PENGUMUMAN PEMENANG SEGMEN : KOMEN & CADANG BLOG ieta

اَلسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهْ

Hampir terlupa... Hari ini merupakan hari terakhir segmen julung kali yang telah saya adakan selama 2 bulan.
Alhamdulillah telah selesai. Di luar jangkaan saya, 13 orang peserta telah sudi menyertai segmen ini. Saya bersyukur kerana entri segmen ini telah berjaya mendapat 6 kali 'like' dari ahli G+, seramai 66 orang telah komen termasuk saya yang membalas balik komen di dalam entri segmen dan seramai 511 orang (sehingga jam 12 tengahmalam telah membaca entri segmen ini yang sekaligus membawa pembaca terus kepada blog peserta. Secara tidak langsung telah meningkatkan jumlah pageview saya yang semakin hari semakin bertambah pembaca senyapnya mahupun pembaca yang sudi meninggalkan jejaknya.

Melalui segmen ini, saya juga merasakan satu kejayaan buat saya kerana, ada blogger yang telah mengikut jejak langkah saya meletakkan senarai nama peserta di dalam satu entri segmen / GA tanpa perlu klik ke page yang lain. Sebagai makluman, segmen ini saya buat tanpa meniru mana-mana segmen ataupun GA. Sememangnya saya gembira bilamana sesuatu yang saya buat itu, dapat memberi idea atau bermanfaat kepada orang lain. ^__^

Melalui segmen ini juga, oleh kerana saya blogger yang baru belajar, maka pengalaman berharga ini memang amat saya hargai. Banyak perkara telah saya pelajari darinya.

Agak sukar untuk saya membuat pilihan pemenang. Oleh kerana saya tidak mahu berat sebelah dan berlaku adil, maka saya telah menggunakan kaedah memilih pemenang melalui random.org. Berikut adalah hasil cabutan dari random.org :


Pemenang pertama yang bertuah jatuh kepada peserta ke 13 iaitu pemilik blog umikasum.blogspot.com a.k.a +Yumida Huda. (Nantikan review khusus untuknya seperti yang saya telah janjikan).

Pemenang ke dua ialah peserta ke  6 iaitu pemilik blog misteriomuchacha.blogspot.com a.k.a +cik yaya .

Pemenang ke tiga pula ialah peserta ke 5 iaitu pemilik blog pakciklie.com a.k.a +PakcikLie PCL .

Tahniah kepada ke tiga-tiga peserta yang telah berjaya dan ribuan terima kasih kepada semua peserta kerana telah sudi memeriahkan segmen saya dan sudi menyokong blog ieta. Para pemenang, sila pm nama dan alamat penuh difacebook saya untuk saya poskan hadiah (tak add saya difacebook pun tak mengapa, masih boleh tinggalkan mesej diinbox, selewat-lewatnya 30/4/2013). Terima kasih ^__^

Insha Allah saya akan review umum peserta yang telah sudi menyertai segmen saya ini secara berperingkat apabila kelapangan masa. Mohon maaf jika terkasar bahasa sepanjang saya berblogging.

^__^ ^__^ ^__^ ^__^ ^__^ ^__^ ^__^ ^__^ ^__^ ^__^

Belajar diam dari banyak berkata-kata. Belajar memaafkan walau hati terluka. Belajar senyum dan sabar walau dicerca...

14 comments:

  1. alhamdulillah..terima kasih :)

    ReplyDelete
  2. wah menang apa ea.. t.kasih ieta.

    ReplyDelete
  3. alhamdulillah
    thanks akak
    tahniah pd yg lain jg

    ReplyDelete
  4. wasalam.. alahai tak sempat nak join, tak ada rezeki.. tapi Alhamdulillah akhirnya berjaya mencapai matlamat. :) Tahniah pada yumida, cik yaya dan jugak PCL menjadi yang bertuah untuk segmen ini :)

    ReplyDelete
  5. wah ada pemenang rupanya segmen ni...sy terlepas nak join...(hihi...padahal takde apa nak komen pon pasal blog ni...)

    sepanjang tempoh segmen tu sy tgk blog kak ieta ni byk berubah...dari template lama kpd yg skang ni....border2 kat sidebar tu pon dah makin cantik...:)

    apa2 pun tahniah kepada semua pemenang...

    ReplyDelete
  6. salam ieta :)

    tahniah pd eita sbg penganjur dan kepada para pemenang...:)

    p/s: entry keputusan GA..dah dipublish :)

    ReplyDelete
  7. tahniah pada pemenang.tak da rezeki lagi.hehe. :)

    *ha'ah akak,tengah sedih.huwaa~jemput laa join contest dari saya :)

    http://diarionlinenurul.blogspot.com/2013/04/contest-header-paling-meletop-2013-by.html

    ReplyDelete
  8. Takde rezeki. Tahniah buat pemenng.

    ReplyDelete
  9. Terima kasih En. Timi, cik Yaya, PCL, cik Yumida & cik froggie (tak tau nk panggil apa) kerana sudi singgah sini dan komen :)

    ReplyDelete
  10. tahniah untuk yg meng ^_^

    ReplyDelete
  11. tahniah untuk semua pemenang :)

    ReplyDelete

Terima kasih sudi berkunjung ke blog beta nama pena Puteri Nur Cahaya @ Cikgu ieta, Suri rumah sepenuh masa, Penulis Lifestyle Blogger, Content Creator berpengalaman Social Media Marketing Coach dan Speaker Digital Marketing. Mantan Guru Jabatan Agama Islam Negeri Selangor (JAIS) meletakkan jawatan untuk fokus perniagaan, mantan Pegawai Perkhidmatan Pendidikan Jabatan Agama Islam Wilayah Persekutuan (JAWI). Meletakkan jawatan sebab kronik slipped disc L4 L5
Lambat beta tahu mereka tu siapa dan leluhur tu adalah jin. 3/8/2021 beta dapat tahu dari emak saudara beta, datuk, nenek moyang beta Raja Bugis, Raja Arab Banjar keturunan Rasulullah SAW. 22/9/2023 dapat salasilah moyang Raja Majapahit, 23/9/2023 terjumpa rajah salasilah moyang Raja Majapahit.

Alhamdulillah kronik slipped disc sembuh pada 24/9/2023 tanpa suntikan steroid atau apa pun ubat selepas putuskan terus soal-jawab dengan ustaz bomoh, mantan guru silat sesat berkhadam saka, mendakyah beta ajaran sesat. Sebab itu beta suka ulang beta darah Raja Bugis, Raja Arab Banjar, Raja Majapahit KETURUNAN Rasulullah SAW. Bahagia sudah tahu kenal diri sendiri.

WAJIB semua orang tahu, beta anti scammer, semua ajaran amalan sesat (sihir, syirik dan khurafat) iaitu ilmu karuuhun.

Sila komen untuk beta singgah ke laman sosial anda pula. Hanya komen berkaitan artikel sahaja disiarkan. Harap maklum.

Ada pendapat atau kisah ingin dikongsikan? Sila e-mail kepada kisahcikguieta@gmail.com .

Featured Post

SEJARAH KETURUNAN BUKAN UNTUK DIBANGGA-BANGGAKAN

SEJARAH KETURUNAN BUKAN UNTUK DIBANGGA-BANGGAKAN  [ Sambungan dari SINI ] Bukan boleh bawa ke mati pun keturunan yang ada. Jadi usah banggal...