PINGU JUMPA DOKTOR, OGGY DAN COACKROACHES

اَلسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهْ
Diam tak diam, sudah hampir 2 minggu saya kembali bertugas sebagai guru.
Dalam tempoh itu, pelbagai peristiwa pahit, manis telah saya alami. Pelbagai ujian sebagai seorang guru juga telah berjaya saya hadapi dengan begitu mudah dan berhemmah sekali. Tanggungjawab sebagai pelajar di UTMSpace juga telah terlaksana dengan jayanya menghadapi peperiksaan yang telah saya tempohi sepanjang cuti persekolahan lalu walau study bersendirian dan ditemani rasa mengantuk sepanjang waktu hendak membaca buku sambil menidurkan baby saya yang baru 2 bulan 4 hari di samping 4 anak lagi. Hehe... Kini saya menanti keputusan peperiksaan dengan penuh debaran sekali. Sambil menyiapkan Buku Rekod Mengajar saya, dengan blog saya yang sedang lintang pukang sebab coding dah tak menentu arah, saya ingin berkongsi kartun-kartun ini agar berkurangan rasa stress sebelum saya menyiapkan entri berikutnya yang sedang berlegar-legar diminda saya ini. Selamat menonton ^____^



Pehtu, moh kita layan ni

^____^  ^____^ ^____^ ^____^ ^____^ ^____^ ^____^ ^____^ ^____^
DOA DIPERMUDAHKAN URUSAN

رَبِّ يَسِّرْ وَلاَ تُعَسِّرْ يَا كَرِيم. رَّبِّ تَمِّمْ بِالْخَيْرِ
bermaksud
Tuhan, permudahkanlah dan jangan kau susahkan. Tuhan, sempurnakanlah dengan kebaikan


5 comments:

  1. hihi kak ieta.. sy pn suke layan due makhluk ni ! siyess mmg tehibur ngn bhs tdk berbhsa diorng hahaha *wlaupn kokroc jht gle kot haha

    # kak ieta welkem back to school ! smg dpt result cmrlng :D

    ReplyDelete
  2. semoga dapat result yg best nanti....:)

    ReplyDelete

Terima kasih sudi berkunjung ke blog beta nama pena Puteri Nur Cahaya @ Cikgu ieta, Suri rumah sepenuh masa, Penulis Lifestyle Blogger, Content Creator berpengalaman Social Media Marketing Coach dan Speaker Digital Marketing. Mantan Guru Jabatan Agama Islam Negeri Selangor (JAIS) meletakkan jawatan untuk fokus perniagaan, mantan Pegawai Perkhidmatan Pendidikan Jabatan Agama Islam Wilayah Persekutuan (JAWI). Meletakkan jawatan sebab kronik slipped disc L4 L5
Lambat beta tahu mereka tu siapa dan leluhur tu adalah jin. 3/8/2021 beta dapat tahu dari emak saudara beta, datuk, nenek moyang beta Raja Bugis, Raja Arab Banjar keturunan Rasulullah SAW. 22/9/2023 dapat salasilah moyang Raja Majapahit, 23/9/2023 terjumpa rajah salasilah moyang Raja Majapahit.

Alhamdulillah kronik slipped disc sembuh pada 24/9/2023 tanpa suntikan steroid atau apa pun ubat selepas putuskan terus soal-jawab dengan ustaz bomoh, mantan guru silat sesat berkhadam saka, mendakyah beta ajaran sesat. Sebab itu beta suka ulang beta darah Raja Bugis, Raja Arab Banjar, Raja Majapahit KETURUNAN Rasulullah SAW. Bahagia sudah tahu kenal diri sendiri.

WAJIB semua orang tahu, beta anti scammer, semua ajaran amalan sesat (sihir, syirik dan khurafat) iaitu ilmu karuuhun.

Sila komen untuk beta singgah ke laman sosial anda pula. Hanya komen berkaitan artikel sahaja disiarkan. Harap maklum.

Ada pendapat atau kisah ingin dikongsikan? Sila e-mail kepada kisahcikguieta@gmail.com .

Featured Post

SEJARAH KETURUNAN BUKAN UNTUK DIBANGGA-BANGGAKAN

SEJARAH KETURUNAN BUKAN UNTUK DIBANGGA-BANGGAKAN Sibuk kalutkan keturunan orang, tak sedar diri itu lebih dahsyat, penyebar tukang fitnah, g...