PUNCA BISNES INTERNET TIDAK BERJAYA

Anda blogger?

As salam. Ada rakan saya suka gali lubang, tutup lubang. Hutang sana dan hutang sini. Join bisnes sana dan join bisnes sini. Tetapi masih tidak menampakkan hasil yang memuaskan. Dia tanya saya, "kenapa aku ni buat bisnes tapi tak pernah berjaya?". Itu kisah bisnes secara offline bukan melalui internet ataupun bisnes online. Apakah PUNCA BISNES INTERNET TIDAK BERJAYA?


PUNCA BISNES INTERNET TIDAK BERJAYA, panduan bisnes, bisnes online, PUNCA BISNES INTERNET TIDAK BERJAYA, reset point, seeding, zone gap, pasaran 'luar negara', presiden Persatuan Usahawan Internet Malaysia, membuka peluang untuk anda belajar melihat bisnes internet sebagai bisnes sebenar,
URUSKAN MASA ANDA DENGAN BIJAK
Menjawab persoalan itu, saya ingin berkongsi pengalaman saya berbisnes. Pengalaman mengajar saya. Sebenarnya, punca utama kegagalan dalam dunia bisnes adalah tidak fokus dan main redah aje... Ramai yang telah berjaya berbisnes secara offline mahupun bisnes online. Tetapi ramai juga yang kecundang samada dalam bisnes offline mahupun bisnes online (bisnes internet). 

Oleh kerana tahun ini saya telah memulakan bisnes secara online, maka ingin saya berkongsi punca bisnes internet tidak berjaya

Antara perkara yang berlaku kepada ramai individu (mungkin juga anda) yang ingin membina bisnes internet ialah gagal dan kecundang di pertengahan jalan, gagal, gagal dan gagal. Sebabnya? Minda bisnes tiada di dalam diri dan terlalu kerap tekan "reset". Memang ianya sangat bahaya untuk kejayaan bisnes internet anda. Jangan buat macam tu. Jadi...
  1. Apa maksud reset point yang membuatkan ramai yang gagal dan menjadi pakar di dalam berulang-ulang menghasilkan kegagalan" ini sebenarnya?
  2. Apa yang dimaksudkan dengan seeding pula dan kenapa guru yang mengajar anda berjaya sekarang tidak semestinya satu-satunya guru anda? (berkait rapat dengan kisah kejayaan banyak usahawan internet terkenal sekarang).
  3. Adakah ini pendedahan zone gap (konspirasi?) di dalam pasaran luar negara yang memerangkap mangsa seperti anda? (dengannya anda bakal tertipu, anda akan terkejut dengan pendedahan berani ini).
Semuanya akan terjawab di dalam video hebat pendedahan presiden Persatuan Usahawan Internet Malaysia ini.

Oh ya... ianya tak akan cerita bagaimana anda boleh dapat RM10 setengah jam dari sekarang. RM500 dalam seminggu pun tiada diceritakan. 

Tapi video ini akan membuka peluang untuk anda belajar melihat bisnes internet sebagai bisnes sebenar... Video ini akan menyediakan anda untuk bisnes internet yang lebih solid......dan banyak lagi (termasuk jalan untuk mendapat projek bisnes internet daripada kerajaan yang semestinya ada banyak bajet yang besar).

Ya!

KLIK SINI untuk mengetahui dengan lebih lanjut lagi PUNCA BISNES INTERNET TIDAK BERJAYA. Pelaburan ini untuk tujuan "seeding" ilmu dan minda anda... dan anda akan faham apa yang saya maksudkan bila menonton keseluruhan video ini.

Dapatkan video ini sebelum anda memulakan langkah pertama di dalam bisnes internet anda... atau menilai semula apa yang anda buat silap sebelum ini.

