021 adalah orang-orang silat Pusat Rawatan Al-Qubro belaka. Patutlah gila isim semuanya. Dan beta semak Facebook penyerang terjumpa dengan silibus-silibusnya. Ini sebahagiannya sahaja. Barulah beta faham kenapa Sufian maklumkan kepada beta Pusat Perubatan Al-Qubro ni menjalankan rawatan berunsur sihir.


    Beta maki teruslah penyebar ajaran sesat ni sebab dia serang messenger beta dengan soalan bodoh ni.

    "Sesat menyesatkan sibuk tanya aku sakit ke? Bangang bangsatlah bomoh alqubro! Sama bangsat dengan macai kau. Bomoh sihir pendakyah ajaran sesat gila isim sakit jiwa bodoh! Mana boleh fitnah wali bertapa bersuluk yang sudah difatwakan pejabat mufti amalan memesongkan aqidah. Menipu, story hal orang lain tiber story Hang Tuah. Bohong belaka. Orang tanya dalam group tak dijawabnya. Sampai orang rujuk aku pula yang tak ada kena mengena dalam group tu. Yang korang bomoh² gang silat, semuanya tolol mai serang messenger aku korang semua memang tak tahu malu dan tak beradab. Mana layak rawat orang semua berlambak khodam hasil beramal amalan sesat sihir syirik dan khurafat. Bekas senior alqubro pun mai mengadu kat aku. Apahal? Eh, korang memang gila isim sakit jiwa teruk pi lah jumpa Ustaz tak berkhodam rawat diri korang tu sakit teruk mendakyah ajaran amalan sesat gerakan new age. Bingai".


    Masa buat laporan polis, polis maklumkan 

    "mereka semua adalah psikik dan scammer penunggang agama. Apa sahaja cyberbully criminal dan body shaming bukan perkara biasa".


    TOK BATIN MALAYSIA

    Abdul Halim Abdul Malek, tok batin, peritual, bomoh ilmu hitam, ahli sihir, motivator, konsultan, berkawan dengan hantu, berkawan dengan syaithon, silat seni Gayong Harimau, berkhadam, silat Selempang Merah, sesat, penyebar ajaran sesat, new age

    TARIKH ADUAN : 21/6/2021. Selepas penyebar ajaran sesat kumpulan ex Pegawai MAIWP dan guru silat Seni Gayong Makrifat Malaysia berkomplot dengan guru mereka pastor Malaysia Dan ketua kumpulan ajaran sesat lain, Motivator Konsultan Malaysia, Guru Silat Harimau, pengamal Silat Selempang Merah, Tok Batin bomoh dukun ilmu hitam ahli sihir tradisional scammer berkhadam jin syaithon, Dakyah ajaran amalan sesat Gerakan New Age di bawah Gerakan Missionary Kristian, Ilmu Karuuhun, PERITUAL, samseng, mafia, militan) ini pula. Sama juga. Kalut dengan keturunan jinnya. Sihir pukau ritual beta guna minyak wangi (senyonyong). Hari-hari brainwash  beta dengan Imam Mahdi, kayangan, alam ghaib, pelbagai kisah makhluk jin iblis laknatullah'alaih dan ajaran amalan sesat di dakyahnya kepada beta. Uish dahsyat sampai minta beta rawat kantin sekolah dia di Damansara lah punya taksubnya dok ingat beta ni ada kuasa sakti. Alah, semua sama sahajalah. Kemarukkan Hang Tuah, Puteri Gunung Ledang dan emas. Dukun-dukun ilmu hitam ahli sihir belaka. Haktuih! 🤢🤮 Jenayah cyberbully body shaming, ugut saman dan buat laporan polis palsu sebab tak mahu bayar hutang. Sudah beta gertak baru selesai bayar hutang (cubaan scam) tapi fitnah ke atas beta tidak dilupuskan. Awalnya mengaku beta ni keponakannya. Akhirnya terjerit-jerit di talian mengaku hendak try test ilmunya kepada beta. Mengaku berkawan dengan hantu syaithon. Setiap hari seru Ayahanda, Bonda bodoh wajah serupa setan dan merepek yang bukan-bukan. Jin monyet dia sebut sebagai 'hanuman'. Akhirnya mengaku kena makan ubat hospital gila. Gila isim sakit jiwa, gila babi, bermasalah mental rupa-rupanya. Inilah juga antara punca beta hilang kepercayaan kepada Motivator, Konsultan, Fasilitator dan Coach Business Marketing di Malaysia ni. Majoriti mereka pastor Malaysia, penyebar ajaran sesat Neuro Linguistic Programming (NLP) New Age Movent atau ESQ165 beta ruskan sebagai ilmu karuuhun (leluhur jin). Pengamal penyebar ajaran sesat memang ada khadam.


    RUJUK SENARAI NAMA DI ATAS.



    NOMBOR 1
    dalang utama tag nombor 2, nombor 3, 
    nombor 4 dan 
    nombor 9.
    kumpulan ajaran sesat militan, panji hitam militan, psikik scammer, penunggang agama, pemberontak kerajaan dan negara, pengkhianat agama bangsa dan negara, gila isim, ,sakit jiwa, bermasalah mental
    Dulu conteng atas gambar sahaja belum pandai buat video. Nombor 1 masuk coaching nak korek rahsia akhirnya bertambah gila isim fitnah disisi beta Jin ifrit. Dia punya empat (4) ekor Jin termasuk di tunggul balak dia tak ingat?

    Haniz Zerstoren Penunggang agama, psikik scammer, pemberontak kerajaan dan negara, jenayah cyberbully body shaming, cyberwar, cyber attack akidah, minda, jiwa, ruh, jiwa, nyawa, semangat, keluarga keturunan, Puteri Nur Cahaya, Cikgu ieta
    Play victim munafik meraih simpati dari tolollwers. Hanya yang kurang kasih sayang lapar perhatian sanggup ampu dan jilat si busuk hanyir bermasalah mental ni. Beta beri solusi masalahnya hasil daripada solat sunat hajat beta. Tapi pendurhaka ini, fitnah, khianat, pecah amanah, jenayah cyberbully body shaming, cyberwar, cyber attack terhadap beta. Beta tahulah dia bagaimana. Bekas client personal coaching beta. Borang masuk coaching online pun ada lagi dengan beta. Semua hal dia sudah kongsikan kepada beta. Tapi kalau dah gila isim sakit jiwa, ikut hasutan leluhur jin iblis, memang semakin teruk lembam faham. Beta cakap lain, difahamnya lain. Bengap, bangang sungguh bangsat lahanat jantan sangap kemaruk jin dan semua sekutu-sekutu komplotnya tu. Yang likecomment dan share fitnah ke atas beta ni, semuanya sudah gila isim sakit jiwa bermasalah mental. Dia ingat orang semakin menjauh? Orang follow beta lagi ada. Dia ingat tak ada ahli kumpulannya yang sama gila isim sakit jiwa taksubkan leluhur jin screenshot adu-domba fitnahnya ni kepada beta? Dia ingat beta akan senyap sahaja? Dia tak tahu beta lapor polis, polis dan Jabatan Agama Islam sedang mencari dia dan yang lainnya. Hahahaha! Padan muka hangpa!

