Kaspersky Murah Antivirus Giveaway by Kaspersky Murah

As salam. 

Hari ini, jam 1.32 petang. Seperti biasa saya buka blog sebelum ke sekolah bekerja untuk sesi petang. Tiba-tiba saya di sapa oleh blogger +Kaspersky Murah  dalam entri NUFFNANG, ieta dan Yuyu Zulaikha.


Seperti biasa, bila blogger menyapa di entri saya, terus jari jemari ini klik ke namanya. Lantas ternampak GA beliau. Lantas dengan keinginan memberi sokongan dan mencuba-cuba. mana tahu ada rezeki, menang... Kebetulan memang mencari anti virus ni... Tak yah banyak cakaplah kan... Nak joint, ada masa lagi... klik je banner di bawah ni ya?


Ayat-ayat di bawah merupakan hasil dari copy paste dari blog +Kaspersky Murah ke HTML saya


Anda semua tau ke Kaspersky Murah sekarang tengah mencari pemenang untuk Kaspersky Antivirus 2013? Kalau anda tak tau, haaa mari sini saya kasi tau. Sebelum tu, saya nak bagitau anda syarat nak join giveaway ni pun senang je.

Giveaway ni dibuat oleh blogger Kaspersky sebagai tanda terima kasih kepada pembaca blog Kaspersky Murah katanye. Saya malas nak cakap panjang lagi, sila baca syaratnya :
  1. Follow blog Kaspersky Murah dan follow juga melalui emel.
  2. Buat satu entri bertajuk Kaspersky Murah Antivirus Giveaway by Kaspersky Murah
  3. Sila copy code yang telah disediakan dan paste pada ruangan HTML entry
  4. Tinggalkan link penyertaan pada ENTRY INI sahaja

Macam mana? Senang je kan? Saya join ni pun sekadar ingin mencuba nasib. Manalah tau kot2 terpilih dapat jugak komputer selamat dengan perlindungan antivirus Kaspersky 2013 ini. Hehee..


Tarikh tamat penyertaan adalah 17 JUN 2013 tepat jam 11.59 malam ini



No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi berkunjung ke blog beta nama pena Puteri Nur Cahaya @ Cikgu ieta, Suri rumah sepenuh masa, Penulis Lifestyle Blogger, Content Creator berpengalaman Social Media Marketing Coach dan Speaker Digital Marketing. Mantan Guru Jabatan Agama Islam Negeri Selangor (JAIS) meletakkan jawatan untuk fokus perniagaan, mantan Pegawai Perkhidmatan Pendidikan Jabatan Agama Islam Wilayah Persekutuan (JAWI). Meletakkan jawatan sebab kronik slipped disc L4 L5
Lambat beta tahu mereka tu siapa dan leluhur tu adalah jin. 3/8/2021 beta dapat tahu dari emak saudara beta, datuk, nenek moyang beta Raja Bugis, Raja Arab Banjar keturunan Rasulullah SAW. 22/9/2023 dapat salasilah moyang Raja Majapahit, 23/9/2023 terjumpa rajah salasilah moyang Raja Majapahit.

Alhamdulillah kronik slipped disc sembuh pada 24/9/2023 tanpa suntikan steroid atau apa pun ubat selepas putuskan terus soal-jawab dengan ustaz bomoh, mantan guru silat sesat berkhadam saka, mendakyah beta ajaran sesat. Sebab itu beta suka ulang beta darah Raja Bugis, Raja Arab Banjar, Raja Majapahit KETURUNAN Rasulullah SAW. Bahagia sudah tahu kenal diri sendiri.

WAJIB semua orang tahu, beta anti scammer, semua ajaran amalan sesat (sihir, syirik dan khurafat) iaitu ilmu karuuhun.

Sila komen untuk beta singgah ke laman sosial anda pula. Hanya komen berkaitan artikel sahaja disiarkan. Harap maklum.

Ada pendapat atau kisah ingin dikongsikan? Sila e-mail kepada kisahcikguieta@gmail.com .

Featured Post

SEJARAH KETURUNAN BUKAN UNTUK DIBANGGA-BANGGAKAN

SEJARAH KETURUNAN BUKAN UNTUK DIBANGGA-BANGGAKAN  [ Sambungan dari SINI ] Bukan boleh bawa ke mati pun keturunan yang ada. Jadi usah banggal...