FAZS : KUMPULAN VOKAL ISLAMIC KONTEMPORARI

Memperkenalkan “FAZS : KUMPULAN VOKAL ISLAMIC KONTEMPORARI”FAZS adalah sebuah kumpulan Vokal Islamik yang menyanyikan lagu-lagu berbentuk ketuhanan, kerohanian, kemanusiaan dan sebagainya.
Mendengar FAZS : KUMPULAN VOKAL ISLAMIC KONTEMPORARI menyanyikan beberapa buah lagu yang dimuatnaik ke dalam blognya membuat saya teruja untuk mengetahui lebih lanjut bagaimana kumpulan ini mula bertapak ke arena hiburan. Saya mula mengenali salah seorang vokalis FAZS ini ketika sama-sama menerajui Kem Rakan Al-Quran tempoh hari. FAZS sudah bertapak di arena hiburan sejak tahun 2001 sehingga kini. Kumpulan ini juga pernah bekerjasama dalam pembikinan single  di bawah naungan SYARIKAT BESTARI TERBIT SDN BHD yang dikeluarkan pada tahun 2007. Single tersebut dimuatkan dengan dua (2) buah lagu iaitu :

1-BERMULALAH PERJUANGAN
2-MUSAFIR DI AIDILFITRI.

FAZS terdiri daripada lima (5) orang ahli iaitu :

1-MUHAMMAD AMINUDDIN BIN SAHAWALUDIN
2-MOHD SOLAHUDIN BIN OMAR
3-MOHD SALAHUDDIN BIN MAJID @ SAIDI
4-MUHAMMAD YASSER BIN ABD MANAF
5-MOHD ZULHILMI BIN MOHD YUSOF

FAZS MUSLIMEEN YOUTH GROUP, muzik, FAZS, HIBURAN, LAGU, BAND VOKAL ISLAMIK KONTEMPORARI, SYARIKAT BESTARI TERBIT SDN BHD, lagu-lagu berbentuk ketuhanan, kerohanian dan kemanusiaan, kerohanian, MOTIVASI, perkhidmatan P.A. System, konsert, konvensyen, program motivasi, pendidikan, perkhemahan ibadah, lagu-lagu yang berteraskan ketuhanan, kerohanian dan kemanusiaan, hiburan islam, Review band Islam,

Selain hiburan kontemporari, FAZS menerima jemputan sebarang majlis yang berbentuk kerohanian, motivasi dan sebagainya lagi. FAZS juga menyediakan perkhidmatan P.A. System untuk semua majlis  samada konsert, konvensyen dan yang seangkatan dengannya.

Manakala bagi urusan mengadakan program motivasi dan pendidikan atau perkhemahan ibadah untuk pelajar-pelajar Sekolah Rendah, Sekolah Menengah dan Institut Pengajian Tinggi.  

Motto FAZS ENTERTAINMENT : BERAMAL KERANA ALLAH ADALAH CITA-CITA TERTINGGI KAMI...

Untuk itu,  FAZS masih membuka peluang yang ada untuk meneruskan usaha mereka dalam memperjuangkan lagu-lagu yang berteraskan ketuhanan, kerohanian dan kemanusiaan. Kepada anda semua, mereka amat mengalu-alukan tunjuk ajar dan apa juga yang dapat membantu mereka untuk menjadikan FAZS terus bertapak dalam industri seni dengan identiti mereka sendiri.

Mari berhibur dengan FAZS : KUMPULAN VOKAL ISLAMIC KONTEMPORARI. Untuk menghubungi mereka, boleh layari FANPAGE (sila klik) mereka ataupun hubungi MOHAMAD ROSHARIZAN ROZLAN @ A.YOB ditalian 019-3090539 atau ZOULHILMY  ditalian 014-7217436 atau e-mail kepada zulhilmiyusof@handypro.biz. Selamat berhibur dengan lagu-lagu dari FAZS : KUMPULAN VOKAL ISLAMIC KONTEMPORARI. 

Teruskan berkata-kata yang baik,kerana di situ ada rahsia yang dapat mengubah seseorang berhijrah ke arah yang positif..kata-kata yang buruk menyebabkan hati semakin tidak tenteram malah semakin berfikiran negatif.. (IBNU SAIDIEYA)

SUMBER1 
SUMBER 2

Entri berkaitan :

8 comments:

Terima kasih sudi berkunjung ke blog beta nama pena Puteri Nur Cahaya @ Cikgu ieta, Suri rumah sepenuh masa, Penulis Lifestyle Blogger, Content Creator berpengalaman Social Media Marketing Coach dan Speaker Digital Marketing. Mantan Guru Jabatan Agama Islam Negeri Selangor (JAIS) meletakkan jawatan untuk fokus perniagaan, mantan Pegawai Perkhidmatan Pendidikan Jabatan Agama Islam Wilayah Persekutuan (JAWI). Meletakkan jawatan sebab kronik slipped disc L4 L5
Lambat beta tahu mereka tu siapa dan leluhur tu adalah jin. 3/8/2021 beta dapat tahu dari emak saudara beta, datuk, nenek moyang beta Raja Bugis, Raja Arab Banjar keturunan Rasulullah SAW. 22/9/2023 dapat salasilah moyang Raja Majapahit, 23/9/2023 terjumpa rajah salasilah moyang Raja Majapahit.

Alhamdulillah kronik slipped disc sembuh pada 24/9/2023 tanpa suntikan steroid atau apa pun ubat selepas putuskan terus soal-jawab dengan ustaz bomoh, mantan guru silat sesat berkhadam saka, mendakyah beta ajaran sesat. Sebab itu beta suka ulang beta darah Raja Bugis, Raja Arab Banjar, Raja Majapahit KETURUNAN Rasulullah SAW. Bahagia sudah tahu kenal diri sendiri.

WAJIB semua orang tahu, beta anti scammer, semua ajaran amalan sesat (sihir, syirik dan khurafat) iaitu ilmu karuuhun.

Sila komen untuk beta singgah ke laman sosial anda pula. Hanya komen berkaitan artikel sahaja disiarkan. Harap maklum.

Ada pendapat atau kisah ingin dikongsikan? Sila e-mail kepada kisahcikguieta@gmail.com .

Featured Post

SEJARAH KETURUNAN BUKAN UNTUK DIBANGGA-BANGGAKAN

SEJARAH KETURUNAN BUKAN UNTUK DIBANGGA-BANGGAKAN  [ Sambungan dari SINI ] Bukan boleh bawa ke mati pun keturunan yang ada. Jadi usah banggal...