    kumpulan ajaran sesat militan, panji hitam militan, psikik scammer, penunggang agama, pemberontak kerajaan dan negara, pengkhianat agama bangsa dan negara, gila isim, ,sakit jiwa, bermasalah mental
    Ketua kumpulan ajaran sesat akhir zaman teori konspirasi 313 Panji hitam militan lembam faham sudah gila isim, sakit jiwa, bermasalah mental. Antara bukti mereka sekumpulan. Mengaku Fata At-Tamimi anutan Al-Arqam. Beliau maklumkan, Malakat Mall kambing hitam PPIM. Dia mendakyah beta ajaran sesat leluhur jin dan memberontak negara. Isterinya berniqab,  beta unfriend boring baca merepek berlawan dengan annubis (iblis laknatullah'alaih). 

    kumpulan ajaran sesat militan, panji hitam militan, psikik scammer, penunggang agama, pemberontak kerajaan dan negara, pengkhianat agama bangsa dan negara, gila isim, ,sakit jiwa, bermasalah mental
    Yang taksubkan naga mereka. Tapi beta yang difitnahnya. Hek eleh hai!

    kumpulan ajaran sesat militan, panji hitam militan, psikik scammer, penunggang agama, pemberontak kerajaan dan negara, pengkhianat agama bangsa dan negara, gila isim, ,sakit jiwa, bermasalah mental
    Cabar sangat beta? Nah laporan polis pertama.

    kumpulan ajaran sesat militan, panji hitam militan, psikik scammer, penunggang agama, pemberontak kerajaan dan negara, pengkhianat agama bangsa dan negara, gila isim, ,sakit jiwa, bermasalah mental
    Laporan polis ke dua (2) terhadap nombor 1 berkomplot dengan nombor 6 dan nombor 10. Boleh rujuk artikel INI juga. Betapa gila isim, gila babi, sakit jiwa bermasalah mentalnya dia berpakat pula dengan guru latih silat Seni Gayong Fatani Putrajaya penyebar ajaran sesat meditasi New Age dan tukang santet. Inilah jantan-jantan berkhadamkan jin penyembah leluhur jin, kemaruk sangapkan jin. Ditegur jaga adab, jangan taksub, jauhi syirik, jangan menipu dan mencarut, bertambah meroyan umpama insan kesepian, kurang kasih sayang kesurupan kematian pasangan. 

    NOMBOR 2
     tak tahu malu menggelenyar sana sini mengadu-domba fitnah beta sebab beta sakit hati beta unfriend dia. Meluat baca perkongsian berhalusinasi di facebook nya berlawan dengan annubis (iblis laknatullah'alaih). Jadi dia iri hati ramai bertumpu tanya soalan pada beta.


    NOMBOR 3
    DUKUN. Pengarah komplot 
    jenayah cyberbully body face shaming, cyberwar attack aqidah beta. Arah nombor 1 dan nombor 9 buat fbpage palsu guna gambar beta diconteng muka dan mengaku sihir beta. Berkomplot dengan nombor 2 betina murahan. 
    kumpulan ajaran sesat militan, panji hitam militan, psikik scammer, penunggang agama, pemberontak kerajaan dan negara, pengkhianat agama bangsa dan negara, gila isim, ,sakit jiwa, bermasalah mental
    DUKUN gersang, kurang kasih sayang. Tu lah pasal kuat MEROYAN. Entah apa-apalah berhalusinasinya ni.

    "Sedang rancak kumpulan ni skrg. Dahulu di kenali Ahli Zikir sekarang di kenali Ruqyah Cuci Rohani. Mudahnya org kita mengikut." Encik محمد حفيظان  post pada 6/2/2022. Beta jumpa kenyataannya ini pada 1/8/2023. 

    kumpulan ajaran sesat militan, ajaran sesat, Gerakan New age, akhir zaman teori konspirasi, , 313, militan, Imam Mahdi, panji hitam militan, psikik scammer, penunggang agama, pemberontak kerajaan dan negara, pengkhianat agama bangsa dan negara, gila isim, ,sakit jiwa, bermasalah mental
     Terlalu banyak aduan tentang penyebar ajaran sesat nombor 3 dukun ilmu hitam ahli sihir tradisional pendusta, berhalusinasi, menurun dan mengaku macam-macam, tertipu dengan penunggang agama 'selawat zikirullah untuk cuci ruh bersihkan dosa (ruqyah cuci rohani). Ada yang kenal dia maklumkan dukun ni terkenal di kalangan perawat sebab berlambak jin dan mengaku Puteri Gunung Ledang, pewaris naga emas dan datuknya dimasuki ruh Rasulullah SAW. 😳

    ADUAN PENGADU-DOMBA, PENGIKUT²NYA JUGA.
    kumpulan ajaran sesat militan, panji hitam militan, psikik scammer, penunggang agama, pemberontak kerajaan dan negara, pengkhianat agama bangsa dan negara, gila isim, ,sakit jiwa, bermasalah mental
    Pengadu-domba pengikut dukun wanita mengaku pewaris naga emas mengadu kepada beta aktiviti kumpulan dukun . 


    kumpulan ajaran sesat militan, panji hitam militan, psikik scammer, penunggang agama, pemberontak kerajaan dan negara, pengkhianat agama bangsa dan negara, gila isim, ,sakit jiwa, bermasalah mental
    Semua yang diadukan oleh peniaga online pengadu-domba ni adalah perawat bomoh alternatif dukun ilmu hitam ahli sihir tradisional. Mengadu, minta nasihat dari beta tapi akhirnya maki-hamun niqab, keluarga keturunan beta. Lembam faham, tidak faham jalan cerita perbualan beta telah dimanipulasikan oleh dukun idolanya, taksub percayakan fitnah dukun ilmu hitam ahli sihir pendakyah ajaran sesat. Jahil sungguh otaknya.


    NOMBOR 4 dukun penyibuk diperkongsian nombor 1 fitnah beta, minta gambar beta nak scan (telek) dan perkongsian nombor 9 sebar fitnah beta ada jin saka keturunan, ugut bunuh, santau, jurus sampai beta muntah darah sebab beta sergah dia minta gambar beta. 
    Mengaku nak cari pelanggan dan nak perangkap nombor 1. Kantoi dukun scammer pil kanser. Kawan baik beta cuba discamnya. Mana beta tak marah.


    Dah kantoi, terus fitnah beta.


    kumpulan ajaran sesat militan, panji hitam militan, psikik scammer, penunggang agama, pemberontak kerajaan dan negara, pengkhianat agama bangsa dan negara, gila isim, ,sakit jiwa, bermasalah mental
    Ugut bunuh, santau jurus beta hingga muntah darah.