Ramai yang ingin buat kerja di rumah, buat kerja di rumah lebih mudah...  sebenarnya andai tahu ilmu dan kena gayanya. Untuk blogger pula, dapatkan panduan asas SEO di sini dan ketahui Teknik SEO di sini

PS. Jangan main redah lagi selepas ini. Rancang untuk bina bisnes internet sekukuh bisnes offline yang anda kenali di luar sana.


3 comments:

  1. Karlisa Halim46 minutes ago - Shared publicly

    KENAPA GAGAL ?
    Percayalah tiada ada yang percuma didunia ini seain dari berdoa.Nak solat pun perlu modal,umpama pakaian untuk menutup aurat.Andaipun mendapat sedekah,TETAPI yg bersedekah itu pun membeli.
    Oleh itu tiada perkara semudah ABC atau Alif Ba Ta. Semua kena berusaha. Kena ada ketekunan dan ilmu . Oleh itu rujuk pakar.Bukan percuma.Semua minta yuran kerana mereka dah bijak dan mereka adalah ONINE BUSINESS juga.
    Nak Ilmu percuma dan bagaimana saya menjana RM100K setahun Turn over ?
    lawati http://satunsiam.blogspot.com/
    atau emel ke karlisahalim@gmail.com

    Ieta Mat Saad28 minutes ago
    Zaman sekarang, memang tiada apapun yg percuma. lebih2 lagi zaman semua memerlukan wang. Wang dah jadi kewajipan utk hidup. Namun, halal dan haram perlu diutamakan. Terima kasih sudi beri pandangan :)

    ReplyDelete
  2. segalanya perlu ada perancangan yang mantap sebelum bermula.

    ReplyDelete
  3. Tips2 yg berguna tuk bis internet

    ReplyDelete

Terima kasih sudi berkunjung ke blog beta nama pena Puteri Nur Cahaya @ Cikgu ieta, Suri rumah sepenuh masa, Penulis Lifestyle Blogger, Content Creator berpengalaman Social Media Marketing Coach dan Speaker Digital Marketing. Mantan Guru Jabatan Agama Islam Negeri Selangor (JAIS) meletakkan jawatan untuk fokus perniagaan, mantan Pegawai Perkhidmatan Pendidikan Jabatan Agama Islam Wilayah Persekutuan (JAWI). Meletakkan jawatan sebab kronik slipped disc L4 L5
Lambat beta tahu mereka tu siapa dan leluhur tu adalah jin. 3/8/2021 beta dapat tahu dari emak saudara beta, datuk, nenek moyang beta Raja Bugis, Raja Arab Banjar keturunan Rasulullah SAW. 22/9/2023 dapat salasilah moyang Raja Majapahit, 23/9/2023 terjumpa rajah salasilah moyang Raja Majapahit.

Alhamdulillah kronik slipped disc sembuh pada 24/9/2023 tanpa suntikan steroid atau apa pun ubat selepas putuskan terus soal-jawab dengan ustaz bomoh, mantan guru silat sesat berkhadam saka, mendakyah beta ajaran sesat. Sebab itu beta suka ulang beta darah Raja Bugis, Raja Arab Banjar, Raja Majapahit KETURUNAN Rasulullah SAW. Bahagia sudah tahu kenal diri sendiri.

WAJIB semua orang tahu, beta anti scammer, semua ajaran amalan sesat (sihir, syirik dan khurafat) iaitu ilmu karuuhun.

Sila komen untuk beta singgah ke laman sosial anda pula. Hanya komen berkaitan artikel sahaja disiarkan. Harap maklum.

Ada pendapat atau kisah ingin dikongsikan? Sila e-mail kepada kisahcikguieta@gmail.com .

Featured Post

SEJARAH KETURUNAN BUKAN UNTUK DIBANGGA-BANGGAKAN

SEJARAH KETURUNAN BUKAN UNTUK DIBANGGA-BANGGAKAN  [ Sambungan dari SINI ] Bukan boleh bawa ke mati pun keturunan yang ada. Jadi usah banggal...