PELIK

As salam. Sebenarnya, hari ni saya rasa Pelik sangat. 2 hari lalu, saya cuba untuk tidak ping entri saya ke merata group dalam group-group blogger di facebook tetapi, di saat-saat akhir, saya ping tetapi tidaklah ke merata tempat. Hanya kepada 2, 3 group sahaja.

Tak pernah berlaku dalam sejarah blog saya, selalunya pageview blog saya hanyalah seribu ke atas. Tetapi semalam, hanya 945 pageview sahaja. Memang saya rasa pelik sangat-sangat. Saya akui blog saya ni, bukanlah hebat manapun... pageview harian hanya seribu lebih je... Jarang-jarang dapat dua ribu ke atas... Dan yang paling saya jemu, adalah ping entri sebab selalu terjadi, bila tak ping entri, pageview tinggi. Bila ping, kekadang pageview tinggi, komen kurang. Kekadang pula bila tak ping entri, pageview tinggi, komen banyak sampai tak larat nak balas. Kekadang tu, bila ping, pageview tak tinggi pun... komen apatahlagi... maklumlah kan... entri saya yang tak menarik agaknya... ataupun dekorasi blog ni yang kurang hebat?

Apa yang lagi buat saya rasa pelik, saya mula rasa hilang mood untuk blogwalking. Mungkin sebab hari ini adalah hari pertama selepas bercuti Raya... Lagi buat saya rasa pelik, kenapa ramai sangat silent reader dalam blog ini? 

Baru je buat entri INI. Sekarang dah jadi lain. Entahlah... Segala-galanya menjadi pelik buat saya pada hari ini. Penuh dengan tandatanya. Anda tak pelikkah?


Anda Blogger? Atau anda ingin duit lebih?
  1. Dapatkan Panduan Asas SEO di sini
  2. Ketahui teknik SEO di sini
  3. Jom buat Duit dengan Jom Niaga
  4. Jom Buat Duit Online dengan 8share
  5. Kerja Di Rumah lagi Best!
  6. Ingin Tahu Bagaimana Anak Pintar Cerdas? Klik jer...?

13 comments:

  1. mgk sebab cuti lagi kot..

    ReplyDelete
  2. saye pun pelik jugak sebab xramai user active di kongsiblog.com ,.. biase berpuluh2 entry posted per day.. cuma time cuti raye haji ni je kot.. entah sampai bila ..

    ReplyDelete
  3. okey la tu beratus orang view blog...kita ni sehari 100 pun tak sampai...just only my 2 cents.

    ReplyDelete
  4. mood blogwalking tu mmg dh..kdg2 berubah2.klu pnat sgt mmg x bw wpun byk je msa..

    ReplyDelete
  5. Huiyoo 900+ pageviews tu... Saya 10 pageviews pun susah nak capai...lol!

    ReplyDelete
  6. Ramai masih mood cuti tu, tapi mmg boleh kantoi dekat dashboard nuffnang jugak rakan blogger yg bkunjung tu..silent reader lah org cakap..

    ReplyDelete
  7. Hebat tuuu...saya jarang jarang je cecah 1K

    ReplyDelete
  8. muja jarang cecah 1k. huhuu,,

    ReplyDelete
  9. Muja : Rezeqi Muja... kak pown tak tahu bagaimana bleh jadi camtu... huhu...
    Cikgu Naman : Biasa2 je cikgu... saya pun heran tapi tak tahu camana bleh jadi camtu...
    Elih Japahar : betul tu, silent reader. dah berapa hari kak tak buka Nuffnang kak. Malas.
    Jee Fairuz Joe : Tu yg jadi makin pelik... tapi itulah yg tertera dalam status kat dashboard
    Maria Firdz : bw jarang dapat buat betul2, banyak perkara nak dibuat sebenarnya. Nak jawab komen2 dlm ni pun... payah... huhu... tulah, sapa suruh wat entri kan... haha
    chepah ila Hussein : kena belajar lagi tu... hehe... cer godek2 dlm blog ni...
    mahmud thalut : pelik tetapi benar...hehe
    KongsiBlog : mood raya haritu menyerlah sangat... hehe...
    Fizi Zaidi & Ainim Suju : Betul tu yg pasti, memang time raya, banyak blog jadi makin pelik. hehe

    ReplyDelete
  10. Untung laa pv mcm tu.. Saya buat entry, sendiri baca, sendiri komen, smuanya sendir... Hwawawaw

    ReplyDelete

Terima kasih sudi berkunjung ke blog beta nama pena Puteri Nur Cahaya @ Cikgu ieta, Suri rumah sepenuh masa, Penulis Lifestyle Blogger, Content Creator berpengalaman Social Media Marketing Coach dan Speaker Digital Marketing. Mantan Guru Jabatan Agama Islam Negeri Selangor (JAIS) meletakkan jawatan untuk fokus perniagaan, mantan Pegawai Perkhidmatan Pendidikan Jabatan Agama Islam Wilayah Persekutuan (JAWI). Meletakkan jawatan sebab kronik slipped disc L4 L5
Lambat beta tahu mereka tu siapa dan leluhur tu adalah jin. 3/8/2021 beta dapat tahu dari emak saudara beta, datuk, nenek moyang beta Raja Bugis, Raja Arab Banjar keturunan Rasulullah SAW. 22/9/2023 dapat salasilah moyang Raja Majapahit, 23/9/2023 terjumpa rajah salasilah moyang Raja Majapahit.

Alhamdulillah kronik slipped disc sembuh pada 24/9/2023 tanpa suntikan steroid atau apa pun ubat selepas putuskan terus soal-jawab dengan ustaz bomoh, mantan guru silat sesat berkhadam saka, mendakyah beta ajaran sesat. Sebab itu beta suka ulang beta darah Raja Bugis, Raja Arab Banjar, Raja Majapahit KETURUNAN Rasulullah SAW. Bahagia sudah tahu kenal diri sendiri.

WAJIB semua orang tahu, beta anti scammer, semua ajaran amalan sesat (sihir, syirik dan khurafat) iaitu ilmu karuuhun.

Sila komen untuk beta singgah ke laman sosial anda pula. Hanya komen berkaitan artikel sahaja disiarkan. Harap maklum.

Ada pendapat atau kisah ingin dikongsikan? Sila e-mail kepada kisahcikguieta@gmail.com .

Featured Post

SEJARAH KETURUNAN BUKAN UNTUK DIBANGGA-BANGGAKAN

SEJARAH KETURUNAN BUKAN UNTUK DIBANGGA-BANGGAKAN  [ Sambungan dari SINI ] Bukan boleh bawa ke mati pun keturunan yang ada. Jadi usah banggal...