    LAPORAN POLIS KOMPLOT NOMBOR 1, NOMBOR 2 DAN NOMBOR 4.
    Kumpulan ajaran sesat, Gerakan New Age, Muhammad Anuar Ibrahim, Cikgu Nuar, bomoh, Hafize Adnan, Silat 7 langkah, Tengku Azrul Hamdi Tuan Zolkapeli, penyebar ajaran sesat new age, silat Seni Gayong Fatani, Putrajaya, Muhammad Arifin Rizkin, Juliana Hussein, Lyana Bajana, Muhammad Anis Hassan, Haniz Zerstoren, Muhd Siddiq, tukang santet, psikik scammer, gila isim sakit jiwa, pemberontak kerajaan dan negara, pengkhianat agama, bangsa dan negara, Muallij Ahmad, bomoh ilmu hitam, ahli sihir tradisional, penunggang agama, penyebar ajaran sesat, cuci ruh, bersihkan dosa, ruqyah rohiyyah, ilmu karuuhun, ilmu leluhur jin, akhir zaman, teori konspirasi, komplot, bunuh, tuduh, tohmah, fitnah, ghibah, manipulasi perbualan, jenayah cyberbully, body shaming, cyberwar, cyber attack, akidah, nyawa, ugut bunuh, ugut sihir, ugut santau, ugut jurus sampai muntah darah, ugut saman, ugut lapor polis, ugut PDRM, JAIS, MAIS, angkut, sumbat lokap, tapi satu apa pun tak jadi
    Beta report police. Beta tak takut pun. Mereka? Sekeping habuk saman, laporan, MAIS, laporan polis seperti diugut pun tak sampai kepada beta.


    NOMBOR 5
    pernah sekumpulan dalam kumpulan nombor 13. Bodoh lembam faham, fitnah beta serang dia. Kalau tahu dia jantan, memang tak ingin maklumkan nombor 13 tu buat apa kepada beta. Tahun 2021 pengikut dia mengadu dia sebar tentang church. Beta ketawa. Dah sewel begitulah. Akhirnya beta block yang mengadu. 


    NOMBOR 6 guru latih silat Seni Gayong Fatani Putrajaya 
    dalang kedua. Korek rahsia, dakyah ajaran sesat, try test ilmu sihir meditasi (sihir moden Gerakan New Age) berkhadam. Kena sergah terus fitnah beta macam-macam siap maki, hamun, carutkan aqidah, minda, jiwa keluarga keturunan beta (rujuk sebahagian laporan polis di atas). Inilah tiga ekor penyebar ajaran sesat. Nombor 10 mengaku kepada beta tukang santet, mendakyah beta kumpulan sesat penyembah leluhur jin, berkomplot dengan dukun ilmu hitam ahli sihir guru latih silat Seni Gayong Fatani Putrajaya kakitangan Alam Pekaka Sdn Bhd sesat berkhadam dan nombor 1 bekas client personal life coaching beta penjenayah cyberbully body face shaming, cyberwar attack AQIDAH, minda, jiwa, nyawa, niqab dan keluarga keturunan beta nama pena Puteri Nur Cahaya @ Cikgu ieta, Guru latih silat Seni Gayong Fatani Putrajaya bangsat laknatullah 'alaih ni berbohong kepada beta semua silat Seni Gayong di bawah Gayong ADMAR bila beta mencari siapa mahaguru silat Seni Gayong Makrifat Malaysia untuk bertanya menuntut bela kenapa tak jaga anak muridnya nombor 14 kurang ajar sihir ritual hipnosis dakyah ajaran sesat kepada beta dan fitnah jenayah siber beta?

    Almarhum Ayahanda beta ahli silat Seni Gayong ADMAR. Jadi beta minatlah silat. Selain terlalu minatkan seni bela diri silat, itulah puncanya beta masuk dalam kumpulan Facebook Alam Persilatan Melayu yang ramai puak silat sesat di dalam kumpulan itu hingga membawa kepada beta beli buku silat daripada nombor 6 scammer samseng, mafia, militan penyebar ajaran sesat meditasi Gerakan New Age berdusta seumur hayat tentang aqidah, kesihatan beta dan komplot jenayah siber beta. Guru latih Silat Seni Gayong Fatani Putrajaya, Staff Alang Pekaka Sdn Bhd @ Pekaka Creative Studio BODOH! Angau kepada beta tak berbalas rupa-rupanya. Kena sergah lagi di dalam group aktiviti silatnya, terus berkomplot dengan nombor 1, 9, 15 dan 16. Sanggup jadi BARUA penyambung fitnah nombor 14 di tahun 2020 kepada beta. 
    Scammer bangsat pengkhianat ini berbohong kepada beta semua silat Seni Gayong bawah silat Seni Gayong Almarhum Dato' Meor Abdul Rahman (ADMAR). Inilah pengkhianat agama, bangsa dan negara yang sebenarnya pura-pura membela Palestine. 2023 dah tanya Setiausaha PSSGM ADMAR.



    Bulan 10/2024 beta mula perasan pernah lihat perkongsian tentang silat Seni Gayong ADMAR. 5/10/2024 beta baca semula di ruang komen, puas hati dapat jawaban terus dari soalan orang lain. Jawaban orang yang tahu beradab kepada tok guru silatnya anak murid Tok Meor. Terbukti nombor 6 silat sesat scammer (penipu) seumur hayatnya. Dahlah hodoh! Penipu pura-pura nak bantu jawab soalan beta kelirukan! Dakyah ajaran sesat meditasi berkhadam! Perasan nak mampus! Buat fitnah pasal beta. Memang lahanat!



    NOMBOR 7 silat pencak 13 kawan baik dan barua kepada nombor 3. Mula-mula kata mereka semua tu kurang kasih sayang. Sebab nombor 3 block beta, takut agaknya beta kesan dia penyebar ajaran sesat kalut ajak orang bertapa dalam hutan, maka beta mintalah no. 7 sebagai sahabat baik dukun betina tu nasihat sikit jangan dok dakyah orang ajaran sesat, ramai orang mengadu hal dia pada beta. Tapi dia punya lembam faham, apa dia cakap entah kepada nombor 3, dia serang messenger beta tapi dia padam. Akhirnya  dikomen no. 9, fitnah maki-hamun akidah, kesihatan beta, mengaku bangga dapat maki beta keturunan Nabi perangai macam babi. Sewel dah dengan halusinasinya tentang naga buat ladang kuda terbengkalai. Duduk belakang beta dalam restoran di Kampung Baru pun tak sedar asyiknya bodohkan orang sana sini. Suami beta geleng kepala sahaja dengar perbualan dia dengan kawannya. Anak perempuan beta menghadap dia beritahu, dia asyik tengok anak beta sahaja. Kurang ajar. Sebab itulah beta kata puak sesat ni mereka tak kenal beta ni siapa tapi beta kenal mereka. Rahsia semuanya dalam genggaman beta..

    Memang puak silat sesat tabiatnya maki-hamun mencarut. Bila kena carut balik tahu pula meroyan.


     

    NOMBOR 8 barua kepada nombor 1, 2, 12 dan pastor Malaysia. Akhirnya nombor 1 buang dia ambil nombor 2 jadi bini. Pendakyah ajaran sesat ilmu karuuhun ni fitnah beta fitnah nombor 12. Terlampau ikut telunjuk nombor 1 bakal suaminya yang tak jadi, akhirnya ditinggalkan disailang nombor 2 kawan baiknya sendiri. Nasihat beta kepadanya dimanipulasikan sebagai fitnah kepada sekutu-sekutunya yang akhirnya memakan dirinya sendiri. Pengadu-domba mesej beta di messenger minta pendapat rawatannya. Beta block terus. Kaffarah Allah kerna fitnah aqidah beta kuncu-kuncu dajjal.


