Hari Malas Sedunia


Hari ni "Hari Malas Sedunia".

Sebab apa saya kata Hari Malas Sedunia?

Sebabnya hari ni saya malas nak update apa-apa entri, saya malas nak scroll ke bawah timeline facebook saya... Yang mana best dan saya rasa nak menyampuk komen je saya like dan komen. Tapi takdelah status tentang penyakit dan cerita kematian pun saya nak like juga kan... Agak-agaklah kot ye nak like pun kan... ^__^

Rahsia Jana 5 angka Sebulan Dengan Bisnes Burger

Hari ni saya malas nak buka whatsapp saya. Dengar ceritanya hari ini hari boikot whatsapp sedunia. Whatsapp pun ada kaitan dengan Zionis Yahudi yang sedang bunuh rakyat Palestine, Ghaza dan ummat Islam merata-rata. Entah ya entah tidak. Itu saya tak pasti pula. Tapi hari ni memang hari saya malas nak buka whatsapp. Buka kang, saya leka... kerja nanti banyak tak siap pula. Penuh dah notification blog saya hari ni... haha

Hari ni Hari Malas Sedunia sebab ada orang kata hari Isnin memang macam tu. Ye ke? Monday blues?Entahla... Yang pasti walaupun Hari Malas Sedunia, saya tetap kena rajin bekerja dan berusaha untuk diri dan keluarga saya. Betul tak? Betul tak? hee...

ISU SEMASA, Usaha, Berusaha, Dunia Niaga ieta, PENGALAMAN, Pengalaman Blogger, PENGALAMAN BLOGGING, Pengalaman hidup, Pengalaman Guru, KISAH GURU, Media Sosial, Hari Malas Sedunia, malas nak update apa-apa entri, malas nak scroll ke bawah timeline facebook saya, like dan komen, status tentang penyakit dan cerita kematian, malas nak buka whatsapp saya, hari ini hari boikot whatsapp sedunia, Zionis Yahudi yang sedang bunuh rakyat Palestine, Ghaza dan ummat Islam merata-rata, saya malas nak buka whatsapp, malas, Blog ieta, Monday blues
Hari Malas Sedunia : Malas pun kena usaha beb... Ini sebahagian kecil usaha saya untuk meneruskan kehidupan. Berniaga kecil-kecilan dan hanya sambil-sambilan. Yang penting, berusaha...



#please... #keep #pray4Ghaza, #pray4PalestineNSyiria, #pray4MH17, #pray4MH370, #SaveMalaysia &  #SaveAllMuslimInTheWorld

Entri berkaitan : Morning Sickness

Psss... Komen dari #Anonymous kat spam dah 30 komen setakat tengahari tadi untuk entri ni. Teringin nak baca komen pembaca yang bukan spammer pulak boleh...? Sudi-sudikan ya... ^__^

3 comments:

  1. Huhu..jangan malas-malas no...tak baik tau..haha..semoga yang kecil-kecil itu akan menjadi besar-besar nanti..aminnn

    ReplyDelete
  2. Dah ada hari malas sedunia ekk...hehe

    ReplyDelete

Terima kasih sudi berkunjung ke blog beta nama pena Puteri Nur Cahaya @ Cikgu ieta, Suri rumah sepenuh masa, Penulis Lifestyle Blogger, Content Creator berpengalaman Social Media Marketing Coach dan Speaker Digital Marketing. Mantan Guru Jabatan Agama Islam Negeri Selangor (JAIS) meletakkan jawatan untuk fokus perniagaan, mantan Pegawai Perkhidmatan Pendidikan Jabatan Agama Islam Wilayah Persekutuan (JAWI). Meletakkan jawatan sebab kronik slipped disc L4 L5
Lambat beta tahu mereka tu siapa dan leluhur tu adalah jin. 3/8/2021 beta dapat tahu dari emak saudara beta, datuk, nenek moyang beta Raja Bugis, Raja Arab Banjar keturunan Rasulullah SAW. 22/9/2023 dapat salasilah moyang Raja Majapahit, 23/9/2023 terjumpa rajah salasilah moyang Raja Majapahit.

Alhamdulillah kronik slipped disc sembuh pada 24/9/2023 tanpa suntikan steroid atau apa pun ubat selepas putuskan terus soal-jawab dengan ustaz bomoh, mantan guru silat sesat berkhadam saka, mendakyah beta ajaran sesat. Sebab itu beta suka ulang beta darah Raja Bugis, Raja Arab Banjar, Raja Majapahit KETURUNAN Rasulullah SAW. Bahagia sudah tahu kenal diri sendiri.

WAJIB semua orang tahu, beta anti scammer, semua ajaran amalan sesat (sihir, syirik dan khurafat) iaitu ilmu karuuhun.

Sila komen untuk beta singgah ke laman sosial anda pula. Hanya komen berkaitan artikel sahaja disiarkan. Harap maklum.

Ada pendapat atau kisah ingin dikongsikan? Sila e-mail kepada kisahcikguieta@gmail.com .

Featured Post

SEJARAH KETURUNAN BUKAN UNTUK DIBANGGA-BANGGAKAN

SEJARAH KETURUNAN BUKAN UNTUK DIBANGGA-BANGGAKAN  [ Sambungan dari SINI ] Bukan boleh bawa ke mati pun keturunan yang ada. Jadi usah banggal...