Stok burger

Memperkenalkan.... Stok burger Rumahku Syurgaku. Kali ini RM64.00 sahaja harganya.

Beberapa hari lalu, saya ada membeli Stok burger ni di stokis burger RAMLY sebelah kawasan sekolah saya mengajar. 

Stok burger wajib ada ini memang sentiasa ada dan memang perlu ada di rumah saya. Ia amat berguna untuk kami seisi rumah.

Letak di seat belakang je. Bonet penuh dengan barang-barang bisnes...

Stok burger :  Roti, Sosej, Sempoi Oblong Kambing, Ramly Burger Ayam dan Ramly Burger Daging.

Berikut harga Stok Burger yang dah saya beli.

  1. Roti 20 biji.
  2. Sosej paket panjang RM11.00.
  3. Sempoi Oblong Kambing RM27.00.
  4. Ramly Burger Ayam 70 gram RM4.90 x 2 RM9.80.
  5. Ramly Burger Daging 70 gram RM4.90 x 3 RM 14.70.
RAHSIA JANA PENDAPATAN DENGAN JUAL BURGER

Saya belajar pada setiap weekend. Jadi, inilah antara makanan kegemaran anak-anak dan suami saya yang mudah disediakan pada bila-bila masa sahaja.

Pernah satu malam pukul 10 malam, anak sulung saya yang tertidur keletihan selepas maghrib bangun dan lapar, saya just goreng Ramly Burger Ayam sahaja. Haa... Mudahkan?

Masa bujang dulu-dulu Ramly Burger Daging tu, selalu saya potong empat kemudian saya buat sambal. Sedaaaapppp.... Haaaa... kalau nak tahu, Sambal Ramly Burger Daging itulah antara pengikat cinta kasih suami saya kepada saya.

Rahsia Kaya dengan burger

Anak-anak dan suami suka. Maka terpaksalah mengadakan stoknya. Malaih nak pi supermarket hari2. Tak de masa... Baik wat sendiri sesekali dari asyik-asyik membeli... ^__^

Anda ada ke Stok burger sepeeti saya ni? Memang berbaloi-baloikan sediakan Stok burger begini?

Psss... Kik banner ini untuk mengetahui Panduan Lengkap Memulakan Bisnes Burger. F.O.C je... 

9 comments:

  1. kami sekeluarga pun suka burger ramly... burger lain tak makan.... :D

    ReplyDelete
  2. wah kak ieta banyaknya burger dalam stok...

    ReplyDelete
  3. Huhu...memang kena ada untuk isikan perut anak-anak dikala saat genting melanda..terbaik la..

    ReplyDelete
  4. Hye..nak tanya mana nak dapatkan stock oblong sempoi.saya dah try cari kat hypermarket tapi tak jumpa.saya duk area Cheras.thanks

    ReplyDelete
    Replies
    1. Boleh ke kedai Stokis Ramly Burger. Kedai tu di Keramat, sblh Masjid Al-Akram di flat kuarters Baitulmal MAIWP. Oh ya jikake situ bgtau owner kedai tu blogger ieta inform ya En. Ismah :)

      Delete
    2. dekat klinik Menara ke.. macam dah xde kedainye

      Delete

Terima kasih sudi berkunjung ke blog beta nama pena Puteri Nur Cahaya @ Cikgu ieta, Suri rumah sepenuh masa, Penulis Lifestyle Blogger, Content Creator berpengalaman Social Media Marketing Coach dan Speaker Digital Marketing. Mantan Guru Jabatan Agama Islam Negeri Selangor (JAIS) meletakkan jawatan untuk fokus perniagaan, mantan Pegawai Perkhidmatan Pendidikan Jabatan Agama Islam Wilayah Persekutuan (JAWI). Meletakkan jawatan sebab kronik slipped disc L4 L5
Lambat beta tahu mereka tu siapa dan leluhur tu adalah jin. 3/8/2021 beta dapat tahu dari emak saudara beta, datuk, nenek moyang beta Raja Bugis, Raja Arab Banjar keturunan Rasulullah SAW. 22/9/2023 dapat salasilah moyang Raja Majapahit, 23/9/2023 terjumpa rajah salasilah moyang Raja Majapahit.

Alhamdulillah kronik slipped disc sembuh pada 24/9/2023 tanpa suntikan steroid atau apa pun ubat selepas putuskan terus soal-jawab dengan ustaz bomoh, mantan guru silat sesat berkhadam saka, mendakyah beta ajaran sesat. Sebab itu beta suka ulang beta darah Raja Bugis, Raja Arab Banjar, Raja Majapahit KETURUNAN Rasulullah SAW. Bahagia sudah tahu kenal diri sendiri.

WAJIB semua orang tahu, beta anti scammer, semua ajaran amalan sesat (sihir, syirik dan khurafat) iaitu ilmu karuuhun.

Sila komen untuk beta singgah ke laman sosial anda pula. Hanya komen berkaitan artikel sahaja disiarkan. Harap maklum.

Ada pendapat atau kisah ingin dikongsikan? Sila e-mail kepada kisahcikguieta@gmail.com .

Featured Post

SEJARAH KETURUNAN BUKAN UNTUK DIBANGGA-BANGGAKAN

SEJARAH KETURUNAN BUKAN UNTUK DIBANGGA-BANGGAKAN  [ Sambungan dari SINI ] Bukan boleh bawa ke mati pun keturunan yang ada. Jadi usah banggal...