    NOMBOR 9 mendakyah amalan perang panji hitam MILITAN, menipu sanad sampai kepada waliyullah, cubaan scam duit beta. Mengaku ada hantu raya. Sanggup jadi barua kepada nombor 1, dukun nombor 3, nombor 6, nombor 13, nombor 14 dan guru nombor 13 dan 14 si pastor Malaysia. Habis semua orang ditagnya termasuk nombor 7 barua kepada nombor 3 dan Megat Ainuddin guru silat terkenal. Bodo jugalah jika percayakan mereka semua. 

    kumpulan ajaran sesat militan, panji hitam militan, psikik scammer, penunggang agama, pemberontak kerajaan dan negara, pengkhianat agama bangsa dan negara, gila isim, ,sakit jiwa, bermasalah mental
    Laporan polis terhadap NOMBOR 9, penyebar ajaran sesat panji hitam militan tahun 2021 selepas beta diserang bekas ahli nombor 12 beta tidak kenal. Nombor 1 sudah tahu tapi kerana sakit hati beta tidak menuruti kehendaknya, semua nama tertera kecuali nombor 12 berkomplot pada 3/9/2021. 


    kumpulan ajaran sesat militan, panji hitam militan, psikik scammer, penunggang agama, pemberontak kerajaan dan negara, pengkhianat agama bangsa dan negara, gila isim, ,sakit jiwa, bermasalah mental
    Laporan polis mukasurat kedua, pengadu-domba bekas pengikut nombor 12 beta tak kenal pengikut nombor 9 juga. Beta tak layan provokasinya, dia maki-hamun beta. Gila isim sakit jiwa puak ajaran sesat akhir zaman teori konspirasi 313 MILITAN berhalusinasi semuanya sibuk hendak cuci ruh bersihkan dosa. Sudah seperti paderi kristian. Salah-guna fungsi solawat. Kali ke 3 buat laporan polis masih tak tahu ringkaskan. Polis minta tulis beta tulis semua. Beta tulis selengkapnya. Padan muka. Dakyah beta ajaran sesat, serang beta lagi? 

    Selepas mereka ni, penyembah leluhur jin iblis laknatullah'alaih nombor 1 pula. Mula-mula tak mengaku nombor 3 dan nombor  9 gang dia. Bila dia mula jenayah cyberbully body face shaming, cyberwar, cyber attack beta, daripada aduan ramai, baru beta nampak mereka semua diserunya. Play victim munafiq ketua ajaran sesat akhir zaman teori konspirasi kemaruk sangapkan jin berlagak hebat, rupa-rupanya lembam faham. Masuk personal life coaching beta semata-mata hendak minta scan (menelek) semua penyebar ajaran amalan sesat lain sekutu-sekutunya dan korek rahsia. Lambat beta sedar dia cuba sihir pukau, mendakyah beta ajaran amalan sesat memberontak kerajaan dan negara. Sebab itu PDRM maklumkan mereka ni psikik scammer penunggang agama, pemberontak kerajaan dan negara. Memang sungguh pun. Conversation di telegram ada lagi beta tak padam. Bukti.

    kumpulan ajaran sesat militan, panji hitam militan, psikik scammer, penunggang agama, pemberontak kerajaan dan negara, pengkhianat agama bangsa dan negara, gila isim, ,sakit jiwa, bermasalah mental
    Nombor 9 barua nombor 1, nombor 3, nombor 6 dan pastor Malaysia. Ikut telunjuk seperti lembut dicucuk hidung.
    kumpulan ajaran sesat militan, panji hitam militan, psikik scammer, penunggang agama, pemberontak kerajaan dan negara, pengkhianat agama bangsa dan negara, gila isim, ,sakit jiwa, bermasalah mental
    Laknat Allah SWT kepada semua penyebar fitnah manipulasi perbualan soal-jawab nombor 1, nombor 6, nombor 8 dan nombor 16 dengan beta sewaktu beta masih keliru masih bawah pengaruh sihir ritual hipnosis pukau nombor 13, 14 dan pengamal-pengamal NLP Hipnosis lain.


    NOMBOR 10
    barua nombor 6 dan nombor 9. Try test ilmu kepada beta, fitnah beta sesat,. Tak dapat, komplot dengan nombor 1, 6, 9 tukang urut betina bernama Lynn Lyana Leen menyamar muallaf FM messenger beta ajak mengumpat hal sepupunua beta tidak kenal. Tidak dilayan, fitnah beta mengaku keturunan Azazil dalam perkongsian nombor 9 jenayah cyber aqidah beta. 


    NOMBOR 11
    guru kepada nombor 3 dan nombor 9. Beliau beri beta no telefon nombor 3 dan nombor 9. Acah-acah suci dalam whatsapp akhirnya terbongkarlah rahsia, dia pemula penyebar ajaran sesat meditasi Gerakan New Age dan selawat untuk bersihkan ruh. Terus dia block beta. Ini biasa jika buat silap, rahsia terbongkar mereka akan block beta. Patutlah nombor 9 tag dia pada perkongsian fitnahnya terhadap beta.


    NOMBOR 12
    tidak kenal langsung. Bekas ahlinya serang beta. Beta block dan report police terus.

    NOMBOR 13 Ex pegawai Zakat Majlis Agama Islam Wilayah Persekutuan, coach business (speaker, strategist, socialpreneur), ahli silat selempang merah Johor, scammer, hacker, penjual ganja cannabis, garam shiffa Syiah, KETUA crypto survival Malaysia dan ejen Gerakan Missionary Kristian dari tahun 2017 lagi dah hipnosis (sihir pukau moden) beta. Tapi beta tak tahu diri ni dah disihir. Dia dakyah ajaran sesat, fitnah
     kronik slipped disc beta berkait dengan alam ghaib, tuduh, tohmah, fitnah, jenayah cyberbully body shaming, manipulasi perbualan Whatsapp, sebar gambar beta berjalan dengan suami dan 
    ugut-ugut beta berkomplot dengan

    NOMBOR 14
     guru silat Seni Gayong Makrifat Malaysia, ahli GAPEMA (motivator konsultan doktor perawat alternatif bomoh) dukun ilmu hitam ahli sihir tradisional moden menyamar perawat Islam peritual ruqyah syirkiyyah beta. Ritual sihir hipnosis pukau, dakyah ajaran sesat, dakyah leluhur jin tu moyang, jenayah siber, fitnah beta ada pendamping leluhur, bipolar, buat dia pening kepala sebab tak nak dirawat, bawa perkakasan minta ditabalkan sebagai puteri dan hasut ramai pulau beta tahun 2020. Dukun bodoh, gila isim, sakit jiwa, bermasalah mental akibat lembam faham. Dah ritual (seru, puja, panggil, jemput, jumpa leluhur jin khadam-khadam dia, Jin sampai cabut lari. Tak tahu pulangkan dan ambil balik semua sihir khadam jin sendiri, nak tutup kerja syirik tuduh, tohmah, fitnah, jenayah siber aqidah, minda, jiwa, ruh, nyawa, kesihatan dan keluarga keturunan beta.  
    hati-hati, scammer duit dan aqidah, Hacker, scammer, ajaran sesat, gila isim, jual garam shiffa syiah, jual ganja cannabis, ajaran sesat, Gerakan new age, Gerakan akhir zaman, panji hitam militan Nusantara,  esq165, sihir, hipnosis, pukau moden, ketua kumpulan ajaran sesat, dukun ilmu hitam, ahli sihir, tradisional moden, sihir, menipu usahawan.
    Kumpulan pencuri rahsia alam jin. Bermula dengan program copy writing beta sertai tahun 2017 ex Pegawai MAIWP dan sekutunya nombor 14 ketua kumpulan ajaran sesat akhir zaman 313 panji hitam militan semua digabungkan oleh mereka, bawa kepada program memesongkan aqidah atas nama magnet rezeki dan Neuro marketing, tanpa siapa pun sedar dia bawa ahli ke dalam kumpulan ajaran sesat akhir zaman bersama sekutu-sekutunya termasuk doktor perawat aliran syiah menyesatkan aqidah ahli-ahli kumpulan rekrut tentera Imam Mahdi, taksubkan leluhur jin, nombor dan pelbagai lagi ajaran sesat untuk melariskan ganja cannabis dan garam shiffa syiah dijual kepada ahli akhirnya rekrut ke dalam bisnes Gerakan Missionary Kristian.

    kumpulan ajaran sesat militan, panji hitam militan, psikik scammer, penunggang agama, pemberontak kerajaan dan negara, pengkhianat agama bangsa dan negara, gila isim, ,sakit jiwa, bermasalah mental
    Ini laporan polis kali pertama. Masa ni beta tak tahu lagi lahanat ini pun ketua-ketua kumpulan ajaran sesat akhir zaman teori konspirasi panji akhir zaman kumpulan rekrut Imam Mahdi. Penuh dalam group pentaksub leluhur jin. Semua merepek-repek mengaku pelbagai keturunan Jin. Sama sahaja mereka semua ni sudahlah sesat, menyesatkan beta, tuduh, tohmah, fitnah aqidah beta pula macam-macam sampailah sekarang. Conversation group ada. Beta tak takut langsung. Semua ini termasuk apa yang beta kongsikan sebagai tanda beta benci ajaran sesat (sihir, syirik dan khurafat) dan menjadi bukti di mahkamah dunia kelak. Mahkamah akhirat, beta tak perlu tunjuk bukti pun. Malaikat raqib 'atid mencatat. Sebab tu mereka berkomplot tuduh, tohmah, fitnah aqidah, kesihatan, keluarga keturunan beta (Raja Baginda Rasulullah SAW), manipulasi perbualan, manipulasi soal-jawab dengan beta, hasut ramai pulau beta dan ugut-ugut beta. Beta dah cakap, RAHSIA MEREKA SEMUA DALAM GENGGAMAN BETA. Setakat ugut, sihir, hipnosis pukau, apa jua pun tiada makhluk melemahkan beta. Allah maha berkuasa! Masa report ni memang naif sungguh. Belum tahu ini ruqyah syirkiyyah dan ritual. Tahun 2022 baru tahu.

    kumpulan ajaran sesat militan, ajaran sesat, Gerakan Missionary Kristian, Gerakan New age, akhir zaman teori konspirasi, , 313, militan, Imam Mahdi, panji hitam militan, psikik scammer, penunggang agama, pemberontak kerajaan dan negara, pengkhianat agama bangsa dan negara, gila isim, sakit jiwa, bermasalah mental
    PASTOR GERAKAN MISSIONARY KRISTIAN MALAYSIA ugut saman beta. Tarikh laporan 17/11/2020. Mastermind, Presiden TAMRIN ugut saman satu (1) kali supaya diamkan scammer online dilakukan oleh sekutunya big leader Atomy, Pastor Malaysia. Tapi habuk pun tiada. Bila buat laporan polis fahamlah, visi misi bisnes MLM itu salur dana kepada Gerakan Missionary Kristian. Polis dan Pegawai penyiasat daripada Bukit Aman mengesahkan laporan melibatkan bisnes MLM itu Gerakan Missionary Kristian. Ingatkan scammer online sahaja. Selepas itu Big leader bisnes (pun ahli silat juga) itu pula fitnah beta tidak pandai marketing, ugut saman beta kali kedua (2) tapi sama sahaja habuk pun tak ada. Beta anti scammer, penunggang agama dan bisnes jenis MLM. Tiga puluh tiga (33) tahun berniaga semua jenis bisnes, ingat beta ni kemaruk sangat duit haram? Hek eleh. 🙄

    Ketua-ketua kumpulan ajaran sesat + silat sesat + pastor Malaysia DAN dukun-dukun ilmu hitam ahli sihir tradisional dan moden play victim munafiq gila isim. Mereka berKOMPLOT jenayah siber buli berani dalam kumpulan sesama mereka sahaja. Sekor pun tidak berani berhadapan dengan beta. Hanya berani di kalangan mereka dan tololwers mereka sahaja. Beta pun jijik tengok mereka.

    Pastor Malaysia, Gerakan Missionary Kristian, ajaran sesat, Gerakan New Age, Gerakan akhir Zaman teori konspirasi, 313, preppers, ESQ165, agenda arahan dunia baru, Kristianisasi, penyebar ajaran amalan sesat, jenayah cyberbully body shaming, cyberwar attack, silat sesat
    Ini sebenarnya mereka. Gerakan Missionary Kristian, Gerakan New Age dan semua ilmu ajaran amalan sesat digabungkan. Sihir hipnosis pukau ramai supaya ikut tunduk patuh memberhalakan jin syaithon iblis laknatullah'alaih menggadai aqidah demi tembolok nasi masing-masing!

    Pastor Malaysia, Gerakan Missionary Kristian, ajaran sesat, Gerakan New Age, Gerakan akhir Zaman teori konspirasi, 313, preppers, ESQ165, agenda arahan dunia baru, Kristianisasi, penyebar ajaran amalan sesat, jenayah cyberbully body shaming, cyberwar attack, silat sesat

    Laporan polis terhadap nombor 13, nombor 14 dan guru mereka pastor Gerakan Missionary Kristian Malaysia polis SIFATKAN sebagai pemberontak kerajaan dan negara (MILITAN). Mereka bertiga motivator konsultan guru silat Seni Gayong Makrifat Malaysia, ex pegawai MAIWP coach business dan perunding motivasi Malaysia ejen Gerakan Missionary Kristian berkomplot memesongkan aqidah ramai terutamanya usahawan.

    NOMBOR 15 guru latih silat 7 langkah barua kepada nombor 6. Obses alam mistik. Rancak mempertahankan nombor 6 tak sedar maki hamun, tuduh, tohmah, fitnah beta Iblis dan pelbagai lagi tohmahan dia terhadap beta dalam group silat sesat 'Ku cari guru demi pusaka' yang ramai berhalusinasi dibiarkan sahaja. Rakaman perbualan dengan suami beta dan conversation whatsapp ada lagi. Nombor 6 Guru latih silat Seni Gayong Fatani Putrajaya kakitangan Alam Pekaka Sdn Bhd sudah beta halau dari whatsapp personal dengan beta mendakyah ajaran sesat meditasi Gerakan New Age untuk syok dirinya sendiri, berkomplot pula dengan nombor 15, guru latih silat langkah 7 memaki-hamun, tuduh, tohmah, fitnah aqidah, kesihatan, keluarga keturunan beta (bunuh dan beri tekanan kepada beta) di dalam kumpulan ajaran sesat nombor 15, ahli-ahli menonjolkan aktiviti berhalusinasi saka mistik Nusantara. Semua silat sesat lembam faham soalan beta mereka berdua ni, korek rahsia hendak try test beta akhirnya jadi gila isim sakit jiwa gila babi bermasalah mental. Mereka lupa, rakaman perbualan dan  conversation masih ada lagi. Hahahaha.



    NOMBOR 16 mengaku perawat dukun. Barua kepada nombor 6 dan nombor 9. Berlagak bijak. Tanya soalan satu pun tak boleh jawab. Call beta untuk korek rahsia tapi lembam faham, fitnah dalam keretanya penuh syaithon beta. Halusinasi teruk nak meninggal.



    kumpulan ajaran sesat militan, ajaran sesat, Gerakan New age, akhir zaman teori konspirasi, , 313, militan, Imam Mahdi, panji hitam militan, psikik scammer, penunggang agama, pemberontak kerajaan dan negara, pengkhianat agama bangsa dan negara, gila isim, ,sakit jiwa, bermasalah mental

    Selepas mendapat aduan dari kenalan laman maya, beta buat laporan polis komplot jenayah dan ugutan tahun 2021 ke atas beta ini, beta terjumpa

    1. Pengakuan nombor 1 dan nombor 2 berkomplot menyertai personal life coaching untuk korek rahsia dan mereka mengaku sihir beta, 
    2. Pengakuan nombor 3 (bomoh dukun ilmu hitam ahli sihir tradisional) berkomplot dengan nombor 1 dan nombor 9 jenayah cyberbully body face shaming, cyberwar attack beta dan 
    3. Pengakuan nombor 3 arah nombor 1 dan nombor 9 (dua ekor jantan-jantan bacul, keparat, bangsat lahanat macai bodoh) kepadanya buat fbpage palsu. Jijik weh nak sebut nama diorang.
    4. Akhirnya terbongkar sebenarnya mereka semua sekumpulan.

    Semua penjenayah SIBER akidah, kesihatan minda dan jiwa, keselamatan nyawa, niqab, keluarga keturunan beta pada perkongsian nombor 9, tuduh, tohmah, fitnah, manipulasi perbualan soal-jawab sewaktu beta masih dalam pengaruh sihir ritual hipnosis pukau nombor 13 dan ruqyah syirkiyyah sihir ritual hipnosis pukau nombor 14 pada tahun 2020 keliru terima khabar, berita, cerita dan info dari jin, hampir beta mati nyaris hilang nyawa(ruh, minda, nyawa dan semangat terperangkap di antara dua alam (alam jin dan alam nyata), jenayah cyberbully body face shaming, cyberwar attack akidah, minda, niqab dan keluarga keturunan beta pada 3/9/2021. Lembam faham belaka semua puak pentaksub penyembah leluhur jin, syaithon iblis laknatullah'alaih ni. Lagi double bodoh nutrizen macai cybertrooper keyboard warrior yang menyalak bersama mereka. Screenshot dan video jenayah buli siber ke atas beta ada sebagai bukti.

    Tahun 2023 dan 2024 siapa pun mesej, beta sudah tidak jawab. Lantaklah. Tak ada kaitan dengan beta. Urus sendirilah masalah korang. Beta pun urus dan hadap sendiri tak ada siapa pun tolong. Yang acah-acah hendak tolong pun scammer, terlibat dengan kes mahkamah dan kumpulan ajaran sesat. Maka sendirilah selesaikan.

    "Biar Allah je balas perbuatan diorang". Pesan suami. Peguam ada. Boleh saman setiap mereka seekor RM10juta. Tapi urusan sekolah anak-anak lebih penting dari hadap sampah-sampah  seperti mereka. Alah, penunggang-penunggang agama ni bukan ada duit pun. Setakat sembang sahaja kencang, gajah lalu pun boleh terbang. 🙄🤢🤮

    "Kita berhak tidak memaafkan. Maka mereka semua terpaksalah masuk api neraka". Ustaz Muhaizad.


    ADUAN DAN PENGAKUAN

    PENGADU-domba, Ziefenz Zee, Ketua kumpulan ajaran sesat teori konspirasi, Kumpulan ajaran sesat, Tengku Azrul Hamdi Tuan Zolkapeli, penyebar ajaran sesat new age, silat Seni Gayong Fatani, Putrajaya, Muhammad Arifin Rizkin, Juliana Hussein, Lyana Bajana, Muhammad Anis Hassan, Haniz Zerstoren, psikik scammer, pemberontak kerajaan dan negara, pengkhianat agama, bangsa dan negara, Muallij Ahmad, bomoh ilmu hitam, ahli sihir tradisional, penunggang agama, penyebar ajaran sesat, cuci ruh, bersihkan dosa, ruqyah rohiyyah, ilmu karuuhun, ilmu leluhur jin, akhir zaman, teori konspirasi, komplot, bunuh, tuduh, tohmah, fitnah, ghibah, manipulasi perbualan, jenayah cyberbully, body shaming, cyberwar, cyber attack, akidah, nyawa, ugut bunuh, ugut sihir, ugut santau, ugut jurus sampai muntah darah, ugut saman, ugut lapor polis, ugut PDRM, JAIS, MAIS, angkut, sumbat lokap, tapi satu apa pun tak jadi
    Tahun 2021, dari mereka no beta tahu beta sedang dighibah, fitnah, jenayah cyberbully body shaming. Masa tu tak tahu lagi nama disebut oleh pengadu ni penyebar ajaran sesat PANJI HITAM MILITAN dan itu adalah sejenis jenayah cyberbully body shaming, cyberwar, cyber attack.

    Tahun 2024 beliau ni pula mesej.


    kumpulan ajaran sesat militan, ajaran sesat, Gerakan New age, akhir zaman teori konspirasi, , 313, militan, Imam Mahdi, panji hitam militan, psikik scammer, penunggang agama, pemberontak kerajaan dan negara, pengkhianat agama bangsa dan negara, gila isim, ,sakit jiwa, bermasalah mental
    Kutuk mereka tapi ikut mereka juga.

    kumpulan ajaran sesat militan, ajaran sesat, Gerakan New age, akhir zaman teori konspirasi, , 313, militan, Imam Mahdi, panji hitam militan, psikik scammer, penunggang agama, pemberontak kerajaan dan negara, pengkhianat agama bangsa dan negara, gila isim, ,sakit jiwa, bermasalah mental
    Baguslah. Boleh beta buat bukti kepada awam. Tapi setakat tambah rakan beta hendak baca, jadi pengadu-domba, tak membantu beta atau diri sendiri pun jika masih ikut dukun penyebar ajaran sesat nombor 11. Beta tak mahu ambil tahu apa masalah orang acah-acah hendak bertanya, tak minta nasihat sibuk menasihat beta dan biadap judge beta. Aqidah diri pun sangkut, masih ikut berqiblatkan puak ajaran sesat militan, berniqab pun tidak berguna. Tak payahlah. Usah buang masa beta. 

    KUMPULAN AJARAN SESAT PANJI HITAM MILITAN.

    Kumpulan psikik Scammer Penunggang scammer penunggang agama pemberontak. kerajaan dan negara, pengkhianat agama, bangsa dan negara memang gila isim, sakit jiwa, gila babi bermasalah mental, pembunuh! Beta dah tak kisah dihina rupa paras, caci, maki, hamun, carut beta tapi, dah komplot sihir ritual hipnosis beta, tempelkan khadam jin sihir pada beta, fitnah pula beta dan keluarga keturunan termasuk suami, anak, Almarhum Ayahanda, Almarhumah Bonda, datuk, nenek moyang beta, jelas  sesat, samseng, mafia dan militan. Al-Quran sebut mereka ni golongan kafir wajib dibunuh.









    Ketuk jasad dengan ranting kayu bukan rawatan islam tapi ruqyah syirkiyyah MILITAN yang ramai tak sedar. Sampai bengkak tangan dan tempat diketuknya. Sudah macam syiah cederakan diri untuk hapuskan dosa. Ada kongsikan dalam artikel blog INI.


    DECLARATION

    Beta nama pena Puteri Nur Cahaya @ Cikgu ieta 
    Mix melayu. Datuk, nenek moyang beta Raja-Raja dan waliyullah keturunan Baginda Nabi Muhammad SAW. Beta penyokong islam, aqidah ahlis sunnah wal jama'ah, anti ajaran ajaran SESAT, anti provokasi dan penjajah. 


    PENAFIAN

    Beta nama pena @Puteri Nur Cahaya @ Cikgu ieta
    ❎ BUKAN jin.
    ❎ BUKAN Puteri bunian. 
    ❎ BUKAN guru silat.
    ❎ BUKAN guru kerohanian kebatinan.
    ❎ BUKAN PERAWAT.
    ❎ BUKAN PERAWAT JIN.
    ❎ BUKAN Motivator.
    ❎ BUKAN Konsultan kerajaan atau swasta.
    ❎ BUKAN anti atau pro vaksin.

    ❎ BUKAN wali. Tapi difitnah merasakan diri hebat seperti wali oleh puak gila isim lembam faham soalan.
    ❎ BUKAN ahli PAS mutlak. Keluar cawangan parti tahun 2002 selepas disabotaj ahli cawangan sendiri dan tidak berminat dengan politik Malaysia.

    ❎TIDAK PERNAH mengaku sebagai Dewataraya atau apa sahaja pengakuan seperti perbualan soal-jawab sewaktu keliru hasil ruqyah syirkiyyah (ritual sihir hipnosis pukau) yang telah dimanipulasikan oleh individu, influencer kumpulan penyebar ajaran sesat, psikik scammer penunggang agama pemberontak kerajaan dan negara sihir, CUBA MURTADKAN dan bunuh beta terdiri daripada guru silat, guru latih silat, MANTAN dan ahli silat sesat perawat bomoh alternatif dukun-dukun ilmu hitam ahli sihir tradisional dan moden (bertali leher berbaju coat motivator, konsultan, coach business marketing) pentaksub leluhur jin, kemarukkan harta Qarun milik jin, lapar perhatian, pangkat, gilakan akhir zaman @ fitan estakologi dan teori konspirasi gila isim sakit jiwa bermasalah mental.
    ❎TIDAK PERNAH pinjam duit RM100 penama Atiq Salleh macai ketua kumpulan ajaran amalan perang panji hitam militan sesat dan Motivator Konsultan, guru silat Seni Gayong Makrifat Malaysia. BEKAS Exco GAPPIΜΑ, Pengasas Syifa Nur Ikhlas, Pengasas Akademi  Nur Sufi dukun ilmu hitam ahli sihir tradisional moden.
    ❎TIDAK PERNAH dan tak hadap pun mendekati sesiapa untuk mempengaruhi mereka melainkan tujuan rawatan kerap pengsan tanpa sebab, urusan belajar, coaching, seminar, kursus dan menjawab tuduhan, tohmahan, fitnah oleh penjenayah siber, ruqyah syirkiyyah, sihir, ritual, hipnosis pukau tradisional moden)  KUMPULAN BATINIYYAH @ SPIRITUAL PENYEBAR PENGAMAL AJARAN SESAT.
    ❎TIDAK PERNAH minta transfer duit online melainkan urusan peserta program coaching dan produk niaga online sebelum 1/3/2022 suami beta sarankan berehat dari semua perniagaan dan program keusahawanan secara sambilan isi masa lapang.
    ❎ TIDAK PERNAH minta sedekah atau scam duit online. Peserta seminar dan coaching yang tidak beradab beta refund terus duit mereka. Terdapat aduan ada scammer menyamar sebagai beta di laman-laman sosial. Beta sudah lapor polis.
    ❎ TIDAK PERNAH minta sesen pun dari sesiapa. Motivator konsultan tok batin dukun kurang ajar berhutang, lari dari bayar hutang, ugut saman dan buat laporan polis palsu beta tuntut sampai dapat dengan ugutan cara gangster.
    🔊Fb page dan akaun laman sosial beta semua tanpa gambar wajah. Selain itu adalah fake account. Harap maklum. 


    SUMPAHAN LAKNAT

    Dengan nama Allah yang maha pengasih maha penyayang. WALLAHI, WA BILLAHI, WA TALLAHI.

    1) Beta nama pena Puteri Nur Cahaya @ Cikgu ieta datuk, nenek moyang beta Raja Arab Banjar, Raja Bugis, Raja Majapahit  keturunan Rasulullah SAW tidak mahu kalian terus menjamah fitnah ke atas beta .

    2) Demi membersihkan nama beta, Almarhum Ayahanda, Almarhumah bonda beta dan datuk, nenek, moyang beta, beta NAMA PENA Puteri Nur Cahaya @ Cikgu ieta berSUMPAH LAKNAT kepada semua penjenayah² siber, penyebar, pengamal ajaran amalan sesat, silat sesat perawat bomoh alternatif dukun² ilmu hitam ahli sihir tradisional moden pentaksub, penyembah leluhur jin, psikik scammer penunggang agama pemberontak kerajaan dan negara. 

    3) Beta HARAMKAN semua perbuatan keji, biadap, tidak berakhlak mereka kepada beta bermula tahun 2000 hingga 2020, 2016 hingga 2018, 2020, 2021, 2023 hingga tahun 2024 secara individu atau berkomplot murtadkan (mendakyah ajaran amalan sesat), menganiaya, zalim, khianat, membunuh beta dengan ruqyah syirkiyyah (ritual jadikan beta perantara berinteraksi dengan leluhur jin, sihir tradisional hipnosis pukau moden dsbnya lagi), tuduh, tohmah, fitnah dengan pelbagai tuduhan, tohmahan, fitnah tidak masuk akal mukmin Muslim, manipulasi perbualan soal-jawab dengan beta sewaktu beta keliru akibat ruqyah syirkiyyah ritual sihir, pukau hipnosis tahun 2020 dijadikan pengakuan, curi, sebar gambar dan video beta, buat page palsu guna gambar, nama pena beta Puteri Nur Cahaya dan Rahsia Social Media, caci, maki, hamun, carut (jenayah cyberbully body face shaming, cyberwar attack) berdusta kepada ramai tentang akidah, kesihatan (minda dan jiwa), keselamatan (ruh, jiwa, nyawa dan semangat) beta, niqab, keluarga keturunan beta (melibatkan suami, anak, almarhum ayahanda, almarhumah bonda beta, datuk, nenek, moyang beta raja-raja keturunan Rasulullah SAW dan panglima), ugutan termasuk UGUT saman diamkan scammer online marketing Bisnes MLM Gerakan Missionary Kristian, ugut bunuh, sihir, santau, jurus hingga muntah darah, saman, sumbat dalam kandang babi, PDRM, JAIS, MAIS akan serbu, lokap, angkut beta Neraka Jahannam kekal  tempat mereka semua!

    4) Selagimana perkara tersebut tidak dibersihkan, masih DISEBAR viralkan samada di alam maya mahupun di alam nyata dan selagi mereka tidak war-warkan ke seluruh media massa dan media sosial perbuatan biadab, kurang ajar, tidak berakhlaq mereka terhadap akidah, kesihatan (minda dan jiwa), keselamatan (ruh, jiwa nyawa dan semangat), niqab dan keluarga keturunan beta, balasan setimpal sakit, gila isim, sakit jiwa dan mental azab ALLAH ke atas mereka semua!

    SOLUSI MASALAH

    Syukur Alhamdulillah masih hidup untuk berjuang melawan sihir. Ujian ini menarik diri ke jalan yang lurus. Al-Fatihah. Semoga perkongsian BONGKAR DEDAH AJARAN SESAT (SIHIR, SYIRIK DAN KHURAFAT) DI MALAYSIA. PANJI HITAM MILITAN ini menjadi iktibar dalam menjaga, memelihara adab aqidah kita dan aqidah keluarga kita. Boleh komen. Sebarang pertanyaan berkaitan social media, content dan aqidah boleh emel kisahcikguieta@gmail.com. Percuma sahaja beta kongsikan ilmu sedikit Allah SWT beri yang mana beta tahu sahaja.


    kumpulan ajaran sesat militan, ajaran sesat, Gerakan New age, akhir zaman teori konspirasi, , 313, militan, Imam Mahdi, panji hitam militan, psikik scammer, penunggang agama, pemberontak kerajaan dan negara, pengkhianat agama bangsa dan negara, gila isim, ,sakit jiwa, bermasalah mental
    Spystalker talibarut berada di mana-mana menjadi pembela ketua-ketua kumpulan ajaran sesat penjenayah ini. Allah SWT sudah berjanji mereka akan dihumban menjadi bahan bakar dalam api neraka. Rujuk Al-Quran.


    Penyebar ajaran sesat dan pembela mereka sama sahaja KAFIR MUNAFIQ dilaknat Allah SWT. Rujuk Surah Al-Baqarah ayat 102, 6-20 dan surah Al-Kaafiruun ayat 1 - 6.


    RINGKASAN DIRI

    Nama pena ‎Puteri Nur Cahaya @ Cikgu ieta. Penulis Lifestyle Blogger. Suri rumah sepenuh masa bermula 1/3/2022. Graduan sekolah pondok, Institute Information of Technology Cosmopoint, (kini KLMU) dan UTMSpace. Ex Social Media Speaker Digital Marketing Coach, Ex Guru Jabatan Agama Islam Selangor (JAIS), Ex Pegawai Perkhidmatan Pendidikan Jabatan Agama Islam Wilayah Persekutuan (JAWI). 24/9/2023 pulih kronik slipped disc akibat sihir tanpa pembedahan, steroid, voltaren mahupun ruqyah syirkiyyah silat sesat doktor perawat bomoh alternatif dukun ilmu hitam ahli sihir dilaknat Allah. Kongsi pengalaman, quotes, adab & solusi masalah aqidah. Mix Melayu suka sirah dan sejarah. Mohon maaf apa sahaja perkara memesongkan aqidah dan menggugat keanananan negara beta tolak terus.

    LAMAN SOSIAL MEDIUM DAKWAH DAN SEBARAN MAKLUMAT

    FACEBOOK | YOU TUBE TIK TOK INSTAGRAM

    INFO ADAB, AQIDAH, SOLUSI MASALAH |PUISI | INFO TIPS LAMAN SOSIAL 


    ARTIKEL BLOG

    No comments:

    Post a Comment

    Terima kasih sudi berkunjung ke blog beta nama pena Puteri Nur Cahaya @ Cikgu ieta, Suri rumah sepenuh masa, Graduan UTM Space, Institute of Information Technology Cosmopoint (kini KLMU) dan sekolah pondok, berniqab semula pada 1/7/2021. Suri rumah sepenuh masa bermula 1/3/2022, sambilan isi masa lapang Penulis Lifestyle Blogger. Ex Content Creator, Social Media Speaker Digital Marketing Coach, Ex Pegawai Perkhidmatan Pendidikan Jabatan Agama Islam Wilayah Persekutuan (JAWI). Meletakkan jawatan sebab kronik slipped disc L4 L5, ex Guru JAIS. Mix Melayu. Datuk, nenek moyang beta Raja Arab Banjar, Raja Bugis, Raja Majapahit keturunan Baginda Nabi Muhammad Rasulullah SAW. Harap maklum.

    Alhamdulillah kronik slipped disc sembuh pada 24/9/2023 tanpa suntikan steroid atau apa pun ubat selepas putuskan terus soal-jawab dengan ustaz rupanya bomoh, mantan guru silat mengaku pernah 23 tahun sesat dan ada saka, mendakyah beta ajaran sesat.

    Sila komen untuk beta singgah ke laman sosial anda pula. Hanya komen berkaitan artikel sahaja disiarkan. Harap maklum.

    Ada pendapat atau kisah ingin dikongsikan? Sila e-mail kepada kisahcikguieta@gmail.com .

    Featured Post

    BONGKAR DEDAH AJARAN SESAT (SIHIR, SYIRIK DAN KHURAFAT) DI MALAYSIA. PANJI HITAM MILITAN.

    BONGKAR DEDAH AJARAN SESAT (SIHIR, SYIRIK DAN KHURAFAT) DI MALAYSIA . PANJI HITAM MILITAN .  Berasal daripada perkongsian  di facebook  dik...